Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf V ....ποιότητα κατασκευής ????
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf V ....ποιότητα κατασκευής ????
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    153
    156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgep last edited by

      Μετά από μόλις 7 μήνες χρήσης ενός VW Golf V 1.6 FSI, το καπάκι του λεβιέ ταχυτήτων ξεκόλλησε ξαφνικά την ώρα που οδηγούσα, χωρίς ποτέ να έχει ασκηθεί κάποια ιδιαίτερη πίεση πάνω του άλλη εκτός από την καθημερινή χρήση της αλλαγής ταχυτήτων. Όπως βλέπετε στις επόμενες 2 φωτογραφίες ο λεβιές ταχυτήτων ενός premium compact των 18,000 ευρώ έχει μείνει «ακέφαλος».

      http://golf5.netfirms.com/001.htm
      http://golf5.netfirms.com/005.htm

      Αυτά τα 3 λεπτά πλαστικά ποδαράκια που φαίνονται στις επόμενες 3 φωτογραφίες υποτίθεται ότι κρατούν το καπάκι σταθερά πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Η κατασκευή αυτή μου θυμίζει τον μηχανισμό για τα ηλεκτρικά παράθυρα στο Golf IV. Προσωρινά έδωσα λύση στο πρόβλημά μου χρησιμοποιώντας μια απλή κόλα, όμως τέτοιες πρακτικές από μια εταιρία όπως η VW μάλλον δυσφημίζουν την αξιοπιστία της.

      http://golf5.netfirms.com/002.htm
      http://golf5.netfirms.com/003.htm
      http://golf5.netfirms.com/007.htm

      Προφανώς τα πλαστικά στις παραπάνω φωτό είναι κολλημένα με logo.
      Μήπως η VW έπρεπε να κάνει δώρο την logo μέ κάθε αγορά νέου αυτοκινήτου?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgep last edited by

        Μετά από μόλις 7 μήνες χρήσης ενός VW Golf V 1.6 FSI, το καπάκι του λεβιέ ταχυτήτων ξεκόλλησε ξαφνικά την ώρα που οδηγούσα, χωρίς ποτέ να έχει ασκηθεί κάποια ιδιαίτερη πίεση πάνω του άλλη εκτός από την καθημερινή χρήση της αλλαγής ταχυτήτων. Όπως βλέπετε στις επόμενες 2 φωτογραφίες ο λεβιές ταχυτήτων ενός premium compact των 18,000 ευρώ έχει μείνει «ακέφαλος».

        http://golf5.netfirms.com/001.htm
        http://golf5.netfirms.com/005.htm

        Αυτά τα 3 λεπτά πλαστικά ποδαράκια που φαίνονται στις επόμενες 3 φωτογραφίες υποτίθεται ότι κρατούν το καπάκι σταθερά πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Η κατασκευή αυτή μου θυμίζει τον μηχανισμό για τα ηλεκτρικά παράθυρα στο Golf IV. Προσωρινά έδωσα λύση στο πρόβλημά μου χρησιμοποιώντας μια απλή κόλα, όμως τέτοιες πρακτικές από μια εταιρία όπως η VW μάλλον δυσφημίζουν την αξιοπιστία της.

        http://golf5.netfirms.com/002.htm
        http://golf5.netfirms.com/003.htm
        http://golf5.netfirms.com/007.htm

        Προφανώς τα πλαστικά στις παραπάνω φωτό είναι κολλημένα με logo.
        Μήπως η VW έπρεπε να κάνει δώρο την logo μέ κάθε αγορά νέου αυτοκινήτου?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgep last edited by

          Μετά από μόλις 7 μήνες χρήσης ενός VW Golf V 1.6 FSI, το καπάκι του λεβιέ ταχυτήτων ξεκόλλησε ξαφνικά την ώρα που οδηγούσα, χωρίς ποτέ να έχει ασκηθεί κάποια ιδιαίτερη πίεση πάνω του άλλη εκτός από την καθημερινή χρήση της αλλαγής ταχυτήτων. Όπως βλέπετε στις επόμενες 2 φωτογραφίες ο λεβιές ταχυτήτων ενός premium compact των 18,000 ευρώ έχει μείνει «ακέφαλος».

          http://golf5.netfirms.com/001.htm
          http://golf5.netfirms.com/005.htm

          Αυτά τα 3 λεπτά πλαστικά ποδαράκια που φαίνονται στις επόμενες 3 φωτογραφίες υποτίθεται ότι κρατούν το καπάκι σταθερά πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Η κατασκευή αυτή μου θυμίζει τον μηχανισμό για τα ηλεκτρικά παράθυρα στο Golf IV. Προσωρινά έδωσα λύση στο πρόβλημά μου χρησιμοποιώντας μια απλή κόλα, όμως τέτοιες πρακτικές από μια εταιρία όπως η VW μάλλον δυσφημίζουν την αξιοπιστία της.

          http://golf5.netfirms.com/002.htm
          http://golf5.netfirms.com/003.htm
          http://golf5.netfirms.com/007.htm

          Προφανώς τα πλαστικά στις παραπάνω φωτό είναι κολλημένα με logo.
          Μήπως η VW έπρεπε να κάνει δώρο την logo μέ κάθε αγορά νέου αυτοκινήτου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Να μάθεις να μην ακούς μονάχα το μαστρο-Μήτσο...
            Προσπάθησε όμως να διορθώσεις το πρόβλημα, διότι οι φωτό δεν εμφανίζονται. Μη χάσουμε τέτοιο γέλιο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Αν αυτό είναι το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπισες, είσαι αρκετά τυχερός. Άλλοι τραβάνε τα μαλλιά τους με τα έξοδα που έχουν κάνει για το golfάκι τους. Όχι ότι δεν είναι καλό αυτοκίνητο, ίσα ίσα, όμως οι τιμές του service και των ανταλλακτικών είναι πολύ υψηλές.
              Οι φωτογραφίες είναι πάντως πολύ μεγάλες, βάλε καλύτερα link.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                puntolord last edited by

                Καλημέρα.

                'Α ρε αθάνατα γερμανικά αυτοκίνητα......τα χρυσοπληρώνεις για να σου αντέχουν μιά ζωή!!!

                ΥΓ: Έξω οι κλέφτες....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                  ΥΓ: Έξω οι κλέφτες....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alfasud last edited by

                    Τζωρτζ
                    τι αναμνησεις διαβαζοντας αυτα, μην ανησυχης, ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα ειχε και το Φιατ 124 του αδερφου μου, αλλα εκεινο ειχε κανει καμμια 350.000ρια Χμ μεσα στην Αθηνα!
                    Σπυρος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      PuntoLord, έχω κάτι για σένα... Κοίτα δω:

                      ( Από το http://www.reliabilityindex.co.uk )

                      Golf (97-) = 82
                      Μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτου = 2.7 έτη

                      Punto (94-99) = 72
                      Μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτου = 4.2 έτη

                      Bravo (96-02) = 46
                      Μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτου = 3.1 έτη

                      (ο μικρότερος βαθμός υποδεικνύει καλύτερη αξιοπιστία)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        virss last edited by

                        Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;

                        Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          ouzo-power last edited by

                          Apo pote xalane ta golf re paidia?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
                            Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;

                            Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;

                            1ον: Όταν αμφισβητείς κάτι το οποίο πολύς κόσμος εμπιστεύεται, πρέπει να είσαι σε θέση να δικαιολογείς... πάντα με σοβαρά και αξιόπιστα στοιχεία όμως... όχι απαντήσεις του τύπου.... εμένα είχε Γκολφ ο θείος μου και ήταν σκυλί...

                            2ον: Κανείς δεν είπε ότι η Άλφα είναι σούπερ αξιόπιστη. Η φίλοι της VW όμως μας τα έχουν πρήξει για την αξιοπιστία των πλυντηρίων της... Και η Φίατ είναι καμια 7αριά θέσεις πάνω από Αudi και καμια 5αριά πάνω από Μercedes...

                            3ον: Ο λόγος που τα Bravo έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους σχετίζεται με το λόγο που έχουν γεμίσει οι δρόμοι χρεποΓκόλφ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gtz last edited by

                              Εχω το Γκόλφ 5 1,4 75ΗΡ απο τον Ιανουάριο του 2004.
                              Κινουμαι σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα εντός Λαμίας με το αυτοκίνητο αυτό και κάνω γύρω στα 5 χλμ ημερησίως σε χαμηλές ταχύτητες-σταμάτα ξεκίνα- έχοντας διανύσει συνολικά 6500 χλμ.
                              Οι φθορές μέχρι τώρα είναι:
                              -Ελλατωματικά μάκτρα καθαριστήρων.Αλλάχθηκαν στην εγγύηση.
                              -Σπασμένη κλειδαριά 5ης πόρτας με αποτέλεσμα να μην κλείνει καθόλου η πόρτα αυτή.Αντικαταστάθηκε στα πλαίσια εγγύησης εντός 24 ώρου.
                              -Ξεφλουδισμένες εσωτερικές χειρολαβές μπροστινών πορτών.
                              -Ξεκολλημένο ύφασμα στον καπλαμά του οδηγού (ήταν απο την πρώτη μέρα έτσι).Εντός των ημερών αναμένεται ο καπλαμάς,ενω θα αντικατασταθούν και οι χειρολαβές.Ολα στην εγγύηση.
                              -Επίσης,έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

                              Δεδομένης της νεότητας του μοντέλου,αλλά και της ταχύτητας αντικατάστασης απο το τοπικό σέρβις,οι βλάβες κρίνονται ανεκτές απο τη μεριά μου.
                              Σκεπτόμενος όμως τη φήμη του συγκεκριμένου μοντέλου δεν περίμενα,έστω και αυτα τα μικρά προβλήματα...
                              Ελπίζω να μείνω ως εδώ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                                Εχω το Γκόλφ 5 1,4 75ΗΡ απο τον Ιανουάριο του 2004.
                                Κινουμαι σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα εντός Λαμίας με το αυτοκίνητο αυτό και κάνω γύρω στα 5 χλμ ημερησίως σε χαμηλές ταχύτητες-σταμάτα ξεκίνα- έχοντας διανύσει συνολικά 6500 χλμ.
                                Οι φθορές μέχρι τώρα είναι:
                                -Ελλατωματικά μάκτρα καθαριστήρων.Αλλάχθηκαν στην εγγύηση.
                                -Σπασμένη κλειδαριά 5ης πόρτας με αποτέλεσμα να μην κλείνει καθόλου η πόρτα αυτή.Αντικαταστάθηκε στα πλαίσια εγγύησης εντός 24 ώρου.
                                -Ξεφλουδισμένες εσωτερικές χειρολαβές μπροστινών πορτών.
                                -Ξεκολλημένο ύφασμα στον καπλαμά του οδηγού (ήταν απο την πρώτη μέρα έτσι).Εντός των ημερών αναμένεται ο καπλαμάς,ενω θα αντικατασταθούν και οι χειρολαβές.Ολα στην εγγύηση.
                                -Επίσης,**έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ **ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

                                Δεδομένης της νεότητας του μοντέλου,αλλά και της ταχύτητας αντικατάστασης απο το τοπικό σέρβις,οι βλάβες κρίνονται ανεκτές απο τη μεριά μου.
                                Σκεπτόμενος όμως τη φήμη του συγκεκριμένου μοντέλου δεν περίμενα,έστω και αυτα τα μικρά προβλήματα...
                                Ελπίζω να μείνω ως εδώ...

                                Ά ρε μαστρο-Μήτσο, ποτέ να μην πεθάνεις αγόρι μου!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alfa-156 last edited by

                                  Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
                                  Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;

                                  Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;

                                  δεν το βλεπεις ποια γιατι ηταν το ποιο αποτυχημενο μοντελο απο εμπορικης πλευρας της φιατ....για πεσμας για το στιλο,πουντο,τσινκουετσεντο,σειτσεντο,κλπ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sotiropul last edited by

                                    Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:

                                    Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;

                                    Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;

                                    δεν το βλεπεις ποια γιατι ηταν το ποιο αποτυχημενο μοντελο απο εμπορικης πλευρας της φιατ....για πεσμας για το στιλο,πουντο,τσινκουετσεντο,σειτσεντο,κλπ....

                                    Μηπως θελεις να σου πω για την αξιοπιστια της 156????????????
                                    Αστο καλυτερα γιατι τοσες ωρες που εχω περασει στον Τολια στο Γερακα με αυτα που εχω δει τι να μου πει το site......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                                      -Επίσης,έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

                                      Gia 6500km pou exeis auto einai sobaro problima. Egw den 8a hmoun ka8olou euxaristimenos apo auto kai 8a skeftomoun pwlisi tou autokinitou.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Ο χρήστης GTZ έγραψε:

                                        -Επίσης,έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

                                        0,3 λίτρα δηλαδή ανά 1000 χλμ. Μέχρι σήμερα πίστευα ότι όσοι καίνε λάδια το παθαίνουν επειδή ανεβάζουν πολλές στροφές (αν δεν πρόβλημα με τη μηχανή). Εσύ λες ότι κινείσαι λίγο και χαλαρά εντός πόλης. Το θεωρώ απαράδεκτο για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lord_rutherford last edited by

                                          Συγνώμη, τόσο φοβερό και τρομερό είναι να βγεί εκείνο το καπάκι;;;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                                            Συγνώμη, τόσο φοβερό και τρομερό είναι να βγεί εκείνο το καπάκι;;;;;;

                                            Όχι δεν βγήκε το καπάκι ( του κάρτερ... ). Τα καίει, δεν τα χάνει....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr