Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πόσοι φρενάρετε με το αριστερό;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    64
    115
    183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Πόσοι απο εσάς φρενάρετε με το αριστερό πόδι;
      Προσπαθώ τελευταία να μάθω ,για να παίζω ευκολότερα με την ουρά του αυτοκινήτου,αλλά προς το παρόν μου λείπει η αυτοπεποίθηση.
      Επίσης το να έχεις το αριστερό σου πόδι συνέχεια στο φρένο έτοιμο αν συμβεί κάτι πιστεύω οτι μειώνει το χρόνο αντίδρασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pg220 last edited by

        Πόσοι απο εσάς φρενάρετε με το αριστερό πόδι;
        Προσπαθώ τελευταία να μάθω ,για να παίζω ευκολότερα με την ουρά του αυτοκινήτου,αλλά προς το παρόν μου λείπει η αυτοπεποίθηση.
        Επίσης το να έχεις το αριστερό σου πόδι συνέχεια στο φρένο έτοιμο αν συμβεί κάτι πιστεύω οτι μειώνει το χρόνο αντίδρασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pg220 last edited by

          Πόσοι απο εσάς φρενάρετε με το αριστερό πόδι;
          Προσπαθώ τελευταία να μάθω ,για να παίζω ευκολότερα με την ουρά του αυτοκινήτου,αλλά προς το παρόν μου λείπει η αυτοπεποίθηση.
          Επίσης το να έχεις το αριστερό σου πόδι συνέχεια στο φρένο έτοιμο αν συμβεί κάτι πιστεύω οτι μειώνει το χρόνο αντίδρασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Το αριστερό μου όμως έχει μάθει να βάζει δύναμη για τον συμπλέκτη, οπότε στο φρένο το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να το κοκκαλώνει...
            Θέλει πολύ εξάσκηση, ιδιαίτερα στο τελικό στάδιο που πρέπει να πατήσεις και συμπλέκτη για να μη σβήσει. Ασε, δεν έχω όρεξη για να ξαναμάθω από την αρχή τα πεντάλ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              flowerpower last edited by

              Ψηφισα σχεδον παντα γιατι οδηγω το αυτοματο της μανας μου, και ουτως ή αλλως το αριστερο καθεται εχει πλακα!
              ειδικα στην αρχη που ειχα συνηθησει απο το yaris της σχολης το κοκαλωνα! τωρα εχω συνηθησει

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lkar last edited by

                Όσο και να θέλω, στο αυτοκίνητο που οδηγώ δεν γίνεται λόγω του ηλίθιου ηλεκτρονικού γκαζιού πέφτουν οι στροφές με το φρένο και όταν το αφήσεις μένουν εκεί, οπότε δεν υπάρχει λόγος αφού χάνεται χρόνος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  meco last edited by

                  Όταν ξεκίνησα να το εφαρμόζω είχα όντως το πρόβλημα που αναφέρει o TGD. Τώρα πια δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.
                  Το καλό είναι ότι ελέγχεις άμεσα την υποστροφή ισχύος, με ένα χάιδεμα στο φρένο.
                  Από εκεί και μετά καλό είναι να εξασκηθείς στις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και μετά δε σε πιάνει κανένας...
                  Για να φτάσεις στο σημείο όμως να οδηγείς σε γρήγορυς ρυθμούς χωρίς τη χρήση συμπλέκτη θέλει πάρα πάρα πάρα πολύ εξάσκηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Προσπάθησα αλλά δεν τα κατάφερα και πολύ καλά...δεν επέμεινα και τα παράτησα!!

                    Ακόμα μερικές φορές δοκιμάζω αλλά είναι και το ρημάδι το ABS που το κάνει πιο πολύπλοκο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • K
                      kostas-1970 last edited by

                      Να πω και την αλήθεια δεν το έχω δοκιμάσει...

                      Πάντως το γεγονός είναι ότι θα θέλει πολύ εξάσκηση. Το αριστερό επειδή έχει συνηθίσει στον συμπλέκτη σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει ένας απόλυτος έλεγχος της δύναμης που βάζεις η οποία όμως χρειάζεται χρόνος για να την μάθεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Προσπαθώ μόνο σε πίστα ή σε έρημο δρόμο όταν είμαι μόνος. Τα καταφέρνω αλλά δεν μπορώ να συγχρονίσω το γκάζι για να έχω το σωστό αποτέλεσμα του LFB. Μάλλον μαθήματα χρειάζονται....http://www.leftfootbraking.com/ από τον Pentti...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          αν το αμαξι μου ειχε μεγαλυτερη ροπη τοτε θα το χρησιμοποιουσα σχεδον παντα.....τωρα??? μονο για χαρη παιδιας........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Δοκίμασα νά μάθω 'εντός πίστας',αλλά δέν τα πολυκατάφερα.
                            Ισως ο θείος Pentti νά μπορούσε νά βοηθήσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              j-marr last edited by

                              δοκιμασα να το μαθω (εννοειται σε αδειους δρομους) και ειχα μαθει τουλαχιστον να μην το κοκαλωνω αλλα εχει καιρο και δεν το ξαναδοκιμασα

                              παντως για να μαθεις και να παιζεις ταυτοχρονος και με την ουρα πρεπει να ριξεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ εξασκηση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                avel last edited by

                                Ο χρήστης meco έγραψε:
                                Από εκεί και μετά καλό είναι να εξασκηθείς στις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και μετά δε σε πιάνει κανένας...

                                Εε; Είχα την εντύπωση ότι αυτό είναι δυνατόν μόνο όταν κάνεις upshift σε μηχανές. Δεν καταπονούνται τα μηχανικά μέρη στο αυτοκίνητο χωρίς τη χρήση συμπλέκτη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Μια φορά πήγα να το κάνω και παραλίγο να καρφωθεί πίσω μου ένας άλλος οδηγός.......

                                  Θα ήθελα να το δοκιμάσω, υπό άλλες συνθήκες....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    msamaro last edited by

                                    Το είχα δοκιμάσει και εγώ κάποτε σε άδιο δρόμο και μπορώ να πω ότι δε μου πήρε πάνω από 5 λεπτα να το συνιθίσω. Τι να το κάνεις όμως;; Φρενάρισμα με το αριστερό βοηθάει μόνο για οδήγηση στο χώμα και αμάξι για χώμα δε διαθέτω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      castor last edited by

                                      Το χρησιμοποιώ αρκετά σπάνια έως καθόλου, σε αγωνιστική οδήγηση . Σε πολιτική οδήγηση αν βρεθώ σε πολύ κίνηση με το αυτόματο (SLK) και βαριέμαι να σηκώσω το δεξί πόδι από το γκάζι ! Δεν νομίζω όμως ότι εμπίπτει στην κατηγορία LFB!

                                      Βέβαια οδηγώ αρκετά συντηριτικά σε πολιτική οδήγηση οπότε δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ η ανάγκη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Θα μ΄ενδιέφερε να μάθω,αλλά νομίζω απαιτεί έρημο δρόμο και αρκετή ώρα και υπομονή για κάποιο στοιχειώδες αποτέλεσμα.

                                        Το δοκίμασα κάποτε σε ένα άθλιο αυτόματο sunny που βρέθηκε στα χέρια μου,αλλά δεν ήμουν πολύ στοργικός με το φρένο και μπλοκάρισε το σύμπαν,οπότε δεν ξαναδοκίμασα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Το χρησιμοποιώ μόνο για τον έλεγχο της υποστροφής μαζί με το γκάζι .... και αυτό όχι πάντα. Σε αυτή τη φάση είναι εύκολο , σε πραγματικό φρενάρισμα όμως είναι δύσκολο έως και επικίνδυνο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Δηλώνω φανατικός λάτρης του Μπαρικέλο, ενός από τους ελάχιστους που φρενάρουν με το δεξί στην F1, οπότε ακολουθώ τα χνάρια του.
                                            Ρε το φρενάρισμα με το δεξί μάς μάρανε... Δεν κοιτάμε τα χάλια μας...

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr