Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Slip streaming...δηλαδη;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Slip streaming...δηλαδη;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    19
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Διαβασα στο τελευταιο τευχος των 4τ, στο άρθρο με τα rx8, για το slip streaming. (σελ83).. Μήπως ξερετε τι ειναι;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Διαβασα στο τελευταιο τευχος των 4τ, στο άρθρο με τα rx8, για το slip streaming. (σελ83).. Μήπως ξερετε τι ειναι;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Διαβασα στο τελευταιο τευχος των 4τ, στο άρθρο με τα rx8, για το slip streaming. (σελ83).. Μήπως ξερετε τι ειναι;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaglan last edited by

            Νομίζω εννοεί το κενό αέρα που δημιουργείται όταν κολλάς πίσω από ένα αμάξι, όπως συμβαίνει και στη φόρμουλα, και μετά πετάγεσαι και περνάς

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Είναι η εκμετάλλευση των στροβιλισμών του αέρα που δημιουργούνται στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου, με σκοπό να κερδίσουμε κάποια χιλιόμετρα τελικής ή λίγο καλύτερη επιτάχυνση σε υψηλές ταχύτητες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν τρόπος εξοικονόμησης ενέργειας. Πχ, όταν είμαι κολλημένος πίσω από ένα αυτοκίνητο με 180 (don't try this at home), χρειάζεται μικρότερη δόση γκαζιού για να διατηρήσω αυτήν την ταχύτητα.

              Πολύ χρήσιμο για το 250άρι μοτοσυκλετάκι μου σε ταχύτητες 120-130 χαω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν τρόπος εξοικονόμησης ενέργειας. Πχ, όταν είμαι κολλημένος πίσω από ένα αυτοκίνητο με 180 (don't try this at home), χρειάζεται μικρότερη δόση γκαζιού για να διατηρήσω αυτήν την ταχύτητα.

                ...και με πολύ μικρότερες ταχύτητες. Να δεις στην Κατάρα που ανεβαίνουν νταλίκες (συνήθως Τούρκοι που πάνε παρέα) κολλημένες στο μισό μέτρο για οικονομία με 10 χαω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Έχω χρησιμοποιήσει πολύ το slip-streaming σε ταξίδια με Renault Master (φορτηγό 3,5 τόνων) που με 2,2 λίτρα μοτέρ αμόλυβδης 70 καυτών ίππων έσερνε το τομάρι του τίγκα φορτωμένο και 2 τόνους τρέιλερ, βοηθάει πάρα πολύ.

                  Είχα πάντα απορία όμως και αν μπορείτε μου την λύνετε:

                  άντε η νταλίκα μπροστά σε τραβάει έτσι? Εφόσον οι δυνάμεις στη φύση είναι πάντα σε ζεύγη (και θεωρώντας μία και μοναδική αυτή που σε 'τραβάει'), λογικό δεν είναι κι εσύ να τραβάς την νταλίκα με την ίδια δύναμη προς τα πίσω? Το νιώθει ο νταλικιέρης όταν κάποιος του 'παίρνει τον αέρα' ή όχι?

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gvala last edited by

                    Δεν αληλεπιδράς με την νταλίκα ώστε να ασκείς και εσύ αντίθετη δύναμη.
                    Εκμεταλλεύεσαι το 'κενό αέρος' που σχηματίζεται πίσω από τον προπορευόμενο και έτσι έχεις μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      θενξ

                      Σπύρος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Ο χρήστης gvala έγραψε:
                        Δεν αληλεπιδράς με την νταλίκα ώστε να ασκείς και εσύ αντίθετη δύναμη.
                        Εκμεταλλεύεσαι το 'κενό αέρος' που σχηματίζεται πίσω από τον προπορευόμενο και έτσι έχεις μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις.

                        Στην F1 ελαφρωνει κ παρα πολυ το τιμονι του μονοθεσιου που ακολουθει μια κ οι ροδες εχουν πολυ μειωμενες αεροδυναμικες αντιστασεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Έχω ακούσει πολλούς που το κάνουν. Το πρόβλημα είναι οτι για να λειτουργήσει πρέπει να έχεις μέγιστη απόσταση απο την νταλίκα 1.5 με 2 μέτρα. Το οποίο σημαίνει οτι αν η νταλίκα χρειαστεί να φρενάρει απότομα.......τη συνέχεια την καταλαβαίνετε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitris-razis last edited by

                            Το σύστημα δούλευε άψογα με το δίχρονο 200αρι ΚΜΧ μου στην εθνική όπου διάλεγα το γρηγορότερο πούλμαν και πηγαίναμε παρέα. Μόνο πρόβλημα η υπερθέρμανση μετα από 5-10 λεπτά, που με ανάγκαζε να 'βγαίνω' εκτός προστασίας για να κρυώσει!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Νομίζω επίσης ότι όταν σε προσπερνάει νταλίκα ή λεωφορείο ή όταν προσπερνάς εσύ ... τότε υπάρχει μια αντίσταση...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                Έχω ακούσει πολλούς που το κάνουν. Το πρόβλημα είναι οτι για να λειτουργήσει πρέπει να έχεις μέγιστη απόσταση απο την νταλίκα 1.5 με 2 μέτρα. Το οποίο σημαίνει οτι αν η νταλίκα χρειαστεί να φρενάρει απότομα.......τη συνέχεια την καταλαβαίνετε

                                Και με δέκα μέτρα μιά χαρά είναι. Όσο για το φρενάρισμα δε νομίζω μία νταλίκα 30 τόνων να έχει μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης σε σχέση με ένα ΙΧ. Συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου που θα μας πάρει να πατήσοθμε φρένο από την ώρα που 8α δούμε τα φώτα της νταλίκας να ανάβουν.

                                EDIT: Γενικά δεν είναι καλή ιδέα πάντως, να είμαστε κοντά σε νταλίκες στην εθνική οδό. Όπως φεύγει το φορτίο απ' το 'πλάι' τους έτσι θα μπoρούσε να φύγει και από 'πίσω' τους... Και τότε....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                                  Έχω ακούσει πολλούς που το κάνουν. Το πρόβλημα είναι οτι για να λειτουργήσει πρέπει να έχεις μέγιστη απόσταση απο την νταλίκα 1.5 με 2 μέτρα. Το οποίο σημαίνει οτι αν η νταλίκα χρειαστεί να φρενάρει απότομα.......τη συνέχεια την καταλαβαίνετε

                                  Και με δέκα μέτρα μιά χαρά είναι. Όσο για το φρενάρισμα δε νομίζω μία νταλίκα 30 τόνων να έχει μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης σε σχέση με ένα ΙΧ...

                                  και τι φρένα έχει η νταλίκα βέβαια, ε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                                    Έχω ακούσει πολλούς που το κάνουν. Το πρόβλημα είναι οτι για να λειτουργήσει πρέπει να έχεις μέγιστη απόσταση απο την νταλίκα 1.5 με 2 μέτρα. Το οποίο σημαίνει οτι αν η νταλίκα χρειαστεί να φρενάρει απότομα.......τη συνέχεια την καταλαβαίνετε

                                    Και με δέκα μέτρα μιά χαρά είναι. Όσο για το φρενάρισμα δε νομίζω μία νταλίκα 30 τόνων να έχει μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης σε σχέση με ένα ΙΧ...

                                    και τι φρένα έχει η νταλίκα βέβαια, ε?

                                    Ειναι θεμα αντανακλαστικων.Με τα τοσα απροσμενα και απροβλεπτα που συμβαινουν θεωρω αυτοκτονικο να πηγαινεις πισω απο νταλικα ή πουλμαν σε αποσταση ακομα και 10 μετρων.Αλλωστε αυτα τα οχηματα εχουν Α.Τ 80χλμ/ωρα .Εγω εχω και μια εμμονη να εχω καθαρο δρομο μπροστα μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                      Δεν αληλεπιδράς με την νταλίκα ώστε να ασκείς και εσύ αντίθετη δύναμη.
                                      Εκμεταλλεύεσαι το 'κενό αέρος' που σχηματίζεται πίσω από τον προπορευόμενο και έτσι έχεις μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις.

                                      Στην F1 ελαφρωνει κ παρα πολυ το τιμονι του μονοθεσιου που ακολουθει μια κ οι ροδες εχουν πολυ μειωμενες αεροδυναμικες αντιστασεις

                                      Αν δεν κάνω λάθος, το τιμόνι ελαφραίνει απλώς επειδή η εμπρός πτέρυγα παύει να δημιουργεί υψηλή κάθετη δύναμη. Άλλωστε η αεροδυναμική αντίσταση στους τροχούς δεν πρέπει να είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο στρίβει δύσκολα ένα μονοθέσιο στα 300χαω. Πιστεύω ότι είναι η κάθετη δύναμη απ' την εμπρός πτέρυγα.

                                      Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου.

                                      Τώρα, τα 10m μάλλον αποκλείται να είναι απόσταση στην οποία μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί το slip-streaming του μπροστινού. Εκτός αν είσαι R6 και ο άλλος εμπρός είναι Scania.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                        Τώρα, τα 10m μάλλον αποκλείται να είναι απόσταση στην οποία μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί το slip-streaming του μπροστινού. Εκτός αν είσαι R6 και ο άλλος εμπρός είναι Scania.

                                        Σύμφωνοι, μα για νταλίκα μιλούσα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kleisj last edited by

                                          Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                                          Στην F1 ελαφρωνει κ παρα πολυ το τιμονι του μονοθεσιου που ακολουθει μια κ οι ροδες εχουν πολυ μειωμενες αεροδυναμικες αντιστασεις

                                          Αν δεν κάνω λάθος, το τιμόνι ελαφραίνει απλώς επειδή η εμπρός πτέρυγα παύει να δημιουργεί υψηλή κάθετη δύναμη. Άλλωστε η αεροδυναμική αντίσταση στους τροχούς δεν πρέπει να είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο στρίβει δύσκολα ένα μονοθέσιο στα 300χαω. Πιστεύω ότι είναι η κάθετη δύναμη απ' την εμπρός πτέρυγα.

                                          Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου.

                                          Ναι βλακεια εγραψα δικιο εχεις!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ενώ καταλαβαίνω τη θεωρία και ναι έχω νιώσει να πηγαίνω με 95-100 χλμ χωρίς σχεδόν καθόλου γκάζι πίσω από φορτηγό (πάνω από 2-3 μέτρα και κάτω από 10μ απόσταση που δεν νομίζω να είναι επαρκής αφού στο 0,5'' για χρόνο αντίδρασης έχεις κάνει 25 μέτρα.... και αυτό ισχύει εφόσον κοιτάς συνέχεια τα φώτα του φορτηγού).
                                            Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς μπορείς να τον περάσεις αφού μόλις βγεις από την προστασία του για να επιταχύνεις (αφού δεν μπορείς να επιταχύνεις πίσω του που είσαι κολλημένος) βρίσκεσαι αντιμέτωπος με πλήρη αεροδυναμική αντίσταση, αν μπορούσες να τον περάσεις χωρίς slip stream το ίδιο και τώρα και αν δεν μπορούσες ούτε τώρα μπορείς.... Έστω ότι οι F1 προλαβαίνουν να επιταχύνουν αλλά στα κοινά αυτοκίνητα βοηθάει για προσπέρασμα ή μόνο για οικονομία?
                                            Πάντως στη συγκεκριμένη περίπτωση όταν προσπάθησα να τον περάσω με πήρε ο αέρας και άρχισα να χάνω απόσταση αντί να κερδίζω οπότε ξαναπήγα από πίσω του για λίγη ώρα, τουλάχιστον έκανα οικονομία! (για όσους απορούν για την μικρή ταχύτητα, είχε αρκετό κόντρα αέρα και είχα παλιό σκαθάρι....)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr