-
Για να δούμε τι θα επιλέξει το κοινό.Ποιό θεωρείτε καλύτερη (πιο ολοκληρωμένη) επιλογή με δεδομένη την χρήση του αυτ/του για 60-40 εως 70-30 για ασφαλτο-εκτος δρόμου.
Ενδεχομένως να σας φαίνονται ετερόκλητες οι επιλογές (άλλα είναι πιο καθαρόαιμα, αλλά οχι και τόσο), αλλά αυτές είναι οι επιλογές μου σε αυτό το budget (35000-45000).
Ενδιαφέρουν:
Ποιότητα κατασκευής
Αξιοπιστία
Δυνατότητες καλού off road (οχι trial)
Εξοπλισμός
Αξιoπρεπής δυνατότητα ελξηςEDIT :Δυστυχώς ξέχασα να βάλω ως επιλογή και το Nissan TerranoII 3.0
Oποιος θέλει ας το ψηφίσει με σχόλιο. -
Για να δούμε τι θα επιλέξει το κοινό.Ποιό θεωρείτε καλύτερη (πιο ολοκληρωμένη) επιλογή με δεδομένη την χρήση του αυτ/του για 60-40 εως 70-30 για ασφαλτο-εκτος δρόμου.
Ενδεχομένως να σας φαίνονται ετερόκλητες οι επιλογές (άλλα είναι πιο καθαρόαιμα, αλλά οχι και τόσο), αλλά αυτές είναι οι επιλογές μου σε αυτό το budget (35000-45000).
Ενδιαφέρουν:
Ποιότητα κατασκευής
Αξιοπιστία
Δυνατότητες καλού off road (οχι trial)
Εξοπλισμός
Αξιoπρεπής δυνατότητα ελξηςEDIT :Δυστυχώς ξέχασα να βάλω ως επιλογή και το Nissan TerranoII 3.0
Oποιος θέλει ας το ψηφίσει με σχόλιο. -
Για να δούμε τι θα επιλέξει το κοινό.Ποιό θεωρείτε καλύτερη (πιο ολοκληρωμένη) επιλογή με δεδομένη την χρήση του αυτ/του για 60-40 εως 70-30 για ασφαλτο-εκτος δρόμου.
Ενδεχομένως να σας φαίνονται ετερόκλητες οι επιλογές (άλλα είναι πιο καθαρόαιμα, αλλά οχι και τόσο), αλλά αυτές είναι οι επιλογές μου σε αυτό το budget (35000-45000).
Ενδιαφέρουν:
Ποιότητα κατασκευής
Αξιοπιστία
Δυνατότητες καλού off road (οχι trial)
Εξοπλισμός
Αξιoπρεπής δυνατότητα ελξηςEDIT :Δυστυχώς ξέχασα να βάλω ως επιλογή και το Nissan TerranoII 3.0
Oποιος θέλει ας το ψηφίσει με σχόλιο. -
Kia Sorento! Απίστευτο εξοπλισμό για την τιμή του (ηλεκτρικά καθίσματα, κτλ.) και εκτός δρόμου επιδόσεις παραπλήσιες με του Cherokee.
Δέν είναι τυχαίο οτι το αγγλικό περιοδικό 4x4 Magazine το έβγαλε πέρσυ 4x4 of the year overall winner.
http://www.4x4i.com/content/4x4oty/page36.pdf
http://www.4x4i.com/content/4x4oty/page37.pdf -
Nissan Terrano για τα δικά μου γούστα. Τα δικά σου δεν τα ξέρω
-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Ποιότητα κατασκευής
Αξιοπιστία
Δυνατότητες καλού off road (οχι trial)
Εξοπλισμός
Αξιoπρεπής δυνατότητα ελξης
EDIT :Δυστυχώς ξέχασα να βάλω ως επιλογή και το Nissan TerranoII 3.0Στην εποχή μας όλα καλά εξοπλισμένα είναι για τις απαιτήσεις μου (και ειδικά για εκτός δρόμου χρήση) οπότε προσπερνάω. Δε μοιάζει να σε απασχολεί η συμπεριφορά στο δρόμο, ποιότητα κύλισης κλπ οπότε δεν χάνουν τα πιο καθαρόαιμα Vitara και Terrano. Ούτε σε νοιάζει η μόνιμη τετρακίνηση και δεν αναφέρεσαι σε κατανάλωση που θα σκότωνε το Jeep. Τελικά η αξιοπιστία μάλλον θα εξοστρακίσει τον αμερικάνο και μάλλον και τον κορέάτη.... Δυνατότητα έλξης όλα έχουν αλλά αν θες κάτι το τεράστιο τότε εννοείται ότι το βαρύτερο και με μεγαλύτερο κινητήρα ή diesel κερδίζει. Η απαίτηση κλειδί όμως είναι οι δυνατότητες καλού off road και τι εννοείς εσύ με αυτό.... Πάντως το Subaru Outback μάλλον θα απορριφτεί λόγω μήκους και προβόλων. Οι πρόβολοι μπορεί να σε φρενάρουν και με το Forester αλλά τίποτα δε θα σε σταματά σε άσφαλτο! Σημειωτέον ότι οι δυνατότητες είναι άλλες αν έχεις κοντές ταχύτητες... και τυχόν κλειδώματα διαφορικών ακόμα και χωρίς trial. Eσύ ξέρεις πού σκοπεύεις να πηγαίνεις. Ακόμα και 0,1% της διαδρομής να μην μπορείς να περάσεις τότε όλη η διαδρομή είναι μη εφικτή για το αυτοκίνητο και τα περί 70-30 πάνε περίπατο! Αν δεν ξέρεις τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του καθενός καλό είναι να τα μελετήσεις ώστε να αποφασίσεις με σωστή κρίση πώς θα ξοδέψεις τα ουκ ολίγα λεφταδάκια που απαιτούνται.
Τυχόν Pajero και Land cruiser βγαίνουν πιο ακριβά αλλά αν μπορείς diesel τότε στην γιγαντοκατηγορία παίζει και το Patrol το τρίθυρο.... μόλις 2220 κιλά από 43400 ευρώ! -
Εαν έπρεπε να δώσω βαρύτητα στην ρυμούλκηση κτλ, θα επέλεγα το Cherokee με κλειστά μάτια. Εχει ποιότητα που μπορεί να μην διακρίνεται λόγω του λιτού εσωτερικού με την πρώτη ματιά αλλά στην χρήση το καταλαβαίνεις και την χαίρεσαι...
Για μένα η έκδοση Sport είναι μια χαρά και γλυτώνει και κάποια λεφτά...Αλλιώς σε κάτι πιο οικογενειακό θα επέλεγα σίγουρα το Subaru αλλά μάλλον το XT2.0 και όχι το 2.5 που είναι λίγο υπερβολικό και χάνει σε ρυθμίσεις εκτός αφού είναι πιο σκληρό.
Το Outback όμως έιναι το αγαπημένο μου.
-
forester...........το cherokee ειναι στον κοσμο του......
-
Mάλλον αγνοείτε το πόσο εξαιρετικό αυτοκίνητο είναι το Outback...
Outback και με διαφορά από αυτά που βλέπω εδώ. Δεν το συζητάμε καθόλου.
Μετά forester αλλά 2.0ΧΤ όχι 2.5ΧΤ και αν θέλουμε κάτι με τρομερές εκτός δρόμου δυνατότητες Cherokee αλλά 3.7. Αν κοιτάς το 2.4 πάρε το vitara καλύτερα.
Καλή επιλογή!Υ.Γ Στο cherokee θα γίνει ένα facelift με το καινούριο χρόνο για αυτό υπάρχει και η προσφορά. Μη σε προβληματίζει αυτό όμως. Η μόνη διαφορά είναι στους προφυλακτήρες και λιγάκι στο εσωτερικό. Στα μηχανικά μέρη το μόνο που θα αλλάξει είναι ένα 6τάχυτο κιβώτιο στο 2.4 και πιθανόν μία ρύθμιση στην ανάρτηση.
-
Νισσαν Παθφαιντερ..........ισως και λιγο Μουρανο.........
(συνεχεια ξεχνατε το Μαβερικ 3.0)
-
Maverick 3.0 lt θεωρω οτι ειναι μια πολυ αξιόλογη και τίμια επιλογή..
Επίσης και το Forester to 2,5
Επιλογή για ΟΝ και για.....OFF