-
Σαν πολλά Χ5 δε βλέπουμε στους δρόμους?
Και τα περισσότερα εισαγωγής,γιατί έχουν καινούριες πινακίδες ενώ είναι τα περισσότερα μοντέλα προ face lift...
Είναι άραγε τόσο συμφέρουσα η εισαγωγή ενός τέτοιου αυτοκινήτου?
Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει?
Πόσο του κόστισε...? -
Σαν πολλά Χ5 δε βλέπουμε στους δρόμους?
Και τα περισσότερα εισαγωγής,γιατί έχουν καινούριες πινακίδες ενώ είναι τα περισσότερα μοντέλα προ face lift...
Είναι άραγε τόσο συμφέρουσα η εισαγωγή ενός τέτοιου αυτοκινήτου?
Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει?
Πόσο του κόστισε...? -
Σαν πολλά Χ5 δε βλέπουμε στους δρόμους?
Και τα περισσότερα εισαγωγής,γιατί έχουν καινούριες πινακίδες ενώ είναι τα περισσότερα μοντέλα προ face lift...
Είναι άραγε τόσο συμφέρουσα η εισαγωγή ενός τέτοιου αυτοκινήτου?
Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει?
Πόσο του κόστισε...? -
Ο χρήστης Νίκος Νικολάου έγραψε:
Σαν πολλά Χ5 δε βλέπουμε στους δρόμους?
Και τα περισσότερα εισαγωγής,γιατί έχουν καινούριες πινακίδες ενώ είναι τα περισσότερα μοντέλα προ face lift...
Είναι άραγε τόσο συμφέρουσα η εισαγωγή ενός τέτοιου αυτοκινήτου?
Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει?
Πόσο του κόστισε...?Ναι οντως ειναι πολλα.
Το εκανε ο πατερας της κοπελας μου πριν 2-3μηνες. Το πηρε 65000 ευρο 3000κυβικα (2003) με 35000χλμ. Εχει ολα μα ολα τα εξτρα, απο navi me tv μεχρι θερμαινομενο τιμονι. Πριν το καλοκαιρι το πηρε και ο πατερας ενος φιλου μου. Ηταν το face lift με τα ιδια ακριβως εξτρα εκτος απο της ζαντες που ειναι 19αρες διαιρουμενες schnitzer και του κοστισαν 6000 ευρο . Συνολικα το αμαξι του ηρθε 90000!! Οποτε αν δεν σε νοιαζει το facelift και το γεγονος οτι ειναι μεταχειρισμενο τοτε συμφερει πολυ! Σχεδον 10εκατομμυρια διαφορα!
BMW Χ5