Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερβολική ποσότητα λαδιού μετα από service
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπερβολική ποσότητα λαδιού μετα από service
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    95
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      santhis last edited by

      Καλημέρα σε όλους,

      έκανα το σερβις των 60.000 χλμ στην Lion Hellas, και όταν γύρισα σπίτι μου και είπα να μετρήσω τη στάθμη λαδιών, ανακάλυψα ότι είχαν βάλει ουσιαστικά 200-300 ml περισσότερο από ότι έπρεπε. Αυτό κατάλαβα και από το υπόλειμμά που μου είχαν αφήσει στο μπουκαλι των 4 λίτρων, στο οποίο έχουν μείνει το πολύ 300 ml, και το αυτοκίνητο γεμίζει με 3,3.

      Μετά από μερικές ημέρες (σήμερα δηλαδή), το πήγα ξανά στη Lion, όπου και μου έβγαλαν το παραπανίσιο λάδι. Μου είπε οτι '50 ml το πολύ είχε παραπάνω, μην σε απασχολεί δεν έχεις πρόβλημα - στη χειρότερη να σου πέρναγε λάδι μέσα από τις τσιμούχες (!)'.

      Μήπως πρέπει να κινηθώ με αγωγή; Έχει τύχει και στο παρελθόν το ίδιο στη Lion, αλλά λόγω απειρίας το αγνόησα. Δεν είδα προβλήματα, απλά στα 10.000 χλμ που έκανα μεταξύ 50.000 και 60.000 έκαψε το διπλάσιο από το συνηθισμένο, δηλαδή κοντά 500 ml (ναι, το ξέρω, είναι λίγο).

      σας ευχαριστώ,

      Σπύρος Άνθης

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        santhis last edited by

        Καλημέρα σε όλους,

        έκανα το σερβις των 60.000 χλμ στην Lion Hellas, και όταν γύρισα σπίτι μου και είπα να μετρήσω τη στάθμη λαδιών, ανακάλυψα ότι είχαν βάλει ουσιαστικά 200-300 ml περισσότερο από ότι έπρεπε. Αυτό κατάλαβα και από το υπόλειμμά που μου είχαν αφήσει στο μπουκαλι των 4 λίτρων, στο οποίο έχουν μείνει το πολύ 300 ml, και το αυτοκίνητο γεμίζει με 3,3.

        Μετά από μερικές ημέρες (σήμερα δηλαδή), το πήγα ξανά στη Lion, όπου και μου έβγαλαν το παραπανίσιο λάδι. Μου είπε οτι '50 ml το πολύ είχε παραπάνω, μην σε απασχολεί δεν έχεις πρόβλημα - στη χειρότερη να σου πέρναγε λάδι μέσα από τις τσιμούχες (!)'.

        Μήπως πρέπει να κινηθώ με αγωγή; Έχει τύχει και στο παρελθόν το ίδιο στη Lion, αλλά λόγω απειρίας το αγνόησα. Δεν είδα προβλήματα, απλά στα 10.000 χλμ που έκανα μεταξύ 50.000 και 60.000 έκαψε το διπλάσιο από το συνηθισμένο, δηλαδή κοντά 500 ml (ναι, το ξέρω, είναι λίγο).

        σας ευχαριστώ,

        Σπύρος Άνθης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          santhis last edited by

          Καλημέρα σε όλους,

          έκανα το σερβις των 60.000 χλμ στην Lion Hellas, και όταν γύρισα σπίτι μου και είπα να μετρήσω τη στάθμη λαδιών, ανακάλυψα ότι είχαν βάλει ουσιαστικά 200-300 ml περισσότερο από ότι έπρεπε. Αυτό κατάλαβα και από το υπόλειμμά που μου είχαν αφήσει στο μπουκαλι των 4 λίτρων, στο οποίο έχουν μείνει το πολύ 300 ml, και το αυτοκίνητο γεμίζει με 3,3.

          Μετά από μερικές ημέρες (σήμερα δηλαδή), το πήγα ξανά στη Lion, όπου και μου έβγαλαν το παραπανίσιο λάδι. Μου είπε οτι '50 ml το πολύ είχε παραπάνω, μην σε απασχολεί δεν έχεις πρόβλημα - στη χειρότερη να σου πέρναγε λάδι μέσα από τις τσιμούχες (!)'.

          Μήπως πρέπει να κινηθώ με αγωγή; Έχει τύχει και στο παρελθόν το ίδιο στη Lion, αλλά λόγω απειρίας το αγνόησα. Δεν είδα προβλήματα, απλά στα 10.000 χλμ που έκανα μεταξύ 50.000 και 60.000 έκαψε το διπλάσιο από το συνηθισμένο, δηλαδή κοντά 500 ml (ναι, το ξέρω, είναι λίγο).

          σας ευχαριστώ,

          Σπύρος Άνθης

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            taurus last edited by

            Kατ΄αρχήν να υποθέσω ότι περίμενες αρκετή ώρα να κρυώσει ο κινητήρας και να κάτσει το λάδι πριν μετρήσεις στο σπίτι σου, έτσι?

            Κατά δεύτερον, τα 3,3 lt λάδι έιναι με ή χωρίς αλλαγή φίλτρου? Αν σου άλλαξαν και φίλτρο, λογικό να έβαλαν παραπάνω και να έλειπε αρκετό λάδι από το μπουκάλι.

            Αγωγή για παραπανίσιο λάδι? Χωρίς παρεξήγηση, δεν πιστεύω ότι είναι σοβαρός λόγος αυτός...

            Όσο για το πόσο σου καίει στο μεσοδιάστημα των σέρβις έχει να κάνει κυρίως με τις συνθήκες χρήσης του αυτοκινήτου (χειμώνας-καλοκαίρι, κίνηση-ταξίδια, σκίσιμο-ήρεμη οδήγηση) και μπορεί να ποικίλει σημαντικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              santhis last edited by

              Taurus κατ'αρχας ευχαριστώ για την απάντηση.

              αλλάζω πάντα φίλτρο, και με αλλαγή ΚΑΙ φίλτρου χρειάζεται 3.3 λίτρα λάδι.
              Συνήθως έχω 600-700 ml υπόλοιπο. Αυτή τη φορά είχε μείνει το μισό από ότι συνήθως στο 4λιτρο μπουκάλι.

              Απλά, θέλω μια 'ανεπίσημη', εμπειρική γνώμη για το τι μπορεί να έχει πάθει το αυτοκίνητο στα 800 χιλιόμετρα περίπου που έκανα υπό αυτές τις συνθήκες, με 200-400 ml παραπάνω λάδι δηλαδή.

              Συμφωνώ μαζί σου, η αγωγή έχει αξία μονο αν το αυτοκίνητο έπαθε κάτι - πρέπει όμως να είμαστε τόσο ελαστικοί μαζί τους τελικά;

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                santhis last edited by

                κάποια άλλη γνώμη παρακαλώ;

                🙂

                ευχαριστώ,

                Σπύρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Η αλήθεια είναι ότι η παραπανίσια ποσότητα λαδιού αυξάνει την πίεση στο σύστημα λίπανσης και υπάρχει πιθανότητα να ξεράσει λάδι από τις τσιμούχες μια και είναι το πιο ευάλωτο σημείο του κινητήρα. Θα χρειαζόταν πολύ μεγαλύτερη πίεση για να γίνει ρήγμα στο μπλοκ ή την κεφαλή. Στην περίπτωση σου η ποσότητα είναι πολύ μικρή αν μιλάμε για παραπάνω 200 ή 300 γραμμάρια και δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα. Αν στο μέλλον δεις πολύ περισσότερη ποσότητα δηλαδή κοντά ή πάνω από λίτρο τότε να φροντίσεις άμεσα στην αφαίρεση του παραπανίσιου λαδιού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    mousatos last edited by

                    200 με 300 γραμμάρια δεν αποτελούν πρόβλημα, μερικά συνεργεία το συνηθίζουν για προστασία των κινητήρων από αδιάφορους οδηγούς.
                    Όπως έγραψε και ο EMMANOYHL ,πρόβλημα υπάρχει για ποσότητα κοντά στο λίτρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Και εγώ νομίζω ότι τόσο μικρή ποσότητα δεν είναι πρόβλημα αρκεί να μην το κάνουν από αμέλεια και την άλλη φορά γίνει μισό λίτρο και μετά 3/4

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        santhis last edited by

                        Παιδιά, δεδομένης της άμεσης προθυμίας τους να απομακρύνουν το παραπανίσιο λάδι, και της αρχικής απορίας τους για το συμβάν, καταλαβαίνω ότι πρόκειται για αμέλεια.

                        ευχαριστώ όλους - το παραπανίσιο λάδι έχει αφαιρεθεί τώρα 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr