-
Μήπως τελικά έρχεται μια νέα εποχή που δεν την έχουμε ακόμα καταλάβει? Οι Κορεάτες κατεβάζουν κάθε μέρα τις τιμές των μοντέλων τους, (Cerato = 12500, Elantra = 13500, & Lacetti = 13500), δημιουργώντας από μόνοι τους μια ξεχωριστή κατηγορία στα μεσαία μοντελα , που ενδιαφέρει όλο και περισσότερο κόσμο ( λόψω χαμηλής τιμής, αξιοπιστίας, καλής αντιπροσώπευσης, πολύ καλού εξοπλισμού και βελτιωμένων οδικών χαρακτηριστικών). Κάποτε όταν μας έλεγαν να αγοράσουμε από τα Κινέζικα μαγαζιά γελούσαμε και τώρα τρέχουμε όλοι εκεί γιατί το πορτοφόλι δεν αντέχει !!! Πιστεύω ότι σιγά σιγά κάτι παρόμοιο θα γίνει και με τα Κορεάτικα αυτοκίνητα ( Αν δεν έχει γίνει ήδη !). Ο μέσος Ελληνας θα αγοράζει με βάση την τσέπη του και το συναίσθημα και οι απαιτήσεις θα μείνουν για τους λίγους που 'θα μπορούν'.
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας για τα παραπάνω 'πολύ φτηνά' και πιστεύω αρκετά καλά αυτοκίνητα. -
Μήπως τελικά έρχεται μια νέα εποχή που δεν την έχουμε ακόμα καταλάβει? Οι Κορεάτες κατεβάζουν κάθε μέρα τις τιμές των μοντέλων τους, (Cerato = 12500, Elantra = 13500, & Lacetti = 13500), δημιουργώντας από μόνοι τους μια ξεχωριστή κατηγορία στα μεσαία μοντελα , που ενδιαφέρει όλο και περισσότερο κόσμο ( λόψω χαμηλής τιμής, αξιοπιστίας, καλής αντιπροσώπευσης, πολύ καλού εξοπλισμού και βελτιωμένων οδικών χαρακτηριστικών). Κάποτε όταν μας έλεγαν να αγοράσουμε από τα Κινέζικα μαγαζιά γελούσαμε και τώρα τρέχουμε όλοι εκεί γιατί το πορτοφόλι δεν αντέχει !!! Πιστεύω ότι σιγά σιγά κάτι παρόμοιο θα γίνει και με τα Κορεάτικα αυτοκίνητα ( Αν δεν έχει γίνει ήδη !). Ο μέσος Ελληνας θα αγοράζει με βάση την τσέπη του και το συναίσθημα και οι απαιτήσεις θα μείνουν για τους λίγους που 'θα μπορούν'.
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας για τα παραπάνω 'πολύ φτηνά' και πιστεύω αρκετά καλά αυτοκίνητα. -
Μήπως τελικά έρχεται μια νέα εποχή που δεν την έχουμε ακόμα καταλάβει? Οι Κορεάτες κατεβάζουν κάθε μέρα τις τιμές των μοντέλων τους, (Cerato = 12500, Elantra = 13500, & Lacetti = 13500), δημιουργώντας από μόνοι τους μια ξεχωριστή κατηγορία στα μεσαία μοντελα , που ενδιαφέρει όλο και περισσότερο κόσμο ( λόψω χαμηλής τιμής, αξιοπιστίας, καλής αντιπροσώπευσης, πολύ καλού εξοπλισμού και βελτιωμένων οδικών χαρακτηριστικών). Κάποτε όταν μας έλεγαν να αγοράσουμε από τα Κινέζικα μαγαζιά γελούσαμε και τώρα τρέχουμε όλοι εκεί γιατί το πορτοφόλι δεν αντέχει !!! Πιστεύω ότι σιγά σιγά κάτι παρόμοιο θα γίνει και με τα Κορεάτικα αυτοκίνητα ( Αν δεν έχει γίνει ήδη !). Ο μέσος Ελληνας θα αγοράζει με βάση την τσέπη του και το συναίσθημα και οι απαιτήσεις θα μείνουν για τους λίγους που 'θα μπορούν'.
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας για τα παραπάνω 'πολύ φτηνά' και πιστεύω αρκετά καλά αυτοκίνητα. -
Πριν από μερικά χρόνια έβλεπες πολλά Lantra να κυκλοφορούν και σε SW και sedan. Ομοίως και με τα υπόλοιπα Κορεάτικα. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εξαφανιστεί από τους δρόμους, της πόλης μου τουλάχιστον. Χθες είδα ένα Elantra και δεν ήξερα τι αυτοκίνητο ήταν. Πρέπει να έβλεπα πρώτη φορά από κοντά.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Όλοι λένε ότι δεν έχουν λεφτά αλλά εγώ τα μόνα κορεάτικα αυτοκινητα που βλέπω στους δρόμους ειναι τα SUV των περίπου 30Κ++Ευρώ και μερικά Getz.
Μία εξήγηση που μπορεί να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είναι ότι η μερίδα του πληθυσμού που αγόραζε αυτοκίνητα στην συγκεκριμένη τιμή τώρα δεν αγοράζει καθόλου. Άλλη? -
Πάντως ένας φίλος μου (νέος οδηγός στα 42 του) αγόρασε πριν από 2 μήνες το Daewoo και είναι τρελλαμένος μαζί του. Τώρα ένας δικός του φίλος παζαρεύει το ΚΙΑ μετά την νέα μείωση της τιμής. Επίσης έχω δει και πολλά άλλα καινούργια Κορεάτικα να κυκλοφορούν στην πόλη μου.
-
Πάντως εγώ trevolet από τα μοντέλα που αναφέρεις θα έδειχνα περισσότερη εμπιστοσύνη στην Hyundai (για μένα η καλύτερη κορεατική εταιρία)
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Πάντως ένας φίλος μου (νέος οδηγός στα 42 του) αγόρασε πριν από 2 μήνες το Daewoo και είναι τρελλαμένος μαζί του. Τώρα ένας δικός του φίλος παζαρεύει το ΚΙΑ μετά την νέα μείωση της τιμής. Επίσης έχω δει και πολλά άλλα καινούργια Κορεάτικα να κυκλοφορούν στην πόλη μου.Ε δεν ειναι και μετρο συγκρισης και εγκυροτητας τοτε ο φιλος σου........
-
Φυσικά και δεν τον ανέφερα σαν μέτρο σύγκρισης. Το αντίθετο ήθελα να δείξω. Οτι υπάρχει και μια κατηγορία οδηγών που καλύπτει με το παραπάνω τις όποιες ανάγκες της με αυτά τα μοντέλα.
-
Τα έχουμε ξαναπεί για τους Κορεάτες.
Θα συμπληρώσω ότι:
- το Lacetti μοιράζεται μέρη με άλλα αυτοκίνητα του γκρουπ GM, πράγμα που του δίνει ασύγκριτα καλύτερη ποιότητα και συμπεριφορά σε σχέση με τα παλιότερα Daewoo.
- Το Elantra είναι σταθερή αξία για την κατηγορία και την τιμή του. Αξιόπιστο, άνετο, καλά εξοπλισμένο, αλλά αρκετά παλιό πια.
- Το Cerato είναι φοβερή αγορά. Τελεία και παύλα. 12500 ευρώ = τζάμπα κι έχει καλό εξοπλισμό ακόμα και στη φθηνή έκδοση.
Ανσφορικά με την απορία του meco, μάλλον η ιδέα του είναι. Αυτό φαίνεται με αριθμούς στις πωλήσεις, όπου Accent-Getz-Atos κατά κύριο λόγο κάνουν θραύση. Όσον αφορά στα πολλά κορεάτικα SUV των 30.000, απλώς προσφέρουν κάτι που παλιότερα ήταν άπιαστο όνειρο για όσους ήθελαν SUV. Άλλο να δίνεις 40-60.000 κι άλλο 26-30.000 για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Τέλος, η οδηγική ευχαρίστηση είναι ένα θέμα και το πουλ-μουρ άλλο. Εντάξει, ν'αγοράσει κάποιος ένα ακριβούτσικο αυτοκίνητο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά για να κάνει τα γούστα του, αλλά συνηθέστερα τα ακριβούτσικα αυτοκίνητα τα παίρνουν κάποιοι για να πουλάνε μούρη. Αυτό το τελευταίο είναι που μειώνεται, καθώς το χρήμα δεν κυκλοφορεί πια τόσο πολύ ή σωστότερα το χρήμα συγκεντρώνεται στα χέρια όλο και λιγότερων. Οι περισσότεροι λοιπόν έχοντας κατά νου να αποπληρώσουν σπίτι και δίδακτρα παιδιών, δεν πάνε σε ακριβά αυτοκίνητα και κινούνται προς αξιοπρεπή κορεάτικα. Τα οποία μόνο ως λύση ύστατης ανάγκης δεν μπορούν πλέον να θεωρηθούν, καθώς η ποιότητά τους έχει ανέβει κατακόρυφα. -
Στην οικεγένεια είχαμε δύο διαφορετικά KIA.
Η γνώμη μου είναι η εξής:
Τα αυτοκίνητα ήτανε καλά εξοπλισμένα, αξιόπιστα και φθηνά. Εκέι όμως τελειώνουν τα προτερήματα τους. Οδηγικά, χάλια εώς και επικίνδυνα έαν τα πίεζες λίγο. Σχεδιαστικά (μέσα-έξω) αδιάφορα. Από οικονομία καυσίμου μέτρια και απο τιμή μεταπώλησης ό,τι χειρότερο.
Θεωρώ πως είναι ένα αυτοκίνητο γιά την κάλυψη μεταφορικών αναγκών χωρίς συγκινήσεις , απροβλημάτιστα που σε καμία περίπτωση δεν σε κάνουν να νοιώθεις ωραία αλλά ούτε και ασφαλής.Επί του προκειμένου, μιάς και επρόκειτε να αγοράσω αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία τιμής πολύ συντομα, τα έχω κοιτάξει και τα τρία αυτοκίνητα. Γνώμη μου πως δεν είναι καλές αγορές σε σύγκριση με Ιαπώνικά και Ευρωπαϊκαά αυτοκίνητα της μικρότερης κατηγορίας. Ένα Jazz ή ένα Fiesta έχει καλύτερους χώρους. Ένα Clio ή ένα Colt καλύτερες επιδόσεις. Στην ουσία έιναι απλώς πιό μεγάλα σε εξωτερικές διαστάσεις.
Με τα δικά μου κριτήρια λοιπόν κανένα από τα τρία. Αναγνωρίζω πως οι Κορεάτες βρίσκονται σε καλό δρόμο (ειδικά η Hyundai) όμως έχουν ακόμα δουλειά μπροστά τους.
-
Η ΚΙΑ δεν είχε καλή ποιότητα μέχρι πρόσφατα που εξαγοράστηκε από τη Hyundai. Τα νέα μοντέλα είναι σαφώς αναβαθμισμένα στα θέματα της ποιότητας, της ασφάλειας και των κινητήρων, ειδικά το Cerato, το νέο Sportage, το Sorento, ακόμα και το Picanto. Ούτε εγώ θα έπαιρνα ΚΙΑ παλιότερα, όμως τώρα θα το σκεφτόμουν σοβαρά.
-
Κέρατο με πόσο;;;;;
Εντάξει, πέρα από την πλάκα που μπορεί να κάνει κανείς με το (αποτυχημένο για την Ελλάδα) όνομα – όσο κι αν το διαβάζουν Σεράτο (οι συνειρμοί…), απ’ ότι έχω διαβάσει πρέπει να είναι ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο που τα κάνει όλα τουλάχιστον στο μέσο όρο. Αυτό που όμως το κάνει να ξεχωρίζει είναι η εξευτελιστική του τιμή! Με τα ίδια λεφτά παίρνεις 1,2 ή το πολύ 1,4 σούπερ μίνι!!! Για μία οικογένεια που ψάχνει κάτι φθηνό, αλλά και αξιοπρεπές, είναι πιστεύω μια πολύ καλή λύση και το ίδιο ισχύει για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν. Το κόστος συντήρησης είναι επίσης χαμηλό, η εγγύηση καλή, οι αντιπροσωπείες (ιδίως της Hyundai) καλές, άρα τι μένει; Εντάξει, από οδική συμπεριφορά δεν λένε τίποτα το ιδιαίτερο (μέσος όρος), ενώ η οδηγική ευχαρίστηση είναι έννοια άγνωστη, αλλά μην τα θέλουμε και όλα με 13χιλιάρικα!!!
Υπάρχει βέβαια και η λύση του μεταχειρισμένου Focus, Astra, Corolla, κτλ, την οποία προσωπικά μάλλον θα προτιμούσα, αλλά πολλοί φοβούνται τα μεταχειρισμένα, ίσως και δικαιολογημένα. Επίσης προσωπικά ίσως προτιμούσα και ένα ευρύχωρο σούπερ μίνι με τα ίδια λεφτά κι ας έκανα παραχωρήσεις σε χώρους, αλλά πολλοί δεν είναι διατεθιμένοι (ή δεν μπορούν) να κάνουν αυτή την παραχώρηση.
Με άλλα λόγια μπράβο στους Κορεάτες!
Σε λίγο θα τους φάνε τους υπόλοιπους... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
.....οι αντιπροσωπείες (ιδίως της Hyundai) καλές.....Πλέον οι αντιπροσωπείες της Hyundai είναι ταυτόχρονα και αντιπροσωπείες ΚΙΑ (δεν ξέρω αν ισχύει και το αντίστροφο).
-
Για μενα ενα περιποιημενο Elantra παρακαλω. Νουμερο ενα σε οτι αφορα τη σχεση του τι δινεις και τι παιρνεις.
-
Καλησπέρα.
Κι εγώ θα ψηφίσω το Elantra, είναι το πιό ευρύχωρο απ'ολα και αρκετά καλά εξοπλισμένο...Μόνο αρνητικό το ότι είναι λίγο παλιό όμως...
KIA Cerato 1.6 Vs HYUNDAI Elantra 1.6 Vs DAEWOO Lacetti 1.6