-
Χαιρετω τους παλαιότερους στο Φορουμ
παρακαλώ θα ήθελα την γνώμη σας για το νεο μοντέλο Sportage λόγω του ότι ειμαι άσχετος αλλα μου αρέσει σαν εμφάνιση αλλα και σαν τιμή.
Για τα υπόλοιπα ειμαι παντελως ασχετος και θα ήθελα πολλες πολλες γνωμες. -
Χαιρετω τους παλαιότερους στο Φορουμ
παρακαλώ θα ήθελα την γνώμη σας για το νεο μοντέλο Sportage λόγω του ότι ειμαι άσχετος αλλα μου αρέσει σαν εμφάνιση αλλα και σαν τιμή.
Για τα υπόλοιπα ειμαι παντελως ασχετος και θα ήθελα πολλες πολλες γνωμες. -
Χαιρετω τους παλαιότερους στο Φορουμ
παρακαλώ θα ήθελα την γνώμη σας για το νεο μοντέλο Sportage λόγω του ότι ειμαι άσχετος αλλα μου αρέσει σαν εμφάνιση αλλα και σαν τιμή.
Για τα υπόλοιπα ειμαι παντελως ασχετος και θα ήθελα πολλες πολλες γνωμες. -
κατσε ρε αδερφε, ακομη δεν εσκασε μυτη στην Ελλαδα.....
παρε το DRIVE, το εχει δοκιμη.......
με προβληματισε παντως,,,,,,, ρε γαμωτο θυμαμαι αυτο εκανε τοτε 5 χαρτια και τωρα εκτοξευτικαμε στα 9 κοντα -
Ãåéá ÷áñá óå ïëïõò.Ôï áõôïêéíçôï ôï åéäá óôçí åêèåóç óôï åëëçíéêï êáé óáí êïëçìåíïò ìå ôá 4×4 ôï åîåôáóá êáëá.
Äåí å÷åé êáìéá ó÷åóç ìå ôï ðáëéï.Åéíáé ðéï êïìøï åîùôåñéêá êáé åóùôåñéêá å÷åé ìðåé ìå ëéãá ëïãéá óôçí êáôçãïñéá ôùí SUV, êáé áõôï ãéáôé ïé êïíôåò ó÷åóåéò ëåéðïõí.Ôç èåóç ôïõò ôçí å÷åé ðáñåé åíá çëåô/íéêï óõóôçìá ðïõ áíé÷íåõåé ôï äñïìï êáé áíáëïãá ìå ôéó óõíèçêåò óôåëíåé êéíçóç ÊÁÉ ÓÔÏÕÓ ÐÉÓÙ ÔÑÏ×ÏÕÓ ãéáôé óå íïñìáë óõíèçêåò åéíáé ÌÐÑÏÓÔÏÊÉÍÇÔÏ.
Áí èåò ïìùó åðéëåãåéò êáé 50/50 ìå ôï ðáôçìá åíïò êïõìðéïõ.Ôç áëëç âäïìáäá ôï ðáéñíù ãéá test drive êáé èá óáò ðù åíôõðùóåéò. -
Στα ίδια λεφτά υπάρχει και το Xtrail που είναι καλύτερο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στα ίδια λεφτά υπάρχει και το Xtrail που είναι καλύτερο.Ναι, είναι απείρως μεγάλη βλακεία να κοιτάς το sportage όταν το καλύτερο SUV σύμφωνα με όλο τον ελληνικό τύπο, ξεκινάει από τα 26΄600. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το Tucson. Αν θέλουν οι Κορεάτες να πουλήσουν πρέπει να ρίξουν τις τιμές τους κατά 3000Ευρώ τουλάχιστον για να μην πω 4500.
-
ναι αλλα δινουν παρα πολλα εχτρα και απο ομορφια απειρως καλυτερο το ΚΙΑ to Χ ΤΡΑΙΛ ειναι ενα τετραγωνο κουτι
-
Επειδή οδήγησα καί τα δύο σε άσφαλτο και σε χώμα (όσο μπόρεσα) πιστεύω ότι το X-Trail είναι πολύ καλό αλλά:
α. Η φτηνή του έκδοση δεν θα έχει μεταπωλητική αξία. Δεν έχω δει ούτε ένα X-trail χωρίς δερμα κτλ.
β. Στην προσπέραση έιναι αργό. Πιο αργό απο τα περισσότερα στην κατηγορία του.
γ. Η απλή έκδοση δεν έχει πολλά extra που στην ίδια τιμή το Sportage τα διαθέτει. Μάλιστα έχει ESP το οποίο δεν διαθέτει το αδερλφάκι του το Tucson.Αντίθετα το Sportage είναι πιό ζωντανό, (λίγο θορυβώδες για τα γούστα μου) και η αίσθηση που έχεις στον δρόμο είναι πολύ κοντά σε αυτή του X-Trail. Εξαιρώ το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο στο Nissan είναι πολύ καλύτερο, καθώς και την ΑΠΑΙΧΤΗ ηλιοροφή του X-Trail !!
Η πλούσια έκδοση λοιπόν του Sportage κάνει 29.000 (κάνουν και έκτωση 1000 -
[quote='vasdaris']Επειδή οδήγησα καί τα δύο σε άσφαλτο και σε χώμα (όσο μπόρεσα) πιστεύω ότι το X-Trail είναι πολύ καλό αλλά:
α. Η φτηνή του έκδοση δεν θα έχει μεταπωλητική αξία. Δεν έχω δει ούτε ένα X-trail χωρίς δερμα κτλ.
β. Στην προσπέραση έιναι αργό. Πιο αργό απο τα περισσότερα στην κατηγορία του.
γ. Η απλή έκδοση δεν έχει πολλά extra που στην ίδια τιμή το Sportage τα διαθέτει. Μάλιστα έχει ESP το οποίο δεν διαθέτει το αδερλφάκι του το Tucson.Αντίθετα το Sportage είναι πιό ζωντανό, (λίγο θορυβώδες για τα γούστα μου) και η αίσθηση που έχεις στον δρόμο είναι πολύ κοντά σε αυτή του X-Trail. Εξαιρώ το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο στο Nissan είναι πολύ καλύτερο, καθώς και την ΑΠΑΙΧΤΗ ηλιοροφή του X-Trail !!
Η πλούσια έκδοση λοιπόν του Sportage κάνει 29.000 (κάνουν και έκτωση 1000 -
ΤΟ ΝΕΟ ΚΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΑΒΕΡΙΚ,,,ΑΡΑ ΜΕ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΣΤΟ 4Χ4 ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ,,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ESP, ΑΡΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΠΛΕΟΝ SUV, ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΛΟΓΟ ΚΑΛΗΣ ΤΙΜΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 2/3 ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ...
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ ΝΕΟ ΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ESP!!!
-
@meco
Αναφερόμουνα σε επιταχύνσεις εν'κινήσει όπου το X-Trail υπολείπεται αρκετά. Εαν θυμάμαι καλά στη σειρά ήταν τα CR-V,Forester X,RAV4 σε ταχύτητες 80-110 με 4η ή 5η. Η διαφορά ήταν εως και 5 secs σε σχέση με το X-Trail.
Η έκδοση 2.5 του X-Trail έχει και το ESP+ αλλά κοστίζει περίπου 41000 -
[quote='vasdaris']@meco
Αναφερόμουνα σε επιταχύνσεις εν'κινήσει όπου το X-Trail υπολείπεται αρκετά. Εαν θυμάμαι καλά στη σειρά ήταν τα CR-V,Forester X,RAV4 σε ταχύτητες 80-110 με 4η ή 5η. Η διαφορά ήταν εως και 5 secs σε σχέση με το X-Trail.
Η έκδοση 2.5 του X-Trail έχει και το ESP+ αλλά κοστίζει περίπου 41000 -
@meco
Τα αποτελέσματα τα πήρα απο κάποιο αφιέρωμα σε κάποιο περιοδικο. Θα το ξανακοιτάξω και με χαρά μου να 'πειστώ' Δεν υπάρχει πρόβλημα. Ομολογώ ότι στο X-Trail χάρηκα την οδήγησή του. Απλά είναι πλέον θέμα value for money. -
Ένα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα του κινητήρα 2.7 του Santa Fe ήταν οτι ζωντάνευε μετά τις 4000 στροφές. Αυτό, σε συνδυασμό με το μακρύ 4τάχυτο κιβώτιο, δυσκόλευε αρκετά τα προσπεράσματα σε δρόμους με στροφές. Αναρωτιέμαι γιατί δεν του βάζανε το 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του XG 350?
Τα Sportage/Tuscon έχουν 5 ή 4 ταχύτητες?
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
@meco
Τα αποτελέσματα τα πήρα απο κάποιο αφιέρωμα σε κάποιο περιοδικο. Θα το ξανακοιτάξω και με χαρά μου να 'πειστώ' Δεν υπάρχει πρόβλημα. Ομολογώ ότι στο X-Trail χάρηκα την οδήγησή του. Απλά είναι πλέον θέμα value for money.Στο οικονομικό κρίνονται όλα τελικά.
Καλό ψάξιμο.
RAV MK1 είναι η εικόνα στο avatar σου?? Εξαιρετικό αυτοκίνητο!!! -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ένα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα του κινητήρα 2.7 του Santa Fe ήταν οτι ζωντάνευε μετά τις 4000 στροφές. Αυτό, σε συνδυασμό με το μακρύ 4τάχυτο κιβώτιο, δυσκόλευε αρκετά τα προσπεράσματα σε δρόμους με στροφές. Αναρωτιέμαι γιατί δεν του βάζανε το 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του XG 350?Τα Sportage/Tuscon έχουν 5 ή 4 ταχύτητες?
To SanteFe όντως είχε λίγο περίεργη αίσθηση στο κιβώτιο. Απ'όσο μου είπε ο πωλητής το Tucson/Sportage έχουν ακριβώς το ίδιο κιβώτιο και μηχανή. Άρα 4τάχυτο. Περιμένω να το δοκιμάσω. Προς το παρόν έχω οδηγήσει μόνο το 2.0.
To avatar μου είναι το Passat 2001 1.8T που έχω προς το παρόν....
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
To avatar μου είναι το Passat 2001 1.8T που έχω προς το παρόν....
Α καλά. Με γεια τα μάτια!!
-
τελικα μπερδέυτικα ακόμη πιο πολύ
κανεις αλλος που να εχει κανει τεστ ντραιβ? -
Χαιρετώ την παρέα, καινούργιος και εγώ στο Forum και ενδιαφέρομε για το Kia Sportage ΙΙ.
Εχθές οδήγησα το αδερφάκι του (Tucson) και μου άρεσε πολλή η αίσθηση που έχει.
Δεν έχω οδήγηση άλλο 4Χ4 αλλά συγκρινόμενο με το Toyota Avesis που έχω, κράτημα και φρένα έχουν πιο καλή αίσθηση και αποτέλεσμα !!!
Δοκιμή σε στροφή 90 μοιρών με ανάποδη κλήση στην έξοδο της στροφής με το Avesis στρίβω με 90 χιλ. και είμαι έτοιμος να γλιστρήσω.
Με το Tuscon έστριψα με 100 και σίγουρα είχε κι άλλα.
(Την συγκεκριμένη στροφή την περνάω 5 φορές την ημέρα.)
Έχει μια σφιχτή αίσθηση η ανάρτηση, δεν πλέει πολλή και τα φρένα του πολύ δυνατά.
Μεταφορά φορτίου, φρένα μέσα σε στροφή και άλλα τέτοια δεν πρόλαβα να δοκιμάσω αλλά έχω την εντύπωση ότι θα είχε πολλή καλή συμπεριφορά.
Σε χώμα δεν το πήγα, αλλά σε ορεινούς δρόμους και σε χιονιά που θα το πηγαίνω δεν θα έχει σίγουρα πρόβλημα.
Το Kia Sportage ΙΙ μου αρέσει πιο πολλή από το Hyundai Tucson αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.Και μια ερώτηση : Μήπως γνωρίζει κάποιος ο Diesel 2.0 Turbo CRDi τι προδιαγραφές EURO είναι III ή IV ;
Σε manual και σε site της Hyundai και της και δεν γράφουνε τίποτα.Φοράμε πάντα την ζώνη όταν οδηγούμε, και του παντελονιού μας και του αυτοκινήτου μας, γιατί αλλιώς ισώς δεν θα προλάβουμε να το μετανιώσουμε.
Νέο Sportage ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