-
Μετά από μόλις 7 μήνες χρήσης ενός VW Golf V 1.6 FSI, το καπάκι του λεβιέ ταχυτήτων ξεκόλλησε ξαφνικά την ώρα που οδηγούσα, χωρίς ποτέ να έχει ασκηθεί κάποια ιδιαίτερη πίεση πάνω του άλλη εκτός από την καθημερινή χρήση της αλλαγής ταχυτήτων. Όπως βλέπετε στις επόμενες 2 φωτογραφίες ο λεβιές ταχυτήτων ενός premium compact των 18,000 ευρώ έχει μείνει «ακέφαλος».
http://golf5.netfirms.com/001.htm
http://golf5.netfirms.com/005.htmΑυτά τα 3 λεπτά πλαστικά ποδαράκια που φαίνονται στις επόμενες 3 φωτογραφίες υποτίθεται ότι κρατούν το καπάκι σταθερά πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Η κατασκευή αυτή μου θυμίζει τον μηχανισμό για τα ηλεκτρικά παράθυρα στο Golf IV. Προσωρινά έδωσα λύση στο πρόβλημά μου χρησιμοποιώντας μια απλή κόλα, όμως τέτοιες πρακτικές από μια εταιρία όπως η VW μάλλον δυσφημίζουν την αξιοπιστία της.
http://golf5.netfirms.com/002.htm
http://golf5.netfirms.com/003.htm
http://golf5.netfirms.com/007.htmΠροφανώς τα πλαστικά στις παραπάνω φωτό είναι κολλημένα με logo.
Μήπως η VW έπρεπε να κάνει δώρο την logo μέ κάθε αγορά νέου αυτοκινήτου? -
Μετά από μόλις 7 μήνες χρήσης ενός VW Golf V 1.6 FSI, το καπάκι του λεβιέ ταχυτήτων ξεκόλλησε ξαφνικά την ώρα που οδηγούσα, χωρίς ποτέ να έχει ασκηθεί κάποια ιδιαίτερη πίεση πάνω του άλλη εκτός από την καθημερινή χρήση της αλλαγής ταχυτήτων. Όπως βλέπετε στις επόμενες 2 φωτογραφίες ο λεβιές ταχυτήτων ενός premium compact των 18,000 ευρώ έχει μείνει «ακέφαλος».
http://golf5.netfirms.com/001.htm
http://golf5.netfirms.com/005.htmΑυτά τα 3 λεπτά πλαστικά ποδαράκια που φαίνονται στις επόμενες 3 φωτογραφίες υποτίθεται ότι κρατούν το καπάκι σταθερά πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Η κατασκευή αυτή μου θυμίζει τον μηχανισμό για τα ηλεκτρικά παράθυρα στο Golf IV. Προσωρινά έδωσα λύση στο πρόβλημά μου χρησιμοποιώντας μια απλή κόλα, όμως τέτοιες πρακτικές από μια εταιρία όπως η VW μάλλον δυσφημίζουν την αξιοπιστία της.
http://golf5.netfirms.com/002.htm
http://golf5.netfirms.com/003.htm
http://golf5.netfirms.com/007.htmΠροφανώς τα πλαστικά στις παραπάνω φωτό είναι κολλημένα με logo.
Μήπως η VW έπρεπε να κάνει δώρο την logo μέ κάθε αγορά νέου αυτοκινήτου? -
Μετά από μόλις 7 μήνες χρήσης ενός VW Golf V 1.6 FSI, το καπάκι του λεβιέ ταχυτήτων ξεκόλλησε ξαφνικά την ώρα που οδηγούσα, χωρίς ποτέ να έχει ασκηθεί κάποια ιδιαίτερη πίεση πάνω του άλλη εκτός από την καθημερινή χρήση της αλλαγής ταχυτήτων. Όπως βλέπετε στις επόμενες 2 φωτογραφίες ο λεβιές ταχυτήτων ενός premium compact των 18,000 ευρώ έχει μείνει «ακέφαλος».
http://golf5.netfirms.com/001.htm
http://golf5.netfirms.com/005.htmΑυτά τα 3 λεπτά πλαστικά ποδαράκια που φαίνονται στις επόμενες 3 φωτογραφίες υποτίθεται ότι κρατούν το καπάκι σταθερά πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Η κατασκευή αυτή μου θυμίζει τον μηχανισμό για τα ηλεκτρικά παράθυρα στο Golf IV. Προσωρινά έδωσα λύση στο πρόβλημά μου χρησιμοποιώντας μια απλή κόλα, όμως τέτοιες πρακτικές από μια εταιρία όπως η VW μάλλον δυσφημίζουν την αξιοπιστία της.
http://golf5.netfirms.com/002.htm
http://golf5.netfirms.com/003.htm
http://golf5.netfirms.com/007.htmΠροφανώς τα πλαστικά στις παραπάνω φωτό είναι κολλημένα με logo.
