-
Καλημέρα σε όλους,
έκανα το σερβις των 60.000 χλμ στην Lion Hellas, και όταν γύρισα σπίτι μου και είπα να μετρήσω τη στάθμη λαδιών, ανακάλυψα ότι είχαν βάλει ουσιαστικά 200-300 ml περισσότερο από ότι έπρεπε. Αυτό κατάλαβα και από το υπόλειμμά που μου είχαν αφήσει στο μπουκαλι των 4 λίτρων, στο οποίο έχουν μείνει το πολύ 300 ml, και το αυτοκίνητο γεμίζει με 3,3.
Μετά από μερικές ημέρες (σήμερα δηλαδή), το πήγα ξανά στη Lion, όπου και μου έβγαλαν το παραπανίσιο λάδι. Μου είπε οτι '50 ml το πολύ είχε παραπάνω, μην σε απασχολεί δεν έχεις πρόβλημα - στη χειρότερη να σου πέρναγε λάδι μέσα από τις τσιμούχες (!)'.
Μήπως πρέπει να κινηθώ με αγωγή; Έχει τύχει και στο παρελθόν το ίδιο στη Lion, αλλά λόγω απειρίας το αγνόησα. Δεν είδα προβλήματα, απλά στα 10.000 χλμ που έκανα μεταξύ 50.000 και 60.000 έκαψε το διπλάσιο από το συνηθισμένο, δηλαδή κοντά 500 ml (ναι, το ξέρω, είναι λίγο).
σας ευχαριστώ,
Σπύρος Άνθης
-
Καλημέρα σε όλους,
έκανα το σερβις των 60.000 χλμ στην Lion Hellas, και όταν γύρισα σπίτι μου και είπα να μετρήσω τη στάθμη λαδιών, ανακάλυψα ότι είχαν βάλει ουσιαστικά 200-300 ml περισσότερο από ότι έπρεπε. Αυτό κατάλαβα και από το υπόλειμμά που μου είχαν αφήσει στο μπουκαλι των 4 λίτρων, στο οποίο έχουν μείνει το πολύ 300 ml, και το αυτοκίνητο γεμίζει με 3,3.
Μετά από μερικές ημέρες (σήμερα δηλαδή), το πήγα ξανά στη Lion, όπου και μου έβγαλαν το παραπανίσιο λάδι. Μου είπε οτι '50 ml το πολύ είχε παραπάνω, μην σε απασχολεί δεν έχεις πρόβλημα - στη χειρότερη να σου πέρναγε λάδι μέσα από τις τσιμούχες (!)'.
Μήπως πρέπει να κινηθώ με αγωγή; Έχει τύχει και στο παρελθόν το ίδιο στη Lion, αλλά λόγω απειρίας το αγνόησα. Δεν είδα προβλήματα, απλά στα 10.000 χλμ που έκανα μεταξύ 50.000 και 60.000 έκαψε το διπλάσιο από το συνηθισμένο, δηλαδή κοντά 500 ml (ναι, το ξέρω, είναι λίγο).
σας ευχαριστώ,
Σπύρος Άνθης
-
Καλημέρα σε όλους,
έκανα το σερβις των 60.000 χλμ στην Lion Hellas, και όταν γύρισα σπίτι μου και είπα να μετρήσω τη στάθμη λαδιών, ανακάλυψα ότι είχαν βάλει ουσιαστικά 200-300 ml περισσότερο από ότι έπρεπε. Αυτό κατάλαβα και από το υπόλειμμά που μου είχαν αφήσει στο μπουκαλι των 4 λίτρων, στο οποίο έχουν μείνει το πολύ 300 ml, και το αυτοκίνητο γεμίζει με 3,3.
Μετά από μερικές ημέρες (σήμερα δηλαδή), το πήγα ξανά στη Lion, όπου και μου έβγαλαν το παραπανίσιο λάδι. Μου είπε οτι '50 ml το πολύ είχε παραπάνω, μην σε απασχολεί δεν έχεις πρόβλημα - στη χειρότερη να σου πέρναγε λάδι μέσα από τις τσιμούχες (!)'.
Μήπως πρέπει να κινηθώ με αγωγή; Έχει τύχει και στο παρελθόν το ίδιο στη Lion, αλλά λόγω απειρίας το αγνόησα. Δεν είδα προβλήματα, απλά στα 10.000 χλμ που έκανα μεταξύ 50.000 και 60.000 έκαψε το διπλάσιο από το συνηθισμένο, δηλαδή κοντά 500 ml (ναι, το ξέρω, είναι λίγο).
σας ευχαριστώ,
Σπύρος Άνθης
-
Kατ΄αρχήν να υποθέσω ότι περίμενες αρκετή ώρα να κρυώσει ο κινητήρας και να κάτσει το λάδι πριν μετρήσεις στο σπίτι σου, έτσι?
Κατά δεύτερον, τα 3,3 lt λάδι έιναι με ή χωρίς αλλαγή φίλτρου? Αν σου άλλαξαν και φίλτρο, λογικό να έβαλαν παραπάνω και να έλειπε αρκετό λάδι από το μπουκάλι.
Αγωγή για παραπανίσιο λάδι? Χωρίς παρεξήγηση, δεν πιστεύω ότι είναι σοβαρός λόγος αυτός...
Όσο για το πόσο σου καίει στο μεσοδιάστημα των σέρβις έχει να κάνει κυρίως με τις συνθήκες χρήσης του αυτοκινήτου (χειμώνας-καλοκαίρι, κίνηση-ταξίδια, σκίσιμο-ήρεμη οδήγηση) και μπορεί να ποικίλει σημαντικά.
-
Taurus κατ'αρχας ευχαριστώ για την απάντηση.
αλλάζω πάντα φίλτρο, και με αλλαγή ΚΑΙ φίλτρου χρειάζεται 3.3 λίτρα λάδι.
Συνήθως έχω 600-700 ml υπόλοιπο. Αυτή τη φορά είχε μείνει το μισό από ότι συνήθως στο 4λιτρο μπουκάλι.Απλά, θέλω μια 'ανεπίσημη', εμπειρική γνώμη για το τι μπορεί να έχει πάθει το αυτοκίνητο στα 800 χιλιόμετρα περίπου που έκανα υπό αυτές τις συνθήκες, με 200-400 ml παραπάνω λάδι δηλαδή.
Συμφωνώ μαζί σου, η αγωγή έχει αξία μονο αν το αυτοκίνητο έπαθε κάτι - πρέπει όμως να είμαστε τόσο ελαστικοί μαζί τους τελικά;
Σπύρος
-
κάποια άλλη γνώμη παρακαλώ;
ευχαριστώ,
Σπύρος
-
Η αλήθεια είναι ότι η παραπανίσια ποσότητα λαδιού αυξάνει την πίεση στο σύστημα λίπανσης και υπάρχει πιθανότητα να ξεράσει λάδι από τις τσιμούχες μια και είναι το πιο ευάλωτο σημείο του κινητήρα. Θα χρειαζόταν πολύ μεγαλύτερη πίεση για να γίνει ρήγμα στο μπλοκ ή την κεφαλή. Στην περίπτωση σου η ποσότητα είναι πολύ μικρή αν μιλάμε για παραπάνω 200 ή 300 γραμμάρια και δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα. Αν στο μέλλον δεις πολύ περισσότερη ποσότητα δηλαδή κοντά ή πάνω από λίτρο τότε να φροντίσεις άμεσα στην αφαίρεση του παραπανίσιου λαδιού.
-
200 με 300 γραμμάρια δεν αποτελούν πρόβλημα, μερικά συνεργεία το συνηθίζουν για προστασία των κινητήρων από αδιάφορους οδηγούς.
Όπως έγραψε και ο EMMANOYHL ,πρόβλημα υπάρχει για ποσότητα κοντά στο λίτρο. -
Και εγώ νομίζω ότι τόσο μικρή ποσότητα δεν είναι πρόβλημα αρκεί να μην το κάνουν από αμέλεια και την άλλη φορά γίνει μισό λίτρο και μετά 3/4
-
Παιδιά, δεδομένης της άμεσης προθυμίας τους να απομακρύνουν το παραπανίσιο λάδι, και της αρχικής απορίας τους για το συμβάν, καταλαβαίνω ότι πρόκειται για αμέλεια.
ευχαριστώ όλους - το παραπανίσιο λάδι έχει αφαιρεθεί τώρα
Υπερβολική ποσότητα λαδιού μετα από service