Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βάρος Αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βάρος Αυτοκινήτων
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    34
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?

      Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης technik έγραψε:

        ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?

        Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:

          ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?

          Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?

            Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)

            Πολλά,
            αλλά....πάνω από 100 άλογα στο λίτρο από τον V10,
            αλλά....κιβώτιο SMG (με πόσες επιλογές είπαμε ? ),
            αλλά......, αλλά........,
            αλλά...............................!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              frogy last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?

              Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)

              1830kg
              3.6kg/hp
              11(νομιζω) επιλογες για το SMG.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ακριβώς αυτό είναι το θέμα. Όταν φτάνεις στα 1.800+ κιλά θες αντίστοιχο κινητήρα για να έχεις επιδόσεις, που και αυτός με τη σειρά του ζυγίζει πολύ, άρα έχει μερίδιο στην αύξηση του βάρους, θες μεγαλύτερους τροχούς & μεγαλύτερα φρένα κλπ κλπ (κι έχει μόνο ένα διαφορικό η Μ5)

                Κι όλα αυτά έχουν 'βάρος' και στο κόστος φυσικά, που ακόμα και για τους Γερμανούς είναι μεγάλο.

                Το RS6 που φτάνει τα 1.860 -αν δεν κάνω λάθος- έχει τρία διαφορικά τουλάχιστον και δικαιολογείται σε κάποιο βαθμό, αλλά και πάλι είναι ΠΟΛΛΑ!

                Το βάρος (ανάμεσα σε άλλα ) δεν κρύβεται εύκολα (και στ' αυτοκίνητα)

                Για να μην παρεξηγηθώ -πάλι - δεν υπονοώ ότι δεν είναι 'καλά' αυτοκίνητα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί 😉

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί 😉

                    Γιατί τότε πρέπει να καταφύγεις σε ακραίες τεχνολογικά και όχι και τόσο πρακτικές για 'νορμάλ' αυτοκίνητο λύσεις (βλέπε ανθρακονήματα) και το κόστος ξεφεύγει τόσο που μόνο ένας κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων (Πόρσε, Φεράρι) μπορεί να δικαιολογήσει στους αγοραστές του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:

                      Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί 😉

                      Γιατί τότε πρέπει να καταφύγεις σε ακραίες τεχνολογικά και όχι και τόσο πρακτικές για 'νορμάλ' αυτοκίνητο λύσεις (βλέπε ανθρακονήματα) και το κόστος ξεφεύγει τόσο που μόνο ένας κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων (Πόρσε, Φεράρι) μπορεί να δικαιολογήσει στους αγοραστές του.

                      Το οτι το μικρό βάρος απαιτεί υψηλό κόστος σε τί το φέρνει σε αντιπαράθεση με την υψηλή ιπποδύναμη?????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί 😉

                        Γεια στο στόμα σου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                          Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί 😉

                          Γιατί τότε πρέπει να καταφύγεις σε ακραίες τεχνολογικά και όχι και τόσο πρακτικές για 'νορμάλ' αυτοκίνητο λύσεις (βλέπε ανθρακονήματα) και το κόστος ξεφεύγει τόσο που μόνο ένας κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων (Πόρσε, Φεράρι) μπορεί να δικαιολογήσει στους αγοραστές του.

                          Το οτι το μικρό βάρος απαιτεί υψηλό κόστος σε τί το φέρνει σε αντιπαράθεση με την υψηλή ιπποδύναμη?????

                          Γιατί η υψηλή ιπποδύναμη δεν έχει κόστος; είτε κατασκευής είτε κατανάλωσης, αν καταφύγεις στην 'εύκολη' λύση του turbo; Πόσο να κόστισε το τεχνολογικό θαύμα του V10;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            ρε πεδες μην ξεχνατε οτι θελουν να κανουν και επιδειξη δυναμης.........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ikar δηλαδή λές πως τα λεφτά φτάνουν ή για μικρό βάρος ή για μεγάλη ιπποδύναμη ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Ikar δηλαδή λές πως τα λεφτά φτάνουν ή για μικρό βάρος ή για μεγάλη ιπποδύναμη ?

                                Σύγκρινε Μ3 και Μ3 CSL. Η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι μικρή, στο βάρος μεγαλύτερη και στο κόστος...

                                Βέβαια υποπτεύομαι ότι όλη η διαφορά του κόστους δεν αφορά στη μείωση του βάρους, κάτι έχει πάει και στο marketing

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Αρα φαντάζομαι συμφωνείς πως το δίλλημα μικρό βάρος ή μεγάλη ιπποδύναμη είναι ψευδοδίλλημα, σωστά?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Αρα φαντάζομαι συμφωνείς πως το δίλλημα μικρό βάρος ή μεγάλη ιπποδύναμη είναι ψευδοδίλλημα, σωστά?

                                    Αν και ξεφεύγουμε -ναι πάλι - εξαρτάται πάντα για τι αυτοκίνητα μιλάς. Αν είναι για supercar δεν σ'ενδιαφέρει το κόστος και εφαρμόζεις όλη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

                                    Για πιο καθημερινά προσιτά αυτοκίνητα (ακόμα και σπορ) πρώτα έρχεται το βάρος. π.χ. γιατί βγήκε κινητήρας της χρονιάς ο Renesis; σίγουρα όχι για την κατανάλωσή του

                                    Είναι όμως ο μικρότερος σε διαστάσεις και πιο ελαφρύς που υπάρχει που μπορεί και αποδίδει 230 άλογα. Θυμήσου ποιοι άλλοι κινητήρες αποδίδουν περίπου τόσο, οι εξακύλινδροι της BMW, το 'θηρίο' 1.8Τ τα WRX με turbo και εναλλάκτες (και άλλοι). Όλοι τους ζυγίζουν περισσότερο, ακόμα και του S2000 είναι πιο βαρύς και ας είναι τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός.

                                    Με χαμηλό βάρος έρχονται και άλλα πλεονεκτήματα, (χαμηλή αδράνεια, κινητική ενέργεια, χαμηλότερη κατανάλωση κλπ κλπ).

                                    Less is more

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dog80 last edited by

                                      Ο κινητήρας με την κάλυτερη απόδωση προς βάρος είναι μάλλον αυτός του Caterham RST V8.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                        Ο κινητήρας με την κάλυτερη απόδωση προς βάρος είναι μάλλον αυτός του Caterham RST V8.

                                        Τώρα μιλάμε σοβαρά!!!

                                        Light is (always) right!!!

                                        Βέβαια, όσο κι αν μ' αρέσει αυτή η φιλοσοφία, οι Γερμανοί δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό που θα κοιτάξει να εξοικονομήσει και το τελευταίο κιλό στο κυνήγι της σπορ συμπεριφοράς! Εξ'ου και τα 2τονα τέρατα... (όχι ότι και αυτά δεν έχουν την γλύκα τους... => Συμπέρασμα: Τα θέλω ΟΛΑ!!! )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          είπαμε να ξεφύγουμε, αλλά όχι τόσο!

                                          Ο Renesis είναι κανονικός κινητήρας αυτοκινήτου και όχι συνένωση δύο τετρακύλινδρων 1000άρων μηχανών

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο κινητήρας είναι συνήθως ενα πολύ μικρό μέρος του συνολικού βάρους .

                                            Οταν αναφέρομαι σε μείωση βάρους αναφέρομαι σε όλο το όχημα και όχι μόνο στον κινητήρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr