-
Εχθες,μετα απο 750 σερι χιλιομετρα(Λαρισα-Κομοτηνη και επιστροφη),βρεθηκα με την μπιελα της GTV στο χερι!83000χλμ ειχε ο κινητηρας.Ηταν πολλα τα σερι χιλιομετρα αλλα δεν τον πιεσα,ειδικα εχθες.Επειδη ειχε εντονη την παρουσια τροχαιας,δεν ξεπερασα σε καμμια περιπτωση τα 200χλμ/ωρα.
Ολοκληρωτικη καταστροφη κινητηρα και πλεον σε ανευρεση καινουριου.
Μου προτειναν εναν ανεπαφο απο τρακαρισμενη 166,διλιτρο με 155 ιππους,με 15000χλμ. σε τιμη περιπου 40% χαμηλοτερη απο τον καινουριο 1800αρη.Ακουω γνωμες οσο πιο γρηγορα γινεται.Αυτην την στιγμη κατεβαζουν τον παλιο και μεχρι το μεσημερι πρεπει να αποφασισω.
-
Εχθες,μετα απο 750 σερι χιλιομετρα(Λαρισα-Κομοτηνη και επιστροφη),βρεθηκα με την μπιελα της GTV στο χερι!83000χλμ ειχε ο κινητηρας.Ηταν πολλα τα σερι χιλιομετρα αλλα δεν τον πιεσα,ειδικα εχθες.Επειδη ειχε εντονη την παρουσια τροχαιας,δεν ξεπερασα σε καμμια περιπτωση τα 200χλμ/ωρα.
Ολοκληρωτικη καταστροφη κινητηρα και πλεον σε ανευρεση καινουριου.
Μου προτειναν εναν ανεπαφο απο τρακαρισμενη 166,διλιτρο με 155 ιππους,με 15000χλμ. σε τιμη περιπου 40% χαμηλοτερη απο τον καινουριο 1800αρη.Ακουω γνωμες οσο πιο γρηγορα γινεται.Αυτην την στιγμη κατεβαζουν τον παλιο και μεχρι το μεσημερι πρεπει να αποφασισω.
-
Εχθες,μετα απο 750 σερι χιλιομετρα(Λαρισα-Κομοτηνη και επιστροφη),βρεθηκα με την μπιελα της GTV στο χερι!83000χλμ ειχε ο κινητηρας.Ηταν πολλα τα σερι χιλιομετρα αλλα δεν τον πιεσα,ειδικα εχθες.Επειδη ειχε εντονη την παρουσια τροχαιας,δεν ξεπερασα σε καμμια περιπτωση τα 200χλμ/ωρα.
Ολοκληρωτικη καταστροφη κινητηρα και πλεον σε ανευρεση καινουριου.
Μου προτειναν εναν ανεπαφο απο τρακαρισμενη 166,διλιτρο με 155 ιππους,με 15000χλμ. σε τιμη περιπου 40% χαμηλοτερη απο τον καινουριο 1800αρη.Ακουω γνωμες οσο πιο γρηγορα γινεται.Αυτην την στιγμη κατεβαζουν τον παλιο και μεχρι το μεσημερι πρεπει να αποφασισω.
-
Εγώ θα τον αγόραζα έναντι του 1800,και μάλιστα σε αυτή την τιμή!Θα σου δώσουν κάποια εγγύηση για αυτόν,όπως υποθέτω θα έκαναν για τον καινούργιο?
-
Αν δηλώνεται κανονικά μην το σκέφτεσαι καθόλου. Φυσικά και να βάλεις το δίλιτρο. Άλλωστε θα έχεις εξαντλήσει πλέον τις δυνατότητες του 1800άρη.
Πρόσεξε μόνο να μην είναι πολύ πιο βαρύς. Γιατί αν είναι θα πάνε στράφι τα 15 (?) παραπάνω άλογα...
Υποψιάζομαι όμως ότι σου δίνουν υψηλή τιμή για τον δίλιτρο. Για δώσε μας τιμές... -
Από τα τεστ των 4τροχών η δίλιτρη ήταν σημαντικά πιο γρήγορη από τη 1800 παντού,οπότε δεν πάνε στράφι τα +15 άλογα!
-
Εγώ πάλι θα έψαχνα να βρω έναν ΤΒ!
Κατά τ' άλλα μου κάνει εντύπωση το πρόβλημα σου σε αυτά τα km. Περαστικά και σίγουρα πήγαινε για το δίλιτρο. -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Επειδη ειχε εντονη την παρουσια τροχαιας,δεν ξεπερασα σε καμμια περιπτωση τα 200χλμ/ωρα.Αμα δεν είχε αστυνομία δηλαδή με πόσα θα πήγαινες, 300?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Επειδη ειχε εντονη την παρουσια τροχαιας,δεν ξεπερασα σε καμμια περιπτωση τα 200χλμ/ωρα.
Αμα δεν είχε αστυνομία δηλαδή με πόσα θα πήγαινες, 300?
-
Μεγάλη η διαφορά του δίλιτρου απο τον 1.8. Επίσης, τα μοτέρ εξωτερικά είναι ολόιδια Τα νούμερα δεν ξέρω που είναι (του μοτέρ)
-
Πρωτα απ'ολα.ευχαριστω για το ενδιαφερον σας...
Μου δινει η Moσσαρ ενα χρονο εγγυηση,τοσο για τον καινουριο,οσο και για τον διλιτρο.
Ο καινουριος 1800αρης κοστιζει 3000 ενω ο διλιτρος 1800.Η τιμη αφορα μονο τον κινητηρα και οχι τον εγκεφαλο και την πλεξουδα.Απ'οτι μου ειπε ο αρχιμηχανικος,δεν χρειαζονται αλλαγη αυτα.
Οσο για τον ΤΒ,μου ειπε οτι χρειαζονται πολλα περιφερειακα αλλαγη σε αυτη την περιπτωση.Αλλωστε,η πρωτη μου σκεψη ηταν ο διλιτρος 20V του Fiat Coupe.
Οσον αφορα την ταχυτητα,οντως δεν ετρεχα.Υπαρχουν κομματια ευθειας και ανοιχτων καμπων,που συνηθως ταξιδευω στην τελικη της.Εχθες ομως,δεν ετρεχα και εκτος αυτου,κινηθηκα σε εθνικη οδο.Δεν ηταν καποια αναβαση,οπου πρεπει να κρατας συνεχως ψηλα τις στροφες.Παντως,ηταν συγκλονιστικο,οσο και δυσαρεστο.Εχω να κοιμηθω απο εχθες απο την στεναχωρια μου.Ουτε στην δουλεια πηγα!Πιστευω εσεις εδω να με καταλαβαινετε,γιατι απο το πρωι ακουω 'εσυ να'σαι καλα,αυτα ειναι σιδερα'!Δεν ειναι ετσι ομως...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μεγάλη η διαφορά του δίλιτρου απο τον 1.8. Επίσης, τα μοτέρ εξωτερικά είναι ολόιδια Τα νούμερα δεν ξέρω που είναι (του μοτέρ)Αν είναι ολόϊδια τα μοτέρ τότε μπορείς και να μην το δηλώσεις...
Εφόσον θα έχεις και καλύτερες επιδοσεις τότε δεν το συζήτάμε. Βάλε το δίλιτρο.Υ.Γ. Πολύ φτηνός ο καινούριος 1.8. Τζάμπα θα έλεγα... Περίμενα να μας έλεγες καμμία τιμή στα 6000Ευρώ...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
[Αν είναι ολόϊδια τα μοτέρ τότε μπορείς και να μην το δηλώσεις...
Εφόσον θα έχεις και καλύτερες επιδοσεις τότε δεν το συζήτάμε. Βάλε το δίλιτρο..................
στην περιπτωση αυτη εκτος του οτι δεν περναει ελεγχο ΚΤΕΟ [τουλαχιστον νομιμα] σε περιπτωση ατυχηματος και εφ'οσον διαπιστωθει η αντικατασταση του κινητηρα απο την ασφαλιστικη εταιρεια δεν αποζημιωνεται η ζημια.
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Οσο για τον ΤΒ,μου ειπε οτι χρειαζονται πολλα περιφερειακα αλλαγη σε αυτη την περιπτωση.
Εντάξει θέλει θυσίες, αλλά σαφώς και παίρνεις άλλο πράγμα.
Παντως,ηταν συγκλονιστικο,οσο και δυσαρεστο.Εχω να κοιμηθω απο εχθες απο την στεναχωρια μου.Ουτε στην δουλεια πηγα!Πιστευω εσεις εδω να με καταλαβαινετε,γιατι απο το πρωι ακουω 'εσυ να'σαι καλα,αυτα ειναι σιδερα'! Δεν ειναι ετσι ομως..
Κι όμως αν ξεχάσεις την προσωρινή σου πίκρα έτσι είναι. Σαφώς και θα ήταν καλύτερα να μην σου είχε κάτσει η στραβή, αλλά σύντομα θα καταλάβεις ότι πολλά μπορούν να συμβούν από τη μια στιγμή στην άλλη, και ότι αυτό που σου έτυχε ήταν από τα ελαφρότερα.
Πάντως κι εμένα μου φάνηκε συμπαθητική η τιμή. Τιμή για εργατικά αλήθεια τι παίζει; Α! Κι αν τελικά δεν πάρεις το δίλιτρο πες το μας να το έχουμε υπόψην για εμάς.
Υ.Γ. > Μου δινει η Moσσαρ ενα χρονο εγγυηση,τοσο για τον καινουριο,οσο και για τον διλιτρο.
Καλά ο Σάρρος είναι αφασία! Άπαιχτος ο τύπος! Αλήθεια τα υπόστεγα για τη παλιο-subaru τα τελείωσε;
-
Τελικα,επελεξα τον διλιτρο.Τον ειδα κιολας.Αρχικα ειπε οτι θα τον περασει αυριο αλλα τελικα χρειαζεται μια αλλη βαση,η οποια θα ερθει την αλλη εβδομαδα.
Σας ευχαριστω...
ΥΓ.Για να προκαλεσω εναν εμφυλιο,να πω οτι η barchetta με τα διπλασια χιλιομετρα,εχει παρουσιασει το 1/3 των βλαβων της Alfa...
-
Αϊντε βρέ!!!
Καλορίζικος,καί απροβλημάτιστος!!! -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Για να προκαλεσω εναν εμφυλιο,να πω οτι η barchetta με τα διπλασια χιλιομετρα,εχει παρουσιασει το 1/3 των βλαβων της Alfa...Μπα μην το λες. Γνωστός με fiat coupe και τον γνωστό 1.800άρη της barchetta τον έσπασε πριν κλείσει χρόνο!
Στο παιχνίδι είναι όλα! -
Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι καλυτερα να μην συμβαινουν αυτα σε κανενα μας γιατι shit inside many years!!!
-
Καταρχάς μεγιές και καλά χιλιόμετρα.
Μερικές διευκρινίσεις θα ήθελα, αν μπορούσες. Οι γνώσεις είναι πάντα καλές!
Όταν λες ότι πήρες την μπιέλα στο χέρι τι εννοείς; Στράβωσε; Χαλάσε το κουζινέτο σε μεγάλο βαθμό ή τίποτα άλλο; Και πώς το διαπίστωσες ενώ οδηγούσες; -
Δεν τον ανοιξε τον κινητηρα ο μηχανικος σου να δει την αιτια της βλαβης?
Παντα υπαρχει μια εξηγηση γιατι ενας κινητηρας χαλαει!Τις περισσοτερς φορες ειναι η πεινα του απο λαδι σε ορισμενα σημεια και ειδικα στα κουζινετα!
Τις περισσοτερες φορες ειναι κατασκευαστικο λαθος, μην σου ακουγεται παραξενα μετα απο αυτα τα χιλιομετρα που ειχες κανει!
Περιμενω με αγωνια να ακουσω την αιτια της βλαβης!
Σπυρος
Μπιελα στα 20 μετρα!