Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    skoda fabia rs 1900 diezel vs ibiza cupra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. skoda fabia rs 1900 diezel vs ibiza cupra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    65
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_army7 last edited by

      Με δεδομενο την αλλαγη του νομου και την δυνατοτητα αγορας diezel σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αποκτηση ενος. Το fabia rs κανει 20.000 ευρο και ειναι 1900 κυβικα 130 αλογα και εχει 31!! κιλα ροπης. Επισης θα ειναι λογικα οικονομικο και θα εχει λιγοτερα service κ.τ.l. Το ibiza cupra εχει 180 αλογα και λογικα θα εχει πιο spor στησιμο αλλα θα καιει τα κερατα του. Επισης ειναι και 2.500 ευρο πιο ακριβο.Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα. Εσεις τι μου προτεινετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_army7 last edited by

        Με δεδομενο την αλλαγη του νομου και την δυνατοτητα αγορας diezel σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αποκτηση ενος. Το fabia rs κανει 20.000 ευρο και ειναι 1900 κυβικα 130 αλογα και εχει 31!! κιλα ροπης. Επισης θα ειναι λογικα οικονομικο και θα εχει λιγοτερα service κ.τ.l. Το ibiza cupra εχει 180 αλογα και λογικα θα εχει πιο spor στησιμο αλλα θα καιει τα κερατα του. Επισης ειναι και 2.500 ευρο πιο ακριβο.Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα. Εσεις τι μου προτεινετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_army7 last edited by

          Με δεδομενο την αλλαγη του νομου και την δυνατοτητα αγορας diezel σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αποκτηση ενος. Το fabia rs κανει 20.000 ευρο και ειναι 1900 κυβικα 130 αλογα και εχει 31!! κιλα ροπης. Επισης θα ειναι λογικα οικονομικο και θα εχει λιγοτερα service κ.τ.l. Το ibiza cupra εχει 180 αλογα και λογικα θα εχει πιο spor στησιμο αλλα θα καιει τα κερατα του. Επισης ειναι και 2.500 ευρο πιο ακριβο.Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα. Εσεις τι μου προτεινετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Ποια αλλαγή του νόμου; Ακόμα όλα είναι στο μπλα μπλα. Αν δεν το δεις στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, μην κάνεις τίποτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gmak last edited by

              yep. με τους πρόσφατους αναχρονισμούς νομίζω δεν έχουμε να περιμένουμε κάτι συνταρακτικό από νομοθετικής πλευράς άμεσα...

              είναι γελοίο πως πρέπει ως πολίτες να δεχτούμε ότι η σχετικά νέα μας κυβέρνηση χρειάζεται να ξανακαλύψει τον τροχό για να αρχίσει να νομοθετεί λογικά. Τόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσουν τα πρότυπα του εξωτερικού στα εύκολα πράγματα όπως το diesel; προφανώς είτε αυτό είτα τα γνωστά οικονομικά συμφέροντα καθυστερούν την επικράτηση της λογικής...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                popol-ros last edited by

                δεν παυει το φαμπια να εχει αρκετα χρονια στην πλατη του..........1999 (νοεμβριος)....... μην το ξεχνας

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dahlback last edited by

                  Παίδες τα Skoda είναι πλέον μια πάρα μα πάρα πολύ καλή αγοραστική λύση. Περισσότερο αξιόπιστες κ ποιοτικές απο ποτέ μέχρι στιγμής. Τα θεωρώ καλύτερα αυτοκίνητα απο τα Seat. Ποιότητα Κατασκευής καλύτερη. στη προκειμένη περίπτωση θα προτιμούσα τη Fabia. Το Octavia rs 1.8Τ 180hp Ξέρεται πόσο κοστίζει; 22.000 ευρώπουλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Τα skoda ειναι αυτη τη στιγμη η κορυφη στα VAG.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dahlback last edited by

                      Είπαμε είναι καλά αλλά όχι κ σαν τα VW.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Εγώ δεν μπορώ πάντως να φανταστώ για ποιούς λόγους κάποιος θα προτιμήσει ένα Πασάτ αντί για μία Οκτάβια5 έχοντας δει και τα δύο αυτοκίνητα στην έκθεση. Άσε το αίσχος το Bora. Το μόνο αυτοκίνητο που έχει να δείξει η VW αυτή τη στιγμή είναι το Golf και άντε και το Touran. Και μη μιλήσει κανείς για Phaethon γιατί θα βάλω τα γέλια και θα γίνω και ρεζίλι στο γραφείο. Για το Tuareg ακόμα δεν έχω αποφασίσει, αλλά σίγουρα το προτιμώ χίλιες φορές από την ...Porsche Periptero S.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dahlback last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                          Εγώ δεν μπορώ πάντως να φανταστώ για ποιούς λόγους κάποιος θα προτιμήσει ένα Πασάτ αντί για μία Οκτάβια5 έχοντας δει και τα δύο αυτοκίνητα στην έκθεση. Άσε το αίσχος το Bora. Το μόνο αυτοκίνητο που έχει να δείξει η VW αυτή τη στιγμή είναι το Golf και άντε και το Touran. Και μη μιλήσει κανείς για Phaethon γιατί θα βάλω τα γέλια και θα γίνω και ρεζίλι στο γραφείο. Για το Tuareg ακόμα δεν έχω αποφασίσει, αλλά σίγουρα το προτιμώ χίλιες φορές από την ...Porsche Periptero S.


                          Έχεις δίκιο φίλε kyan αλλά μόνο ως προς την τιμή. Έτσιο το βλέπω εγώ δηλαδη. δε θα έπαιρνα ένα passat απο τη στιγή που υπάρχει η rs με τα ίδια σχεδόν λεφτά. Όσο για το phateon εμένα μου αρέσει. Για το Tuareg έχεις δίκιο ως προς την Porsche Periptero S.
                          Ταξινομήσεις απο ΣΕΑΑ ΙΑΝ. - ΣΕΠ. **Tuareg: 183 **/ **Porsche: 226 **(λόγο τιμής) ****

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vaglan last edited by

                            πάρε το cupra και θα με θυμηθείς. Δεν αναφέρομαι σε οκτάβια κ.λ.π διότι έθεσες ερώτημα ανάμεσα σε fabia-ibiza

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              .

                              Το Fabia RS από οδηγική συμπεριφορά πως πάει;

                              Με τι θα το συγκρίνατε/παρομοιάζατε όσον αφορά το 'στρίβειν' (γιατί ο κινητήρας έχει μια χαρά τεχνικά χαρακτηριστικά).

                              Αξίζει για αγορά ενός μικρού sport αυτοκινήτου;

                              .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                flowerpower last edited by

                                γιατι δεν εκανες ενα poll? ειναι trendy!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
                                  γιατι δεν εκανες ενα poll? ειναι trendy!

                                  Σωστός!

                                  Νομίζω ότι έχει παραγίνει το θέμα με τις δημοσκοπήσεις.

                                  Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν το Fabia RS είναι sport enough, και με ποιο από τα άλλα γρήγορα μικρά έχει παρόμοια οδική συμπεριφορά.

                                  .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                    γιατι δεν εκανες ενα poll? ειναι trendy!

                                    Σωστός!

                                    Νομίζω ότι έχει παραγίνει το θέμα με τις δημοσκοπήσεις.

                                    Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν το Fabia RS είναι sport enough, και με ποιο από τα άλλα γρήγορα μικρά έχει παρόμοια οδική συμπεριφορά.

                                    .

                                    Sport enough... μμμμ λοιπον εχω οδηγησει την απλη Fabia με τα 100 αλογα και το πατημα/κρατημα που ειχε ηταν αρκετα καλο αν και δεν σε ενεπνεε για να κανεις ποιο πολλα λογω χαλαροτερης αναρτησης.

                                    Λογικα η εκδοση RS που θα ειναι λιγο ποιο σφιγμενη θα ειναι αρκετα sport νομιζω. Ειναι αμαξι που εχει καλα περιθωρια οποτε.... Απο εκει και περα, σε σχεση με το Ibiza θα προτιμουσα σαφως το Fabia (ισως το καλυτερο μικρο απο αυτα που υπαρχουν παρα την ηλικια του) και σαφως σε Diesel. Πιθανα να μην υπαρχουν καποιες εκρηξεις, αλλα και παλι θα σε πηγαινει αρκουντως γρηγορα... ειδικα με τις ροπουκλες αυτες

                                    Για αλλαγη στο καθεστως τον Diesel αναμονη για αλλαγες μαλλον το 2006... εως τοτε κανεις δεν σε εμποδιζει να παρανομησεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                      .

                                      Το Fabia RS από οδηγική συμπεριφορά πως πάει;

                                      Με τι θα το συγκρίνατε/παρομοιάζατε όσον αφορά το 'στρίβειν' (γιατί ο κινητήρας έχει μια χαρά τεχνικά χαρακτηριστικά).

                                      Αξίζει για αγορά ενός μικρού sport αυτοκινήτου;

                                      .

                                      θεωρω πολυ πιο σπορ το φιεστα (απλο ή S) και το 206 απο το φαμπια.......
                                      μια σφιχτη αναρτηση και πιο κοντα ελατηρια δεν κανουν το αμαξι σπορ.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tiger last edited by

                                        Συγχρονο Diesel (δηλαδη ευπαθές) με το σημερινο όργιο νοθείας, μονο ενας τρελος θα επαιρνε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          .

                                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                          ...Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα...

                                          Αν και η επισήμανση της βελτίωσης έρχεται κάπως ετεροχρονισμένα:
                                          mtm-online.de > Conversion kit SKODA FABIA RS TDI 163 hp (120kW)

                                          και

                                          mtm-online.de > MTM-Spacers 30 mm round head per axle

                                          Τι είναι τα spacers και που χρησιμοποιούνται;

                                          θεωρω πολυ πιο σπορ το φιεστα (απλο ή S) και το 206 απο το φαμπια.......
                                          μια σφιχτη αναρτηση και πιο κοντα ελατηρια δεν κανουν το αμαξι σπορ.......

                                          χμμμ, ok, από πλευράς οδικής συμπεριφοράς το τοποθετείς κάτω από το Fiesta (απλό και ST) και το 206 ( ποιο 206; )
                                          Με ποιο θα το εξίσωνες;

                                          .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            δεν υπαρχει φιεστα RS...... για το απλο και ταπεινο 1,600 αρη μιλαω...........
                                            το 206 παρτο σε οποια εκδοση θελεις (εκτος απο το RC) το στησιμο τους σε γενικες γραμμες ειναι ιδιο , μονο οι κινητηρες αλλαζουν.......
                                            τι εννοεις θα το εξισωνα???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr