Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγές στο πρόγραμμα ΠΠΡ?!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Αλλαγές στο πρόγραμμα ΠΠΡ?!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    9
    22
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
      Απο το ert.gr:

      Με τις φήμες για κατάργηση της συγκεκριμένης ανάβασης (μαζί με άλλες δύο) για το 2005, να οργιάζουν, οι μέρες διεξαγωγής του φετινού αγώνα πλησιάζουν.
      Αναρωτιεμαι ποιες αλλες θα πληρωσουν το μαρμαρο. Μια απο τις δυο Ριτσωνες; Η Θεσσαλονικη;

      Η Μοσχοκαρυά και η μια Ριτσώνα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
        Απο το ert.gr:

        Με τις φήμες για κατάργηση της συγκεκριμένης ανάβασης (μαζί με άλλες δύο) για το 2005, να οργιάζουν, οι μέρες διεξαγωγής του φετινού αγώνα πλησιάζουν.
        Αναρωτιεμαι ποιες αλλες θα πληρωσουν το μαρμαρο. Μια απο τις δυο Ριτσωνες; Η Θεσσαλονικη;

        Η Μοσχοκαρυά και η μια Ριτσώνα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
          Απο το ert.gr:

          Με τις φήμες για κατάργηση της συγκεκριμένης ανάβασης (μαζί με άλλες δύο) για το 2005, να οργιάζουν, οι μέρες διεξαγωγής του φετινού αγώνα πλησιάζουν.

          Αναρωτιεμαι ποιες αλλες θα πληρωσουν το μαρμαρο. Μια απο τις δυο Ριτσωνες; Η Θεσσαλονικη;

          Η Μοσχοκαρυά και η μια Ριτσώνα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            go_for_pole last edited by

            Ευχαριστω Χρηστε! Τα κριτηρια που ληφθηκαν υποψην;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              oikonomoy_racing last edited by

              εγώ νομίζω το λιβάδι λογο απόστασης & μιας και θυμίζει πιο πολύ ειδική ραλύ παρά σκέλος ανάβασης αφού έχει πολύ γρήγορη διαδρομή.το πιο λογικο θα ήταν 1 ριτσώνα να φύγει.
              Εγώ σαν οδηγός θα ήθελα να θείξω ποιες δεν πρέπει να φύγουν λογο συμπεριφοράς των τοπικών φορέων.1)η κύμη και ας γλυστράει,λογο φιλοξενίας και συμπεριφοράς.Σε πια αλλη ανάβαση βρίσκεις καφέ-κουλουρακια-αναψυκτικά κτλπ και προπαντόν δεν ξεροσταλιάζεις ορθιος.2)η Αιγείρα για σχεδόν τους ίδιους λόγους.
              Φιλικά
              Οικονόμου χρυσοβαλάντης

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                taurus last edited by

                Λέγαται ότι η μία είναι το Λιβάδι. Για τις άλλες δεν ξέρω. Αν το καλοσκεφτείτε, δύο είναι οι τρόποι μείωσης του κόστους για τις αναβάσεις, ώστε να έρθουν στο αθλημα και νέοι αγωνιζόμενοι:
                α. Μείωση του αριθμού των αναβάσεων.
                β. Ρύθμιση των τεχνικών κανονισμών του Gr. Ν, ώστε να ταιριάζουν με αυτούς των ράλι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  Ευχαριστω Χρηστε! Τα κριτηρια που ληφθηκαν υποψην;

                  Mόνο τη φήμη άκουσα Κώστα. Δε γνωρίζω κριτήρια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    castor last edited by

                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                    ...Τα κριτηρια που ληφθηκαν υποψην;

                    Τα κριτήρια για την βαθμολογία μίας ανάβασης θεωρώ ότι πρέπει να είναι τα εξής;

                    1. Χώρος Πίτς
                    2. Ασφάλεια διαδρομής
                    3. Χώρος πάρκιγκ θεατών
                    4. Τεχνική - ενδιαφέρουσα διαδρομή
                    5. Υποδομή περιοχής σε Ξενοδοχεία - λοιπή φιλοξενία
                    6. Αποδοχή και κίνητρα από την τοπική κοινωνία.
                    7. Ενδιαφέρον αγωνιζομένων και θεατών
                    8. Ιστορία
                    9. Σταθερότητα καιρικών συνθηκών
                    10. Ώχληση διερχομένων-κατοίκων
                    11. Προβολή
                    12. Οργάνωση

                    Με αυτά τα κριτήρια και με βαθμολογία 1-10 θα έβαζα για την Αγ.Αννα

                    1. 2
                    2. 5
                    3. 8
                    4. 8
                    5. 3
                    6. 5
                    7. 6
                    8. 6
                    9. 5
                    10. 4
                    11. 4
                    12. 7

                    Σύνολο 63

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      longhi last edited by

                      Ο χρήστης Castor έγραψε:

                      ...Τα κριτηρια που ληφθηκαν υποψην;

                      Τα κριτήρια για την βαθμολογία μίας ανάβασης θεωρώ ότι πρέπει να είναι τα εξής;

                      1. Χώρος Πίτς
                      2. Ασφάλεια διαδρομής
                      3. Χώρος πάρκιγκ θεατών
                      4. Τεχνική - ενδιαφέρουσα διαδρομή
                      5. Υποδομή περιοχής σε Ξενοδοχεία - λοιπή φιλοξενία
                      6. Αποδοχή και κίνητρα από την τοπική κοινωνία.
                      7. Ενδιαφέρον αγωνιζομένων και θεατών
                      8. Ιστορία
                      9. Σταθερότητα καιρικών συνθηκών
                      10. Ώχληση διερχομένων-κατοίκων
                      11. Προβολή
                      12. Οργάνωση

                      Με αυτά τα κριτήρια και με βαθμολογία 1-10 θα έβαζα για την Αγ.Αννα

                      1. 2
                      2. 5
                      3. 8
                      4. 8
                      5. 3
                      6. 5
                      7. 6
                      8. 6
                      9. 5
                      10. 4
                      11. 4
                      12. 7

                      Σύνολο 63

                      Δεν είναι κακή η βαθμολογία και η προσέγγιση του Άρη σε ότι αφορά τα κριτίρια βαθμολόγησης αρκετά καλή.

                      Κ.ΒΛΑΣΤΑΡΑΣ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Ειναι ενδιαφεροντα βεβαια τα κριτηρια, κατι σαν Eurovision αλλα με βαση αυτα η Ριτσωνα ποσους βαθμους μαζευει?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          castor last edited by

                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                          Ειναι ενδιαφεροντα βεβαια τα κριτηρια, κατι σαν Eurovision αλλα με βαση αυτα η Ριτσωνα ποσους βαθμους μαζευει?

                          1. Χώρος Πίτς 4
                          2. Ασφάλεια διαδρομής 6
                          3. Χώρος πάρκιγκ θεατών 5
                          4. Τεχνική - ενδιαφέρουσα διαδρομή 8
                          5. Υποδομή περιοχής σε Ξενοδοχεία - λοιπή φιλοξενία 6
                          6. Αποδοχή και κίνητρα από την τοπική κοινωνία. 5
                          7. Ενδιαφέρον αγωνιζομένων και θεατών 9
                          8. Ιστορία 9
                          9. Σταθερότητα καιρικών συνθηκών 6
                          10. Ώχληση διερχομένων-κατοίκων 4
                          11. Προβολή 5
                          12. Οργάνωση 6

                          Σύνολο 73

                          Υ.Γ. Κωστή ή άλλος Mod δεν κάνουμε ξεχωριστό θέμα από δω και πέρα με βαθμολογίες αναβάσεων?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Δεν μπορω να το κανω εγω σε αυτη την ενοτητα αλλα ειναι μια καλη ιδεα. Οχι οτι επι της ουσιας σημαινει κατι, υποψιαζομαι οτι τα κριτηρια της ΕΘΕΑ μπορει να ειναι διαφορετικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sp0 last edited by

                              Επίσης θα γίνονται εναλλαξ Αγ. Άννα και Θίσβη, κατά πάσα πιθανότητα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                castor last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                ...υποψιαζομαι οτι τα κριτηρια της ΕΘΕΑ μπορει να ειναι διαφορετικα.

                                πχ

                                Φιλοξενία Υψηλών Προσώπων VIP
                                Πάρκινγκ Κου Προέδρου
                                Catering
                                Γλύψιμο
                                Ντύσιμο γραμματέας και κομμωτήριο!
                                Βόλτα με ελικόπτερο!
                                κ.ο.κ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  Α, οκ δεν το παω τοσο μακρυα Αρη.

                                  Με προβληματιζουν μερικα πραγματακια. Πρωτα απο ολα ο χαρακτηρισμος στον τιτλο του πρωταθληματος ειναι Πανελληνιο. Αρα το να μη θελει καποιος εναν αγωνα στην Θεσσαλονικη επειδη ειναι μακρια ειναι απλα λαθος. Μακρια απο που; Στην Ελλαδα δε βρισκεται; Το οτι η πλειοψηφια των συμμετοχων ειναι απο τη Νοτια Ελλαδα εχει προκυψει απο το οτι δε γινονται μεγαλη αγωνες στην Μακεδονια, στην Ηπειρο και στη Θρακη. Αν δε γινονται, πως θα προκυψουν τοπικες συμμετοχες; Ο Βολος πχ που εφτασε στη φετινη Πορταρια να εχει 15 ντοπια αυτοκινητα δεν το πετυχε επειδη ειναι το Ντιτροιτ της Ελλαδας, ηταν φυσικη συνεπεια του οτι ορισμενα παιδια μεγαλωσαν βλεποντας την αναβαση και οταν επιασαν δυο δεκαρες, εχτισαν ενα αγωνιστικο.

                                  Με αλλα λογια, καλα και αγια τα περι χωρου προθερμανσης και ενδιαφεροντος διαδρομης αλλα επειδη μιλαμε για πανελληνιο πρωταθλημα αθληματος θα επρεπε να λαμβανεται υποψη και η περιφεριακη αναπτυξη αλλα και η μεγαλυτερη γεωγραφικη καλυψη. Με αυτα στο μυαλο θεωρω οτι η υπαρξη της δευτερης Ριτσωνας και των δυο αγωνων στην Αχαια ειναι λανθασμενη. Ας καθοριστουν πρωτα οι γεωγραφικες περιοχες που πρεπει να εχουν αγωνα, μετα ας επιλεγει η ικανοτερη διοργανωτρια αρχη της συγκεκριμενης περιοχης και τελος θα βρεθει και το εκλεκτο κομματι ασφαλτου που θα ικανοποιει τα κριτηρια που εθεσε ο Αρης.

                                  Απο εκει και περα δεν ειμαι και της αποψης οτι ο τροπος για να ερθουν νεοι στον χωρο ειναι να κοπουν τα εξοδα, δηλαδη να κοπουν 3 αναβασεις απο το προγραμμα και να μεινουν 6. Πρεπει να ειναι χωρος για πρωτοεμφανιζομενους οι αναβασεις; Ως ενα σημειο ναι, βολευουν. Ομως απο την αλλη ο νεος μπορει να μαθει ισως και πιο πολλα σε ενα ραλισπριντ. Επισης δεν πρεπει αν ξεχναμε οτι οι αναβασεις ειναι οι μοναδικοι αγωνες αυτοκινητου που πουλανε, ειναι δηλαδη ενα θεαμα που θελει και βλεπει ο κοσμος. Πρεπει λετε να κοψει η αρχη του σπορ τις παραστασεις του πιο δημοφιλους της θεαματος;

                                  Μα θα στοιχιζει πολυ μια χρονια θα πει ο Βαλαντης. Ναι αλλα αυτο ειναι μια οψη του νομισματος. Αντι να ζητας να κοπουν οι αγωνες θα μπορουσες να ζητησεις να φθηνηνουν οι υπαρχοντες. Ξερετε ολες οι διοργανωτριες αρχες αλλα τον κοσμο δε παραχορουν τους αγωνες του τζαμπα. Ζητουν λεφτα και μερος αυτων επιστρεφεται στους συμμετεχοντες. Παραχωρουν εμπορικα δικαιωματα και μερος αυτων επιστρεφονται στους συμμετεχοντες. Μα θα πειτε αυτα δε τα κανει η ΕΛΠΑ ουτε για αστειο. Ισως. Αλλα επειδη τυχαινει να ειστε καμια εκατοσταρια συμμετοχες=πολλα λεφτα καλο θα ηταν να ζητησετε το δυσκολο πριν φωναξετε το ευκολοτερο ειναι πολλοι οι αγωνες. Που ξερετε, ισως πιασει.

                                  ΥΓ Περι εμπορικου κομματιου και χορηγων. Εβλεπα χθες μια επαναληψη αγωνα ντραγκστερ απο τις Σερρες (αν το αναγνωρισα σωστα). Κοσμος μετριος, ομως δεσποζαν τα πανο γνωστης εταιριας καυσιμων. Σας ρωταω, γιατι εκει και οχι στη Ριτσωνα στην Πορταρια ή στην Κυμη; Βρειτε μου μια δικαιολογια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    karapetsanosj last edited by

                                    Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                                    Επίσης θα γίνονται εναλλαξ Αγ. Άννα και Θίσβη, κατά πάσα πιθανότητα...

                                    ΤΗΝ ΘΙΣΒΗ ΣΑΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΕ Η ΙΔΙΑ Η ΑΛΦΑΛ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η 'ΕΝΑΛΛΑΓΗ' ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΘΕΛΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ. ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      karapetsanosj last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                      .....Περι εμπορικου κομματιου και χορηγων. Εβλεπα χθες μια επαναληψη αγωνα ντραγκστερ απο τις Σερρες (αν το αναγνωρισα σωστα). Κοσμος μετριος, ομως δεσποζαν τα πανο γνωστης εταιριας καυσιμων. Σας ρωταω, γιατι εκει και οχι στη Ριτσωνα στην Πορταρια ή στην Κυμη; Βρειτε μου μια δικαιολογια...

                                      ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΡΩΤΑΕΙ MOD ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΝ ΕΚΤΙΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΔΟΧΗ.
                                      Η ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ ΜΕ 'ΣΑΡΩΜΑ ΚΑΜΕΡΑΣ' ΑΡΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ η ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ 'ΠΑΙΞΕΙ' ΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ? ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ (ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΚΑΤΙ?
                                      ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΜΟΝΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΟΝΤΡΟ ΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ......ΜΟΝΟΛΥΚΟΙ. ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
                                      ΕΝΑ ΔΕ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΦΩΣ. ΕΛΕΓΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΙ .....ΑΡΚΟΥΔΕΣ? ΒΑΖΩ ΚΥΛΙΟΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ BACKROUND ΑΠΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΨΑΧΝΩ ΤΟΝ ΟΠΕΡΑΤΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. ΤΟΥ 'ΧΩΝΩ' ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ (ΓΝΩΣΤΕΣ ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ) ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ 'ΑΝΟΙΓΕΙ' ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ 'ΚΥΛΟΥΝ' ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ. ΠΟΣΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ?
                                      ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ MOD? ΓΙΑ ΤΗΝ 'ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ' Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΣ.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Το μόνο που θα πω είναι ότι η φημολογούμενη μείωση όλων των αγώνων (όχι μόνο των αναβάσεων), είναι κάτι πολύ δυσάρρεστο για τους θεατές. Η Ριτσώνα και 4 φορές το χρόνο να γινόταν, θα είχε πάντα λαοθάλασσα.

                                        Το να κοπούν κάποιοι αγώνες -παραδοσιακοί ή μη- και να συρρικνωθεί το πρόγραμμα, θα είναι πιθανά πιο οικονομικό για τους συμμετέχοντες. Αυτοί βάζουν το χέρι στην τσέπη βέβαια, αλλά οι γεμάτες πλαγιές δίνουν περισσότερη δύναμη σε έναν αγώνα από τις περισσότερες συμμετοχές.
                                        Άποψη μου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          oikonomoy_racing last edited by

                                          [quote='Go_For_Pole']Μα θα στοιχιζει πολυ μια χρονια θα πει ο Βαλαντης. Ναι αλλα αυτο ειναι μια οψη του νομισματος. Αντι να ζητας να κοπουν οι αγωνες θα μπορουσες να ζητησεις να φθηνηνουν οι υπαρχοντες. Ξερετε ολες οι διοργανωτριες αρχες αλλα τον κοσμο δε παραχορουν τους αγωνες του τζαμπα. Ζητουν λεφτα και μερος αυτων επιστρεφεται στους συμμετεχοντες. Παραχωρουν εμπορικα δικαιωματα και μερος αυτων επιστρεφονται στους συμμετεχοντες.

                                          Καταρχήν σεβομε την αποψή σου αλοστε μέσα απο διάλογο βρίσκοντε και οι λύσεις αλλα διάλογο όλων και των φορέων και όχι μόνο εσύ εγώ και οι μερικοί αλλοι φίλοι συναθλητές και μή που νοιάζοντε για το καλό του αθλήματος.Σαν απάντηση στο συγκεκριμένο θέμα η απαντησή μου είναι οτι στην Ελλάδα ζούμε και όλοι κοιτάνε να πάρουνε και όχι να δώσουνε.χωρίς χορηγούς 9 αγώνες φίλε μου ακόμα και με δωρεαν συμετοχή είναι πάρα πολλοί φίλε μου και θέλουνε και παρα πολύ χρόνο εκτός απο χρήμα πραγμα που και τα 2 οι περισσότεροι απο εμας δεν τα έχουμε να τα διαθέσουμε.Αν προσέξεις σε κάθε κλαση οι μόνιμοι είναι 3-4 και λιγότεροι σε καθε αγώνα.με λιγότερους αγώνες θα αυξηθούνε και φυσικά αν γίνει αυτό θα αυξηθεί ο συναγωνισμός.Αυτή είναι η αποψή μου και σαν αγωνιζόμενος με λίγη εμπειρία σε σχέση με αλλους την στηρίζω γιατί την βιώνω.το κόστος μείωσης των αγώνων εκτός το ότι θα είναι καλύτερο για εμας τους υπάρχοντες θα φέρει και νέο κόσμο στους πράγμα που όλοι το θέλουνε αλλα οι φορείς ως τώρα δεν το έχουνε προσπαθήσει.Μακάρι οι φήμες να γίνουνε πραγματικότητα,και να δούνε το συμφέρον των πολλών και όχι των λίγων...!
                                          φιλικά οικονόμου χρυσοβαλάντης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
                                            ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΡΩΤΑΕΙ MOD ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΝ ΕΚΤΙΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΔΟΧΗ.
                                            Η ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ ΜΕ 'ΣΑΡΩΜΑ ΚΑΜΕΡΑΣ' ΑΡΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥ η ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ 'ΠΑΙΞΕΙ' ΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ? ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ (ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΚΑΤΙ?

                                            Μισο γιατι μπερδευτηκαμε λιγο νομιζω. Δε μιλαω για το τηλεοπτικο σκελος, εξαλλου επιτρεψτε μου να αμφιβαλλω αν η εν λογω εταιρια πληρωσε για να φανει το σημα της για μιση ωρα σε ενα καναλι γ' διαλογης. Τετοιου επιπεδου καλυψη στο κατω κατω προσφερουν και οι αναβασεις (δια χειρος... υποφαινομενου).

                                            Αυτο που προσπαθησω να θηξω ειναι οτι μια εταιρια που εξαφανιστηκε απο τους αγωνες ΔΕΝ ειναι κομπλεξικη/αδιαφορη με το χωρο απλα πηγε στο διπλανο μαγαζακι. Το οποιο μαγαζακι δεν μαζευει πολυ περισοτερη πελατεια και αν πιασουμε το θεμα δημογραφικα μαλλον υστερει. Η πλακα ειναι οτι πηγαινει και σε αλλα μαγαζακια οπως πχ σε ενα γηπεδο Β Εθνικης ποδοσφαιρου. Που εκει ειναι ζητημα αν μαζευεται το 1/5 του κοσμου που παει σε μια απο τις καλες αναβασεις. Και εκει δε παιζει καμια τηλεοπτικη καλυψη.

                                            Σε τελικη αναλυση οι αναβασεις ειναι ενα πετυχημενο προιον που αλλα αθληματα θα σκοτωναν να εχουν. Και ομως δεν εχει ουτε ιχνος εμπορικης εκμεταλευσης. Ηθελα να ηξερα τα χρονια που οι πιτσιρικαδες γυριζαν σπιτι με μια αγκαλια αυτοκολητα, καπελακια κλπ απο τα αυτοκινητα των χορηγων που εκαναν τουρνε στα Κ τα εχετε ξεχασει;

                                            (Παρενθεση ολα αυτα, το θεμα του thread ειναι αλλο)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr