Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ταμπούρα που τρίζουν
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Ταμπούρα που τρίζουν
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    3
    7
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stavrosg last edited by

      Το έχω παρατηρήσει περισσότερο στο scooter που έχει δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω, παρά στις πάπιες:
      Το βραδάκι που πεφτει υγρασία, όταν πατάω το πίσω φρένο, το ταμπούρο τρίζει. (όχι, δεν χρειάζεται άλλαγμα, πιάνει κανονικότατα).
      Είναι εκνευριστικότατο. Καμιά λύση για να μην το κάνει;

      (η πρόταση να το λαδώσω απορρίπτεται)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stavrosg last edited by

        Το έχω παρατηρήσει περισσότερο στο scooter που έχει δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω, παρά στις πάπιες:
        Το βραδάκι που πεφτει υγρασία, όταν πατάω το πίσω φρένο, το ταμπούρο τρίζει. (όχι, δεν χρειάζεται άλλαγμα, πιάνει κανονικότατα).
        Είναι εκνευριστικότατο. Καμιά λύση για να μην το κάνει;

        (η πρόταση να το λαδώσω απορρίπτεται)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stavrosg last edited by

          Το έχω παρατηρήσει περισσότερο στο scooter που έχει δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω, παρά στις πάπιες:
          Το βραδάκι που πεφτει υγρασία, όταν πατάω το πίσω φρένο, το ταμπούρο τρίζει. (όχι, δεν χρειάζεται άλλαγμα, πιάνει κανονικότατα).
          Είναι εκνευριστικότατο. Καμιά λύση για να μην το κάνει;

          (η πρόταση να το λαδώσω απορρίπτεται)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
            Το έχω παρατηρήσει περισσότερο στο scooter που έχει δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω, παρά στις πάπιες:
            Το βραδάκι που πεφτει υγρασία, όταν πατάω το πίσω φρένο, το ταμπούρο τρίζει. (όχι, δεν χρειάζεται άλλαγμα, πιάνει κανονικότατα).
            Είναι εκνευριστικότατο. Καμιά λύση για να μην το κάνει;

            (η πρόταση να το λαδώσω απορρίπτεται)

            Αυτό μου το έκανε και το Ίμπιζα όταν ήμουν στην Γερμανία, με αρκετό κρύο (κάτω από 5 βαθμούς) και ΠΟΛΛΗ υγρασία!
            Και το αμάξι ήταν λιγότερο από 3 μηνών με κάτω από 4.000 χμ όταν το ξεκίνησε!!!

            Στην Ελλάδα δεν το έκανε ποτέ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
              Το έχω παρατηρήσει περισσότερο στο scooter που έχει δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω, παρά στις πάπιες:
              Το βραδάκι που πεφτει υγρασία, όταν πατάω το πίσω φρένο, το ταμπούρο τρίζει. (όχι, δεν χρειάζεται άλλαγμα, πιάνει κανονικότατα).
              Είναι εκνευριστικότατο. Καμιά λύση για να μην το κάνει;

              (η πρόταση να το λαδώσω απορρίπτεται)

              Μπορείς να το λαδώσεις αν θέλεις να μην πιάνει καθόλου!!!!
              Το πιθανότερο είναι ότι η ποιότητα των υλικών τριβής είναι κάτω του μετρίου. Η μόνιμη λύση θα ήταν να αλλάξεις τα υλικά τριβής με άλλα καλύτερα αν υπάρχουν για το μηχανάκι σου. Προσωρινή λύση είναι να ανοίξεις το ταμπούρο και να τρίψεις τις σιαγώνες με ένα γυαλόχαρτο ώστε να φύγει η όποια γυαλάδα αλλά θα ξανά γίνει το ίδιο σύντομα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                Το έχω παρατηρήσει περισσότερο στο scooter που έχει δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω, παρά στις πάπιες:
                Το βραδάκι που πεφτει υγρασία, όταν πατάω το πίσω φρένο, το ταμπούρο τρίζει. (όχι, δεν χρειάζεται άλλαγμα, πιάνει κανονικότατα).
                Είναι εκνευριστικότατο. Καμιά λύση για να μην το κάνει;

                (η πρόταση να το λαδώσω απορρίπτεται)

                Μπορείς να το λαδώσεις αν θέλεις να μην πιάνει καθόλου!!!!
                Το πιθανότερο είναι ότι η ποιότητα των υλικών τριβής είναι κάτω του μετρίου. Η μόνιμη λύση θα ήταν να αλλάξεις τα υλικά τριβής με άλλα καλύτερα αν υπάρχουν για το μηχανάκι σου. Προσωρινή λύση είναι να ανοίξεις το ταμπούρο και να τρίψεις τις σιαγώνες με ένα γυαλόχαρτο ώστε να φύγει η όποια γυαλάδα αλλά θα ξανά γίνει το ίδιο σύντομα.

                Η αναφορά στο λάδωμα είναι/ήταν εντελώς χιουμοριστική! 😉

                Το υποψιάστηκα οτι φταίει αυτό (είναι τα εργοστασιακά να φανταστείτε) αλλά αφού τον χειμώνα που δεν έχει πρόβλημα δεν πολυχρησιμοποιείται, δεν θα μπώ σε αυτό το έξοδο (έχει άλλα σοβαρότερα που πρέπει να κοιτάξω). Φυσικά όταν έρθει η ώρα να αντικατασταθούν, θα φροντίσω να είναι καλύτερα.

                Ευχαριστώ για την απάντηση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Δεν κάνει τίποτα.
                  Ομολογώ ότι με εξέπληξε το λάδωμα, δεν είχες βάλει και καμία φατσούλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stavrosg last edited by

                    Ήθελα να δω αν θα τσιμπίσει κανείς.
                    Εξάλλου, και στην πραγματικότητα το κάνω μερικές φορές αυτό (να λέω μπούρδες απόλυτα σοβαρός) για να βλέπω αντιδράσεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr