Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έτοιμος ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης της Αθήνας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έτοιμος ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης της Αθήνας
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Στην τελική του φάση βρίσκεται ο διάλογος του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη, με τους αρμόδιους φορείς, για την προώθηση του Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αθήνας, ο οποίος, όπως εκτιμά ο υπουργός, θα συμβάλει σημαντικά στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πρωτεύουσας.

      Στόχος του Χάρτη, που θα είναι έτοιμος σε περίπου δύο εβδομάδες και μάλιστα θα γίνει και σχετική διαφημιστική καμπάνια, είναι καλύτερες συγκοινωνιακές συνθήκες στην Αθήνα, καθώς έχουν χαρακτηριστεί θετικά τα πρώτα δείγματα γραφής της χρησιμοποίησης των μέσων μαζικής μεταφοράς, από το επιβατικό κοινό, στη διάρκεια, αλλά και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

      Η βασική φιλοσοφία για την επιτυχία των μέτρων, που περιλαμβάνονται στον συγκοινωνιακό χάρτη και άλλα θα εφαρμοστούν άμεσα και άλλα αργότερα, συνοψίζεται σε πέντε βασικούς άξονες και συγκεκριμένα:

      • Λεωφορειολωρίδες: Το δίκτυό τους θα επεκταθεί και ο υπουργός αποσαφήνισε για άλλη μια φορά ότι δεν πρόκειται να επιτραπεί η χρησιμοποίησή τους από τα ταξί. Σε ό,τι αφορά τη Θεσσαλονίκη το θέμα βρίσκεται υπό εξέταση για ορισμένες ώρες την ημέρα, με τη φιλοσοφία ότι στην πόλη εκτός από τα λεωφορεία δεν υπάρχουν άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, και το ταξί συμπληρώνει κατά κάποιο τρόπο τις μετακινήσεις του κοινού.

      • Πολιτική ελεγχόμενης στάθμευσης. Δηλαδή, επανέρχεται το μέτρο των καρτών στους μόνιμους κατοίκους της Αθήνας, προκειμένου να μπορούν να παρκάρουν χωρίς να πληρώνουν. Οι υπόλοιποι θα πληρώνουν για όση ώρα σταθμεύουν. Πρόκειται για μέτρο αποθάρρυνσης των πολιτών να κατεβαίνουν στο κέντρο με το ΙΧ. Μάλιστα η αστυνόμευση θα είναι ιδιαίτερα αυστηρή.

      • Ενίσχυση των σταθμών μετεπιβίβασης (με πάρκινγκ κλπ) κυρίως στα μέσα σταθερής τροχιάς, μετρό, προαστιακό, τραμ.

      • Ενθάρρυνση της Δημοτικής και Διαδημοτικής συγκοινωνίας

      • Η κατασκευή πάρκινγκ στην περιφέρεια και κυρίως σε συγκεκριμένους συγκοινωνιακούς κόμβους, όπως στο Ελληνικό, στο ΟΑΚΑ, στο Γαλάτσι και στο Παλαιό Φάληρο.

      Ακόμη εξετάζεται το ενδεχόμενο οι 'εξπρές' γραμμές των λεωφορείων να μη σταματούν σε όλες τις στάσεις, ενώ μελετάται η συνολική αλλαγή της αρχιτεκτονικής των δρομολογίων. Στο πνεύμα αυτό, μελετάται ορισμένα λεωφορεία να μην μπαίνουν καθόλου στο κέντρο, αλλά να διασχίζουν την πρωτεύουσα περιφερειακά, έχοντας όμως πρόσβαση στα μέσα σταθερής τροχιάς για την εξυπηρέτηση του κοινού.

      Σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, εκτός από τις κάρτες που υπάρχουν σήμερα εξετάζεται η έκδοση του 'χρονοεισιτηρίου', που θα ισχύει για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς για κάποιες ώρες. Μέχρι στιγμής δεν έχει καθοριστεί η χρονική διάρκεια και η τιμή της κάρτας.

      Το υπουργείο μελετάει ακόμη την πρόταση των ιδιοκτητών ταξί για τη δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας, καθώς αυτό συμφέρει και τους ίδιους του ταξιτζήδες, αφού μειώνεται ο στόλος των ταξί, ενώ από την άλλη τα λεωφορεία θα οδηγούνται από επαγγελματίες. Παραμένοντας στο θέμα των ταξί, όπως έγινε γνωστό οι αυτοκινητιστές ζήτησαν αυξήσεις στα κόμιστρα ύψους 15%, αλλά δεν θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους.

      Τέλος, όπως έγινε γνωστό θα ληφθούν μέτρα για την τροφοδοσία των καταστημάτων, η οποία πρέπει να γίνεται τις νυχτερινές ώρες, όπως τις ίδιες ώρες θα γίνεται και η αποκομιδή των απορριμμάτων.

      Πηγή: http://www.otenet.gr/news.asp?cat=13&id=60249

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        techadmin admin last edited by

        Στην τελική του φάση βρίσκεται ο διάλογος του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη, με τους αρμόδιους φορείς, για την προώθηση του Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αθήνας, ο οποίος, όπως εκτιμά ο υπουργός, θα συμβάλει σημαντικά στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πρωτεύουσας.

        Στόχος του Χάρτη, που θα είναι έτοιμος σε περίπου δύο εβδομάδες και μάλιστα θα γίνει και σχετική διαφημιστική καμπάνια, είναι καλύτερες συγκοινωνιακές συνθήκες στην Αθήνα, καθώς έχουν χαρακτηριστεί θετικά τα πρώτα δείγματα γραφής της χρησιμοποίησης των μέσων μαζικής μεταφοράς, από το επιβατικό κοινό, στη διάρκεια, αλλά και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

        Η βασική φιλοσοφία για την επιτυχία των μέτρων, που περιλαμβάνονται στον συγκοινωνιακό χάρτη και άλλα θα εφαρμοστούν άμεσα και άλλα αργότερα, συνοψίζεται σε πέντε βασικούς άξονες και συγκεκριμένα:

        • Λεωφορειολωρίδες: Το δίκτυό τους θα επεκταθεί και ο υπουργός αποσαφήνισε για άλλη μια φορά ότι δεν πρόκειται να επιτραπεί η χρησιμοποίησή τους από τα ταξί. Σε ό,τι αφορά τη Θεσσαλονίκη το θέμα βρίσκεται υπό εξέταση για ορισμένες ώρες την ημέρα, με τη φιλοσοφία ότι στην πόλη εκτός από τα λεωφορεία δεν υπάρχουν άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, και το ταξί συμπληρώνει κατά κάποιο τρόπο τις μετακινήσεις του κοινού.

        • Πολιτική ελεγχόμενης στάθμευσης. Δηλαδή, επανέρχεται το μέτρο των καρτών στους μόνιμους κατοίκους της Αθήνας, προκειμένου να μπορούν να παρκάρουν χωρίς να πληρώνουν. Οι υπόλοιποι θα πληρώνουν για όση ώρα σταθμεύουν. Πρόκειται για μέτρο αποθάρρυνσης των πολιτών να κατεβαίνουν στο κέντρο με το ΙΧ. Μάλιστα η αστυνόμευση θα είναι ιδιαίτερα αυστηρή.

        • Ενίσχυση των σταθμών μετεπιβίβασης (με πάρκινγκ κλπ) κυρίως στα μέσα σταθερής τροχιάς, μετρό, προαστιακό, τραμ.

        • Ενθάρρυνση της Δημοτικής και Διαδημοτικής συγκοινωνίας

        • Η κατασκευή πάρκινγκ στην περιφέρεια και κυρίως σε συγκεκριμένους συγκοινωνιακούς κόμβους, όπως στο Ελληνικό, στο ΟΑΚΑ, στο Γαλάτσι και στο Παλαιό Φάληρο.

        Ακόμη εξετάζεται το ενδεχόμενο οι 'εξπρές' γραμμές των λεωφορείων να μη σταματούν σε όλες τις στάσεις, ενώ μελετάται η συνολική αλλαγή της αρχιτεκτονικής των δρομολογίων. Στο πνεύμα αυτό, μελετάται ορισμένα λεωφορεία να μην μπαίνουν καθόλου στο κέντρο, αλλά να διασχίζουν την πρωτεύουσα περιφερειακά, έχοντας όμως πρόσβαση στα μέσα σταθερής τροχιάς για την εξυπηρέτηση του κοινού.

        Σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, εκτός από τις κάρτες που υπάρχουν σήμερα εξετάζεται η έκδοση του 'χρονοεισιτηρίου', που θα ισχύει για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς για κάποιες ώρες. Μέχρι στιγμής δεν έχει καθοριστεί η χρονική διάρκεια και η τιμή της κάρτας.

        Το υπουργείο μελετάει ακόμη την πρόταση των ιδιοκτητών ταξί για τη δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας, καθώς αυτό συμφέρει και τους ίδιους του ταξιτζήδες, αφού μειώνεται ο στόλος των ταξί, ενώ από την άλλη τα λεωφορεία θα οδηγούνται από επαγγελματίες. Παραμένοντας στο θέμα των ταξί, όπως έγινε γνωστό οι αυτοκινητιστές ζήτησαν αυξήσεις στα κόμιστρα ύψους 15%, αλλά δεν θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους.

        Τέλος, όπως έγινε γνωστό θα ληφθούν μέτρα για την τροφοδοσία των καταστημάτων, η οποία πρέπει να γίνεται τις νυχτερινές ώρες, όπως τις ίδιες ώρες θα γίνεται και η αποκομιδή των απορριμμάτων.

        Πηγή: http://www.otenet.gr/news.asp?cat=13&id=60249

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Στην τελική του φάση βρίσκεται ο διάλογος του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη, με τους αρμόδιους φορείς, για την προώθηση του Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αθήνας, ο οποίος, όπως εκτιμά ο υπουργός, θα συμβάλει σημαντικά στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πρωτεύουσας.

          Στόχος του Χάρτη, που θα είναι έτοιμος σε περίπου δύο εβδομάδες και μάλιστα θα γίνει και σχετική διαφημιστική καμπάνια, είναι καλύτερες συγκοινωνιακές συνθήκες στην Αθήνα, καθώς έχουν χαρακτηριστεί θετικά τα πρώτα δείγματα γραφής της χρησιμοποίησης των μέσων μαζικής μεταφοράς, από το επιβατικό κοινό, στη διάρκεια, αλλά και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

          Η βασική φιλοσοφία για την επιτυχία των μέτρων, που περιλαμβάνονται στον συγκοινωνιακό χάρτη και άλλα θα εφαρμοστούν άμεσα και άλλα αργότερα, συνοψίζεται σε πέντε βασικούς άξονες και συγκεκριμένα:

          • Λεωφορειολωρίδες: Το δίκτυό τους θα επεκταθεί και ο υπουργός αποσαφήνισε για άλλη μια φορά ότι δεν πρόκειται να επιτραπεί η χρησιμοποίησή τους από τα ταξί. Σε ό,τι αφορά τη Θεσσαλονίκη το θέμα βρίσκεται υπό εξέταση για ορισμένες ώρες την ημέρα, με τη φιλοσοφία ότι στην πόλη εκτός από τα λεωφορεία δεν υπάρχουν άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, και το ταξί συμπληρώνει κατά κάποιο τρόπο τις μετακινήσεις του κοινού.

          • Πολιτική ελεγχόμενης στάθμευσης. Δηλαδή, επανέρχεται το μέτρο των καρτών στους μόνιμους κατοίκους της Αθήνας, προκειμένου να μπορούν να παρκάρουν χωρίς να πληρώνουν. Οι υπόλοιποι θα πληρώνουν για όση ώρα σταθμεύουν. Πρόκειται για μέτρο αποθάρρυνσης των πολιτών να κατεβαίνουν στο κέντρο με το ΙΧ. Μάλιστα η αστυνόμευση θα είναι ιδιαίτερα αυστηρή.

          • Ενίσχυση των σταθμών μετεπιβίβασης (με πάρκινγκ κλπ) κυρίως στα μέσα σταθερής τροχιάς, μετρό, προαστιακό, τραμ.

          • Ενθάρρυνση της Δημοτικής και Διαδημοτικής συγκοινωνίας

          • Η κατασκευή πάρκινγκ στην περιφέρεια και κυρίως σε συγκεκριμένους συγκοινωνιακούς κόμβους, όπως στο Ελληνικό, στο ΟΑΚΑ, στο Γαλάτσι και στο Παλαιό Φάληρο.

          Ακόμη εξετάζεται το ενδεχόμενο οι 'εξπρές' γραμμές των λεωφορείων να μη σταματούν σε όλες τις στάσεις, ενώ μελετάται η συνολική αλλαγή της αρχιτεκτονικής των δρομολογίων. Στο πνεύμα αυτό, μελετάται ορισμένα λεωφορεία να μην μπαίνουν καθόλου στο κέντρο, αλλά να διασχίζουν την πρωτεύουσα περιφερειακά, έχοντας όμως πρόσβαση στα μέσα σταθερής τροχιάς για την εξυπηρέτηση του κοινού.

          Σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική, εκτός από τις κάρτες που υπάρχουν σήμερα εξετάζεται η έκδοση του 'χρονοεισιτηρίου', που θα ισχύει για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς για κάποιες ώρες. Μέχρι στιγμής δεν έχει καθοριστεί η χρονική διάρκεια και η τιμή της κάρτας.

          Το υπουργείο μελετάει ακόμη την πρόταση των ιδιοκτητών ταξί για τη δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας, καθώς αυτό συμφέρει και τους ίδιους του ταξιτζήδες, αφού μειώνεται ο στόλος των ταξί, ενώ από την άλλη τα λεωφορεία θα οδηγούνται από επαγγελματίες. Παραμένοντας στο θέμα των ταξί, όπως έγινε γνωστό οι αυτοκινητιστές ζήτησαν αυξήσεις στα κόμιστρα ύψους 15%, αλλά δεν θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους.

          Τέλος, όπως έγινε γνωστό θα ληφθούν μέτρα για την τροφοδοσία των καταστημάτων, η οποία πρέπει να γίνεται τις νυχτερινές ώρες, όπως τις ίδιες ώρες θα γίνεται και η αποκομιδή των απορριμμάτων.

          Πηγή: http://www.otenet.gr/news.asp?cat=13&id=60249

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            madman77 last edited by

            Το περιφημο παρκινκ παντως που ανεφερε στο Ν Ηρακλειο εκτος των αλλων παρκινκ εχει ηδη βουλιαξει σαν σχεδιο... (Ας ειναι καλα ο δημος..)

            Ωραια τα παρκινκ στο μετρο καθολου ωραια η χρεωση τους ομως...

            Τα περι παρκομετρων και αποθαρρυνσης = αηδιες απλα παλι καποιοι θα βγαζουν λευτα... Τα υπαρχοντα παρκινκ γιατι δεν φθηναινουν αραγε???
            Μετα παραπαονιονται οτι δεν εχουν πληροτητα...

            Και που ειναι οι 24ωρες συγκοινωνιες???
            Μειωση εισητηριου του προαστικου τουλαχιστον στο μισο??

            Με αυτα τα μετρα δεν λυνεται τπτ παντως....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:
              Τέλος, όπως έγινε γνωστό θα ληφθούν μέτρα για την τροφοδοσία των καταστημάτων, η οποία πρέπει να γίνεται τις νυχτερινές ώρες, όπως τις ίδιες ώρες θα γίνεται και η αποκομιδή των απορριμμάτων.

              Πηγή: http://www.otenet.gr/news.asp?cat=13&id=60249

              Gia ta supermarket swsto einai.

              Omws ton mpakalh ths geitonias 8a ton anagkasoun na mhn koimatai ta bradua, h na proslabei nuxtofulaka?

              Pali h alusida 8a alusodesei ton 'mikro', kai to lew xwris na exw suggenh h filo magazatora...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr