-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?
Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?
Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?
Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?
Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)
Πολλά,
αλλά....πάνω από 100 άλογα στο λίτρο από τον V10,
αλλά....κιβώτιο SMG (με πόσες επιλογές είπαμε ? ),
αλλά......, αλλά........,
αλλά...............................! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?
Πολλά! (το χω γράψει σε άλλο τόπικ)
1830kg
3.6kg/hp
11(νομιζω) επιλογες για το SMG. -
Ακριβώς αυτό είναι το θέμα. Όταν φτάνεις στα 1.800+ κιλά θες αντίστοιχο κινητήρα για να έχεις επιδόσεις, που και αυτός με τη σειρά του ζυγίζει πολύ, άρα έχει μερίδιο στην αύξηση του βάρους, θες μεγαλύτερους τροχούς & μεγαλύτερα φρένα κλπ κλπ (κι έχει μόνο ένα διαφορικό η Μ5)
Κι όλα αυτά έχουν 'βάρος' και στο κόστος φυσικά, που ακόμα και για τους Γερμανούς είναι μεγάλο.
Το RS6 που φτάνει τα 1.860 -αν δεν κάνω λάθος- έχει τρία διαφορικά τουλάχιστον και δικαιολογείται σε κάποιο βαθμό, αλλά και πάλι είναι ΠΟΛΛΑ!
Το βάρος (ανάμεσα σε άλλα ) δεν κρύβεται εύκολα (και στ' αυτοκίνητα)
Για να μην παρεξηγηθώ -πάλι - δεν υπονοώ ότι δεν είναι 'καλά' αυτοκίνητα!
-
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζίΓιατί τότε πρέπει να καταφύγεις σε ακραίες τεχνολογικά και όχι και τόσο πρακτικές για 'νορμάλ' αυτοκίνητο λύσεις (βλέπε ανθρακονήματα) και το κόστος ξεφεύγει τόσο που μόνο ένας κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων (Πόρσε, Φεράρι) μπορεί να δικαιολογήσει στους αγοραστές του.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί
Γιατί τότε πρέπει να καταφύγεις σε ακραίες τεχνολογικά και όχι και τόσο πρακτικές για 'νορμάλ' αυτοκίνητο λύσεις (βλέπε ανθρακονήματα) και το κόστος ξεφεύγει τόσο που μόνο ένας κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων (Πόρσε, Φεράρι) μπορεί να δικαιολογήσει στους αγοραστές του.
Το οτι το μικρό βάρος απαιτεί υψηλό κόστος σε τί το φέρνει σε αντιπαράθεση με την υψηλή ιπποδύναμη?????
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζίΓεια στο στόμα σου!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαλέξουμε μεγάλη ιπποδύναμη ή μικρό βάρος, καλύτερα να είχαμε και τα 2 μαζί
Γιατί τότε πρέπει να καταφύγεις σε ακραίες τεχνολογικά και όχι και τόσο πρακτικές για 'νορμάλ' αυτοκίνητο λύσεις (βλέπε ανθρακονήματα) και το κόστος ξεφεύγει τόσο που μόνο ένας κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων (Πόρσε, Φεράρι) μπορεί να δικαιολογήσει στους αγοραστές του.
Το οτι το μικρό βάρος απαιτεί υψηλό κόστος σε τί το φέρνει σε αντιπαράθεση με την υψηλή ιπποδύναμη?????
Γιατί η υψηλή ιπποδύναμη δεν έχει κόστος; είτε κατασκευής είτε κατανάλωσης, αν καταφύγεις στην 'εύκολη' λύση του turbo; Πόσο να κόστισε το τεχνολογικό θαύμα του V10;
-
ρε πεδες μην ξεχνατε οτι θελουν να κανουν και επιδειξη δυναμης.........
-
Ikar δηλαδή λές πως τα λεφτά φτάνουν ή για μικρό βάρος ή για μεγάλη ιπποδύναμη ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ikar δηλαδή λές πως τα λεφτά φτάνουν ή για μικρό βάρος ή για μεγάλη ιπποδύναμη ?Σύγκρινε Μ3 και Μ3 CSL. Η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι μικρή, στο βάρος μεγαλύτερη και στο κόστος...
Βέβαια υποπτεύομαι ότι όλη η διαφορά του κόστους δεν αφορά στη μείωση του βάρους, κάτι έχει πάει και στο marketing
-
Αρα φαντάζομαι συμφωνείς πως το δίλλημα μικρό βάρος ή μεγάλη ιπποδύναμη είναι ψευδοδίλλημα, σωστά?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αρα φαντάζομαι συμφωνείς πως το δίλλημα μικρό βάρος ή μεγάλη ιπποδύναμη είναι ψευδοδίλλημα, σωστά?Αν και ξεφεύγουμε -ναι πάλι - εξαρτάται πάντα για τι αυτοκίνητα μιλάς. Αν είναι για supercar δεν σ'ενδιαφέρει το κόστος και εφαρμόζεις όλη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Για πιο καθημερινά προσιτά αυτοκίνητα (ακόμα και σπορ) πρώτα έρχεται το βάρος. π.χ. γιατί βγήκε κινητήρας της χρονιάς ο Renesis; σίγουρα όχι για την κατανάλωσή του
Είναι όμως ο μικρότερος σε διαστάσεις και πιο ελαφρύς που υπάρχει που μπορεί και αποδίδει 230 άλογα. Θυμήσου ποιοι άλλοι κινητήρες αποδίδουν περίπου τόσο, οι εξακύλινδροι της BMW, το 'θηρίο' 1.8Τ τα WRX με turbo και εναλλάκτες (και άλλοι). Όλοι τους ζυγίζουν περισσότερο, ακόμα και του S2000 είναι πιο βαρύς και ας είναι τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός.
Με χαμηλό βάρος έρχονται και άλλα πλεονεκτήματα, (χαμηλή αδράνεια, κινητική ενέργεια, χαμηλότερη κατανάλωση κλπ κλπ).
Less is more
-
Ο κινητήρας με την κάλυτερη απόδωση προς βάρος είναι μάλλον αυτός του Caterham RST V8.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ο κινητήρας με την κάλυτερη απόδωση προς βάρος είναι μάλλον αυτός του Caterham RST V8.Τώρα μιλάμε σοβαρά!!!
Light is (always) right!!!
Βέβαια, όσο κι αν μ' αρέσει αυτή η φιλοσοφία, οι Γερμανοί δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό που θα κοιτάξει να εξοικονομήσει και το τελευταίο κιλό στο κυνήγι της σπορ συμπεριφοράς! Εξ'ου και τα 2τονα τέρατα... (όχι ότι και αυτά δεν έχουν την γλύκα τους... => Συμπέρασμα: Τα θέλω ΟΛΑ!!! )
-
είπαμε να ξεφύγουμε, αλλά όχι τόσο!
Ο Renesis είναι κανονικός κινητήρας αυτοκινήτου και όχι συνένωση δύο τετρακύλινδρων 1000άρων μηχανών
-
Ο κινητήρας είναι συνήθως ενα πολύ μικρό μέρος του συνολικού βάρους .
Οταν αναφέρομαι σε μείωση βάρους αναφέρομαι σε όλο το όχημα και όχι μόνο στον κινητήρα.
Βάρος Αυτοκινήτων