Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φίλτρο Βενζίνης! Που?!?!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φίλτρο Βενζίνης! Που?!?!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    48
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Ενώ όλοι πρότειναν να βάλω φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι της βενζίνης (κάτι που είχα κάνει) οι μισοί λένε πριν την τρόμπα βενζίνης για να προστατεύσω και την τρόμπα αλλά και το καρμπυρατέρ από σκουπιδάκια ενώ κάποιοι λένε ότι δεν πρέπει να παρεμβάλλεται κάτι πριν την τρόμπα άρα να μπει μεταξύ τρόμπας και καρμπυρατέρ.

      Τι λέτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Ενώ όλοι πρότειναν να βάλω φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι της βενζίνης (κάτι που είχα κάνει) οι μισοί λένε πριν την τρόμπα βενζίνης για να προστατεύσω και την τρόμπα αλλά και το καρμπυρατέρ από σκουπιδάκια ενώ κάποιοι λένε ότι δεν πρέπει να παρεμβάλλεται κάτι πριν την τρόμπα άρα να μπει μεταξύ τρόμπας και καρμπυρατέρ.

        Τι λέτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Ενώ όλοι πρότειναν να βάλω φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι της βενζίνης (κάτι που είχα κάνει) οι μισοί λένε πριν την τρόμπα βενζίνης για να προστατεύσω και την τρόμπα αλλά και το καρμπυρατέρ από σκουπιδάκια ενώ κάποιοι λένε ότι δεν πρέπει να παρεμβάλλεται κάτι πριν την τρόμπα άρα να μπει μεταξύ τρόμπας και καρμπυρατέρ.

          Τι λέτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            obelix last edited by

            Πριν την τρόμπα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              gvala last edited by

              Μετά την τρόμπα!

              1-1, σημειώσατε Χ!

              Η εξήγηση είναι ότι αν βουλώσει το φίλτρο, δεν θα βρεθεί η τρόμπα να δουλεύει χωρίς (ή με λίγη) βενζίνη. Εξάλλου φίλτρο υπάρχει κανονικά και μέσα στο ρεζερβουάρ, στην αρχή του σωλήνα αναρρόφησης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                apopol last edited by

                2-1
                μετά την τρόμπα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ο χρήστης apopol έγραψε:
                  2-1
                  μετά την τρόμπα..

                  Ναι αλλά δεν μας είπες γιατί!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Καλύτερα διαφανές?

                    (όσα έχω δει και ήταν καλά δεν ήταν)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      2-2
                      Πριν τη τρόμπα .... αν δεν έχει στο σωληνάκι από το ρεζερβουάρ πρέπει να μπει ένα εκεί για να μην περνάνε λάσπες στο κύκλωμα. Συνήθως εκεί έχουν μια απλή σίτα.
                      Αν είσαι ψείρας ... διαλέγεις ένα πιό χοντρό (~50 μ) για πίσω και ένα πιό ψιλό (~10-20 μ) πρίν το καρμπυρατέρ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        george-logothetis last edited by

                        Για να είσαι ήσυχος, βάλε 2. Ένα πριν και ένα μετα τη τρόμπα και κράτα και 2 για ρεζέρβα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          gvala last edited by

                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                          2-2
                          Πριν τη τρόμπα .... αν δεν έχει στο σωληνάκι ...

                          2-1! Ακυρώνεσαι λόγω υπόθεσης και αμφιβολιών! (Κάτι σαν offside!)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kouk last edited by

                            Πριν και μετά την τρόμπα για να είσαι σίγουρος!Αν χαλάσει η τρόμπα κάνει πολλά λεφτα!!!!
                            5-2 γιατι μέτρησε τριπλό!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimitris-razis last edited by

                              Το (επίσης παλαιάς τεχνολογίας) δικό μου αυτοκίνητο, με μηχανική αντλία, έχει ένα 'γαϊδούρι' (σε μέγεθος!) φίλτρο πρίν την αντλία.
                              Δεν έχει δημιουργηθεί ποτέ (τα τελευταία 34 χρόνια!) πρόβλημα στην αντλία ή τα καρμπυρατέρ...
                              Αν σε ενδιαφέρει pm me να σου βρώ ένα τέτοιο φίλτρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                gskarmou last edited by

                                3-2-2

                                Tñåßò ðïõ ëÝíå ãéá äýï ößëôñá ,äýï ãéá ìåôÜ êáé äýï ãéá ðñßí

                                Kouk êëÝâåéò

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Καλά είστε τρελοί!

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  2-2
                                  Πριν τη τρόμπα .... αν δεν έχει στο σωληνάκι από το ρεζερβουάρ πρέπει να μπει ένα εκεί για να μην περνάνε λάσπες στο κύκλωμα. Συνήθως εκεί έχουν μια απλή σίτα.
                                  Αν είσαι ψείρας ... διαλέγεις ένα πιό χοντρό (~50 μ) για πίσω και ένα πιό ψιλό (~10-20 μ) πρίν το καρμπυρατέρ.

                                  Να και κάποιος που με καταλαβαίνει!

                                  1.Δεν ισχύει ότι αν βάλω 2 ίσως λειτουργεί σαν εμπόδιο ???
                                  Μήπως θα φτάνει πιο δύσκολα η βενζίνη στο καρμπυρατέρ αν βάλω 2??

                                  2.Τι είναι αυτά τα 50 και 10-20 που έγραψες?

                                  Το (επίσης παλαιάς τεχνολογίας) δικό μου αυτοκίνητο, με μηχανική αντλία, έχει ένα 'γαϊδούρι' (σε μέγεθος!) φίλτρο πρίν την αντλία.
                                  Δεν έχει δημιουργηθεί ποτέ (τα τελευταία 34 χρόνια!) πρόβλημα στην αντλία ή τα καρμπυρατέρ...
                                  Αν σε ενδιαφέρει pm me να σου βρώ ένα τέτοιο φίλτρο.

                                  Θα το μελετήσω!Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    gvala last edited by

                                    Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                    Πριν και μετά την τρόμπα για να είσαι σίγουρος!Αν χαλάσει η τρόμπα κάνει πολλά λεφτα!!!!

                                    Σιγά μην βάλει και φίλτρο πριν ... το φίλτρο που προστατεύει την αντλία, ώστε να προστατέψει το φίλτρο με το άλλο φίλτρο!

                                    Μόνο ένας kouk θα το έκανε αυτό!

                                    Μην τους ακούς sir(gus)! Αν μπορείς δες μήπως υπάρχει φίλτρο μέσα στο ρεζερβουάρ (που 99% υπάρχει) και βάλε ένα μετά την αντλία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Αν υπάρχει όντως φίλτρο μέσα στο ρεζερβουάρ βάλε πρίν το καρμπυρατέρ , αν όχι βάλε πριν την τρόμπα.
                                      Τα 50 - 10 - 20 μ. κλπ. είναι τα 'μικρά' και αντιστοιχούν στο μέγεθος της βρωμιάς που μπορούν να συγκρατήσουν .... όσο πιο μικρό το νούμερο τόσο πιο πυκνό είναι το φίλτρο αλλά και με μειωμένη ροή - άρα δυσκολεύει την τρόμπα.

                                      Τελικά είναι 3-2-2

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Τι περιμένεις να τραβήξει η τρόμπα από τη δεξαμενή σου; Μήπως βίδες και μπουλόνια;
                                        Αν βάζεις βενζίνη από βαρέλια του Β’ παγκοσμίου πολέμου που ξέχασαν οι γερμανοί ή οι Άγγλοι, αν δεν έχείς καθαρίσει ποτέ το ρεζερβουάρ σου και είναι έτοιμο να τρυπήσει από τη σκουριά τότε βάλε πριν την τρόμπα για να είσαι σίγουρος!!!!!
                                        Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις βάλε το μετά.

                                        Τι κύριος (sir) και πράσινα άλογα. Αυτός υπογείως μας κάνει να χωριζόμαστε σε στρατόπεδα. Προτροπμίσιοι εναντίων μετατρομπίσιων σημειώσατε ψ εεεεε χ ήθελα να πω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          sirgus last edited by

                                          Τέτοιο ντέρμπυ?
                                          να αρχίσουμε τα στοιχήματα δηλαδή?

                                          Μπορούμε να κάνουμε και κλήρωση για αυτούς που ανήκουν στην ομάδα που νίκησε!

                                          Πρέπει να έχει τελικά και φίλτρο στο ντεπόζιτο αλλά δεν το εμπιστεύομαι και πολύ αφού δεν ξέρω τι ζωντανούς οργανισμούς θα έχει μαζέψει εδώ και 30 χρόνια!

                                          Νομίζω ότι με βάση τα παραπάνω και με την πρώτη ευκαιρία ελεύθερου χρόνου θα βάλω ένα πριν.

                                          Όσο για αυτούς που έγραψαν λεπτομέρειες, δεν τελείωσαν έτσι! Τους περιμένουν e-mail!!! (ακούς Βασίλη κλπ? )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Καλό θα ήταν να καθαρίσεις το ρεζερβουάρ!
                                            Που ξέρεις, μπορεί να αποκτήσεις και μεγαλύτερη χωρητικότητα άρα και αυτονομία!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr