Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    • 1 / 1
    Formula 1
    3
    4
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgas last edited by

      ** Αναδημοσίευση απο τους financial Times. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και το παραθέτω.**

      Η υπόθεση που θα καθορίσει το μέλλον της Formula 1

      του John Griffiths

      Μόλις ένα μήνα αφότου ο Juan Pablo Montoya και η BMW-Williams ”έκοψαν” την τελευταία καρώ σημαία της σαιζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1, το άθλημα ετοιμάζεται για μια ακόμη μάχη στην μακρόχρονη και λαμπερή ιστορία του.

      Η σύγκρουση δεν θα πραγματοποιηθεί στη Monza, το Monaco ή κάποιο άλλο από τα διάσημα σιρκουΐ του αθλήματος αλλά σε ένα πολύ πιο ήσυχο πεδίο, μια βρετανική δικαστική αίθουσα. Αυτό που διακυβεύεται είναι ο έλεγχος της Formula 1, μιας από τις πιο υγιείς και επικερδείς αθλητικές επιχειρήσεις του κόσμου.

      Η υπόθεση που θα εκδικαστεί από τη Δευτέρα και για τις επόμενες ημέρες στο Ανώτατο Δικαστήριο 59 του Λονδίνου, θα καθορίσει αν ο 74χρονος Bernie Ecclestone, θα διατηρήσει τα σκήπτρα της Formula 1 που κρατά εδώ και 20 χρόνια, και τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολαρίων σε έσοδα που εγγυάται.

      Εάν το αποτέλεσμα δεν εκδοθεί υπέρ του κ. Ecclestone, τον έλεγχο θα αναλάβει μια τριάδα τραπεζών και ένας όμιλος κατασκευαστών αυτοκινήτων που έχουν δυσαρεστηθεί από τις μεθόδους και τη διαχείριση του. Υπάρχει ακόμη και η πιθανότητα να διασπαστεί η Formula 1 σε δυο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα.

      Η κατεύθυνση που θα πάρει το άθλημα αποτελεί ζήτημα τεράστιας σημασίας για πολύ περισσότερο κόσμο από την ίδια τη Formula 1. Το άθλημα έχει τεράστια παγκόσμια απήχηση. Περισσότεροι από 800 εκ. οπαδοί παρακολούθησαν την τηλεοπτική κάλυψη ενός από τα 17 εφετινά γκράν πρι, όπως αναφέρει ο Kevin Alavy, αναλυτής της εταιρίας Initiative. Σε αυτούς θα πρέπει να προστεθούν δισεκατομμύρια παροδικοί τηλεθεατές.

      Εν τω μεταξύ, οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν βασιστεί στην F1 σαν μια παγκόσμια διαφημιστική πλατφόρμα που ξεπερνάται σε αξία μόνο από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η F1 έχει προσπαθήσει να βοηθήσει τους σπόνσορες να παγκοσμιοποιήσουν τα προϊόντα τους, πραγματοποιώντας αγώνες σε αναδυόμενες αγορές όπως της Ασίας -ένα από τα εφετινά γκράν πρι έλαβε χώρα για πρώτη φορά στην Κίνα.

      Με μια πρώτη ματιά, δεν φαίνεται να τίθεται σε κίνδυνο το μέλλον του αθλήματος. Η δίκη αφορά την ταυτότητα των δυο διευθυντών που ορίζονται σε μια από τις εταιρίες που ιδρύθηκαν από τον κ. Ecclestone για τον έλεγχο της F1.

      Ωστόσο, αν οι τρεις τράπεζες που κατέθεσαν τη μήνυση -η Bayerische Landesbank, η JP Morgan Chase και η Lehman Bros- πείσουν τις δικαστικές αρχές για την υπόθεση, θα κυριαρχήσουν στο συμβούλιο της εταιρίας ονόματι Formula One Holdings. Αυτό ανοίγει το δρόμο για τον έλεγχο δυο βασικών θυγατρικών, της Formula One Administration και της Formula One Management, μέσω των οποίων ο κ. Ecclestone διοικεί την F1. Οι τράπεζες έχουν ήδη ένα ποσοστό 75% στην SLEC Holdings, την μητρική εταιρία όλων των δραστηριοτήτων της F1, που ελεγχόταν από τον κ. Ecclestone και το δικό του Bambino Trust.

      Όμως, γιατί θα ήθελαν οι τρεις τράπεζες να διατελέσουν ηγετικό ρόλο στην F1; H απάντηση είναι ότι είχαν χρηματοδοτήσει με 1,6 δισ. δολ. την εξαγορά του μεριδίου της SLEC από τον γερμανικό όμιλο μέσων Kirch. Όταν κατέρρευσε ο γερμανικός όμιλος το 2002, έγιναν ιδιοκτήτες κατά λάθος.

      Σύμφωνα με τους όρους της αρχικής συμφωνίας για την πώληση του μεριδίου της SLEC στην Kirch, ο κ. Ecclestone διατήρησε τον έλεγχο της εταιρίας μέσω των FOA και FOM. Οι τράπεζες δεν είχαν λόγο στη διοίκηση της F1.

      Αυτό, από μόνο του, δεν θα είχε αποτελέσει πρόβλημα. Όμως, οι συνεχείς διαμάχες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που παίρνουν μέρος στην F1 και του κ. Ecclestone έχουν ενισχύσει την πιθανότητα, οι κατασκευαστές να σπάσουν τα συμβόλαια και να ξεκινήσουν δικό τους προτάθλημα, καθιστώντας το μερίδιο των τραπεζών στην SLEC, πρακτικά άχρηστο.

      (22/11/04 - 19:01)

      ΠΗΓΗ: FT.com
      Copyright The Financial Times Ltd. All rights reserved.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgas last edited by

        ** Αναδημοσίευση απο τους financial Times. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και το παραθέτω.**

        Η υπόθεση που θα καθορίσει το μέλλον της Formula 1

        του John Griffiths

        Μόλις ένα μήνα αφότου ο Juan Pablo Montoya και η BMW-Williams ”έκοψαν” την τελευταία καρώ σημαία της σαιζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1, το άθλημα ετοιμάζεται για μια ακόμη μάχη στην μακρόχρονη και λαμπερή ιστορία του.

        Η σύγκρουση δεν θα πραγματοποιηθεί στη Monza, το Monaco ή κάποιο άλλο από τα διάσημα σιρκουΐ του αθλήματος αλλά σε ένα πολύ πιο ήσυχο πεδίο, μια βρετανική δικαστική αίθουσα. Αυτό που διακυβεύεται είναι ο έλεγχος της Formula 1, μιας από τις πιο υγιείς και επικερδείς αθλητικές επιχειρήσεις του κόσμου.

        Η υπόθεση που θα εκδικαστεί από τη Δευτέρα και για τις επόμενες ημέρες στο Ανώτατο Δικαστήριο 59 του Λονδίνου, θα καθορίσει αν ο 74χρονος Bernie Ecclestone, θα διατηρήσει τα σκήπτρα της Formula 1 που κρατά εδώ και 20 χρόνια, και τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολαρίων σε έσοδα που εγγυάται.

        Εάν το αποτέλεσμα δεν εκδοθεί υπέρ του κ. Ecclestone, τον έλεγχο θα αναλάβει μια τριάδα τραπεζών και ένας όμιλος κατασκευαστών αυτοκινήτων που έχουν δυσαρεστηθεί από τις μεθόδους και τη διαχείριση του. Υπάρχει ακόμη και η πιθανότητα να διασπαστεί η Formula 1 σε δυο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα.

        Η κατεύθυνση που θα πάρει το άθλημα αποτελεί ζήτημα τεράστιας σημασίας για πολύ περισσότερο κόσμο από την ίδια τη Formula 1. Το άθλημα έχει τεράστια παγκόσμια απήχηση. Περισσότεροι από 800 εκ. οπαδοί παρακολούθησαν την τηλεοπτική κάλυψη ενός από τα 17 εφετινά γκράν πρι, όπως αναφέρει ο Kevin Alavy, αναλυτής της εταιρίας Initiative. Σε αυτούς θα πρέπει να προστεθούν δισεκατομμύρια παροδικοί τηλεθεατές.

        Εν τω μεταξύ, οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν βασιστεί στην F1 σαν μια παγκόσμια διαφημιστική πλατφόρμα που ξεπερνάται σε αξία μόνο από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η F1 έχει προσπαθήσει να βοηθήσει τους σπόνσορες να παγκοσμιοποιήσουν τα προϊόντα τους, πραγματοποιώντας αγώνες σε αναδυόμενες αγορές όπως της Ασίας -ένα από τα εφετινά γκράν πρι έλαβε χώρα για πρώτη φορά στην Κίνα.

        Με μια πρώτη ματιά, δεν φαίνεται να τίθεται σε κίνδυνο το μέλλον του αθλήματος. Η δίκη αφορά την ταυτότητα των δυο διευθυντών που ορίζονται σε μια από τις εταιρίες που ιδρύθηκαν από τον κ. Ecclestone για τον έλεγχο της F1.

        Ωστόσο, αν οι τρεις τράπεζες που κατέθεσαν τη μήνυση -η Bayerische Landesbank, η JP Morgan Chase και η Lehman Bros- πείσουν τις δικαστικές αρχές για την υπόθεση, θα κυριαρχήσουν στο συμβούλιο της εταιρίας ονόματι Formula One Holdings. Αυτό ανοίγει το δρόμο για τον έλεγχο δυο βασικών θυγατρικών, της Formula One Administration και της Formula One Management, μέσω των οποίων ο κ. Ecclestone διοικεί την F1. Οι τράπεζες έχουν ήδη ένα ποσοστό 75% στην SLEC Holdings, την μητρική εταιρία όλων των δραστηριοτήτων της F1, που ελεγχόταν από τον κ. Ecclestone και το δικό του Bambino Trust.

        Όμως, γιατί θα ήθελαν οι τρεις τράπεζες να διατελέσουν ηγετικό ρόλο στην F1; H απάντηση είναι ότι είχαν χρηματοδοτήσει με 1,6 δισ. δολ. την εξαγορά του μεριδίου της SLEC από τον γερμανικό όμιλο μέσων Kirch. Όταν κατέρρευσε ο γερμανικός όμιλος το 2002, έγιναν ιδιοκτήτες κατά λάθος.

        Σύμφωνα με τους όρους της αρχικής συμφωνίας για την πώληση του μεριδίου της SLEC στην Kirch, ο κ. Ecclestone διατήρησε τον έλεγχο της εταιρίας μέσω των FOA και FOM. Οι τράπεζες δεν είχαν λόγο στη διοίκηση της F1.

        Αυτό, από μόνο του, δεν θα είχε αποτελέσει πρόβλημα. Όμως, οι συνεχείς διαμάχες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που παίρνουν μέρος στην F1 και του κ. Ecclestone έχουν ενισχύσει την πιθανότητα, οι κατασκευαστές να σπάσουν τα συμβόλαια και να ξεκινήσουν δικό τους προτάθλημα, καθιστώντας το μερίδιο των τραπεζών στην SLEC, πρακτικά άχρηστο.

        (22/11/04 - 19:01)

        ΠΗΓΗ: FT.com
        Copyright The Financial Times Ltd. All rights reserved.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgas last edited by

          ** Αναδημοσίευση απο τους financial Times. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και το παραθέτω.**

          Η υπόθεση που θα καθορίσει το μέλλον της Formula 1

          του John Griffiths

          Μόλις ένα μήνα αφότου ο Juan Pablo Montoya και η BMW-Williams ”έκοψαν” την τελευταία καρώ σημαία της σαιζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1, το άθλημα ετοιμάζεται για μια ακόμη μάχη στην μακρόχρονη και λαμπερή ιστορία του.

          Η σύγκρουση δεν θα πραγματοποιηθεί στη Monza, το Monaco ή κάποιο άλλο από τα διάσημα σιρκουΐ του αθλήματος αλλά σε ένα πολύ πιο ήσυχο πεδίο, μια βρετανική δικαστική αίθουσα. Αυτό που διακυβεύεται είναι ο έλεγχος της Formula 1, μιας από τις πιο υγιείς και επικερδείς αθλητικές επιχειρήσεις του κόσμου.

          Η υπόθεση που θα εκδικαστεί από τη Δευτέρα και για τις επόμενες ημέρες στο Ανώτατο Δικαστήριο 59 του Λονδίνου, θα καθορίσει αν ο 74χρονος Bernie Ecclestone, θα διατηρήσει τα σκήπτρα της Formula 1 που κρατά εδώ και 20 χρόνια, και τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολαρίων σε έσοδα που εγγυάται.

          Εάν το αποτέλεσμα δεν εκδοθεί υπέρ του κ. Ecclestone, τον έλεγχο θα αναλάβει μια τριάδα τραπεζών και ένας όμιλος κατασκευαστών αυτοκινήτων που έχουν δυσαρεστηθεί από τις μεθόδους και τη διαχείριση του. Υπάρχει ακόμη και η πιθανότητα να διασπαστεί η Formula 1 σε δυο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα.

          Η κατεύθυνση που θα πάρει το άθλημα αποτελεί ζήτημα τεράστιας σημασίας για πολύ περισσότερο κόσμο από την ίδια τη Formula 1. Το άθλημα έχει τεράστια παγκόσμια απήχηση. Περισσότεροι από 800 εκ. οπαδοί παρακολούθησαν την τηλεοπτική κάλυψη ενός από τα 17 εφετινά γκράν πρι, όπως αναφέρει ο Kevin Alavy, αναλυτής της εταιρίας Initiative. Σε αυτούς θα πρέπει να προστεθούν δισεκατομμύρια παροδικοί τηλεθεατές.

          Εν τω μεταξύ, οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν βασιστεί στην F1 σαν μια παγκόσμια διαφημιστική πλατφόρμα που ξεπερνάται σε αξία μόνο από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η F1 έχει προσπαθήσει να βοηθήσει τους σπόνσορες να παγκοσμιοποιήσουν τα προϊόντα τους, πραγματοποιώντας αγώνες σε αναδυόμενες αγορές όπως της Ασίας -ένα από τα εφετινά γκράν πρι έλαβε χώρα για πρώτη φορά στην Κίνα.

          Με μια πρώτη ματιά, δεν φαίνεται να τίθεται σε κίνδυνο το μέλλον του αθλήματος. Η δίκη αφορά την ταυτότητα των δυο διευθυντών που ορίζονται σε μια από τις εταιρίες που ιδρύθηκαν από τον κ. Ecclestone για τον έλεγχο της F1.

          Ωστόσο, αν οι τρεις τράπεζες που κατέθεσαν τη μήνυση -η Bayerische Landesbank, η JP Morgan Chase και η Lehman Bros- πείσουν τις δικαστικές αρχές για την υπόθεση, θα κυριαρχήσουν στο συμβούλιο της εταιρίας ονόματι Formula One Holdings. Αυτό ανοίγει το δρόμο για τον έλεγχο δυο βασικών θυγατρικών, της Formula One Administration και της Formula One Management, μέσω των οποίων ο κ. Ecclestone διοικεί την F1. Οι τράπεζες έχουν ήδη ένα ποσοστό 75% στην SLEC Holdings, την μητρική εταιρία όλων των δραστηριοτήτων της F1, που ελεγχόταν από τον κ. Ecclestone και το δικό του Bambino Trust.

          Όμως, γιατί θα ήθελαν οι τρεις τράπεζες να διατελέσουν ηγετικό ρόλο στην F1; H απάντηση είναι ότι είχαν χρηματοδοτήσει με 1,6 δισ. δολ. την εξαγορά του μεριδίου της SLEC από τον γερμανικό όμιλο μέσων Kirch. Όταν κατέρρευσε ο γερμανικός όμιλος το 2002, έγιναν ιδιοκτήτες κατά λάθος.

          Σύμφωνα με τους όρους της αρχικής συμφωνίας για την πώληση του μεριδίου της SLEC στην Kirch, ο κ. Ecclestone διατήρησε τον έλεγχο της εταιρίας μέσω των FOA και FOM. Οι τράπεζες δεν είχαν λόγο στη διοίκηση της F1.

          Αυτό, από μόνο του, δεν θα είχε αποτελέσει πρόβλημα. Όμως, οι συνεχείς διαμάχες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που παίρνουν μέρος στην F1 και του κ. Ecclestone έχουν ενισχύσει την πιθανότητα, οι κατασκευαστές να σπάσουν τα συμβόλαια και να ξεκινήσουν δικό τους προτάθλημα, καθιστώντας το μερίδιο των τραπεζών στην SLEC, πρακτικά άχρηστο.

          (22/11/04 - 19:01)

          ΠΗΓΗ: FT.com
          Copyright The Financial Times Ltd. All rights reserved.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            raikkonen last edited by

            Πράγματι ενδιαφέρον άρθρο. Άντε να δούμε που θα καταλήξει η υπόθεση.

            Γενικά πάντως η Formula1 μου θυμίζει υπολογιστή που έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από ιούς και η μόνη λύση για εξιγίανση είναι το format..

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              felleas last edited by

              @ Raikkonen

              Ειναι και αυτη μια αποψη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr