Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρέθυμνο- Ηράκλειο : Όμορφη Διαδρομή!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ρέθυμνο- Ηράκλειο : Όμορφη Διαδρομή!!!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    12
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Η αληθεια ειναι οτι δεν νιωθω και πολυ ομορφα για αυτο που εκανα . Ειμαι σιγουρος οτι πολλοι απο εσας θα με λουσουνε με ομορφα κοσμιτικα επιθετα, αλλα νομιζω οτι μπορπυμε να βγαλουμε καποια συμπερασματα.
      Σε μια απο τις πολλες επισκεψεις μου στο Ρεθυμνο μου ηρθε μια ιδεα.
      Ας μετρησω να δω ποσα εκκλησακια υπαρχουν κατα μηκος του δρομου να δω κατα προσεγγηση ποσοι ανθρωποι εχουν χασει τη ζωη τους σε αυτο το κομματι του δρομου. Ξεκινησα λοιπον στην επιστροφη μου προς το Ηρακλειο και μετρουσα τα εκκλησακια και στις δυο μεριες του δρομου. Το συνολο θα σας το πω στο τελος.

      Φτανω λοιπον στο 73 χλμ της Ε.Ο. Χανιων Σητειας (οι χιλιομετρικες αποστασεις ξεκινανε να μετρανα απο τα Χανια προς τη Σητεια), που βρισκεται αν θυμαμαι περιπου 20 χιλιομετρα μετα το Ρεθυμνο οπου βρισκουμε μια αρκετα αποτομη δεξια στροφη οπου υπηρχαν 5 εκκλησακια. Πριν και μετα το σημειο αυτο και για αρκετα χλμ ο δρομος ειναι αρκετα ισιος και σχετικα καλη ορατοτητα πραγμα που λειτουργει σαν παγιδα αφου αυτο το κακο σημειο αν δεν το ξερεις, αν ειναι βραδυ και εχεις πιει λιγο παραπανω, ειναι θανατος.
      Προχωροντας πιο κατω εφτασα στο 88 χλμ. Αλλη μια απιστευτη δεξια στροφη που εκτος των αλλων ειναι και κατηφορικη και με κλιση...προς το γκρεμο, οπου υπαρχουν αλλα 5 εκκλησακια. Σημειωνω οτι εαν καποιος δεν θελει να πεσει στο γκρεμο μπορει νατον αποφυγει πεφτοντας πανω σε μια ταβερνα που ειναι ακριβως πανω στη στροφη. (φανταστειτε να γινει σε ωρα αιχμης) .
      Και φτανουμε στη διασταυρωση για το χωριο Σισσες. Αμεσως μετα, και παντα οπως παμε για Ηρακλειο, υπαρχουν δυο διαδοχικα Ζ, κατα μηκος τοων οποιων υπαρχουν 7!!! εκκλησακια. Ενα κομματι ο ορισμος της καρμανιολας. Στο ρευμα προς Ηρακλειο μαλλον ειναι πιο καλα τα πραγματα γιατι ειναι ανηφορικος ο δρομος. Στο ρευμα προς Ρεθυμνο ομως ειναι ακριβως το αντιθετο. Αυτο, σε συνδιασμο με το μεγαλο πλατος του δρομου που σιγουρα σε παρασερνει, με τον ανηπαρκτο ουτως η αλλως φωτισμο και με τις απιστευτα αποτομες στροφες, μας κανουν ενα μινι νεκροταφειο.
      Σε αρκετα σημεια του δρομου υπηρχαν 2 και 3 εκκλησακια τα οποια ισως να ειναι τα μελλοντικα ρεκορ.
      Φτανοντας στο Ηρακλειο εκανα τον απολογισμο.
      104 εκκλησακια που σημαινει οτι:

      • 104 ειναι οι νεκροι στη καλυτερη περιπτωση, αφου καποια εκκλησακια ειναι για ενα ατυχημα με πανω απο ενα θυμα. Κλασοκο παραδειγμα στο σημειο με τα πορτοκαλια οπου προλαβα και ειδα σε ενα εκκλησακι μια μεγαλη φωτογραφια με μια 4μελη οικογενεια.
      • Πολλοι συνανθρωποι μας που χανουν ενα δικο τους ανθρωπο δεν βαζουν εκκλησακι.
      • Σιγουρα θα μου εχουν ξεφυγει μερικα αφου οδηγουσα κιολας και προσεχα και το δρομο μπροστα μου.

      Εαν πουμε οτι η αποσταση που χωριζει τις 2 πολεις ειναι περιπου 70 χλμ τοτε βλεπουμε οτι σε 35 περιπου χρονια που υπαρχει αυτος ο δρομος, χανουν τη ζωη τους κατα μεσο ορο 3 ανθρωποι το χρονο.
      Επισης μπορουμε να πουμε οτι πανω απο 1,5 ας πουμε, ανθρωποι εχουν χασει τη ζωη τους ανα χιλιομετρο.
      Να πω επισης κατι σημαντικο. Η συντριπτηκη πλειοψηφια των εκκλησιων ειναι καινουργια, πραγμα που ανεβαζει το μεσο ορο το χρονο.
      Τα 15 περιπου τελευταια χλμ ειναι αυτα απο το εργοστασιο της ΔΕΗ μεχρι και τον κομβο της Αλικαρνασου οπου ο δρομος εχει διαπλατηνθει. Υπαρχουν 2 λωριδες με λωρ. εκτακτης αναγκης καθως και προστατευτικο στη μεση. Στο κομματι αυτο του δρομου, τα λιγοστα εκκλησακια ειναι πολυ παλια (σιδερενια και σκουριασμενα) πραγμα που κατι ακομα μας λεει

      Τελος να πω οτι εγω, ενας απλος πολιτης με μια απλη βολτα με ταχυτητα περιπου 80 χιλιομετρα, μου πηρε χοντρα χοντρα 1 ωρα να ανακαλειψω 3 σημεια το λιγοτερο επικυνδινα για ολους μας. Και καλα, το κρατος λεει οτι δεν εχει λεφτα να μας φτιαξει ενα μοντερνο αυτοκινητοδρομο, ειναι τοσο δυσκολο να βαλει 50 αντε 40 συνολικα κολονες φωτισμου σε αυτα τα σημεια; Γιατι αυτη ειναι η φθηνοτερη λυση/επεμβαση που θα μπορουσανε να κανουνε.

      Τα συμπερασματα δικα σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        megane98hp last edited by

        Η αληθεια ειναι οτι δεν νιωθω και πολυ ομορφα για αυτο που εκανα . Ειμαι σιγουρος οτι πολλοι απο εσας θα με λουσουνε με ομορφα κοσμιτικα επιθετα, αλλα νομιζω οτι μπορπυμε να βγαλουμε καποια συμπερασματα.
        Σε μια απο τις πολλες επισκεψεις μου στο Ρεθυμνο μου ηρθε μια ιδεα.
        Ας μετρησω να δω ποσα εκκλησακια υπαρχουν κατα μηκος του δρομου να δω κατα προσεγγηση ποσοι ανθρωποι εχουν χασει τη ζωη τους σε αυτο το κομματι του δρομου. Ξεκινησα λοιπον στην επιστροφη μου προς το Ηρακλειο και μετρουσα τα εκκλησακια και στις δυο μεριες του δρομου. Το συνολο θα σας το πω στο τελος.

        Φτανω λοιπον στο 73 χλμ της Ε.Ο. Χανιων Σητειας (οι χιλιομετρικες αποστασεις ξεκινανε να μετρανα απο τα Χανια προς τη Σητεια), που βρισκεται αν θυμαμαι περιπου 20 χιλιομετρα μετα το Ρεθυμνο οπου βρισκουμε μια αρκετα αποτομη δεξια στροφη οπου υπηρχαν 5 εκκλησακια. Πριν και μετα το σημειο αυτο και για αρκετα χλμ ο δρομος ειναι αρκετα ισιος και σχετικα καλη ορατοτητα πραγμα που λειτουργει σαν παγιδα αφου αυτο το κακο σημειο αν δεν το ξερεις, αν ειναι βραδυ και εχεις πιει λιγο παραπανω, ειναι θανατος.
        Προχωροντας πιο κατω εφτασα στο 88 χλμ. Αλλη μια απιστευτη δεξια στροφη που εκτος των αλλων ειναι και κατηφορικη και με κλιση...προς το γκρεμο, οπου υπαρχουν αλλα 5 εκκλησακια. Σημειωνω οτι εαν καποιος δεν θελει να πεσει στο γκρεμο μπορει νατον αποφυγει πεφτοντας πανω σε μια ταβερνα που ειναι ακριβως πανω στη στροφη. (φανταστειτε να γινει σε ωρα αιχμης) .
        Και φτανουμε στη διασταυρωση για το χωριο Σισσες. Αμεσως μετα, και παντα οπως παμε για Ηρακλειο, υπαρχουν δυο διαδοχικα Ζ, κατα μηκος τοων οποιων υπαρχουν 7!!! εκκλησακια. Ενα κομματι ο ορισμος της καρμανιολας. Στο ρευμα προς Ηρακλειο μαλλον ειναι πιο καλα τα πραγματα γιατι ειναι ανηφορικος ο δρομος. Στο ρευμα προς Ρεθυμνο ομως ειναι ακριβως το αντιθετο. Αυτο, σε συνδιασμο με το μεγαλο πλατος του δρομου που σιγουρα σε παρασερνει, με τον ανηπαρκτο ουτως η αλλως φωτισμο και με τις απιστευτα αποτομες στροφες, μας κανουν ενα μινι νεκροταφειο.
        Σε αρκετα σημεια του δρομου υπηρχαν 2 και 3 εκκλησακια τα οποια ισως να ειναι τα μελλοντικα ρεκορ.
        Φτανοντας στο Ηρακλειο εκανα τον απολογισμο.
        104 εκκλησακια που σημαινει οτι:

        • 104 ειναι οι νεκροι στη καλυτερη περιπτωση, αφου καποια εκκλησακια ειναι για ενα ατυχημα με πανω απο ενα θυμα. Κλασοκο παραδειγμα στο σημειο με τα πορτοκαλια οπου προλαβα και ειδα σε ενα εκκλησακι μια μεγαλη φωτογραφια με μια 4μελη οικογενεια.
        • Πολλοι συνανθρωποι μας που χανουν ενα δικο τους ανθρωπο δεν βαζουν εκκλησακι.
        • Σιγουρα θα μου εχουν ξεφυγει μερικα αφου οδηγουσα κιολας και προσεχα και το δρομο μπροστα μου.

        Εαν πουμε οτι η αποσταση που χωριζει τις 2 πολεις ειναι περιπου 70 χλμ τοτε βλεπουμε οτι σε 35 περιπου χρονια που υπαρχει αυτος ο δρομος, χανουν τη ζωη τους κατα μεσο ορο 3 ανθρωποι το χρονο.
        Επισης μπορουμε να πουμε οτι πανω απο 1,5 ας πουμε, ανθρωποι εχουν χασει τη ζωη τους ανα χιλιομετρο.
        Να πω επισης κατι σημαντικο. Η συντριπτηκη πλειοψηφια των εκκλησιων ειναι καινουργια, πραγμα που ανεβαζει το μεσο ορο το χρονο.
        Τα 15 περιπου τελευταια χλμ ειναι αυτα απο το εργοστασιο της ΔΕΗ μεχρι και τον κομβο της Αλικαρνασου οπου ο δρομος εχει διαπλατηνθει. Υπαρχουν 2 λωριδες με λωρ. εκτακτης αναγκης καθως και προστατευτικο στη μεση. Στο κομματι αυτο του δρομου, τα λιγοστα εκκλησακια ειναι πολυ παλια (σιδερενια και σκουριασμενα) πραγμα που κατι ακομα μας λεει

        Τελος να πω οτι εγω, ενας απλος πολιτης με μια απλη βολτα με ταχυτητα περιπου 80 χιλιομετρα, μου πηρε χοντρα χοντρα 1 ωρα να ανακαλειψω 3 σημεια το λιγοτερο επικυνδινα για ολους μας. Και καλα, το κρατος λεει οτι δεν εχει λεφτα να μας φτιαξει ενα μοντερνο αυτοκινητοδρομο, ειναι τοσο δυσκολο να βαλει 50 αντε 40 συνολικα κολονες φωτισμου σε αυτα τα σημεια; Γιατι αυτη ειναι η φθηνοτερη λυση/επεμβαση που θα μπορουσανε να κανουνε.

        Τα συμπερασματα δικα σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Η αληθεια ειναι οτι δεν νιωθω και πολυ ομορφα για αυτο που εκανα . Ειμαι σιγουρος οτι πολλοι απο εσας θα με λουσουνε με ομορφα κοσμιτικα επιθετα, αλλα νομιζω οτι μπορπυμε να βγαλουμε καποια συμπερασματα.
          Σε μια απο τις πολλες επισκεψεις μου στο Ρεθυμνο μου ηρθε μια ιδεα.
          Ας μετρησω να δω ποσα εκκλησακια υπαρχουν κατα μηκος του δρομου να δω κατα προσεγγηση ποσοι ανθρωποι εχουν χασει τη ζωη τους σε αυτο το κομματι του δρομου. Ξεκινησα λοιπον στην επιστροφη μου προς το Ηρακλειο και μετρουσα τα εκκλησακια και στις δυο μεριες του δρομου. Το συνολο θα σας το πω στο τελος.

          Φτανω λοιπον στο 73 χλμ της Ε.Ο. Χανιων Σητειας (οι χιλιομετρικες αποστασεις ξεκινανε να μετρανα απο τα Χανια προς τη Σητεια), που βρισκεται αν θυμαμαι περιπου 20 χιλιομετρα μετα το Ρεθυμνο οπου βρισκουμε μια αρκετα αποτομη δεξια στροφη οπου υπηρχαν 5 εκκλησακια. Πριν και μετα το σημειο αυτο και για αρκετα χλμ ο δρομος ειναι αρκετα ισιος και σχετικα καλη ορατοτητα πραγμα που λειτουργει σαν παγιδα αφου αυτο το κακο σημειο αν δεν το ξερεις, αν ειναι βραδυ και εχεις πιει λιγο παραπανω, ειναι θανατος.
          Προχωροντας πιο κατω εφτασα στο 88 χλμ. Αλλη μια απιστευτη δεξια στροφη που εκτος των αλλων ειναι και κατηφορικη και με κλιση...προς το γκρεμο, οπου υπαρχουν αλλα 5 εκκλησακια. Σημειωνω οτι εαν καποιος δεν θελει να πεσει στο γκρεμο μπορει νατον αποφυγει πεφτοντας πανω σε μια ταβερνα που ειναι ακριβως πανω στη στροφη. (φανταστειτε να γινει σε ωρα αιχμης) .
          Και φτανουμε στη διασταυρωση για το χωριο Σισσες. Αμεσως μετα, και παντα οπως παμε για Ηρακλειο, υπαρχουν δυο διαδοχικα Ζ, κατα μηκος τοων οποιων υπαρχουν 7!!! εκκλησακια. Ενα κομματι ο ορισμος της καρμανιολας. Στο ρευμα προς Ηρακλειο μαλλον ειναι πιο καλα τα πραγματα γιατι ειναι ανηφορικος ο δρομος. Στο ρευμα προς Ρεθυμνο ομως ειναι ακριβως το αντιθετο. Αυτο, σε συνδιασμο με το μεγαλο πλατος του δρομου που σιγουρα σε παρασερνει, με τον ανηπαρκτο ουτως η αλλως φωτισμο και με τις απιστευτα αποτομες στροφες, μας κανουν ενα μινι νεκροταφειο.
          Σε αρκετα σημεια του δρομου υπηρχαν 2 και 3 εκκλησακια τα οποια ισως να ειναι τα μελλοντικα ρεκορ.
          Φτανοντας στο Ηρακλειο εκανα τον απολογισμο.
          104 εκκλησακια που σημαινει οτι:

          • 104 ειναι οι νεκροι στη καλυτερη περιπτωση, αφου καποια εκκλησακια ειναι για ενα ατυχημα με πανω απο ενα θυμα. Κλασοκο παραδειγμα στο σημειο με τα πορτοκαλια οπου προλαβα και ειδα σε ενα εκκλησακι μια μεγαλη φωτογραφια με μια 4μελη οικογενεια.
          • Πολλοι συνανθρωποι μας που χανουν ενα δικο τους ανθρωπο δεν βαζουν εκκλησακι.
          • Σιγουρα θα μου εχουν ξεφυγει μερικα αφου οδηγουσα κιολας και προσεχα και το δρομο μπροστα μου.

          Εαν πουμε οτι η αποσταση που χωριζει τις 2 πολεις ειναι περιπου 70 χλμ τοτε βλεπουμε οτι σε 35 περιπου χρονια που υπαρχει αυτος ο δρομος, χανουν τη ζωη τους κατα μεσο ορο 3 ανθρωποι το χρονο.
          Επισης μπορουμε να πουμε οτι πανω απο 1,5 ας πουμε, ανθρωποι εχουν χασει τη ζωη τους ανα χιλιομετρο.
          Να πω επισης κατι σημαντικο. Η συντριπτηκη πλειοψηφια των εκκλησιων ειναι καινουργια, πραγμα που ανεβαζει το μεσο ορο το χρονο.
          Τα 15 περιπου τελευταια χλμ ειναι αυτα απο το εργοστασιο της ΔΕΗ μεχρι και τον κομβο της Αλικαρνασου οπου ο δρομος εχει διαπλατηνθει. Υπαρχουν 2 λωριδες με λωρ. εκτακτης αναγκης καθως και προστατευτικο στη μεση. Στο κομματι αυτο του δρομου, τα λιγοστα εκκλησακια ειναι πολυ παλια (σιδερενια και σκουριασμενα) πραγμα που κατι ακομα μας λεει

          Τελος να πω οτι εγω, ενας απλος πολιτης με μια απλη βολτα με ταχυτητα περιπου 80 χιλιομετρα, μου πηρε χοντρα χοντρα 1 ωρα να ανακαλειψω 3 σημεια το λιγοτερο επικυνδινα για ολους μας. Και καλα, το κρατος λεει οτι δεν εχει λεφτα να μας φτιαξει ενα μοντερνο αυτοκινητοδρομο, ειναι τοσο δυσκολο να βαλει 50 αντε 40 συνολικα κολονες φωτισμου σε αυτα τα σημεια; Γιατι αυτη ειναι η φθηνοτερη λυση/επεμβαση που θα μπορουσανε να κανουνε.

          Τα συμπερασματα δικα σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Στην συγκεκριμένη διαδρομή το χειρότερο είναι ότι όσο και να προσπαθήσεις να οδηγήσεις αμυντικά και προσεκτικά...κάποιος θα βρεθεί να κάνει ταρζανιές στον κάκιστο αυτό δρόμο!

            Πάντως φοβερό σαν παρατήρηση!104 εκκλησάκια!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mcguyver last edited by

              φιλε megane, αν τυχει και κανεις τη διαδρομη Σητεια-μακρυγιαλο-κερατοκαμπο-ιεραπετρα-βιαννο-πυργο-μοιρες θα δεις πολλα μα παρα πολλα κουφα και ακρως τραγικα σε οτι αφορα την ποιοτητα του δρομου και τις εξοχα κατασκευασμενες με φουλ αρνητικη κλιση στροφες. Φιλικη συμβουλη, πριν το κανεις ενημερωσε καμμια 15αρια φιλους και κρατα καλου κακου και ενα gps μαζι σου για να σε βρουνε αν αγορασεις καποιο οικοπεδο εκει κατω χωρις να το θελεις. κατα τ'αλλα ειναι πολυ ωραια σαν διαδρομη, ακομα καλυτερη με μοτο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-karnis last edited by

                Όντως φίλε megane, είναι τραγικό μετά από τόσα τρόχαιο σε διάφορα σημεία της διαδρομής, το κράτος να μην έχει διορθώση κανένα απολύτως σημείο καρμανιόλα!! Είμαι από Ρέθυμνο και γνωρίζω πάρα πολύ καλά την διαδρομή... κρίμα!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mcguyver last edited by

                  εν συνεχεια των προηγουμενων εχω να παρατηρησω και να αναφερω τα εξης γνωστα, αφενος μεν για τους τοπικους γνωστες της οδικης καταστασης εδω στο αισλαντ, αφετερου, να σβησω τις οποιες προκαταληψεις που εχουν οι απ'οξω για αυτο το κατα τ'αλλα πανεμορφο νησι.
                  Γενονος αδιαμφισβητητο, ειναι το χαλι που επικρατει κατα κηκος του 'εθνικου' (αν και περισσοτερο του ταιριαζει το διανομαρχιακος) βορειου αξονα. Μην ψαξουμε να βρουμε τι φταιει γιατι τα εχουμε πει και ξαναπει, οποτε θα ηταν ηλιθιο να ξαναγραφουμε τα ιδια πραγματα. Εχοντας την τιμη να ζω για 7 συναπτα και πλεον (με καποιες διακοπες λογω στρατου και δουλειας) ετη, εκεινο το οποιο μου εκανε απιστευτη αρνητικη εντυπωση ειναι το ποσο ευκολα αρπαζονται οι ντοπιοι οδηγοι, ιδιως οταν κανουν τη μαλακια και τους την πεις. Δεν ξερω πως την εχουν δει εδω τα παλληκαρια αλλα οσες φορες καποιος μαγκας με εκλεισε και τον βρηκα λιγο πιο κατω και τον ρωτησα αν με ειχε δει η αν το εκανε επιτηδες, η πιο 'απαλη' απαντηση ηταν ' ηντα'πες? σαλευγε μη σου παιξω'.
                  Ευνοητο ειναι οτι επειδη και τον χρονο αλλα και την υπομονη στε τετοιες στιγμες δεν την εχω, σηκωνομαι και φευγω ευχομενος να με κραταει ο θεουλης μακρυα απο ροδες τετοιων ανθρωπων. Εδω να διευκρινισω οτι δεν εχω ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ εναντιον των ντοπιων. Αλλωστε και εγω κρητικο επωνυμο εχω και ΙΣΩΣ να ειμαι μερικες γενιες πισω με ριζες κρητικες. Αλλα γαμωτο, αυτη την ψευτοπερηφανεια και τζαμπα μαγκια δεν την εχω συναντησει σε αλλο μερος της πατριδας μας. Προχθες ενας μαλακας μιλαγε στο κινητο μεσα σε ενα Santa-Fe, και πηγαινε βαρκα-γιαλο, απο αριστερα δεξια και αναποδα. ειχα κατσει απο γιοφυρο μεχρι την εξοδο του Γαζιου πισω του και τον παρακολουθουσα. Υπ'οψιν ηταν 7:00 το πρωι, ειχα φωτα ανοιχτα, και πηγαιναμε 80-90χαω. Τελικα επειδη τον βαρεθηκα, χωθηκα στο ζικ ενω αυτος πηγαινε στο ζακ, και διπλα του του εκανα το σημα του κομη αυναν, (το αριστερο χερι σε παλινδρομηση). Ε λοιπον ο τυπος το σανιδωσε να με πιασει και με το μεσαιο του δαχτυλο εδειχνε οτι ηθελε να συνουσιαστουμε. Δηλαδη αν με εφραζε, οπως το επιχειρησε, και σκοτωνομασταν τι θα γινοταν?Γιατι και κερατας και δαρμενος? Δεν παιζω, Το καλοκαιρι ετυχε να μιλησω με παιδια του ρεθυμνου και της τοπικης τροχαιας, και ακουσα πολλα παλαβα. Να σταματανε για υπερβολικη οχημα, και να τους λεει να μην τον γραψουν
                  γιατι θελει να παει στο γηπεδο και δεν θα προλαβει. Μην τα γραφω δεν εχει νοημα, αλλωστε και εγω με αυτους δεν εχω και τις καλυτερες σχεσεις.Αλλα ημαρτον ρε παιδια. Καθε βραδυ στα φαναρια της παπαναστασιου μαζευονται 16χρονα με ξεκατινιασμενα απο το πειραγμα παπακια, μονογκαζα και αλλα διαφορα και ριχνονται σε κοντρες μεχρι να σκασει μυτη μπλε φαρος η μεχρι να βρεθει καποιο κατω απο τις ροδες της διερχομενης νταλικας.Γιατι ρε παιδια? Δεν λυπαστε τη δολια τη μανα σας, που θα κλαιει μεχρι να πεθανει? Δεν λυπαστε τον πατερα σας που καθε μερα θα καταριεται την ωρα και τη στιγμη που σας αφησε να καβαλησετε 2κυκλο? Γιατι δεν φορατε το γαμημενο το ρημαδι το κρανος η αν το φορατε το εχω στο ξερο σας σαν περικεφαλαια? εγω που οδηγω στο δρομο τι σας φταιω να πεσετε πανω μου και να κλαιει η γυναικα μου η μανα μου κλπ? Γιατι αντι να παιζετε κυνηγητο με τους τροχαιους δεν πατε σε μια πιστα καρτ να την κλεισετε για μερα και να μπητε μεσα να λυσσαξετε με ολη σας την νεανικη ορμη και κυριως με απολυτη ασφαλεια? Δεν ειναι δυσκολο. μαζευτειτε οσοι καθε βραδυ πατε στο φαναρι διχως αυριο, και τσονταρετε ολοι μαζι και καντε την κινηση. Πιο φτηνα θα σας ερθει και πολυ μα πολυ περρισοτερο ομορφα.Παρτε τους φιλους τις γκομενες, και λιωστε τα. Αλλα μεινετε ζωντανοι. Κακα τα ψεματα, η γκομενα σας θελει και αυριο το πρωι και δεν θελει σε καμμια περιπτωση να αφηνει λουλουδια σε 2 τετραγωνικα μαρμαρο, καθε κυριακη. Δεν εχω προσωπικα με κανενα παλληκαρι απο εσας, αντιθετως χαιρομαι καθε φορα που τυχαινει και καποιο πιτσιρικι ερχεται απο το μαγαζακι μου με δικυκλο, και μου λεει τι εχει βαλει τι εχει βγαλει, του κανω και εκπτωση σε οτι ψωνιζει. Αλλα το κυρηγμα δεν το γλυτωνει. Τους κοβω απο τη φατσα. δεν ειστε κολωπαιδα γαμωτο, γιατι ομως στο δρομο πρεπει να καφριζετε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mcguyver last edited by

                    φιλε megane, μια και εισαι απο οτι διαπιστωνω συνετισμενο ατομο και αυτοπειθαρχημενος. για πες μου αν φυσικα γνωριζεις, σε ποια ευρωπαικη χωρα εχεις δει εθνικο δικτυο να διασχιζει κατοικημενες περιοχες και πολυ χειροτερα ακομα, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ περιοχες? Σε ποια ευρωπαικη χωρα εχεις ζησει τρακτερ να χρησιμοποιει το εθνικο δικτυο και να κινειται με 2 και καμμια φορα και 3 συρομενα βαγονια πισω του με φορτιο υπερ του δεοντος υπερογκωδες και φυσικα υπερβαρο? Σε πια αλλη χωρα εχεις δει αυτοκινητα να σταματανε πανω σε ζεβρα, η τους πεζους να βγαινουν χυμα στο κυμα και να σου κανουν νοημα να σταματησεις για να διασχισουν τη διαχωριστικη νησιδα?
                    καποτε ο Χαρυ Κλυνν ειχε πει οτι ειμαστε η μονη αφρικανικη χωρα με λευκους κατοικους. οσο γελοιο και αν φανταζει στα αυτια μας, μηπως ειναι η μαυρη στυγνη και πικρη αληθεια? Το διπλωμα σου εσυ πως το πηρες? η μαλλον οταν το πηρες, θεωρουσες οτι εισαι ικανος οδηγος αυτοστιγμης? γιατι εγω προσωπικα ακομα δεν ξερω να οδηγω. Εμαθα να αναγνωριζω τους κινδυνους και να αντιδρω ετσι ωστε να μενω ζωντανος, αλλα ακομα δεν τα ξερω ολα. Α, εχω 500.000χλμ επαγγελματικα στην πλατη μου, και ευχαριστω το θεο που με αξιωσε να οδηγησω σε ευρωπη. αν πραγματικα μας ενδιαφερει να παραμεινουμε, μιλα σε οποιον βρισκεις, ακομη και αν σε απειλουν, εναν αν γλυτωσεις, καλο θα εχεις κανει. Και αν χρειαστεις βοηθεια εδω ειμαι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Ο χρήστης mcguyver έγραψε:
                      φιλε megane, μια και εισαι απο οτι διαπιστωνω συνετισμενο ατομο και αυτοπειθαρχημενος. για πες μου αν φυσικα γνωριζεις, σε ποια ευρωπαικη χωρα εχεις δει εθνικο δικτυο να διασχιζει κατοικημενες περιοχες και πολυ χειροτερα ακομα, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ περιοχες? Σε ποια ευρωπαικη χωρα εχεις ζησει τρακτερ να χρησιμοποιει το εθνικο δικτυο και να κινειται με 2 και καμμια φορα και 3 συρομενα βαγονια πισω του με φορτιο υπερ του δεοντος υπερογκωδες και φυσικα υπερβαρο? Σε πια αλλη χωρα εχεις δει αυτοκινητα να σταματανε πανω σε ζεβρα, η τους πεζους να βγαινουν χυμα στο κυμα και να σου κανουν νοημα να σταματησεις για να διασχισουν τη διαχωριστικη νησιδα?
                      καποτε ο Χαρυ Κλυνν ειχε πει οτι ειμαστε η μονη αφρικανικη χωρα με λευκους κατοικους. οσο γελοιο και αν φανταζει στα αυτια μας, μηπως ειναι η μαυρη στυγνη και πικρη αληθεια? Το διπλωμα σου εσυ πως το πηρες? η μαλλον οταν το πηρες, θεωρουσες οτι εισαι ικανος οδηγος αυτοστιγμης? γιατι εγω προσωπικα ακομα δεν ξερω να οδηγω. Εμαθα να αναγνωριζω τους κινδυνους και να αντιδρω ετσι ωστε να μενω ζωντανος, αλλα ακομα δεν τα ξερω ολα. Α, εχω 500.000χλμ επαγγελματικα στην πλατη μου, και ευχαριστω το θεο που με αξιωσε να οδηγησω σε ευρωπη. αν πραγματικα μας ενδιαφερει να παραμεινουμε, μιλα σε οποιον βρισκεις, ακομη και αν σε απειλουν, εναν αν γλυτωσεις, καλο θα εχεις κανει. Και αν χρειαστεις βοηθεια εδω ειμαι....

                      Συμφωνω με οσα λες φιλε μου, αλλα τι να πει κανεις. Αφου κι εμεις τετοια μοσχαρια ειμαστε, τετοια 'μοσχαρισια' αντιμετωπιση εχουμε και απο το εκαστοτε κρατος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tt last edited by

                        Στο Ενημερωτικό Δελτίο του ΤΕΕ Νο2318 (8/11/2004) υπάρχει άρθρο «Σύσκεψη για Βόρειο Άξονα της Κρήτης». Καθώς το συγκεκριμένο τεύχος δεν υπάρχει ακόμα ηλεκτρονικά αντιγράφω ένα τμήμα του:
                        «...Όμως, ουδείς δεν κάνει λόγο για τον ΒΟΑΚ ο οποίος μετά 35 χρόνια δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί σε πολλά τμήματά του, χωρίς βέβαια να κάνουμε λόγο για τις προδιαγραφές της δεκαετίας του 1960 με τις οποίες είναι κατασκευασμένο το συντριπτικά μεγαλύτερο τμήμα του δρόμου, προδιαγραφές που με τις σημερινές συνθήκες χρήσης του δρόμου (εκθετικά αυξανόμενος κυκλοφοριακός φόρτος και δυνατότητες οχημάτων), είναι απαράδεκτες και τουλάχιστον επικίνδυνες.
                        Το ΤΕΕ/ΤΑΚ επειδή έχει τη βεβαιότητα ότι ούτε με το Γ’ ΚΠΣ θα ολοκληρωθεί ο ΒΟΑΚ, έχει αναλάβει πρωτοβουλίες σε συνεργασία με το αντίστοιχο Τμήμα του ΤΕΕ της Δυτικής Κρήτης, προκειμένου να αναδείξει τη σοβαρότητα του προβλήματος ασφάλειας στην κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο του νησιού μας, και ιδιαίτερα στο ΒΟΑΚ, και θα παρέμβει σε όλα τα επίπεδα ούτως ώστε να αρθούν όποια εμπόδια υπάρχουν, πρώτον για την ολοκλήρωση των απαιτούμενων μελετών και δεύτερον για να εξευρεθούν τα απαραίτητα κονδύλια για την υλοποίηση ενός ΒΟΑΚ, ο οποίος θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές για την ασφαλή και γρήγορη διακίνηση των κατοίκων και των επισκεπτών της Κρήτης.»

                        Στο ίδιο τεύχος υπάρχει και το άρθρο «Καταγραφή επικίνδυνων σημείων στο εθνικό οδικό δίκτυο». Συγκεκριμένα:
                        «Στην καταγραφή των επικίνδυνων σημείων του εθνικού οδικού δικτύου προχωρά το ΤΕΕ-Τμήμα Ηπείρου, αξιοποιώντας τον κοινωνικό του ρόλο και θέλοντας να συμβάλλει στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων που γίνονται στο εθνικό δίκτυο της περιφέρειας Ηπείρου.
                        Στα πλαίσια αυτά αποφάσισε να καταγράψει τα επικίνδυνα σημεία στο εθνικό οδικό δίκτυο των Νομών του τμήματος, σε σχέση με τη συχνότητα των ατυχημάτων που συνέβησαν και να διαμορφώσει προτάσεις για τη βελτίωση του οδικού δικτύου. Η μελέτη θα γίνει από ομάδες εργασίας που θα συγκροτηθούν σε κάθε Νομό από ειδικούς επιστήμονες.
                        Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης και αφού αξιολογήσει τα στοιχεία και διαμορφώσει τις αντίστοιχες προτάσεις, θα παρέμβει στις αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για τον περιορισμό των οδικών ατυχημάτων.»

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          madman77 last edited by

                          Μετά την ολοκλήρωση της μελέτης και αφού αξιολογήσει τα στοιχεία και διαμορφώσει τις αντίστοιχες προτάσεις, θα παρέμβει στις αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για τον περιορισμό των οδικών ατυχημάτων.»

                          Σνιφ σνιφ μυριζει αρπαχτη εδω με καμερες και αλλες τετοιες αηδιες δηθεν για τον 'περιορισμο των ατυχηματων'..
                          Μακαρι να κανω λαθος και να βελτιωθει ο δρομος οχι παλι καποιοι να βαλουν λευτα στην τσεπη τους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            pk1 last edited by

                            Φίλε megane και λοιποί φίλου αυτού του θρεντ,

                            θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω τα σχόλιά μου για το θέμα μια και τα τελευταία 2 χρόνια βρίσκομαι στα Χανιά και έχω κάνει άπειρες φορές το δρόμο Χανιά-Ηράκλειο και πίσω (γιατί στο Ηράκλειο μένει η κοπέλα μου).

                            Πρώτα απο όλα συμφωνώ ότι ό δρομος είναι χάλια. Ξεχάσαμε να αναφέρουμε τις πολλές λακούβες και τρύπες που υπάρχουν ακόμα και πάνω σε στροφές. Τώρα τελευταία έχουν μπαλώσει αρκετές απο αυτές αλλα σιγά σιγά δημιουργούνται και πάλι, όπως όλες οι τρύπες στους ελληνικούς δρόμους άλλωστε!

                            Γενικότερα ο δρόμος έχει φτιαχτεί με πολύ περίεργο τρόπο, και ίσως αυτό να οφείλεται στο τι βίσμα είχε πέσει ώστε να μην φάμε λίγο απο το χωράφι του κυρ. Μανόλη αλλά απο του κυρ Στάυρου... Κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι οι στροφές δεν είναι ομοιόμορφες, αλλά ενώ είσαι πάνω στη στροφή ξαφνικά αυτή γίνεται πιο κλειστή!

                            Το σημείο που αναφέρθηκε στις Σίσσες είναι όντως το κάτι άλλο. Η κλίση του δρόμου είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ανάποδη! Και σκεφτείτε οτί πρόκειται για καινούριο δρόμο, στρωμένο πρόσφατα. Μου έχουν πει οτι παλιά εκεί ήταν στενότερος ο δρόμος. Το πιο ωραίο όμως είναι αμέσως μετά απο αυτό το σημείο, που έχουν πέσει στα δεξιά του δρόμου βράχια απο το βουνό. Η λύση ήταν να σκάψουμε τον δρόμο ώστε να πάει πιο αριστερά, να βάλουμε ενα τοιχάκι 1 μέτρου με συρματόπλεγμα απο πάνω (για να συγκρατεί τους βράχους που μάλλον ακόμα πέφτουν) και να έχουμε όριο 50 χαω. Α, πάντως όλο αυτό το κομμάτι του δρόμου έχει όριο ταχύτητας 50 χαω!

                            Είναι πολύ απλό: αντί να φτιάξουμε το δρόμο, κατεβάζουμε το όριο ανώτατης ταχύτητας. Αν όλοι πηγαίνουν σαν ΚΟΤΕΣ, θα προλάβουν να δουν τη στροφή, την ανάποδη κλίση, το κακό οδόστρωμα, τις τρύπες, τους βράχους απο τις κατολισθήσεις και δε θα έχουμε κανένα ατύχημα...

                            Αλλά ακόμα και να ήταν οι δρόμοι τέλοιοι, πώς να μην έχεις ατυχήματα όταν συνεχώς βρίσκεις μπροστά σου αγροτικά που οδηγούν βοσκοί και αγρότες παππούδες που αμφιβάλω αν έχουν καν δίπλωμα;

                            Και τέλος (για να μη σας κουράσω περισσότερο) θα πω τον πόνο μου: τι κάνει η τροχαία για να αντιμετωπίσει πρακτικά αυτά τα προβλήματα; Θα σας πω τι κάνει: τη στήνει σε σημεία που δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση για έλεγχο με τεχνικά μέσα, και με γράφει επειδή πήγα με 130 σε μία μεγάλη ευθεία σε έναν δρόμο ΕΝΤΕΛΩΣ άδειο.

                            • Γιατί δε γράφει τα άπειρα μύρια φτιαγμένα καγκούρικα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο Ηράκλειο και στην Κρήτη γενικά ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ;

                            • Γιατί δε γράφει τους χωριάτες που οδηγούν χωρίς διπλώματα και κάνουν συνεχώς παραβάσεις;

                            • Γιατί δεν γράφει αυτά τα καγκούρια που κάνουν κόντρες είτε με αυτοκίνητα είτε με παπάκια, και απλά η τροχαία εμφανίζεται στο μέρος που γίνονται οι κόντρες για να τους πει να πάνε σπίτια τους;

                            • Γιατί δεν γράφει όλους αυτούς που στις 4 και 5 η ώρα το πρωί περνούν κάτω απο το σπίτι μου με τα 400W στο φουλ και κάνουν το σπίτι ολόκληρο να τρέμει και εμένα να τρέμω απο την σύγχυση;

                            Είναι πολύ απλό: γιατί εδώ είναι μικρός ο τόπος και όλοι αυτοί έχουν κάποιο γνωστό μπάτσο. Οπότε ποιον θα γράψουμε για να βγάλουμε λεφτά, στήνοντας καραούλι στην εθνική σε σημεία που δεν είναι επικίνδυνα και το όριο θα μπορούσε να είναι πολύ περισσότερο του 90;

                            ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τους βορειοελλαδίτες με πινακίδες που προδίδουν την καταγωγή τους...

                            Κρίμα γιατί εκτός απο (αυτά και άλλα μη σχετικά με οδήγηση) στραβά, η Κρήτη είναι ένα πανέμορφη νησί...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tt last edited by

                              Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
                              Σνιφ σνιφ μυριζει αρπαχτη εδω με καμερες και αλλες τετοιες αηδιες δηθεν για τον 'περιορισμο των ατυχηματων'..
                              Μακαρι να κανω λαθος και να βελτιωθει ο δρομος οχι παλι καποιοι να βαλουν λευτα στην τσεπη τους...

                              Ελπίζω πως το ΤΕΕ θα ασχοληθεί με την ουσιαστική αναβάθμιση της υποδομής των συγκεκριμένων οδικών αξόνων. Τα περισσότερα πράγματα βέβαια κρίνονται από το τελικό αποτέλεσμα, οπότε με λίγη υπομονή (και πόσα ακόμα θύματα?) θα φανεί η όποια κατάληξη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr