-
Τη σύνδεση του ύψους των ασφαλίστρων που καταβάλλουν οι οδηγοί με το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς των Οδηγών (πόιντ σύστεμ) μελετά το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας στη χώρα.
Οι οδηγοί θα καταβάλλουν μεγαλύτερα ασφάλιστρα, ανεξαρτήτως από το εάν οι τροχαίες παραβάσεις στις οποίες υποπίπτουν καταλήγουν σε ατύχημα.
Δηλαδή, όσο πιο πολύ αυξάνονται οι πόντοι ενός οδηγού στο πόιντ σύστεμ, τόσο μεγαλύτερα θα είναι τα ασφάλιστρα που θα καλείται να πληρώσει στην ασφαλιστική του εταιρεία.
Υπενθυμίζεται ότι οι οδηγοί χρεώνονται με πόντους όταν καταλαμβάνονται να παραβιάζουν τον κόκκινο σηματοδότη, το στοπ, το όριο ταχύτητας ή η προτεραιότητα.
Η αλλαγή αυτή στο πόιντ σύστεμ ήταν ένα από τα πάγια αιτήματα των ασφαλιστικών εταιρειών. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες ζητούν «το ασφάλιστρο που θα πληρώνει κάθε οδηγός να είναι αυτό που του αναλογεί λόγω της αναμενόμενης οδηγικής του συμπεριφοράς και της ποιότητας του οχήματος που οδηγεί».
Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
-
Τη σύνδεση του ύψους των ασφαλίστρων που καταβάλλουν οι οδηγοί με το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς των Οδηγών (πόιντ σύστεμ) μελετά το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας στη χώρα.
Οι οδηγοί θα καταβάλλουν μεγαλύτερα ασφάλιστρα, ανεξαρτήτως από το εάν οι τροχαίες παραβάσεις στις οποίες υποπίπτουν καταλήγουν σε ατύχημα.
Δηλαδή, όσο πιο πολύ αυξάνονται οι πόντοι ενός οδηγού στο πόιντ σύστεμ, τόσο μεγαλύτερα θα είναι τα ασφάλιστρα που θα καλείται να πληρώσει στην ασφαλιστική του εταιρεία.
Υπενθυμίζεται ότι οι οδηγοί χρεώνονται με πόντους όταν καταλαμβάνονται να παραβιάζουν τον κόκκινο σηματοδότη, το στοπ, το όριο ταχύτητας ή η προτεραιότητα.
Η αλλαγή αυτή στο πόιντ σύστεμ ήταν ένα από τα πάγια αιτήματα των ασφαλιστικών εταιρειών. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες ζητούν «το ασφάλιστρο που θα πληρώνει κάθε οδηγός να είναι αυτό που του αναλογεί λόγω της αναμενόμενης οδηγικής του συμπεριφοράς και της ποιότητας του οχήματος που οδηγεί».
Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
-
Τη σύνδεση του ύψους των ασφαλίστρων που καταβάλλουν οι οδηγοί με το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς των Οδηγών (πόιντ σύστεμ) μελετά το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας στη χώρα.
Οι οδηγοί θα καταβάλλουν μεγαλύτερα ασφάλιστρα, ανεξαρτήτως από το εάν οι τροχαίες παραβάσεις στις οποίες υποπίπτουν καταλήγουν σε ατύχημα.
Δηλαδή, όσο πιο πολύ αυξάνονται οι πόντοι ενός οδηγού στο πόιντ σύστεμ, τόσο μεγαλύτερα θα είναι τα ασφάλιστρα που θα καλείται να πληρώσει στην ασφαλιστική του εταιρεία.
Υπενθυμίζεται ότι οι οδηγοί χρεώνονται με πόντους όταν καταλαμβάνονται να παραβιάζουν τον κόκκινο σηματοδότη, το στοπ, το όριο ταχύτητας ή η προτεραιότητα.
Η αλλαγή αυτή στο πόιντ σύστεμ ήταν ένα από τα πάγια αιτήματα των ασφαλιστικών εταιρειών. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες ζητούν «το ασφάλιστρο που θα πληρώνει κάθε οδηγός να είναι αυτό που του αναλογεί λόγω της αναμενόμενης οδηγικής του συμπεριφοράς και της ποιότητας του οχήματος που οδηγεί».
Πηγή: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
-
Εκ πρωτης οψεως δειχνει για καλο μετρο,αλλα αν το καλοσκεφτεις θα δεις τα τρωτα του με σπουδαιοτερο κατα τη γνωμη μου να ειναι οτι ενω με το ποιντ συστεμ τιμωρειται ο οδηγος με τα ασφαλιστρα 'τιμωρειται 'το αυτοκινητο.
