-
Έχω ένα FR IBIZA. Ψάχνω να βρω τουρμπίνα s3, μπέκ s3, intercooler μεταχειρισμένα. Ξέρει κανείς που θα βρω;; Επίσης μπρείτε να μου πείτε γνώμες για το πως να ανεβάσω την ιπποδύναμη εξωτερικά χωρίς να ανοίκω τον κινητήρα και κατα πόσο θα ανεβεί η επίδοση;
-
Έχω ένα FR IBIZA. Ψάχνω να βρω τουρμπίνα s3, μπέκ s3, intercooler μεταχειρισμένα. Ξέρει κανείς που θα βρω;; Επίσης μπρείτε να μου πείτε γνώμες για το πως να ανεβάσω την ιπποδύναμη εξωτερικά χωρίς να ανοίκω τον κινητήρα και κατα πόσο θα ανεβεί η επίδοση;
-
Έχω ένα FR IBIZA. Ψάχνω να βρω τουρμπίνα s3, μπέκ s3, intercooler μεταχειρισμένα. Ξέρει κανείς που θα βρω;; Επίσης μπρείτε να μου πείτε γνώμες για το πως να ανεβάσω την ιπποδύναμη εξωτερικά χωρίς να ανοίκω τον κινητήρα και κατα πόσο θα ανεβεί η επίδοση;
-
Ο χρήστης GODOS έγραψε:
Έχω ένα FR IBIZA. Ψάχνω να βρω τουρμπίνα s3, μπέκ s3, intercooler μεταχειρισμένα. Ξέρει κανείς που θα βρω;; Επίσης μπρείτε να μου πείτε γνώμες για το πως να ανεβάσω την ιπποδύναμη εξωτερικά χωρίς να ανοίκω τον κινητήρα και κατα πόσο θα ανεβεί η επίδοση;Δοκίμασε το http://www.seatclub.gr και http://www.ibizaclub.gr
-
Intercooler μπορείς να βαλεις αυτο που εχει το νεο Ibiza Cupra.
Με ενα πρόγραμμα θα πας στα 200 αλογα χωρις καμια τουρμπινα,μπεκ κτλ
Δεν ειναι ασχημα για προσθιοκίνητο που πετάει εύκολα μούτρα... -
κι εμένα αυτή θα ήταν η ερώτησή μου... Τα 'αντέχει' το σασί του Ιμπίθα τόσα άλογα??? (να υποθέσω με τουρμπίνες και όλα τα σχετικά πάνω από 200 έτσι?)
Σπύρος
-
Δοκίμασε αν θέλεις το http://www.gtc.gr Θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για τον κινητήρα σου!
-
Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και στο http://www.ibiza.gr
-
το να ανεβασεις την ιπποδυναμη σου ειναι ευκολο εως γελοιο............το θεμα ειναι πως θα την κατεβασεις στο δρομο
-
Το περασμένο ΣΚ οδήγησα το Ibiza FR ενός φίλου με τα sprint αμπορτισέρ της Bilstein και το πρόγραμμα της REVO που το πάει στα 180 Bhp. Ήταν demo, και 'έληγε' στις 5 ώρες λειτουργίας του κινητήρα, οι οποίες ήταν παραπάνω από αρκετές για να βγάλεις τα συμπεράσματά σου. Η διαφορά με το μαμίσιο πρόγραμμα ήταν αισθητή σε όλο σχεδόν το εύρος λειτουργίας του μοτέρ. Το μόνο που δε μου άρεσε (πάντα σε σχέση με άλλα σβέλτα που έχω οδηγήσει) ήταν το σκαλοπάτι της καμπύλης ροπής (σημαντικά πιο έντονο με το νέο πρόγραμμα) το οποίο ήταν και αυτό που έκανε τον εν λόγω φίλο να αρκεστεί τελικά στα 150 'ατίθασά' του.
Πάντως, καμία σχέση με αντίστοιχης κατηγορίας και ισχύος ατμοσφαιρικά - ούτε το Clio Sport, ούτε το 206RC (οδήγησα εκείνο το μπλέ που είχε τεστάρει ο Α.Τ. πέρυσι το Σεπτέμβριο για τους 4Τ και που τώρα 'φροντίζει' το DRIVE με σχεδόν 21.000χλμ στο κοντέρ) έχουν τέτοιο τράβηγμα. Τα λεφτά του τα αξίζει πέρα για πέρα. Try it, τσάμπα είναι!
ΙΒΙΖΑ FR ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