-
Σχόλια για το πρωτάθλημα του 2004:
Στα +
Σίγουρα η καλύτερη ομάδα η Citroen. Η αξιοπιστία της σε συνδυασμό με την ταχύτητα (ακόμη και σε μερικούς αγώνες που δεν ήταν η γρηγορότερη), έδωσε το πρώτάθλημα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.
Ο πρωταθλητής, άξιος! Κέρδισε σε όλες της επιφάνειες (έσπασε ακόμη και το ρεκόρ στη Σουηδία). Ισοφάρισε τις νίκες σε μία χρονιά (6). Δεν πήρε βάθμούς μόνο σε 2 αγώνες και μόνο 2 4ες θέσεις. Σε όλους τους άλλους αγώνες έκανε το 1-2! Είναι έτοιμος για ακόμη περισσότερα του χρόνου (για το 2006 κάνεις δεν μπορεί να πει ακόμη ) με νέα ρεκόρ και νίκες.
Ο Carlos για το αντίο με το κεφάλι ψηλά!
Ο Solberg πάλεψε όπου μπορούσε, ήταν σχδόν πάντα ο ταχύτερος αλλά δεν έφτανε μόνο αυτό
Ο Duval για τις εμφανίσεις του ειδικά στην άσφαλτο.
Ο Sarrazin σαν ασφάλτινη αποκάλυψη.
Ο PG Andersson, άλλος ένας άξιος πρωταθλητής με πολύ μέλλον μαζί με την Suzuki που πρωταγωνιστούσαν σχεδόν παντού!
Η μετάδοση του Magic πάντα στην ώρα της και σοβαρή!
Το σταθερό πρόγραμμα στους αγώνες του πρώταθληματος για 3 χρόνια.
Το superrally για τους θεατές.
Μερικοί πολυ γρήγοροι ιδιώτες (Carlsson, Stohl κλπ)
Στα -
Όλο το πρωτάθλημα δεν ήταν σίγουρα το καλύτερο των τελευταίων ετών.
Η Peugeot σαν χειρότερη ομάδα, παρόλο τις προσπάθειες του Markus που χρεώνεται και αυτός μέρος της αποτυχίας με τα τραγικά λάθη του. Αυτό το '...fed up with this car!' θα μείνει στην ιστορία.
Οι αλλάγες στους 2ους οδηγους της Peugeot που δεν έφεραν και αποτέλεσμα.
Η Mitsubishi που είχε σίγουρα το χειρότερο αυτοκίνητο, ειδικά στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Έγραψαν ρεκόρ με τον αγώνα που δεν ξεκίνησε κανείς.
Η αποχώρηση της PSA (Peugeot / Citroen) το 2006. Ας ελπίσουμε ότι μπλοφάρουν για το καλό του πρωταθλήματος.
Τα ατυχύματα των Martin / Solberg!
O ανύπαρκτος κόσμος στις ειδικές της Τουρκίας και Ιαπωνίας!
Οι υπευθυνοι του αθλήματος που δίνουν με τις συνεχεις αλλαγές κανονισμών και τον πρωταρχικό στόχο που έχουν για την τηλεόραση!
Η μετάδοση του Magic μόνο για τους Αθηναίους!
Το Superally!
Οι ελάχιστοι ιδιώτες σε μερικούς αγώνες!
Σχόλια για το τι περιμένω το 2005 σε άλλο ποστ!
-
Σχόλια για το πρωτάθλημα του 2004:
Στα +
Σίγουρα η καλύτερη ομάδα η Citroen. Η αξιοπιστία της σε συνδυασμό με την ταχύτητα (ακόμη και σε μερικούς αγώνες που δεν ήταν η γρηγορότερη), έδωσε το πρώτάθλημα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.
Ο πρωταθλητής, άξιος! Κέρδισε σε όλες της επιφάνειες (έσπασε ακόμη και το ρεκόρ στη Σουηδία). Ισοφάρισε τις νίκες σε μία χρονιά (6). Δεν πήρε βάθμούς μόνο σε 2 αγώνες και μόνο 2 4ες θέσεις. Σε όλους τους άλλους αγώνες έκανε το 1-2! Είναι έτοιμος για ακόμη περισσότερα του χρόνου (για το 2006 κάνεις δεν μπορεί να πει ακόμη ) με νέα ρεκόρ και νίκες.
Ο Carlos για το αντίο με το κεφάλι ψηλά!
Ο Solberg πάλεψε όπου μπορούσε, ήταν σχδόν πάντα ο ταχύτερος αλλά δεν έφτανε μόνο αυτό
Ο Duval για τις εμφανίσεις του ειδικά στην άσφαλτο.
Ο Sarrazin σαν ασφάλτινη αποκάλυψη.
Ο PG Andersson, άλλος ένας άξιος πρωταθλητής με πολύ μέλλον μαζί με την Suzuki που πρωταγωνιστούσαν σχεδόν παντού!
Η μετάδοση του Magic πάντα στην ώρα της και σοβαρή!
Το σταθερό πρόγραμμα στους αγώνες του πρώταθληματος για 3 χρόνια.
Το superrally για τους θεατές.
Μερικοί πολυ γρήγοροι ιδιώτες (Carlsson, Stohl κλπ)
Στα -
Όλο το πρωτάθλημα δεν ήταν σίγουρα το καλύτερο των τελευταίων ετών.
Η Peugeot σαν χειρότερη ομάδα, παρόλο τις προσπάθειες του Markus που χρεώνεται και αυτός μέρος της αποτυχίας με τα τραγικά λάθη του. Αυτό το '...fed up with this car!' θα μείνει στην ιστορία.
Οι αλλάγες στους 2ους οδηγους της Peugeot που δεν έφεραν και αποτέλεσμα.
Η Mitsubishi που είχε σίγουρα το χειρότερο αυτοκίνητο, ειδικά στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Έγραψαν ρεκόρ με τον αγώνα που δεν ξεκίνησε κανείς.
Η αποχώρηση της PSA (Peugeot / Citroen) το 2006. Ας ελπίσουμε ότι μπλοφάρουν για το καλό του πρωταθλήματος.
Τα ατυχύματα των Martin / Solberg!
O ανύπαρκτος κόσμος στις ειδικές της Τουρκίας και Ιαπωνίας!
Οι υπευθυνοι του αθλήματος που δίνουν με τις συνεχεις αλλαγές κανονισμών και τον πρωταρχικό στόχο που έχουν για την τηλεόραση!
Η μετάδοση του Magic μόνο για τους Αθηναίους!
Το Superally!
Οι ελάχιστοι ιδιώτες σε μερικούς αγώνες!
Σχόλια για το τι περιμένω το 2005 σε άλλο ποστ!
-
Σχόλια για το πρωτάθλημα του 2004:
Στα +
Σίγουρα η καλύτερη ομάδα η Citroen. Η αξιοπιστία της σε συνδυασμό με την ταχύτητα (ακόμη και σε μερικούς αγώνες που δεν ήταν η γρηγορότερη), έδωσε το πρώτάθλημα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά.
Ο πρωταθλητής, άξιος! Κέρδισε σε όλες της επιφάνειες (έσπασε ακόμη και το ρεκόρ στη Σουηδία). Ισοφάρισε τις νίκες σε μία χρονιά (6). Δεν πήρε βάθμούς μόνο σε 2 αγώνες και μόνο 2 4ες θέσεις. Σε όλους τους άλλους αγώνες έκανε το 1-2! Είναι έτοιμος για ακόμη περισσότερα του χρόνου (για το 2006 κάνεις δεν μπορεί να πει ακόμη ) με νέα ρεκόρ και νίκες.
Ο Carlos για το αντίο με το κεφάλι ψηλά!
Ο Solberg πάλεψε όπου μπορούσε, ήταν σχδόν πάντα ο ταχύτερος αλλά δεν έφτανε μόνο αυτό
Ο Duval για τις εμφανίσεις του ειδικά στην άσφαλτο.
Ο Sarrazin σαν ασφάλτινη αποκάλυψη.
Ο PG Andersson, άλλος ένας άξιος πρωταθλητής με πολύ μέλλον μαζί με την Suzuki που πρωταγωνιστούσαν σχεδόν παντού!
Η μετάδοση του Magic πάντα στην ώρα της και σοβαρή!
Το σταθερό πρόγραμμα στους αγώνες του πρώταθληματος για 3 χρόνια.
Το superrally για τους θεατές.
Μερικοί πολυ γρήγοροι ιδιώτες (Carlsson, Stohl κλπ)
Στα -
Όλο το πρωτάθλημα δεν ήταν σίγουρα το καλύτερο των τελευταίων ετών.
Η Peugeot σαν χειρότερη ομάδα, παρόλο τις προσπάθειες του Markus που χρεώνεται και αυτός μέρος της αποτυχίας με τα τραγικά λάθη του. Αυτό το '...fed up with this car!' θα μείνει στην ιστορία.
Οι αλλάγες στους 2ους οδηγους της Peugeot που δεν έφεραν και αποτέλεσμα.
Η Mitsubishi που είχε σίγουρα το χειρότερο αυτοκίνητο, ειδικά στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Έγραψαν ρεκόρ με τον αγώνα που δεν ξεκίνησε κανείς.
Η αποχώρηση της PSA (Peugeot / Citroen) το 2006. Ας ελπίσουμε ότι μπλοφάρουν για το καλό του πρωταθλήματος.
Τα ατυχύματα των Martin / Solberg!
O ανύπαρκτος κόσμος στις ειδικές της Τουρκίας και Ιαπωνίας!
Οι υπευθυνοι του αθλήματος που δίνουν με τις συνεχεις αλλαγές κανονισμών και τον πρωταρχικό στόχο που έχουν για την τηλεόραση!
Η μετάδοση του Magic μόνο για τους Αθηναίους!
Το Superally!
Οι ελάχιστοι ιδιώτες σε μερικούς αγώνες!
Σχόλια για το τι περιμένω το 2005 σε άλλο ποστ!
-
Επισης και στην αυστραλια δεν ειχε κοσμο εκτος απο την ειδηκη με τα πολλα αλματα
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ KAI ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ- ΤΟΝΙΖΩ:
ΣΤΑ +
ΤΟ FORD FOCUS WRC04 ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ
Ο ΧΑVIER PONS ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
O PAASONEN ΣΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ
ΤΑ PIRELLI ΣΤΟ ΧΩΜΑΣΤΑ -
Ο MARCUS GRONHOLM
TΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΟΥ PEUGEOT 307 WRC
ΟΙ 16 ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΣΕ ΙΑΠΩΝΙΑ- ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
ΤΑ PIRELLI ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ
ΤΟ FORD FIESTA SUPER 1600
TO WRC.COM
TO ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ -
Έκλεισαν οι μεταγραφές, άλλαξαν και κάποιοι κανονινισμοί και σε 1 μήνα ξεκινά το πρωτάθλημα του 2005. Πολλοί λένε ότι θα είναι η χρονιά των μεγάλων για το 2006.
Πως το βλέπετε? Καλύτερα από το 2004 ή χειρότερα? Γενικά και ειδικά, ομάδες, κανομισμοί, ημερολόγιο κλπ. Ή μήπως μία από τα ίδια?
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ,
ΣΤΑ +
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ TUOHINO ΣΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ CARLSSON ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Η ΑΠΑΡΑΜΙΛΗ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ LOEB ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΟΝΤΡΑΣ.
Η ΑΥΤΟΠΕΠΙΘΗΣΗ ΤΟΥ SOLBERG ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ.
ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ ΤΟΥ P.G.ANDERSON ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ.ΣΤΑ -
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ SOLBERG ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ,ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΙΣΟ. ΠΗΓΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΗ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΚΟΛΠΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ ΠΑΡ'ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ (ΤΡΕΙΣ ΝΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ).ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ,ΣΤΑ +
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ TUOHINO ΣΤΗΝ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ.
Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΙΝΛΑΝΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο WILSON ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕ ΣΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ FORD ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΟΛΙΣ 3 Ε.Δ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΟ ΤΟΥ MARTIN ΕΝΩ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ.
Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΙΝΛΑΝΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο WILSON ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕ ΣΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ FORD ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΟΛΙΣ 3 Ε.Δ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΟ ΤΟΥ MARTIN ΕΝΩ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ...Μα τον #2 οδηγό δεν τον παίρνεις για να κερδίσει ΕΔ από τον #1 (και μάλιστα όταν αυτός είναι ένας αποδεδειγμένος σπεσιαλίστας και νικητής του συγκεκριμένου αγώνα), τον παίρνεις για να κερδίσει ΕΔ από τα #2 (και αν γίνεται και από τα #1) των αντιπάλων σου. Ή μάλλον ούτε καν να κερδίσει ΕΔ, αλλά να πάρει περισσότερους βαθμούς. Ο Tuohino έχασε στη Φινλανδία φέτος από Gronholm - Martin - Sainz - Loeb και κέρδισε όλους τους άλλους. Ισως όχι αυτό που περίμενε ο Wilson (πχ. να κερδίσει τον Loeb, από τον οποίο έχασε για 13 sec) αλλά τέλος πάντων καλύτερα από Rovanpera - Solberg - Hirvonen - όλη τη Skoda & Mitsubishi (αν τερμάτιζε πίσω τους θα ήταν όντως τραγικό) και, last but not least τον Duval.
Οπότε ίσως είναι τραβηγμένο να πούμε πως εξαιτίας αυτής της επίδοσης δεν βρήκε κάτι καλύτερο ο Tuohino. Για #1 της Ford o Gardemeister νομίζω πρέπει να είναι καλύτερος (δεν με έχει πείσει τελείως) και (σίγουρα) έχει ευρύτερη γκάμα από τον Tuohino ενώ για #2 ο Kresta είναι καλύτερος στην άσφαλτο. Οπότε τι καλύτερο μπορούσε να ελπίζει ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ.
Η ΚΑΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΙΝΛΑΝΔΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο WILSON ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕ ΣΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΗΣ FORD ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΟΛΙΣ 3 Ε.Δ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΟΣΤΑΥΛΟ ΤΟΥ MARTIN ΕΝΩ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ...Μα τον #2 οδηγό δεν τον παίρνεις για να κερδίσει ΕΔ από τον #1 (και μάλιστα όταν αυτός είναι ένας αποδεδειγμένος σπεσιαλίστας και νικητής του συγκεκριμένου αγώνα), τον παίρνεις για να κερδίσει ΕΔ από τα #2 (και αν γίνεται και από τα #1) των αντιπάλων σου. Ή μάλλον ούτε καν να κερδίσει ΕΔ, αλλά να πάρει περισσότερους βαθμούς. Ο Tuohino έχασε στη Φινλανδία φέτος από Gronholm - Martin - Sainz - Loeb και κέρδισε όλους τους άλλους. Ισως όχι αυτό που περίμενε ο Wilson (πχ. να κερδίσει τον Loeb, από τον οποίο έχασε για 13 sec) αλλά τέλος πάντων καλύτερα από Rovanpera - Solberg - Hirvonen - όλη τη Skoda & Mitsubishi (αν τερμάτιζε πίσω τους θα ήταν όντως τραγικό) και, last but not least τον Duval.
...O WILSON ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ TUOHINO ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ PODIUM. O TUOHINO ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ KAI EN ΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ SKODA, TA MITSU KAI TOYΣ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ DUVAL, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΒΕΛΓΟΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΝ No2 ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ Νο1 ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (ΕΣΤΩ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ) ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΟΙ RADSTROM, BUGALSKI, ERIKSSON ΚΤΛ...
-
Και πιστεύεις πως αν κέρδιζε τις Citroen ή ακόμα και τον Martin, θα έπαιρναν αυτόν για #1 αντί του Gardemeister ? Που νομίζω ο άνθρωπος τόσα χρόνια αν μη τι άλλο έχει κάνει 3-4 φορές όλους τους αγώνες του WRC και με αξιοπρεπείς, για Skoda, επιδόσεις ? Αμφίβολο...
Ή θα έπαιρναν αυτόν για #2 αντί του Kresta ? Που στο κάτω-κάτω μπορεί να φέρει και κάποιους βαθμούς στην άσφαλτο, σε αντίθεση με τον Tuohino που είναι καθαρά χωμάτινος ?
Μετά Χριστόν προφήτης είμαι εδώ, σίγουρα, απλά δε νομίζω πως υπήρχε περίπτωση ο Tuohino να κάνει κάτι καλύτερο. Ισως να εξασφάλιζε τιμόνι για Σουηδία, Φινλανδία και τα σκληρά χώματα στην καλύτερη περίπτωση
To 2004 φεύγει, το 2005 έρχεται.