-
Εχουμε ένα αυτοκίνητο,πού είναι μπροστοκίνητο,μέ βάρος λίγο κάτω τού ενός τόννου,καί ιπποδύναμη 130-140 ίππους,καί θέλουμε νά τό 'στήσουμε' γιά τήν πίστα τών Σερρών.
Ολες οι βελτιώσεις είναι ανοιχτές.
Αμορτισέρ,ελατήρια,αντιστρεπτικές,ζαντολάστιχα,γωνίες ανάρτησης.
Οι απαιτήσεις,ΔΕΝ περιλαμβάνουν χρήση δρόμου.
Οι λύσεις πού μπορείτε νά προτείνετε,θά μπορεί νά είναι οποιασδήποτε χρηματικής αξίας.Από πάμφθηνες μέχρι πανάκριβες.
Τό βράδυ,θά ποστάρω καί τά 'στοιχεία' τής πίστας αναλυτικά. -
Εχουμε ένα αυτοκίνητο,πού είναι μπροστοκίνητο,μέ βάρος λίγο κάτω τού ενός τόννου,καί ιπποδύναμη 130-140 ίππους,καί θέλουμε νά τό 'στήσουμε' γιά τήν πίστα τών Σερρών.
Ολες οι βελτιώσεις είναι ανοιχτές.
Αμορτισέρ,ελατήρια,αντιστρεπτικές,ζαντολάστιχα,γωνίες ανάρτησης.
Οι απαιτήσεις,ΔΕΝ περιλαμβάνουν χρήση δρόμου.
Οι λύσεις πού μπορείτε νά προτείνετε,θά μπορεί νά είναι οποιασδήποτε χρηματικής αξίας.Από πάμφθηνες μέχρι πανάκριβες.
Τό βράδυ,θά ποστάρω καί τά 'στοιχεία' τής πίστας αναλυτικά. -
Εχουμε ένα αυτοκίνητο,πού είναι μπροστοκίνητο,μέ βάρος λίγο κάτω τού ενός τόννου,καί ιπποδύναμη 130-140 ίππους,καί θέλουμε νά τό 'στήσουμε' γιά τήν πίστα τών Σερρών.
Ολες οι βελτιώσεις είναι ανοιχτές.
Αμορτισέρ,ελατήρια,αντιστρεπτικές,ζαντολάστιχα,γωνίες ανάρτησης.
Οι απαιτήσεις,ΔΕΝ περιλαμβάνουν χρήση δρόμου.
Οι λύσεις πού μπορείτε νά προτείνετε,θά μπορεί νά είναι οποιασδήποτε χρηματικής αξίας.Από πάμφθηνες μέχρι πανάκριβες.
Τό βράδυ,θά ποστάρω καί τά 'στοιχεία' τής πίστας αναλυτικά. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εχουμε ένα αυτοκίνητο,πού είναι μπροστοκίνητο,μέ βάρος λίγο κάτω τού ενός τόννου,καί ιπποδύναμη 130-140 ίππους,καί θέλουμε νά τό 'στήσουμε' γιά τήν πίστα τών Σερρών.Τι να 'ναι άραγε ?
Ολες οι βελτιώσεις είναι ανοιχτές.
Αμορτισέρ,ελατήρια,αντιστρεπτικές,ζαντολάστιχα,γωνίες ανάρτησης.
Οι απαιτήσεις,ΔΕΝ περιλαμβάνουν χρήση δρόμου.
Οι λύσεις πού μπορείτε νά προτείνετε,θά μπορεί νά είναι οποιασδήποτε χρηματικής αξίας.Από πάμφθηνες μέχρι πανάκριβες.
Τό βράδυ,θά ποστάρω καί τά 'στοιχεία' τής πίστας αναλυτικά.Αρνητικό κάμπερ (συνήθως με διαφορετικά top mounts), κούτσουρο ελατήρια και χαμηλό σαύρα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τι να 'ναι άραγε ?έλα μωρέ κάνα κόκκινο καντέτ θα'ναι...
Αρνητικό κάμπερ (συνήθως με διαφορετικά top mounts), κούτσουρο ελατήρια και χαμηλό σαύρα.
...επίσης γυμνό από τα πάντα. Και όταν λέμε τα πάντα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ
(ιδέ και το παρακάτω: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2408)
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι να 'ναι άραγε ?
έλα μωρέ κάνα κόκκινο καντέτ θα'ναι...
Μάγοι είστε;
Τά τεχνικά στοιχεία τής πίστας είναι:
-Συνολικό μήκος 3186 μέτρα
-Πλάτος οδοστρώματος 12 μέτρα (στή μεγάλη ευθεία 15 μέτρα)
-Οι κατα μήκος κλίσεις του άξονα,κυμαίνονται από 1-3%
-Ευθεία εκκίνησης 662 μέτρα
-Υπόλοιπες ευθείες:
..-Μικρότερη μεταξύ αντίρροπων στροφών: 24,61 μέτρα
..-Μικρότερη μεταξύ ομόρροπων στροφών: 8,21 μέτρα
-Οι ακτίνες τών καμπύλων,κυμαίνωνται από 40-100 μέτρα
-Σύνολο στροφών 16
..-Δεξιές 9
..-Αριστερές 7
-Καμπύλες μέ ακτίνα 40 μέτρων=9
-καμπύλες μέ ακτίνα 50 μέτρων=2
-καμπύλες μέ ακτίνα 60 μέτρων=2
-καμπύλες μέ ακτίνα 80 μέτρων=2
-καμπύλες μέ ακτίνα 100 μέτρων=1
Από τίς παραπάνω καμπύλες,η μία έχει γωνία περιστροφής 180 περίπου μοίρες,ενώ οι υπόλοιπες από 30 μέχρι 90 μοίρες.
Ο μέγιστος αριθμός ομορρόπων στροφών στή σειρά,είναι τρείς.Χάρτης τής χάραξης τής πίστας
-
Koντύτερη τελική σχέση μετάδοσης,η κοντύτερη πέμπτη....
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Koντύτερη τελική σχέση μετάδοσης,η κοντύτερη πέμπτη....Στάθη,όχι μηχανολογικές βελτιώσεις βρέ.
Στήσιμο μόνο. -
Να μιλήσουνε οι ειδικοί!
Εγώ πάντως πιστεύω ότι επειδή οι ταχύτητες των στροφών στις Σέρρες δεν είναι μεγάλες (μέχρι 140km/h για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό που περιγράφεις), μπορούμε να μειώσουμε το κάστερ των τροχών και έτσι να έχουμε ένα τιμόνι με πολύ καλή πληροφόρηση, αφού θα στηρίζεται κυριώς στο ελαστικό ίχνος.
Το χαμήλωμα μειώνει το γεωμετρικό ίχνος του κάστερ.
Το χαμήλωμα εξαλλου ρίχνει και το κέντρο βάρους και μειώνει τις μετατοπίσεις βάρους, άρα δεν αποφορτίζεται πολύ ο εσωτερικό τροχός. Μειώνεται και άλλο το κάμπερ.
Εδώ θα πρότεινα την αγορά μιας full ρυθμζόμενης ανάρτησης...Επίσης χρειαζόμαστε αρκετό αρνητικό κάμπερ, για ευστάθεια στην ευθεία και καθετοποίηση των εξωτερικών τροχών στην στροφή. Το αρνητικό κάμπερ όμως βοηθά και την έναρξη του yaw. Αλλά όχι υπερβολές, διότι χαλάει η γεωμετρία Άκερμαν. Επιπρόσθετα μπορεί στην έξοδο να μην έχουμε και πολύ καλή ελκτική πρόσφυση. Επίσης το υπερβολικό κάμπερ μπορεί να οδηγήσει σε υποστροφή ως συνέπεια της υπερθέρμανσης των ελαστικών.
Για την ρύθμιση του κάμπερ υπάρχουν πολλοί τρόποι (top mounts, wheel spacers κ.τ.λ.)Τέλος πρέπει να είναι σκληρότερο πίσω απ' ότι μπροστά για την επίτευξη της επιθυμιτής υπερστροφικής συμπεριφοράς. (η ρυθμιζόμενη ανάρτηση που λέγαμε)
Πιστεύω ότι ένα μπλοκέ βοηθάει, αφού εξαλείφει την υποστροφή ισχύος και βοηθάει το αμάξι να 'φύγει μπροστά' για την επόμενη στροφή (αν και δεν μου αρέσουν οι μπακαλίστικες εξηγήσεις, δεν ξέρω να πω κάτι καλύτερο).
Τα λάστιχα πρέπει να έχουν μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας από το κανονικό, για να μην υπερθερμαίνονται εύκολα στην πίστα.
Αυτά!
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Τα λάστιχα πρέπει να έχουν μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας από το κανονικό, για να μην υπερθερμαίνονται εύκολα στην πίστα.Εννοείται πως μόνο ένα σετ καλά σλικ λάστιχα είναι το 50% (και λίγο λέω) του τελικού αποτελέσματος
Ωστόσο διαφωνώ με το θέμα του δείκτη ταχύτητας. Καταρχήν αν δεν κάνω λάθος τα αγωνιστικά λάστιχα πολύ συχνά (πάντα ?) δεν έχουν δείκτες ταχύτητας. Κυρίως όμως διότι ο δείκτης ταχύτητας όντως έχει να κάνει με την ταχύτητα κίνησης, ώστε το ελαστικό να προφταίνει να απάγει τη θερμότητα σε οποιοδήποτε σημείο του, πριν το σημείο αυτό ξαναπατήσει κάτω και ξαναθερμανθεί. Οπότε στην πίστα δεν έχει εφαρμογή κάτι τέτοιο (με τελική 160 στην ευθεία των Σερρών οποιοδήποτε ελαστικό δεν θα είχε πρόβλημα)
Πως αλλάζεις το κάμπερ με wheel spacers ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
[ Οπότε στην πίστα δεν έχει εφαρμογή κάτι τέτοιο (με τελική 160 στην ευθεία των Σερρών οποιοδήποτε ελαστικό δεν θα είχε πρόβλημα)Πως αλλάζεις το κάμπερ με wheel spacers ?
Nάσσο,η ταχύτητα στό τέλος της ευθείας,ξεπερνάει τά 185 χ.α.ω.,τουλάχιστον στό κοντέρ.
Δημήτρη,τό αρνητικό κάμπερ,δίνει ευστάθεια στήν ευθεία;Εγώ γιατί νόμιζα ότι συμβαίνει ακριβώς τό αντίθετο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δημήτρη,τό αρνητικό κάμπερ,δίνει ευστάθεια στήν ευθεία;Εγώ γιατί νόμιζα ότι συμβαίνει ακριβώς τό αντίθετο;Δίνει ευστάθεια, αφού οι τροχοί 'κοιτάνε' προς τα μέσα. Δηλαδή όταν οι τροχοί σε πρόσοψη είναι κάπως έτσι : / \ , τότε υπάρχει μια μόνιμη δύναμη (συνιστώσα του βάρους που κουβαλάνε) που κοιτάει προς τα μέσα. Έτσι υπάρχει πάντα μια γωνία ολίσθησης προς τα μέσα, ακόμα και αν οι τροχοί είναι στην εντελώς ευθεία θέση. Για τον λόγο αυτόν τα υπερβολικώς 'καμπερωμένα' λάστιχα φαγώνονται εύκολα.
Σε ό,τι αφορά τους δείκτες ταχύτητας, το είπα για τους εξής λόγους : Όταν ένα ελαστικό έχει μεγάλο δείκτη ταχύτητας μπορεί να απάγει την θερμότητα πιο εύκολα και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία του. Φαντάστηκα λοιπόν ότι και στην στροφή θα λειτουργεί ευεργετικά αυτό το πράγμα, αφού ένα υπέρθερμο λάστιχο προκαλεί υποστροφή και γενικά δεν μπορεί να παραλάβει μεγάλα φορτία. Χώρια που μπορεί να καταστραφεί...
-
Ο πιο απλός τρόπος για να βρεις το καλύτερο στήσιμο είναι να δημιουργήσεις ελευθερίες στην ανάρτηση.
Αυτό σημαίνει ότι καλό θα ήταν να βάλεις ρυθμιζόμενα πιατέλα εμπρός και μαζί μία ανάρτηση ρυθμιζόμενη σε ύψος.
Επιπλέον τα σλικ ή ημισλικ είναι η καλύτερη λύση διότι οτιδήποτε άλλο δεν θα αντέξει.
Στην πίσω ανάρτηση δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα.
Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να προσθέσεις λίγο κάμπερ προσθέτοντας κάποιο μεταλλικό σφινοειδές φύλλο. Άντε και λίγη σύγκλιση αν το θέλεις πιο σταθερό.
Όμως γενικά με τα καμπερώματα πίσω θα σου κόψει λίγο λόγω των συρσίματος που προκαλείται αν δεν βάλεις και την κατάλληλη απόκλιση.Για τον ίδιο λόγο βάζουν και αρνητική σύγκλιση (απόκλιση) όταν βάζουν στατικό κάμπερ (για να μην σέρνεται).
Πιστεύω ότι καλό είναι να ψαχτείς πρώτα με το κάστερ με τα ρυθμιζόμενα πιατέλα και στην συνέχεια αν δεν φτάνει το κάμπερ που δίνει το κάστερ (ή δεν είναι κατάλληλη η διαμόρφωσή του συναρτήσει της περιστροφής του τιμονιού) μπορείς να προσθέσεις στατικό κάμπερ και απόκλιση (μάλιστα η μεγαλύτερη απόκλιση αυξάνει το turn-in).
Απλά να ξέρεις ότι όλες αυτές οι δυνάμεις θέλουν και την κατάλληλη ακαμψία. Γι'αυτό ακόμα και με θολόμπαρες μπορεί να έχεις πρόβλημα και η πιο κατάλληλη λύση είναι το ράψιμο και κανά cage.
Αυτά βέβαια κυρίως για τον εμπρός άξονα μιας και το καρότσι πίσω δεν έχει ανάγκη λόγω και του ημιάκαμπτου...
-
H συνέχεια του προβληματισμού μου,έχει ώς εξής:
Ψάχνοντας στό ίντερνετ,βρίσκω ότι,οι περισσότεροι Αγγλοι πού χρησιμοποιούν τό καντέτ αποκλειστικά γιά Track-days,προτιμούν καί συστήνουν,μπροστινά ελατήρια 300 λιβρών,καί πισινά 475 λιβρών.
Λένε,πώς είναι κατευχαριστημένοι.
Σήμερα σέ επικοινωνία μέ κάποιον αναρτησά,ο οποίος έχει στήσει τά μισά αγωνιστικά τής Β.Ελλάδας,μού είπε ότι,προτείνει μπρός-πίσω ελατήρια 400 ή ακόμα καί 500 λιβρών.
Στό θέμα του χαμηλώματος,είναι σύμφωνος μέ τούς Αγγλους,οτι δηλαδή θά τό χαμηλώσουμε λίγο.
Εκτός του ότι,τά ελατήρια τών 500 λιβρών ακούγωνται πολλά (νομίζω τουλάχιστον),η διαφορά σκληρώτητας τών ελατηρίων ανά άξονα,μέ τή λύση πού προτείνουν οι Αγγλοι,είναι μέρα μέ τη νύχτα.Υ.Γ. τό όλο πρότζεκτ,θά στοιχίσει (χοντρικά) περί τά 1600 ευρώ.Μία KW 3,γνωρίζει κανείς πόσο στοιχίζει;
-
ρε αντρεα αξιζουν τοσα χρηματα???
-
Εγώ πάντως θα ακολουθούσα την πρόταση των Άγγλων... Οι άνθρωποι είναι πολύ πιο μπροστά από εμάς... Βέβαια αυτό προσωπική άποψη καθαρά! Άσε που ίδιας σκληρότητας ελατήρια γύρω γύρω δεν μου ακούγεται λογικό. Τουλάχιστον στα τηλεκατευθυνόμενα ποτέ δεν το κάνουμε αυτό...
Όσο αφορά το αν αξίζει τα χρήματα... Σίγουρα αξίζει να έχεις ένα αμάξι για track days... Αν είναι για κάθε μέρα δεν ξέρω -
Αντρέα , η σκληρότητα των ελατηρίων εξαρτάται από το βάρος σε κάθε άξονα του αυτοκινήτου και φυσικά το στήσιμο που θέλουμε να δώσουμε στο αυτοκίνητο. Η πρόταση των Αγγλων ακούγεται θετική -και τουλάχιστον είναι δοκιμασμένη- , όμως είναι για τις εκεί συνθήκες , εδώ μπορεί να είναι διαφορετικά.
Οι 300 λίμπρες μπροστά μου φαίνονται λίγες (πχ. πολλά 106 έχουν 300 λ. μπροστά και είναι σαφώς ελαφρύτερα)
Θα έλεγα ότι θα έπρεπε να αρχίσεις από 350 τουλάχιστον αφού πρόκειται για πίστα και πίσω σκληρότερα για να μειωθεί η υποστροφή.
Η λύση που σου προτείνει με 400 εμπρός - 500 πίσω ίσως να είναι σωστή για πίστα. Σε κάθε περίπτωση πάντως μόνο η δοκιμή μπορεί να δείξει τι αποτέλεσμα θα έχεις , που εξαρτάται βέβαια και απο τις προτιμήσεις σου.Κοίταξε αν μπορείς να κάνεις μια συμφωνία στις τιμές για αλλαγή των ελατηρίων μετά την δοκιμή στη πίστα.Το κόστος της KW3 είναι σαφώς υψηλότερο από 1600 € . Αλήθεια τι περιλαμβάνει αυτή η τιμή στα 1600 ;;
-
HUNTER,
Πιστεύω οτι η εκδοχή του ΒΑΣΙΛΗ για τα ελατήρια, και ο συνδυασμός των προτάσεων από τους YiannisWalker και Δημτρίου για το στήσιμο, θα σου δώσουν μία καλή αρχική 'πλατφόρμα'.
Πρόσεξε το θέμα με την επιλογή των ελαστικών, και επίσης αυτό που είπε ο ΒΑΣΙΛΗΣ για τη δυνατότητα ανταλλαγής των ελατηρίων από εκεί που θα τα πάρεις.
Από την άλλη πλευρά, ο popol@ros σωστά αναρωτιέται για τα χρήματα, το ίδιο πιστεύω κι εγώ (η διασκέδαση να μην αδειάζει και τις τσέπες μας!). Αν τα χαλαλίζεις, προχώρα!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το κόστος της KW3 είναι σαφώς υψηλότερο από 1600 € . Αλήθεια τι περιλαμβάνει αυτή η τιμή στα 1600 ;;
Θά αλλαγεί ο 'σωλήνας' τού γονάτου,φυσίγγια σαραντάρια Bilstein,top-mounts μή ρυθμιζόμενα μέ σταθερό κάμπερ,καί ελλατήρια μπρός-πίσω.
Δηλαδή τα πάντα,εκτός αντιστρεπτικής.
Αν αξίζει τα λεφτά του τωρα.
Αφού το αυτοκίνητο ΔΕΝ μπορεί να πουληθεί*,καί αφού σέ κάποια φάση ούτως ή άλλως θά αγοράσω κάποιο άλλο νεότερο,τί νά τό κάνω αυτό;Νά τό πετάξω;Ειδικά από τη στιγμή πού είναι άψογο μηχανικά καί δέν βρίσκεις σκουριά ούτε μέ τό μικροσκόπιο.
Τό μόνο καί μάλλον τελευταίο έξοδο πού μού μένει νά κάνω,είναι αυτό.Μιά καλή ανάρτηση,γιά να έχω νά παίζω στήν πίστα.*Τό μπλοκέ του,μού στοίχισε 1100 ευρώ,καί μού ζητήσανε να αγοράσουν τό αυτοκίνητο γιά 800.
Οπότε,έγινε η σύζυγός μου. -
το κειμενο που ακολου8ει αποτελει προσωπικη γνωμη οχι απαραιτητα σωστη... δεν ειμαι ξεροολας, απλα εκφερω την γνωμη μου, ευχαριστω.
Η σκληροτητα των ελατηριων εξαρταται αμεσα απο το ποσο δεμενο ειναι το σασι του αυτοκινητου. Εφοσον λοιπον πας για πιστα και πιο απολυτες καταστασεις, σου συστηνω απαραιτητα να δεσεις το σασι ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙΣ!
Οι 300 λιμπρες που συστηνουν οι αγγλοι ισως να εχουν να κανουν με το γεγονος οτι το μπροστινο πλαισιο δεν σηκωνει παραπανω σκληροτητα. εχω δει εδω ιταλια διαφορα καντετ GSI να χοροπηδανε σαν κατσικια στις στροφες με πετρα ελατηρια και το σασι να παιζει το ρολο ελατηριο (και εκει δεν υπαρχει αμορτισερ), αρα ξαναλεω με φοβο να γινω κουραστικος, πριν βαλεις πολυ σκληρα ελατηρια, δεσε το σασι οσο πιο καλα γινεται.
Επισεις... αν δεν κανω λα8ος το καντετ ειναι ακομη 'παλιο και αγνο'... δεν νομιζω να ζυγιζει πανω απο 950κιλα, ποσο μαλλον αδειο! λιγοτερο απο σαξοραλλο!μπροστα εχεις σιγουρα mcpherson αρα σκληροτητα ελατηριου και σχεση wheel rate ειναι 1:1, πισω ομως δεν γνωριζω τι αναρτηση εχεις, γιαυτο ενημερωσου πρωτα για να μα8εις το wheel rate της. Γιατι μπορει να εχεις 500 λιμπρες ελατηριο αλλα η πραγματικη σκληροτητα τις αναρτησεις να ειναι 250 ας πουμε... μουρες (παραδειγμα λεω, δεν νομιζω να ειναι 1/2 με τιποτα)
το καμπερ εξαρταται απο τι σλικ θα φορας. αν βαλεις ραντιαλ, τοτε θελεις σιγουρα πολυ καμπερ (-3 και βαλε) αρα και χρειαζεσαι καμπερ plates, αν βαλεις ομως bias ply σλικ, τοτε δεν χρειαζεται πολυ καμπερ, και θα ειναι και πιο ευκολο το κρατημα (αν και ελαφρα λιγοτερο αποδωτικο)... δεν ξερω τι παιζει ελλαδα, ψαξτο.
Απο εκει και περα οταν 8α εχεις αποφασισει τι ελατηρια θα βαλεις, πηγαινε σε καποιον σχετικο μαστορα να σου αναλυσει τις συχνοτητες των ελατηριων και να στα φρεναρει οπως πρεπει με σωστα αμορτισερ. δεν ειναι αναγκη να ειναι καποια ξακουστη μαρκα... αλλα ΕΙΝΑΙ αναγκη να ειναι δοκιμασμενα σε μηχανημα για να εισαι σιγουρος οτι εχουν σε κα8ε αξονα τις ιδιες τιμες αποσβεσης! (θα εκπλαγεις απο τις διαφορες που εχουν 'καλα' aftermarket αριστερα δεξια...)
Βεβαια ολα τα λαστιχακια σε κα8ε μερος της αναρτησεις φευγουν με την μια και αντικαθιστανται απο αλλα σκληρα... κοστιζουν λιγο και η διαφορα ειναι μεγαλη...
Αφου τα φτιαξεις ολα, βαζει και ενα ζευγαρι αντιστρεπτηκες ρυ8μιζομενες (επισης μικρο κοστος) και πλεον αλλαζεις την συμπεριφορα του αμαξιου απο εκει. ευκολα γρηγορα και αποτελεσματικα!
η συμβουλη μου ειναι ΜΗΝ βαλεις ρυ8μιζομενα αμορτισερ απο εσενα, ο πειρασμος να τα πειραξεις ειναι μεγαλος αλλα τα αποτελεσματα λα8ος οταν αυτο γινεται χωρις τηλεμετρια ή παρα πολυ πειρα.αρα λοιπον, ξαναλεμε.
ελατηρια ΟΧΙ πολυ κοντα. το σημαντικοτερο ειναι να εχουν σωστη προφορτιση οταν ειναι επανω, κι ας μην χαμηλωσει πολυ το αμαξι (μικρο κοστος)
αμορτισερ οχι αγωνιστικα αλλα ρυ8μιζομενα απο αν8ρωπο που να ξερει σε ολες τις γωνιες (μεσαιο κοστος)
σιλεντ μπλοκ σκληρα στην αναρτηση (μικρο)
ρυ8μιση καμπερ (μικρο)
αντιστρεπτικες ρυ8μιζομενες (μικρο)με μικρο κοστος εννοω απο 100 εως 500 ευρω, μεσαιο απο 600 εως 1200
δεσιμο σασι (εδω... οτι μπορεις...)
καλη διασκεδαση!
Set-up γιά πίστα