-
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2756&part=1
ποιά η γνώμη σας.
το sedan θυμίζει mazda 121? (το αυγό) ή μου φένεται
πάντως μάλον αδιάφορα φένονται -
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2756&part=1
ποιά η γνώμη σας.
το sedan θυμίζει mazda 121? (το αυγό) ή μου φένεται
πάντως μάλον αδιάφορα φένονται -
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2756&part=1
ποιά η γνώμη σας.
το sedan θυμίζει mazda 121? (το αυγό) ή μου φένεται
πάντως μάλον αδιάφορα φένονται -
Aυτό πάντως θυμίζει corsa...
-
εγώ θα έλεγα 'οτι είναι ΦΤΥΣΤΟ το corsa
-
της προηγούμενης γενίας Κόρσα όμως
βλέποντάς το από το πλάι, το πίσω μέρος θυμίζει και λίγο Φιέστα....Σπύρος
-
Εμένα πάλι μου θυμίζει τη δεκαετία του 80
-
τελικά μόνο lada δεν θυμίζει
αυτό τώρα είναι κάλο ή κακό???? -
Αν είναι σαν Corsa με μισή τιμή και με αποδεκτή αξιοπιστία, γιατί όχι;
-
Aν ειναι ενα αξιοπρεπες 1.2 και πανω και κοστιζει 6.000 ευρω, γιατι να μην το επαιρνα???
Δεν τροω κολληματα εγω με μαρκες!
Αληθεια αν εχει εγγυηση, πρεπει να το πας σε εξουσιοδοτημενο? Εχει η λαντα αντιπροσωπειες??? -
Δεν έχει τον πιο προχωρημένο σχεδιασμό, αλλά όμως δεν έχει και παρωχημένο σχεδιασμό!!
Αν δεν σπάει-χαλάει εύκολα, άνετα έπαιρνα ένα μικρό για Αθήνα.
-
Θυμίζει πολύ το Corsa και δε πρέπει να είναι τυχαίο αφού η Lada ανοίκει στη GM. Όπως λέει και ο ΙΚΕ μας γυρνάει δεκαετίες πίσω,ακόμη και οι ζάντες
-
Πάντως έτσι που το βλέπω δεν πρέπει να έχει κοινά μηχανικά μέρη με το corsa (μακάρι να είχε), μάλλον είναι 100% Lada, αντε να έχει Opel μηχανή.
Αν κάνει 6000 έχει ίσως νόημα αλλα αν σκεφτεί κάποιος πως ενα ΚΙΑ πικάντο έχει λίγο παραπάνω όντας ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο αυτοκίνητο τότε δεν νομίζω να σπασει τα ταμία.
-
Σε τι ακριβώς είναι απείρως καλύτερο το Piccanto? Και σ' ότι αφορά το ότι δεν χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη με το Corsa , αλλά Lada , καλο ή κακό? Γιατί ένα Corsa 1. 0 Lit που είχε η πρώην κοπέλλα μου ήταν εφιάλτης (ξαφνικά σβησίματα κινητήρα , ατέλειωτες διαρροές, το ένα μπροστινό φως αναβόσβυνε όταν ήθελε κλπ. )
-
Το 1982 περίπου πήραμε ένα Lada 1200S για τη μητέρα μου. Αργότερα το όνομα άλλαξε σε 2105 και μετά σε Nova.
Το αμάξι ήταν σκυλί!
Οδηγικά δεν ξέρω τι έλεγε, ήμουν μικρός, πάντως ο πατέρας μου το οδηγούσε περίπου 20% πιο αργά από το αλλο αμάξι της οικογενείας (ΦΙΑΤ 132) από ότι έβλεπα.
Μικροπροβλήματα με τα ηλεκτρικά του, που λογικά θα έχουν αντιμετωπιστεί, αλλά μηχανικά ήταν άτρωτο!!
Οι ταπετσαρίες κάηκαν από τον ήλιο στο πίσω κάθισμα, αλλά για την εποχή δεν ήταν ασυνήθιστο...
Τελικά το δώσαμε κυρίως γιατί το μη υδραυλικό τιμόνι ήταν για Σβαρτζενέγκερ και η μητέρα μου έχει πόνους στην πλάτη...Πάντως γενικότερα ήταν πιο αξιόπιστο από το Γκολφ 4 που έχει τώρα, το εμπιστευόταν περισσότερο. Γιατί όχι λοιπόν;
-
Corsa!!!
Αυτό το κόλπο με την επανέκδοση παλιών μοντέλων είτε με ίδια σήματα είτε με τα σήματα μιας άλλης συγγενικής (και όχι μόνο) εταιρείας φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον.
Σίγουρα κρατάει το κόστος χαμηλά και δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς να αγοράσουν αν όχι ένα σύγχρονο τεχνολογικά, ένα σίγουρα αξιόπιστο αυτοκίνητο. -
Αν το κοιτάξετε προσεκτικά μοιιάζει με κόρσα αλλα δεν φαίνεται να έχει το ίδιο αυτοφερόμενο (κοιτάχτε την πίσω κολώνα).
Το πικάντο θα είναι απείρως καλύτερο επειδή θα είναι σχεδιασμένο με τεχνολογία αυτού του αιώνα και δεν θα κάνει τσίκ.
Απο το lada θα φευγουν κομμάτια.
Αν ένα αυτοκίνητο στο οποιό χαλάνε ταπετσαρίες ηλεκτρικά και άλλα πολλά είναι 'σκυλί' ενα άλλο στο οποίο δεν χαλάει ΤΙΠΟΤΑ τι είναι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Απο το lada θα φευγουν κομμάτια.
Έχεις δει πολλά Λάντα να τους φεύγουν κομμάτια;;
Αυτό ξεπερνάει τα όρια της υπερβολής!!Ακόμα και τα Λάντα 20 ετών πριν δεν τους έφευγαν κομμάτια!
Αν ένα αυτοκίνητο στο οποιό χαλάνε ταπετσαρίες ηλεκτρικά και άλλα πολλά είναι 'σκυλί' ενα άλλο στο οποίο δεν χαλάει ΤΙΠΟΤΑ τι είναι?
Σαφώς και αναφέρεσαι στην παραπάνω δημοσίευσή μου, μιας και κανείς άλλος δεν ανέφερε ταπετσαρίες και ηλεκτρικά.
Όμως μου βάζεις λόγια που δεν είπα, πράγμα που είναι πολύ λάθος...
Για πες μου τι άλλο είπα πως χάλασε;
ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΣΚΥΛΙ!!!Αφ'ενός τώρα τα ηλεκτρικά που χάλασαν ήταν εντελώς αθώα, και δεν υπήρχε πρόβλημα με την λειτουργία/κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Ο διακόπτης των αλάρμ χάλασε τη στιγμή που τα μισά και βάλε αυτοκίνητα της εποχής δεν είχαν ΚΑΝ αλάρμ, και τη στιγμή που τα κόρσα το 90 είχαν τέτοιο πρόβλημα (...). Φώτα ομίχλης πίσω που συχνά δε λειτουργούσαν, τη στιγμή που ελάχιστα αυτοκίνητα τότε είχαν φώτα ομίχλης, και κάποια στιγμή τα πίσω φώτα βραχυκύκλωσαν γενικώς και αναβόσβηναν όλα μαζί. Αυτό ακόμα και σήμερα συμβαίνει, και το είδα πριν 1-2 βδομάδες σε γιαπωνέζικο μάλιστα...
Από την άλλη βάλε το Γκολφ 4 για παράδειγμα, το αμάξι στο οποίο όλα τα άλλα αμάξια προσπαθούν να μοιάσουν... Χαλασμένο ιμομπιλάιζερ, χαλασμένο ταμπλώ γενικότερα, σπασμένοι γρύλλοι παραθύρων, χαλασμένος διακόπτης ηλεκτρικών καθρεφτών, πάνω από 5 φορές αρνήθηκε να ξεκινήσει, άλλη μία έμεινε στη μέση του δρόμου (Κηφισίας... ) και άλλα όμορφα...
Και ήρθε το Γκολφ 5... Στους 3 μήνες που το έχουμε (1600 FSI) για την ώρα απλά μένει από μπαταρία αν δεν κινηθεί για 2 μέρες...
Αλλάχτηκε μπαταρία, ασφαλειοθήκη και έχει ο Θεός!!!Και μου λες για το Λάντα του 1982 και τα ηλεκτρικά του;;;;
Από την άλλη, εν έτει 1982(!!!!!!!) όχι σε λάντα, αλλά και σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα χάλαγαν οι ταπετσαρίες!!
Μάλλον και σήμερα ακόμα θα καιγόντουσαν αν τα τζάμια δεν ήταν ψιλοφυμέ να φιλτράρουν τον ήλιο, και τα αμάξια κατά βάση χάτσμπακ να μην πιάνει ο ήλιος τόσο έντονα το πίσω κάθισμα...Σου θυμίζω πως το 1980 ήταν ΣΠΑΝΙΟ να δεις αμάξι στην Ελλαδα ΧΩΡΙΣ aftermarket καλύμματα...
-
είχες το 4, σου έβγαλε το λάδι και πήρες και το 5???
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
είχες το 4, σου έβγαλε το λάδι και πήρες και το 5???Σπύρος
H μάνα μου είχε και έχει το 4, ενώ ο αδερφός μου (θύμα του μάρκετινγκ και του πουλμουρ...) είχε το 4 λίγους μήνες πριν βγεί το 5 και απαλλαγμένο από προβλήματα (στους 10 μήνες που το είχε δεν έβγαλε τίποτα...) το οποίο διέλυσε όμως και πήρε το 5 να χαρεί όλα τα προβλήματα νεότητας και παλιμπαιδισμού...
Ας πρόσεχαν, εγώ τους τα έλεγα!
lada kalina νέα αρχή για την lada?