Αν λοιπον κατα καποιο τροπο (π.χ.μακροχρονη απουσια ) το αυτοκινητο δεν οδηγειται απο τον ζημιαρη οδηγο γιατι να επιβαρυνθει ο καποιος αλλος που θα το οδηγει.
Το προβλημα θα φανει οξυτατο στις εταιρειες που διαθετουν αυτοκινητα στους υπαλληλους τους,αλλα και στις οικογενειες που οδηγουν πολλοι το ιδιο αυτοκινητο αλλα τα εξοδα τα πληρωνει ενας.( ) -
Στην Αμερική που ισχύει αυτό, η αιτιολογία είναι 'ο ιδιοκτήτης να φροντίζει να προσέχει σε ποιον δίνει το οχημά του'.
-
Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι τιμωρεί εκ των προτέρων. Μου θυμίζει τον προληπτικό πόλεμο αυτή η λογική (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια).
Πάντως το προτιμώ όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των τροχαίων παραβάσεων. Από ασφαλιστικής άποψης είναι εντελώς παράλογο να ζητάς περισσότερα χρήματα σε κάποιον που δεν σε έχει ζημιώσει, αλλά έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να το κάνει στο μέλλον. Ας το κάνει πρώτα και μετά τσεκούρωσέ τον.
Πάντως όλα αυτά συμβαίνουν γιατί το BM είναι ξεφτιλισμένο για πολλούς λόγους.
- Όταν αλλάζεις εταιρεία μπορείς να το κατεβάσεις όπου θέλεις (στις μικρές εταιρείες τουλάχιστον)
- Η διαφορά στα ασφάλιστρα από την αλλαγή κατηγορίας είναι μηδαμινή. Αν δεν κάνω λάθος 4% επί των βασικών μόνο καλύψεων, δηλαδή τίποτα.
Αν υπήρχε κάποια λογική στο σύστημα θα έπρεπε να υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στα ασφάλιστρα ανάλογα με το ΒΜ και να μην είναι δυνατή η αλλγή του με πλάγια μέσα.
-
Ωραία πολύ ωραία!!!
Δηλαδή μετά θα έρθουν οι εταιρίες οδικής βοήθειας και θα μας παίρνουν περισσότερα κάθε χρόνο που παλιώνει το αμάξι γιατί μεγαλώνουν οι πιθανότητες να πάθει βλάβη και να μείνει στο δρόμο;
Θα δίνουμε μεγαλύτερες εισφορές όσο μεγαλώνουμε στα ταμεία μια και μεγαλώνει η πιθανότητα να αρρωστήσουμε;Τι να πω; Ήθελα να ήξερα πια μυαλά τα σκέφτονται αυτά;
-
Να υπαρχει ομως και αντιστοιχη ανταποδοτικοτητα και σε αυτους τους οδηγους, που δεν εχουν κανει ποτε ατυχημα.
Ειναι δικαιο αυτοι να πληρωνουν τα ιδια με καποιον που εχει προκαλεσει??
-
Ενα βασικο προβλημα. Σημερα, ασφαλιζεται το αυτοκινητο, Δηλαδη αμα το αυτοκινητο ειναι ασφαλισμενο, μπορει οποιοσδηποτε να το παρει και να το χρησιμοποιησει. Για να γινει αυτο που ακουγεται, θα πρεπει να δηλωνεται ποιος οδηγος οδηγει το αυτοκινητο, δηλαδη α ασφαλιζεται ο Χ,ο Ψ και ο Ω για να οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Αυτο εχει τα δικα του προβληματα.
-
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Σκέψου ότι αν είσαι νέος οδηγός πληρώνεις επιπλέον ασφάλιστρα.
-
επειδη ομως στην ελλαδα ζουμε.τα πλαγια μεσα σιγουρα θα κανουν την εμφανιση τους και εδω.....
-
Για αλλη μια φορα το κρατος πρωσπαθει πισω απο ωραια σερβιρισμενες ιδεες να κλεψει τον κοσμακι
-
Υπερβολικά μου φαίνονται ορισμένα σχόλια. Δηλαδή γιατί πρέπει να εξομοιώνεται ο κακός οδηγός με τον καλό, ο προσεκτικός με τον απρόσεκτο, ο ζημιάρης με τον συνετό που κάνει συντήρηση όπως πρέπει και δεν αφήνει το αυτοκίνητο χωρίς τακάκια ή λάστιχα;
Προληπτική αντιμετώπιση δεν είναι σωστό να γίνει, αφού ο 60άρης μπορεί να είναι πιο σωστός στον δρόμο από έναν πιτσιρικά, όπως και στη συντήρηση του οχήματός του. Όμως άμα έχεις προκαλέσει μερικά ατυχήματα και σου έχουν δώσει και 10-20 κλήσεις για επικίνδυνες παραβάσεις, οφείλεις να πληρώσεις τα σπασμένα των ασφαλιστικών εσύ, όχι να μοιραστούν όλοι τον λογαριασμό.
Εξάλλου ήδη λειτουργεί μερικώς με αυτή τη λογική το ασφαλιστικό σύστημα των αυτοκινήτων, εφόσον στους νέους οδηγούς (σε ηλικία ή/και σε χρόνια οδήγησης) τα ασφάλιστρα είναι αυξημένα σε σχέση με τους άλλους ή δεν παρέχεται κάλυψη για συγκεκριμένους ασφαλιστικούς κινδύνους. Ομοίως και με τα γερασμένα οχήματα.
-
Όπως προαναφέρθηκε αυτό είναι πάγιο αίτημα των ασφαλιστικών!!! Ζητάνε δηλαδή αυτός που κάνει παραβιάσεις να πληρώνει περισσότερο! Δεν άκουσα τίποτα ότι αυτός που δεν θα κάνει παραβιάσεις θα πληρώνει π.χ τα μισά απ' ότι τώρα (πχ 100Ε ετησίως ). Βαφτίζουμε λοιπόν τα extra χρήματα πρόγραμμα για την μείωση των παραβιάσεων και παίρνουμε το επιπλέον χρήμα να μπαλώσουμε τα ταμεία μας. Τέλεια...
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Όπως προαναφέρθηκε αυτό είναι πάγιο αίτημα των ασφαλιστικών!!! Ζητάνε δηλαδή αυτός που κάνει παραβιάσεις να πληρώνει περισσότερο! Δεν άκουσα τίποτα ότι αυτός που δεν θα κάνει παραβιάσεις θα πληρώνει π.χ τα μισά απ' ότι τώρα (πχ 100Ε ετησίως ). Βαφτίζουμε λοιπόν τα extra χρήματα πρόγραμμα για την μείωση των παραβιάσεων και παίρνουμε το επιπλέον χρήμα να μπαλώσουμε τα ταμεία μας. Τέλεια...Πολυ..................ΣΩΣΤΟΣ !!!
-
Ο χρήστης abc123d έγραψε:
Για αλλη μια φορα το κρατος πρωσπαθει πισω απο ωραια σερβιρισμενες ιδεες να κλεψει τον κοσμακιας μην μπερδευουμε το κρατος με τα ελλειματικα ταμεια των ασφαλιστικων εταιρειων.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ας μην μπερδευουμε το κρατος με τα ελλειματικα ταμεια των ασφαλιστικων εταιρειων.
Οι νομοι δεν βγαινουν απο τα ελειματικα ταμεια των ασφαλιστικων εταιριων.....
-
Αυτό το πέταξε κάποιος στην συνδιάσκεψη και το πιάσε ο Λιάπης και το έκανε είδηση....
Αν βρεί αυτό εφαρμογή στην πράξη σφυρίξτε μου.......
Καταρχήν να ξέρετε ότι το υπουργείο δεν μπορούσε καν να περάσει τους πόντους στο σύστημα καθώς είχε πέντε μόνο υπαλλήλους σε όλη την Ελλαδα . Η Τροχαία είχε σταματήσει να στέλνει τις κλήσεις για να μπαίνουν στο ΣΕΣΟ γιατί δεν προλάβαιναν.... γι αυτό κιόλας λένε να επαναδραστηριοποιήσουν το ΣΕΣΟ πολλοί πόντοι είναι και θα παραμείνουν απέραστοι.....
Τι θα γίνει με αμάξι που υπάρχει συνιδιοκτησία άντρα και συζύγου πχ ή πατέρα και υιού? Θα σταθμίζετε τους πόντους Κε Λιάπη?
Δηλαδή το ποιός προξενεί ατυχήματα δεν είναι αρκετό Κε Λιάπη?
Το 20% των οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστα δεν κοιτάτε να το βρείτε λεω εγώ...
Δηλαδή οι αστυνομικοί θα έχουν τα καλύτερα ασφάλιστρα? Αντε να δείτε πως και τι οδηγούν οι περισσότεροι.....
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δηλαδή οι αστυνομικοί θα έχουν τα καλύτερα ασφάλιστρα? Αντε να δείτε πως και τι οδηγούν οι περισσότεροι.....
Μια έρευνα θα μας αποκάλυπτε ότι οι πιο νομοταγείς οδηγοί είναι οι αστυνομικοί, οι μεγαλοδικηγόροι, οι δημοσιογράφοι και φυσικά οι πολιτικοί μας!!!!!!!
Αυξημένα ασφάλιστρα για τους οδηγούς που παραβιάζουν τον ΚΟΚ