Μήπως η VW έπρεπε να κάνει δώρο την logo μέ κάθε αγορά νέου αυτοκινήτου? -
Να μάθεις να μην ακούς μονάχα το μαστρο-Μήτσο...
Προσπάθησε όμως να διορθώσεις το πρόβλημα, διότι οι φωτό δεν εμφανίζονται. Μη χάσουμε τέτοιο γέλιο.... -
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Αν αυτό είναι το βασικό πρόβλημα που αντιμετώπισες, είσαι αρκετά τυχερός. Άλλοι τραβάνε τα μαλλιά τους με τα έξοδα που έχουν κάνει για το golfάκι τους. Όχι ότι δεν είναι καλό αυτοκίνητο, ίσα ίσα, όμως οι τιμές του service και των ανταλλακτικών είναι πολύ υψηλές.
Οι φωτογραφίες είναι πάντως πολύ μεγάλες, βάλε καλύτερα link. -
Καλημέρα.
'Α ρε αθάνατα γερμανικά αυτοκίνητα......τα χρυσοπληρώνεις για να σου αντέχουν μιά ζωή!!!
ΥΓ: Έξω οι κλέφτες....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
ΥΓ: Έξω οι κλέφτες.... -
Τζωρτζ
τι αναμνησεις διαβαζοντας αυτα, μην ανησυχης, ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα ειχε και το Φιατ 124 του αδερφου μου, αλλα εκεινο ειχε κανει καμμια 350.000ρια Χμ μεσα στην Αθηνα!
Σπυρος -
PuntoLord, έχω κάτι για σένα... Κοίτα δω:
( Από το http://www.reliabilityindex.co.uk )
Golf (97-) = 82
Μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτου = 2.7 έτηPunto (94-99) = 72
Μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτου = 4.2 έτηBravo (96-02) = 46
Μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτου = 3.1 έτη(ο μικρότερος βαθμός υποδεικνύει καλύτερη αξιοπιστία)
-
Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;
Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;
-
Apo pote xalane ta golf re paidia?
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;
1ον: Όταν αμφισβητείς κάτι το οποίο πολύς κόσμος εμπιστεύεται, πρέπει να είσαι σε θέση να δικαιολογείς... πάντα με σοβαρά και αξιόπιστα στοιχεία όμως... όχι απαντήσεις του τύπου.... εμένα είχε Γκολφ ο θείος μου και ήταν σκυλί...
2ον: Κανείς δεν είπε ότι η Άλφα είναι σούπερ αξιόπιστη. Η φίλοι της VW όμως μας τα έχουν πρήξει για την αξιοπιστία των πλυντηρίων της... Και η Φίατ είναι καμια 7αριά θέσεις πάνω από Αudi και καμια 5αριά πάνω από Μercedes...
3ον: Ο λόγος που τα Bravo έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους σχετίζεται με το λόγο που έχουν γεμίσει οι δρόμοι χρεποΓκόλφ...
-
Εχω το Γκόλφ 5 1,4 75ΗΡ απο τον Ιανουάριο του 2004.
Κινουμαι σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα εντός Λαμίας με το αυτοκίνητο αυτό και κάνω γύρω στα 5 χλμ ημερησίως σε χαμηλές ταχύτητες-σταμάτα ξεκίνα- έχοντας διανύσει συνολικά 6500 χλμ.
Οι φθορές μέχρι τώρα είναι:
-Ελλατωματικά μάκτρα καθαριστήρων.Αλλάχθηκαν στην εγγύηση.
-Σπασμένη κλειδαριά 5ης πόρτας με αποτέλεσμα να μην κλείνει καθόλου η πόρτα αυτή.Αντικαταστάθηκε στα πλαίσια εγγύησης εντός 24 ώρου.
-Ξεφλουδισμένες εσωτερικές χειρολαβές μπροστινών πορτών.
-Ξεκολλημένο ύφασμα στον καπλαμά του οδηγού (ήταν απο την πρώτη μέρα έτσι).Εντός των ημερών αναμένεται ο καπλαμάς,ενω θα αντικατασταθούν και οι χειρολαβές.Ολα στην εγγύηση.
-Επίσης,έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.Δεδομένης της νεότητας του μοντέλου,αλλά και της ταχύτητας αντικατάστασης απο το τοπικό σέρβις,οι βλάβες κρίνονται ανεκτές απο τη μεριά μου.
Σκεπτόμενος όμως τη φήμη του συγκεκριμένου μοντέλου δεν περίμενα,έστω και αυτα τα μικρά προβλήματα...
Ελπίζω να μείνω ως εδώ... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Εχω το Γκόλφ 5 1,4 75ΗΡ απο τον Ιανουάριο του 2004.
Κινουμαι σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα εντός Λαμίας με το αυτοκίνητο αυτό και κάνω γύρω στα 5 χλμ ημερησίως σε χαμηλές ταχύτητες-σταμάτα ξεκίνα- έχοντας διανύσει συνολικά 6500 χλμ.
Οι φθορές μέχρι τώρα είναι:
-Ελλατωματικά μάκτρα καθαριστήρων.Αλλάχθηκαν στην εγγύηση.
-Σπασμένη κλειδαριά 5ης πόρτας με αποτέλεσμα να μην κλείνει καθόλου η πόρτα αυτή.Αντικαταστάθηκε στα πλαίσια εγγύησης εντός 24 ώρου.
-Ξεφλουδισμένες εσωτερικές χειρολαβές μπροστινών πορτών.
-Ξεκολλημένο ύφασμα στον καπλαμά του οδηγού (ήταν απο την πρώτη μέρα έτσι).Εντός των ημερών αναμένεται ο καπλαμάς,ενω θα αντικατασταθούν και οι χειρολαβές.Ολα στην εγγύηση.
-Επίσης,**έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ **ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.Δεδομένης της νεότητας του μοντέλου,αλλά και της ταχύτητας αντικατάστασης απο το τοπικό σέρβις,οι βλάβες κρίνονται ανεκτές απο τη μεριά μου.
Σκεπτόμενος όμως τη φήμη του συγκεκριμένου μοντέλου δεν περίμενα,έστω και αυτα τα μικρά προβλήματα...
Ελπίζω να μείνω ως εδώ...Ά ρε μαστρο-Μήτσο, ποτέ να μην πεθάνεις αγόρι μου!!!
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;
δεν το βλεπεις ποια γιατι ηταν το ποιο αποτυχημενο μοντελο απο εμπορικης πλευρας της φιατ....για πεσμας για το στιλο,πουντο,τσινκουετσεντο,σειτσεντο,κλπ....
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Ακόμη κι αν τα στοιχεία από το reliabilityindex μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα (χμμ...), η VW βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα όσον αφορά την αξιοπιστία....η Fiat και η Αlfa που βρίσκονται;
Επίσης, αφού το 'Golf-killer' Bravo είναι πραγματικά τόσο σκυλί, γιατί έχει εξαφανιστεί από τους δρόμους;
δεν το βλεπεις ποια γιατι ηταν το ποιο αποτυχημενο μοντελο απο εμπορικης πλευρας της φιατ....για πεσμας για το στιλο,πουντο,τσινκουετσεντο,σειτσεντο,κλπ....
Μηπως θελεις να σου πω για την αξιοπιστια της 156????????????
Αστο καλυτερα γιατι τοσες ωρες που εχω περασει στον Τολια στο Γερακα με αυτα που εχω δει τι να μου πει το site...... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
-Επίσης,έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.Gia 6500km pou exeis auto einai sobaro problima. Egw den 8a hmoun ka8olou euxaristimenos apo auto kai 8a skeftomoun pwlisi tou autokinitou.
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
-Επίσης,έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
0,3 λίτρα δηλαδή ανά 1000 χλμ. Μέχρι σήμερα πίστευα ότι όσοι καίνε λάδια το παθαίνουν επειδή ανεβάζουν πολλές στροφές (αν δεν πρόβλημα με τη μηχανή). Εσύ λες ότι κινείσαι λίγο και χαλαρά εντός πόλης. Το θεωρώ απαράδεκτο για αυτοκίνητο αυτής της κλάσης.
-
Συγνώμη, τόσο φοβερό και τρομερό είναι να βγεί εκείνο το καπάκι;;;;;;
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Συγνώμη, τόσο φοβερό και τρομερό είναι να βγεί εκείνο το καπάκι;;;;;;Όχι δεν βγήκε το καπάκι ( του κάρτερ... ). Τα καίει, δεν τα χάνει....
VW Golf V ....ποιότητα κατασκευής ????