Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το εκανε ξανα ο Robert Collin
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το εκανε ξανα ο Robert Collin
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    14
    71
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alfasud last edited by

      Αν το ονομα δεν σας θυμιζει τιποτα θα σας το θυμισω εγω!
      Ειναι ο Σουηδος δημοσιογραφος που τουμπαρισε το μερσεντε Α/κλας!
      Σε ενα τεστ με διαφορα μικρα αυτοκινητα για λογαριασμο μιας μεγαλης απογευματινης εφημεριδας, τουμπαρισε αυτο το τογιοτα!Γραφει οτι εγινε μετα απο μια μανουβρα ρουτινας, γρηγορα δεξια/αριστερα με το τιμονι και με ταχυτητα μεταξυ 60/70!Δεν ηταν ελγκ τεστ, μονο απλα δεξια/αριστερα με το τιμονι!
      Η τογιοτα Σουηδιας του εδωσε αμεσως ενα αλλο για να συνεχιστει το τεστ!
      Στο γυρισμα υποχωρησε το Α κολονακι, ακριβως σαν και το περιφημο μερσεντε!
      Σπυρος
      http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 09,00.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alfasud last edited by

        Αν το ονομα δεν σας θυμιζει τιποτα θα σας το θυμισω εγω!
        Ειναι ο Σουηδος δημοσιογραφος που τουμπαρισε το μερσεντε Α/κλας!
        Σε ενα τεστ με διαφορα μικρα αυτοκινητα για λογαριασμο μιας μεγαλης απογευματινης εφημεριδας, τουμπαρισε αυτο το τογιοτα!Γραφει οτι εγινε μετα απο μια μανουβρα ρουτινας, γρηγορα δεξια/αριστερα με το τιμονι και με ταχυτητα μεταξυ 60/70!Δεν ηταν ελγκ τεστ, μονο απλα δεξια/αριστερα με το τιμονι!
        Η τογιοτα Σουηδιας του εδωσε αμεσως ενα αλλο για να συνεχιστει το τεστ!
        Στο γυρισμα υποχωρησε το Α κολονακι, ακριβως σαν και το περιφημο μερσεντε!
        Σπυρος
        http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 09,00.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfasud last edited by

          Αν το ονομα δεν σας θυμιζει τιποτα θα σας το θυμισω εγω!
          Ειναι ο Σουηδος δημοσιογραφος που τουμπαρισε το μερσεντε Α/κλας!
          Σε ενα τεστ με διαφορα μικρα αυτοκινητα για λογαριασμο μιας μεγαλης απογευματινης εφημεριδας, τουμπαρισε αυτο το τογιοτα!Γραφει οτι εγινε μετα απο μια μανουβρα ρουτινας, γρηγορα δεξια/αριστερα με το τιμονι και με ταχυτητα μεταξυ 60/70!Δεν ηταν ελγκ τεστ, μονο απλα δεξια/αριστερα με το τιμονι!
          Η τογιοτα Σουηδιας του εδωσε αμεσως ενα αλλο για να συνεχιστει το τεστ!
          Στο γυρισμα υποχωρησε το Α κολονακι, ακριβως σαν και το περιφημο μερσεντε!
          Σπυρος
          http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 09,00.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cliff last edited by

            Που να του δώσουν να οδηγήσει κανένα τζίπ δηλαδή!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alfasud last edited by

              Δεν χρειαζεται απο οτι καταλαβαινω, αρκει με μερικες γιαπονεζικες κατσαρολες!
              Σπυρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gskarmou last edited by

                Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                Äåí ÷ñåéáæåôáé áðï ïôé êáôáëáâáéíù, áñêåé ìå ìåñéêåò ãéáðïíåæéêåò êáôóáñïëåò!
                Óðõñïò

                ×ùñßò ðáñåîÞãçóç åíôåëþò öéëéêÜ -Ý÷åéò ïäçãÞóåé êÜðïéï ÃéÜñéò ?Å÷ù ïäçãÞóåé ,åßíáé ôï ìïíáäéêü ìÝ÷ñéò óôéãìÞò óôá 1000 -1300 ãéáðùíÝæéêï ðïõ ìüíï êáôóáñüëá äåí ìðïñåßò íá ôï ðåßò êáé Ý÷ù êÜíåé ÷åéñüôåñá ìå ðåñéóóüôåñá ÷ëì ÷ùñßò íá ìïõ äþóåé áõôÞ ôçí áßóèçóç üôé èá öýãåé ç ìßá ðëåõñÜ ãéá íá ôï ðáßîåé éðôÜìåíç Áíôßèåôá Ý÷ù êáôÝâåé êÜôù êáé Ý÷ù ÷áæÝøåé ðñïóðáèþíôáò íá êáôáëÜâù ðïõ Ý÷ïõí êñýøåé ôï õðüëïéðï ìéóü ìÝôñï ìåôáîïíéïý êáé 15 ðüíôïõò ìåôáôñü÷éïõ
                Ìçí ìðåßò óôï ëÜèïò íá ôï óõãêñßíåéò ìå Áëöá äåí´âãÜæåé 1000áñéá .
                ÔåëéêÜ áõôüò ï äçìïóéïãñÜöïò ãéá ñåêüñ ôïýìðáò ðÜåé

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alfasud last edited by

                  Οχι φιλε μου, δεν εχω οδηγησει και δεν με ενδιαφερει να το κανω, ειναι πολυ ευκολο εδω!
                  Για τον Ρομπερτ ελεγε τα ιδια και η μερσεντε, αλλα αποδειχτηκε οτι πραγματι το Α ηταν κατσαρολα!
                  Και τα ιδια εγραψε και για το ΤΤ στο πρωτο τεστ και μετα απο λιγο σκοτωθηκανε τοσα ατομα πριν η Αουντι αρχισε τις μετατροπες και εκει!Εγω νομιζω οτι ο Ρομπερτ ειναι ενας πολυ αξιολογος δημοσιογραφος και του αξιζουν επαινοι!
                  Σπυρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                    Δεν χρειαζεται απο οτι καταλαβαινω, αρκει με μερικες γιαπονεζικες κατσαρολες!
                    Σπυρος

                    Χωρίς παρεξήγηση εντελώς φιλικά -έχεις οδηγήσει κάποιο Γιάρις ?Εχω οδηγήσει ,είναι το μοναδικό μέχρις στιγμής στα 1000 -1300 γιαπωνέζικο που μόνο κατσαρόλα δεν μπορείς να το πείς και έχω κάνει χειρότερα με περισσότερα χλμ χωρίς να μου δώσει αυτή την αίσθηση ότι θα φύγει η μία πλευρά για να το παίξει ιπτάμενη Αντίθετα έχω κατέβει κάτω και έχω χαζέψει προσπαθώντας να καταλάβω που έχουν κρύψει το υπόλοιπο μισό μέτρο μεταξονιού και 15 πόντους μετατρόχιου
                    Μην μπείς στο λάθος να το συγκρίνεις με Αλφα δεν΄βγάζει 1000αρια .
                    Τελικά αυτός ο δημοσιογράφος για ρεκόρ τούμπας πάει

                    και το δικό μου κουβαδάκι όταν άρχισα να το στρίβω (με τη μαμά ανάρτηση), την ίδια εντύπωση μου έδινε. Έγερνε βέβαια (και με την ψηλή θέση οδήγησης αυτό το νιώθεις πιο έντονα), αλλά έστριβε το άτιμο, με αποτέλεσμα κι εγώ ν'αναρωτιέμαι που έκρυψαν το..... υπόλοιπο αμάξι τα Τζαπάνια και δεν φαίνεται

                    με άλλα αμορτισέρ και ελάχιστά πιο φαρδιά λάστιχα από της μαμάς του (και καλύτερης ποιότητας βέβαια), έχω 'κεράσει' (ντρέπομαι για κάτι τέτοιες ανωριμότητες και προσπαθώ να τις κόψω....) τα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, καθώς και μερικά μεγαλύτερα, σε στροφές πάντα. Να 'κώλωσαν' οι οδηγοί τους? Δεν ξέρω, μπορεί.

                    πάντως φίλε και συνονόματε και συνάρρωστε αλφίστα Σπύρο, αν σκεφτείς ότι η Τζαπάνικη κατσαρολίτσα έτρεξε σχεδόν μαμά ενιαίο και ακόμα τρέχει και κάνει χρόνους σε άσφαλτο και χώμα, καθώς και το ότι μετά από 5,5 χρόνια στην αγορά κανείς δεν έχει παραπονεθεί για το παραμικρό, τότε μάλλον κι εσύ και ο Σουηδός δημοσιογράφος την ψιλοαδικείτε (το'χω αγαπήσει το μικρό, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε???)

                    Σπύρος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alfasud last edited by

                      Σπυρο
                      Απλα αναφαιρω ενα αρθρο απο τον σημερινο ημερησιο τυπο!
                      Δεν εχω καμμια αλλη γνωμη πανω στο θεμα, επειδη δεν εχω αλλη προσωπικη επαφη με αυτο το αυτοκινητο και ουτε προκειται να εχω στο μελλον!
                      Σπυρος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        no problemo

                        εγώ απλά παρέθεσα τις προσωπικές μου εντυπώσεις μετά από 5,5 χρόνια συμβίωσης

                        Σπύρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          gskarmou last edited by

                          Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                          Ï÷é öéëå ìïõ, äåí å÷ù ïäçãçóåé êáé äåí ìå åíäéáöåñåé íá ôï êáíù, åéíáé ðïëõ åõêïëï åäù!
                          Ãéá ôïí Ñïìðåñô åëåãå ôá éäéá êáé ç ìåñóåíôå, áëëá áðïäåé÷ôçêå ïôé ðñáãìáôé ôï Á çôáí êáôóáñïëá!
                          Êáé ôá éäéá åãñáøå êáé ãéá ôï ÔÔ óôï ðñùôï ôåóô êáé ìåôá áðï ëéãï óêïôùèçêáíå ôïóá áôïìá ðñéí ç Áïõíôé áñ÷éóå ôéò ìåôáôñïðåò êáé åêåé!Åãù íïìéæù ïôé ï Ñïìðåñô åéíáé åíáò ðïëõ áîéïëïãïò äçìïóéïãñáöïò êáé ôïõ áîéæïõí åðáéíïé!
                          Óðõñïò

                          Ãéá ôçí Á óõìöùíþ êáé åðáõîÜíù üóï ãéá ôçí Áïõíôé ôï ìüíï ðïõ èá ðþ åßíáé üôáí áíôéãñÜöåéò ìéá öüñìá áãáðçìÝíç êáé äéÜóçìç åêôüò áðï ôçí åõêïëüôåñç áðïäï÷Þ èá êëçñïíïìÞóåéò êáé ôá êïõóïýñéá Ç öüñìá ðïõ áíôéãñÜöçêå åßíáé ìéá õðÝñï÷ç 40áñá

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Το πόσο βλακώδες ήταν το συμπέρασμα πως το ΤΤ ήταν 'επικύνδυνο' φαίνεται πως κατηγορήθηκε η αεροδυναμική του 4κίνητου μόνο μοντέλου, το ΤΤ είναι όσο επικύνδηνο είναι και ενα οποιοδήποτε μικρομεσαίο.

                            ΥΓ. Αληθευει πως του χρόνου η Ferrari αντί για την F2005 που ετοίμαζε θα τρέχει με alfasud?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alfasud last edited by

                              IKE
                              Δεν καταλαβαινω το τελευταιο ειρωνικο σου σχολειο!
                              Εισαι εκτος θεματος αν σκεφτεις λιγο για το κυριως θεμα μας!
                              καλυτερα να αφησεις την Αλφασουντ εκτος των σχολειων σου επειδη φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει ακομα τι εποχη αφησε η κατασκευαστικη της πρωτοπορεια!
                              Η αληθεια ειναι οτι αλλαξανε την αεροδυναμικη δια μεσου του πισω σποιλερ και ταυτοχρονα την πισω αναρτηση συν ηλεκτρονικα βοηθηματα!
                              και ολα αυτα γινοντουσαν μονο στο εργοστασιο, δηλ σημαντικες αλλαγες!
                              Σπυρος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sado last edited by

                                Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                                Δεν χρειαζεται απο οτι καταλαβαινω, αρκει με μερικες γιαπονεζικες κατσαρολες!
                                Σπυρος

                                Χωρίς παρεξήγηση εντελώς φιλικά -έχεις οδηγήσει κάποιο Γιάρις ?Εχω οδηγήσει ,είναι το μοναδικό μέχρις στιγμής στα 1000 -1300 γιαπωνέζικο που μόνο κατσαρόλα δεν μπορείς να το πείς και έχω κάνει χειρότερα με περισσότερα χλμ χωρίς να μου δώσει αυτή την αίσθηση ότι θα φύγει η μία πλευρά για να το παίξει ιπτάμενη

                                Γεια σου Σπύρο με τις ατάκες σου!!!!
                                Αν επιτρέπει ο Σπύρος θα σου απαντήσω εγώ αντι αυτού. Εγώ πάντως έχω σχεδόν κάνει τους 'Ντιούκς' με το Yaris (το έχει ο αδελφός μου, ο θείος μου και ένας πολύ καλός μου φίλος)
                                Δεν γέρνει πολύ, απλώς στην στροφή λες 'βόηθα Παναγιά!'

                                Παιδιά μην παρεξηγηθείτε όσοι έχετε γιαρις.... Ολοι κάνουμε λάθη στην ζωή!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Ο χρήστης sado έγραψε:

                                  Äåí ÷ñåéáæåôáé áðï ïôé êáôáëáâáéíù, áñêåé ìå ìåñéêåò ãéáðïíåæéêåò êáôóáñïëåò!
                                  Óðõñïò

                                  ×ùñßò ðáñåîÞãçóç åíôåëþò öéëéêÜ -Ý÷åéò ïäçãÞóåé êÜðïéï ÃéÜñéò ?Å÷ù ïäçãÞóåé ,åßíáé ôï ìïíáäéêü ìÝ÷ñéò óôéãìÞò óôá 1000 -1300 ãéáðùíÝæéêï ðïõ ìüíï êáôóáñüëá äåí ìðïñåßò íá ôï ðåßò êáé Ý÷ù êÜíåé ÷åéñüôåñá ìå ðåñéóóüôåñá ÷ëì ÷ùñßò íá ìïõ äþóåé áõôÞ ôçí áßóèçóç üôé èá öýãåé ç ìßá ðëåõñÜ ãéá íá ôï ðáßîåé éðôÜìåíç

                                  Ãåéá óïõ Óðýñï ìå ôéò áôÜêåò óïõ!!!!
                                  Áí åðéôñÝðåé ï Óðýñïò èá óïõ áðáíôÞóù åãþ áíôé áõôïý. Åãþ ðÜíôùò Ý÷ù ó÷åäüí êÜíåé ôïõò 'Íôéïýêò' ìå ôï Yaris (ôï Ý÷åé ï áäåëöüò ìïõ, ï èåßïò ìïõ êáé Ýíáò ðïëý êáëüò ìïõ ößëïò)
                                  Äåí ãÝñíåé ðïëý, áðëþò óôçí óôñïöÞ ëåò 'âüçèá ÐáíáãéÜ!'

                                  ÐáéäéÜ ìçí ðáñåîçãçèåßôå üóïé Ý÷åôå ãéáñéò.... Ïëïé êÜíïõìå ëÜèç óôçí æùÞ!

                                  1ï ÐáñåîçãÞèçêá ðïëý áëëÜ ãéáôß äå åßäåò ôçí õðïãñáöÞ ìïõ
                                  2ï Áí Ý÷åéò êÜíåéò ôïõò Íôéïýêò ìå ÃéÜñéò ôüôå ìå Üëëá 1000áñéá-1300áñéá èá ðáßîåéò ÐéÜóå ôïí ôáõñï áðï ôá êÝñáôá .

                                  ×ùñßò ðáñåîÞãçóç áëëÜ ìçí ôï óõãêñßíåéò ìå ìåãáëýôåñá äåí Ý÷åé åëðßäá ,üðùò äåí åßíáé äßêáéï íá ôï óõãêñßíù ìå ôï 206 ðïõ Ý÷ù ôþñá (1600 xs ìå üëá üóá óõíåðÜãåôáé ) êáé åîçãþ :
                                  Å÷ù êñáôÞóåé ðïñåßá áðï ×áëêéäéêÞ -Èåóóáëïíßêç ìå 140 -150 ÷ëì êáõóùíá åëáöñï ðëÜãéï Üíåìï ÷ùñßò íá öåõãåé.
                                  Ôï Ý÷ù ÷þóåé áå áðßóôåõôï åðáñ÷éáêü êáé ìå åîáßñåóç êÜðïéåò êëßóåéò êáé ìüíç öïñÜ ðïõ áíôÝäñáóå ìå Ýäéùîå ìå ôá ôÝóóåñá áëëÜ ìðÞêá áÝñá óå óôñïöÞ äåõôÝñáò ìå ãåìÜôç ôñßôç -ü÷é äåí âãÞêá áðÝíáíôé ïýôå óå Üëëç ëùñßäá ìéá ìåôáôüðéóç äÝêá ðüíôùí ç ïðïßá äéïñèþèçêå ðïëý åýêïëá ìå ëßãï áíÜðïäï êáé 'Êïßôá ÷áìüãåëï ,ôï äéáóêåäÜæåéò å ' ó÷üëéï ôçò ôüôå óõíïäçãïý ..
                                  Êáé ôï ÷åéñüôåñï áðü üëá áí ìðïñþ íá ôï ðþ áëëéþò

                                  Çôáí** åíïéêéáæüìåíï** êáé ôï åß÷á óôá ÷Ýñéá ìïõ êÜðïõ 500÷ëì

                                  .Ï÷é óå êáìßá ðåñßðôùóç äåí ðñüêåéôáé íá áðïäåé÷ôåß ðéï ãñÞãïñï Þ ðéï óôáèåñü áðï áõôü ðïõ Ý÷ù Þäç éäáßôåñá óå åðáñ÷éáêü

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                    IKE
                                    Δεν καταλαβαινω το τελευταιο ειρωνικο σου σχολειο!
                                    Εισαι εκτος θεματος αν σκεφτεις λιγο για το κυριως θεμα μας!
                                    καλυτερα να αφησεις την Αλφασουντ εκτος των σχολειων σου επειδη φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει ακομα τι εποχη αφησε η κατασκευαστικη της πρωτοπορεια!
                                    Η αληθεια ειναι οτι αλλαξανε την αεροδυναμικη δια μεσου του πισω σποιλερ και ταυτοχρονα την πισω αναρτηση συν ηλεκτρονικα βοηθηματα!
                                    και ολα αυτα γινοντουσαν μονο στο εργοστασιο, δηλ σημαντικες αλλαγες!
                                    Σπυρος

                                    Eκτός απο το υστερόγραφο μου το οποίο προφανώς είναι υπερβολή (όχι μεγαλύτερη απο τις δικές σου πιστευω) νομίζω το ποστ μου ήτανε εντός θέματος.

                                    Το ΤΤ μετά τις αλλαγές (που απλώς το έκαναν πολύ πιο υποστροφικό ουσιαστικά θυσιάζοντας την πρόσφυση του εμπρός άξονα) ήταν πιο 'ασφαλές' αλλα αυτό δεν σημαίνει πως χωρίς τις αλλαγές ήταν επικύνδυνο. Αν είναι έτσι θα μπορούσε να γίνει πιο 'ασφαλες' ακόμα βάζοντας μπροστά λάστιχα πλάτους 135 χλ σαν τα Smart (που απο 155 έγιναν πιο 'ασφαλή' με λάστιχα κατα 20 χλ στενότερα.)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alfasud last edited by

                                      IKE
                                      Σκοτωθηκαν 25 ατομα μεσα σε μερικους μηνες!
                                      Γιατι δεν εγραψες τις δικες σου εξυπνες λυσεις στο εργοστασιο, ετσι δεν θα τους στοιχιζε αυτα τα 2,7 δις Σουηδικες κορωνες που τους στοιχισε (συμφωνα με τον Σουηδικο τυπο της εποχης!)............................και θα γινοταν καλυτερο, ετσι?
                                      Αρε αθανατε πολυξερε Γκρικ!!!!
                                      Οσο για την Αλφασουντ επιμενω οτι δεν ξερεις και πολλα, παραξενο ετσι, εσυ που δινεις μαθηματα στην Αουντι(!), γιαυτο ελα σε κανενα χρονο να τα πουμε μετα τις μελετες σου για αυτο το αυτοκινητο!
                                      Νο 30 συμφωνα με το Car Magazine, ολων των εποχων-κατηγοριων, Νο 54 συμφωνα με το Tor Gear, ξανα ολων των εποχων, αυτοκινητο της 10ετιας στην Σκανδιναυια!Αν θυμαμαι καλα, αυτοκινητο της χρονιας στην Γιαπονια η τουλαχιστον πηρε μεγαλα βραβεια εκει για τις εκδοσεις της ESAR kai ESVAR!
                                      Σπυρος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Αθάνατος, πολύξερος και ΓΚΡΙΚ !!

                                        Μου αρέσει που μιλάς επι της ουσίας και δεν καταφευγεις σε προσωπικές κρίσεις

                                        Εγω δεν έχω πρόβλημα αν με θεωρείς ξερόλα, δικαίωμά σου και γούστο σου, αλλά ας μη βγούμε άλλο εκτός θέματος (αν και εγώ στα 2 άλλα ποστ μου εδώ δεν βγήκα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alfasud last edited by

                                          βρε ΙΚΕ
                                          Αν ημουν και εγω τοσο ξερολας σαν και εσενα θα το ειχα καμαρι να μου το λεγανε!!
                                          Για την Αλφασουντ διαβασες;
                                          Σπυρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Απο πού αντλείς συμπεράσματα για τις γνώσεις που έχω?

                                            Που ξέρεις τι ξέρω εγώ για την alfasud και το κυριότερο, τι σε ενδιαφέρει και τι σχέση έχει με το θέμα μας εδώ?

                                            Εσύ πιστευείς πως το ΤΤ ήταν επικύνδυνο πρίν τις αλλαγές?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr