-
Ποιο ειναι καλυτερη επιλογη??
Το νεο LR3(DISCO) με το τερρεν ρεσπονς συστημα, η το L/C?? -
Ποιο ειναι καλυτερη επιλογη??
Το νεο LR3(DISCO) με το τερρεν ρεσπονς συστημα, η το L/C?? -
Ποιο ειναι καλυτερη επιλογη??
Το νεο LR3(DISCO) με το τερρεν ρεσπονς συστημα, η το L/C?? -
Το LR3 έχει ένα πολύ πολύπλοκο και εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης. Απομένει να δούμε πόσο αποτελεσματικό είναι.
-
Αγαπητέ φίλε, το Terrain Response για το καινούργιο Disco είναι ένα σύστημα συνεχούς 4κίνησης που προσπαθεί να προβλέψει πότε να εμπλέξει το κεντρικό κλείδωμα και πότε το optional (δεν ξέρουμε ακόμα το extra κόστος που θα καταβάλει ο κάτοχος) πίσω διαφορικό. Αν το σύστημα είναι αντάξιο των προσδοκιών του, μόνο ένα TEST DRIVE θα μας πείσει. .....Στα χαρτιά δεν μπορείς να ξέρεις αν το σύστημα θα έχει υστέρηση ή θα μπερδεύεται (...και δεν θέλω να θίξω θέμα αξιοπιστίας). Το σύστημα αυτό καθαυτό δεν είναι πανάκια. Δεν σου δίνει κάτι το extra στο traction control απλά αναβαθμίζει όλα τα συστήματα που αφορούν την κύλιση και ελέγχου ευστάθειας σε μια κεντρική μονάδα.....(κάτι μου θυμίζει!!!!). Ίσως σε διευκολύνει παραπάνω...ίδωμεν!!! Ίσως εκεί που θες να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο τρόπο κίνησης το σύστημα να σε εμποδίζει μιας και αποφασίζει μόνο του. Το νέο Disco έχει άλλη φιλοσοφία από το παλιό.
Είπαμε αστό να έρθει με το καλό και με μια δοκιμή θα δούμε.
-
Η αξιοπιστία στην Land Rover ήταν και ίσως ακόμα είναι μεγάλο θέμα/πρόβλημα
-
Ημουν κατοχος και των 2 εκδοσεων του Ντισκαβερι και ημουν ευχαριστημενος στα εκτος δρομου αλλα και στα εντος με μονη πραγματικα μεγαλη στενοχωρια το τιμημα για τις μοναδικες στιγμες ευχαριστησης των δυνατοτητων του που πληρωνα στην Ροβερ μετα απο καθε ταξιδι..
Τωρα ομως ειναι υπευθηνη η Φορντ νομιζω,αρα τελος και τα προβληματα...
Περιμενω να ερθει και να το τεσταρω....(Ειναι πολυ ομορφο!και οι κριτικες των τεστ ντραιβ του εξωτερικου μιλουν για δυνατοτητες που πλησιαζουν το Ντιφεντερ.) -
Ο χρήστης kning έγραψε:
Αγαπητέ φίλε, το Terrain Response για το καινούργιο Disco είναι ένα σύστημα συνεχούς 4κίνησης που προσπαθεί να προβλέψει πότε να εμπλέξει το κεντρικό κλείδωμα και πότε το optional (δεν ξέρουμε ακόμα το extra κόστος που θα καταβάλει ο κάτοχος) πίσω διαφορικό. Αν το σύστημα είναι αντάξιο των προσδοκιών του, μόνο ένα TEST DRIVE θα μας πείσει. .....Στα χαρτιά δεν μπορείς να ξέρεις αν το σύστημα θα έχει υστέρηση ή θα μπερδεύεται (...και δεν θέλω να θίξω θέμα αξιοπιστίας). Το σύστημα αυτό καθαυτό δεν είναι πανάκια. Δεν σου δίνει κάτι το extra στο traction control απλά αναβαθμίζει όλα τα συστήματα που αφορούν την κύλιση και ελέγχου ευστάθειας σε μια κεντρική μονάδα.....(κάτι μου θυμίζει!!!!). Ίσως σε διευκολύνει παραπάνω...ίδωμεν!!! Ίσως εκεί που θες να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο τρόπο κίνησης το σύστημα να σε εμποδίζει μιας και αποφασίζει μόνο του. Το νέο Disco έχει άλλη φιλοσοφία από το παλιό.Είπαμε αστό να έρθει με το καλό και με μια δοκιμή θα δούμε.
To terrain control δεν ελέγχει μόνο τα διαφορικά, αλλά μεταβάλει δυναμικά και την ανάρτηση (ύψος, σκληρότητα) του κάθε τροχού ξεχωριστά.
Προσπαθεί δηλαδή να εξομειώσει την ελευθερία άρθρωσης ενός αυτοκινήτου με άκαμπτους άξονες και να συνδυάσει την εντός δρόμου οδηγική συμπεριφορά που δίνει η ανεξάρτητη ανάρτηση.
-
dog80 έχεις δίκαιο!, το σύστημα ρυθμίζει και την ανάρτηση αυτόματα. Για την ιστορία στο LC luxury το κάνεις χειροκίνητα και κατά βούληση .....
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Η αξιοπιστία στην Land Rover ήταν και ίσως ακόμα είναι μεγάλο θέμα/πρόβλημαΤα Land Rover έχουν πολύ καλύτερη αξιοπιστία απ'ότι ακούγεται. Τα μηχανικά τους μέρη είναι πολύ αξιόπιστα. Εκεί που υποφέρουν πραγματικά είναι τα ηλεκτρικά τους. Ειδικά στα παλιά μοντέλα, μίζες, δυναμό και τέτοια μπορεί να χαλάνε και μία φορά το χρόνο.
Κατα τ'άλλα, πιστεύω οτι δεν είναι τυχαίο οτι βλέπεις Series II/III (δεκαετίας 60-70) στους αγγλικούς δρόμους σε άριστη λειτουργική κατάσταση.
-
Στους γαλλικούς δρόμυς βλέπεις ακόμα 2CV αυτό λέει κάτι για την αξιοπιστία?
Σκέψου πως Τoyota βλέπεις και στους αγγλικούς και στους γαλλικούς και στους δρόμους της τανζανίας και σε όλο τον κόσμο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στους γαλλικούς δρόμυς βλέπεις ακόμα 2CV αυτό λέει κάτι για την αξιοπιστία?Σκέψου πως Τoyota βλέπεις και στους αγγλικούς και στους γαλλικούς και στους δρόμους της τανζανίας και σε όλο τον κόσμο.
Δέν έχω πάει στη Γαλλία και δέν ξέρω τίποτα για τα 2CV, άλλα αν κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους τότε μάλλον είναι αξιόπιστα.
Anyway, αυτό που ήθελα να πώ είναι οτι τα LR δέν είναι τόσο αναξιόπιστα όσο νομίζει ο κόσμος.
-
Ειναι λιγοτερο αξιοπιστα τα LR απο Τογιοτα,Κια,Μιτσουμπισι,Χοντα κλπ. αυτο ειναι σιγουρο!!!
Οπως επισης ειναι σιγουρο οτι ενα εθνικο προιον φοριεται περισοτερο απο οτι ενα Χοντα στην Ιταλια εναντι του Φιατ! Δεν σημαινει τιποτα το οτι κυκλοφορει ακομη το 2CV στην Γαλλια!!Θα σημαινε πολλα αν κυκλοφορουσε στην Ελβετια!!!η στην Γερμανια!!! -
Αυτό λέω και εγώ, το οτι κυκλοφορούνε στην αγγλία δεν λέει τίποτα.
LR3 vs LANDCRUISER