Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LR3 vs LANDCRUISER
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. LR3 vs LANDCRUISER
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    5
    13
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iperodigos last edited by

      Ποιο ειναι καλυτερη επιλογη??
      Το νεο LR3(DISCO) με το τερρεν ρεσπονς συστημα, η το L/C??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iperodigos last edited by

        Ποιο ειναι καλυτερη επιλογη??
        Το νεο LR3(DISCO) με το τερρεν ρεσπονς συστημα, η το L/C??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iperodigos last edited by

          Ποιο ειναι καλυτερη επιλογη??
          Το νεο LR3(DISCO) με το τερρεν ρεσπονς συστημα, η το L/C??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Το LR3 έχει ένα πολύ πολύπλοκο και εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης. Απομένει να δούμε πόσο αποτελεσματικό είναι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kning last edited by

              Αγαπητέ φίλε, το Terrain Response για το καινούργιο Disco είναι ένα σύστημα συνεχούς 4κίνησης που προσπαθεί να προβλέψει πότε να εμπλέξει το κεντρικό κλείδωμα και πότε το optional (δεν ξέρουμε ακόμα το extra κόστος που θα καταβάλει ο κάτοχος) πίσω διαφορικό. Αν το σύστημα είναι αντάξιο των προσδοκιών του, μόνο ένα TEST DRIVE θα μας πείσει. .....Στα χαρτιά δεν μπορείς να ξέρεις αν το σύστημα θα έχει υστέρηση ή θα μπερδεύεται (...και δεν θέλω να θίξω θέμα αξιοπιστίας). Το σύστημα αυτό καθαυτό δεν είναι πανάκια. Δεν σου δίνει κάτι το extra στο traction control απλά αναβαθμίζει όλα τα συστήματα που αφορούν την κύλιση και ελέγχου ευστάθειας σε μια κεντρική μονάδα.....(κάτι μου θυμίζει!!!!). Ίσως σε διευκολύνει παραπάνω...ίδωμεν!!! Ίσως εκεί που θες να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο τρόπο κίνησης το σύστημα να σε εμποδίζει μιας και αποφασίζει μόνο του. Το νέο Disco έχει άλλη φιλοσοφία από το παλιό.

              Είπαμε αστό να έρθει με το καλό και με μια δοκιμή θα δούμε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Η αξιοπιστία στην Land Rover ήταν και ίσως ακόμα είναι μεγάλο θέμα/πρόβλημα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iperodigos last edited by

                  Ημουν κατοχος και των 2 εκδοσεων του Ντισκαβερι και ημουν ευχαριστημενος στα εκτος δρομου αλλα και στα εντος με μονη πραγματικα μεγαλη στενοχωρια το τιμημα για τις μοναδικες στιγμες ευχαριστησης των δυνατοτητων του που πληρωνα στην Ροβερ μετα απο καθε ταξιδι..
                  Τωρα ομως ειναι υπευθηνη η Φορντ νομιζω,αρα τελος και τα προβληματα...
                  Περιμενω να ερθει και να το τεσταρω....(Ειναι πολυ ομορφο!και οι κριτικες των τεστ ντραιβ του εξωτερικου μιλουν για δυνατοτητες που πλησιαζουν το Ντιφεντερ.)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης kning έγραψε:
                    Αγαπητέ φίλε, το Terrain Response για το καινούργιο Disco είναι ένα σύστημα συνεχούς 4κίνησης που προσπαθεί να προβλέψει πότε να εμπλέξει το κεντρικό κλείδωμα και πότε το optional (δεν ξέρουμε ακόμα το extra κόστος που θα καταβάλει ο κάτοχος) πίσω διαφορικό. Αν το σύστημα είναι αντάξιο των προσδοκιών του, μόνο ένα TEST DRIVE θα μας πείσει. .....Στα χαρτιά δεν μπορείς να ξέρεις αν το σύστημα θα έχει υστέρηση ή θα μπερδεύεται (...και δεν θέλω να θίξω θέμα αξιοπιστίας). Το σύστημα αυτό καθαυτό δεν είναι πανάκια. Δεν σου δίνει κάτι το extra στο traction control απλά αναβαθμίζει όλα τα συστήματα που αφορούν την κύλιση και ελέγχου ευστάθειας σε μια κεντρική μονάδα.....(κάτι μου θυμίζει!!!!). Ίσως σε διευκολύνει παραπάνω...ίδωμεν!!! Ίσως εκεί που θες να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο τρόπο κίνησης το σύστημα να σε εμποδίζει μιας και αποφασίζει μόνο του. Το νέο Disco έχει άλλη φιλοσοφία από το παλιό.

                    Είπαμε αστό να έρθει με το καλό και με μια δοκιμή θα δούμε.

                    To terrain control δεν ελέγχει μόνο τα διαφορικά, αλλά μεταβάλει δυναμικά και την ανάρτηση (ύψος, σκληρότητα) του κάθε τροχού ξεχωριστά.

                    Προσπαθεί δηλαδή να εξομειώσει την ελευθερία άρθρωσης ενός αυτοκινήτου με άκαμπτους άξονες και να συνδυάσει την εντός δρόμου οδηγική συμπεριφορά που δίνει η ανεξάρτητη ανάρτηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kning last edited by

                      dog80 έχεις δίκαιο!, το σύστημα ρυθμίζει και την ανάρτηση αυτόματα. Για την ιστορία στο LC luxury το κάνεις χειροκίνητα και κατά βούληση .....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης cpp έγραψε:
                        Η αξιοπιστία στην Land Rover ήταν και ίσως ακόμα είναι μεγάλο θέμα/πρόβλημα

                        Τα Land Rover έχουν πολύ καλύτερη αξιοπιστία απ'ότι ακούγεται. Τα μηχανικά τους μέρη είναι πολύ αξιόπιστα. Εκεί που υποφέρουν πραγματικά είναι τα ηλεκτρικά τους. Ειδικά στα παλιά μοντέλα, μίζες, δυναμό και τέτοια μπορεί να χαλάνε και μία φορά το χρόνο.

                        Κατα τ'άλλα, πιστεύω οτι δεν είναι τυχαίο οτι βλέπεις Series II/III (δεκαετίας 60-70) στους αγγλικούς δρόμους σε άριστη λειτουργική κατάσταση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Στους γαλλικούς δρόμυς βλέπεις ακόμα 2CV αυτό λέει κάτι για την αξιοπιστία?

                          Σκέψου πως Τoyota βλέπεις και στους αγγλικούς και στους γαλλικούς και στους δρόμους της τανζανίας και σε όλο τον κόσμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Στους γαλλικούς δρόμυς βλέπεις ακόμα 2CV αυτό λέει κάτι για την αξιοπιστία?

                            Σκέψου πως Τoyota βλέπεις και στους αγγλικούς και στους γαλλικούς και στους δρόμους της τανζανίας και σε όλο τον κόσμο.

                            Δέν έχω πάει στη Γαλλία και δέν ξέρω τίποτα για τα 2CV, άλλα αν κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους τότε μάλλον είναι αξιόπιστα.

                            Anyway, αυτό που ήθελα να πώ είναι οτι τα LR δέν είναι τόσο αναξιόπιστα όσο νομίζει ο κόσμος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iperodigos last edited by

                              Ειναι λιγοτερο αξιοπιστα τα LR απο Τογιοτα,Κια,Μιτσουμπισι,Χοντα κλπ. αυτο ειναι σιγουρο!!!
                              Οπως επισης ειναι σιγουρο οτι ενα εθνικο προιον φοριεται περισοτερο απο οτι ενα Χοντα στην Ιταλια εναντι του Φιατ! Δεν σημαινει τιποτα το οτι κυκλοφορει ακομη το 2CV στην Γαλλια!!Θα σημαινε πολλα αν κυκλοφορουσε στην Ελβετια!!!η στην Γερμανια!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Αυτό λέω και εγώ, το οτι κυκλοφορούνε στην αγγλία δεν λέει τίποτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr