Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tο ρεκορ που δε θα σπασει ποτε ο Σουμαχερ
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Tο ρεκορ που δε θα σπασει ποτε ο Σουμαχερ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Formula 1
    16
    44
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greo last edited by

      Και ειναι αυτο που εκανε ο Ροσσι. Να φυγει απο μια παντοδυναμη ομαδα, να παει σε μια σαφεστατα υποδεεστερη και να ταπεινωσει τους αντιπαλους απο την πρωτη κιολας χρονια. Οσο και αν δεν ειναι απολυτα συγκρισιμα τα σπορ και τα μεγεθη ποιος δε θα ηθελε του χρονου τον Σουμαχερ σε Ρενω ή Γουϊλιαμς; Ποιος θα του αρνιοταν τον τιτλο του κορυφαιου ολων των εποχων σε περιπτωση πρωταθληματος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        greo last edited by

        Και ειναι αυτο που εκανε ο Ροσσι. Να φυγει απο μια παντοδυναμη ομαδα, να παει σε μια σαφεστατα υποδεεστερη και να ταπεινωσει τους αντιπαλους απο την πρωτη κιολας χρονια. Οσο και αν δεν ειναι απολυτα συγκρισιμα τα σπορ και τα μεγεθη ποιος δε θα ηθελε του χρονου τον Σουμαχερ σε Ρενω ή Γουϊλιαμς; Ποιος θα του αρνιοταν τον τιτλο του κορυφαιου ολων των εποχων σε περιπτωση πρωταθληματος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greo last edited by

          Και ειναι αυτο που εκανε ο Ροσσι. Να φυγει απο μια παντοδυναμη ομαδα, να παει σε μια σαφεστατα υποδεεστερη και να ταπεινωσει τους αντιπαλους απο την πρωτη κιολας χρονια. Οσο και αν δεν ειναι απολυτα συγκρισιμα τα σπορ και τα μεγεθη ποιος δε θα ηθελε του χρονου τον Σουμαχερ σε Ρενω ή Γουϊλιαμς; Ποιος θα του αρνιοταν τον τιτλο του κορυφαιου ολων των εποχων σε περιπτωση πρωταθληματος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lybe last edited by

            Τι 'χες Γιάννη; Tι 'χα πάντα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakinen last edited by

              Εχει ήδη πάρει πρωταθλήματα με αυτοκίνητα που δεν ήταν κορυφαία. Δεν γεννήθηκε στη Ferrari. Μάλλον ήσουν πολύ μικρός τότε και δεν παρακολουθούσες F1.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                alfista last edited by

                Εντελώς καμία σχέση η F1 με τα motogp. Φίλε greo μάλλον είσαι off-side.

                Ο χρήστης sakinen έγραψε:
                Εχει ήδη πάρει πρωταθλήματα με αυτοκίνητα που δεν ήταν κορυφαία.

                Αφού έτρεχε μόνος του!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Πάντως αν μετά τη λήξη του συμβολαίου του με τη φερράρι πήγαινε στην sauber πχ και κέρδιζε αγώνες θα έκλεινε ΟΛΑ τα στόματα, ο βαλάντης το έκανε, γιατί όχι και ο shumacher.

                  οχι βέβαια πως αν δεν το κάνει απαξιώνεται σαν οδηγός.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης greo έγραψε:
                    Και ειναι αυτο που εκανε ο Ροσσι. Να φυγει απο μια παντοδυναμη ομαδα, να παει σε μια σαφεστατα υποδεεστερη και να ταπεινωσει τους αντιπαλους απο την πρωτη κιολας χρονια. Οσο και αν δεν ειναι απολυτα συγκρισιμα τα σπορ και τα μεγεθη ποιος δε θα ηθελε του χρονου τον Σουμαχερ σε Ρενω ή Γουϊλιαμς; Ποιος θα του αρνιοταν τον τιτλο του κορυφαιου ολων των εποχων σε περιπτωση πρωταθληματος;

                    Αυτό είναι κάτι που υποστηρίζω εδώ και καιρό ότι πρέπει να κάνει ο Σουμάχερ. Μια καινούρια πρόκληση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Είναι πολύ δύσκολο στην ηλικία που είναι πια να κάνει μια νέα αρχή όπως με την Ferrari. Σίγουρα θα έχει αρχίσει να σκέφτεται την υστεροφημία του καθώς και τον τρόπο που θέλει να σταματήσει. Τι λέτε να προτιμάει, την ένδοξη αποχώρηση σε δυο χρόνια με ένα ακόμα πρωτάθλημα η μια καλή θέση ή τον πιθανό καταποντισμό με μια μικρότερη ομάδα που πιθανά δεν θα του εξασφαλίσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο;
                      Με τον γερμανό ποτέ δεν ξέρεις αλλά μου φαίνεται απίθανο να επιχειρήσει κάτι τέτοιο.
                      Η μόνη ομάδα πιστεύω που μπορεί να τον δελεάσει είναι η Toyota γιατί έχει την οικονομική επιφάνεια να κάνει το θαύμα και φυσικά τη δίψα για επιτυχία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sakinen last edited by

                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                        Είναι πολύ δύσκολο στην ηλικία που είναι πια να κάνει μια νέα αρχή όπως με την Ferrari.

                        Νομίζω ότι αυτό είναι ένα γεγονός που δεν μπορεί να αλλάξει. Όσο καλός και να ναι κάποιος, δεν μπορεί να τα βάλει με το χρόνο.
                        Όταν ήταν πιο νέος το κανε φεύγοντας από τη Benetton που ήταν καλύτερη και πηγαίνοντας στη Ferrari που ήταν χειρότερη. Του πήρε 3-4 χρόνια να την φέρει στην κορυφή.
                        Πόσα χρόνια θα του πάρει να φέρει στην κορυφή μια ομάδα επιπέδου Sauber που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα της Ferrari?
                        πόσα για να φέρει μία ομάδα επιπέδου Toyota που έχει τα χρήματα?
                        Με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία θα πρέπει να πατήσει τα 40 και να προσπαθεί να κερδίσει τους 20ρηδες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greo last edited by

                          Συμπεραινει ο sakinen:
                          'Εχει ήδη πάρει πρωταθλήματα με αυτοκίνητα που δεν ήταν κορυφαία. Δεν γεννήθηκε στη Ferrari. Μάλλον ήσουν πολύ μικρός τότε και δεν παρακολουθούσες F1.'

                          Ιδια ηλικια πανω-κατω εχουμε. Ποτε λες; Το 94; Δεν θα το εφερνα ως παραδειγμα για 5 τουλαχιστον σοβαροτατους λογους (Σενα, Χιλ, νομιμοτητα της Μπενετον, Αδελαϊδα, ανυπαρξια τημ-μεητ). Το 95 η Μπενετον ΗΤΑΝ κορυφαιο αμαξι, ενω οταν η Φεραρι ΔΕΝ ηταν κορυφαιο αμαξι ο Σουμαχερ ΔΕΝ πηρε πρωταθλημα. Ενω μια χρονια με κορυφαιο αμαξι παλι δεν πηρε πρωταθλημα (λογω τραυματισμου που ομως ο ιδιος προκαλεσε).

                          Λεει ο alfista:
                          'Εντελώς καμία σχέση η F1 με τα motogp. Φίλε greo μάλλον είσαι off-side'
                          Απο μια μερια ναι γιατι στα motoGP η αξια του αναβατη φαινεται πιο πολυ. Αλλα μην ξεχνας οτι εκει η υπεροχη της Χοντα ειναι καθολικη και οι θεσεις 2-7 της τελικης καταταξης ανηκουν στη Χοντα. Υπο ΚΣ (χωρις τον γιατρο) η Γιαμαχα θα ελπιζε στην 7η θεση, με θεση στην 6αδα να ειναι επιτυχια. Μην ξεχναμε οτι δεν τρεχουν μονο 2 απο καθε μαρκα.

                          Το θεμα ομως ειναι αλλου. Ειναι το ποσο αποστειρωμενη clean-cut και politically correct εχει καταντησει σημερα η F1. Στο βωμο του χρηματος και του μαρκετινγκ εχει απαλειφθει η ζωογονος δυναμη του μηχανοκινητου αθλητισμου. Το ρισκο και η προκληση. Δεν αμφισβητω οτι ο Σουμαχερ ειναι ο κορυφαιος της γενιας του. Παντα ομως θα του μενει το γεγονος οτι προτιμησε τους αριθμους και τους στατιστικους πινακες, απο τις πραγματικες προκλησεις. Ο γιατρος δεν μπορουσε να συντριψει οτι ρεκορ υπαρχει, υπηρξε και θα υπαρξει στη Χοντα; Βεβαια. Προτιμησε να γινει θρυλος ομως και ας εχανε καποια ρεκορ. Προτιμησε την προκληση.
                          Η Φεραρι οταν πηγε εκει ο ΜΣ μπορει να μην ειχε καλο αυτοκινητο. Ειχε ομως ολα τα εχεγγυα οτι θα επανελθει στην κορυφη. Δεν πηγε στην Τζορνταν.

                          Και φυσικα, το φαινομενο δεν εχει να κανει μονο με το Σουμεχερ και τη Φεραρι. Εχει να κανει με ολες τις ομαδες. Η συντηρητικη προσεγγιση, χαριν των χορηγων και διαφορων οικονομικων παραμετρων τεινει να γινει κανονας. Ποσοι οδηγοι δεν εχουν βασισει την καριερα τους στην εθνικοτητα τους ή στην 'φιλικοτητα' τους προς τους χορηγους και τις εκδηλωσεις τους;

                          Τρελλο παραδειγμα: Αν το χειμωνα περσυ ο ΜΣ αναζητωντας την προκληση πηγαινε στην BAR. Δε θα ειχε σημαντικες πιθανοτητες για τον τιτλο; Θα ηταν σημερα ο μεγαλυτερος θρυλος του αθληματος ναι ή οχι;

                          Τουλαχιστον ο Βιλνεβ την κυνηγησε την χειμαιρα του και θα του το αναγνωριζω για παντα αυτο. Ασχετο που απετυχε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kleisj last edited by

                            Για τον Βιλνεβ ξαναρωτα τον τωρα να σου πει αν θα πηγαινε στην BAR. K μην ξεχνας οτι οταν πηγε εκει ηταν αρχηγος ο manager (κ φιλος του) Pollock που τον πηρε στον λαιμο του.

                            Τωρα για τον Schumacher οι περισσοτεροι που δεν τον συμπαθειτε μου φαινεται οτι ψαχνετε να βρειτε κατι για να τον αμφισβητησετε. Κ να κανει αυτα που λετε, παλι κατι αλλο θα βρειτε.
                            Σε ποσες περιπτωσεις των πρωταθληματων της τελευταιας 15ετιας εχετε δει να εχει παρει πιλοτος πρωταθλημα με κατωτερο μονοθεσιο; Παντα το μονοθεσιο του πρωταθλητη αν δεν ειναι το καλυτερο σιγουρα θα ειναι το 2ο καλυτερο με σχετικα κοντινη διαφορα απο το 1ο. Πιστευω οτι το 94-95 η Benneton δεν ηταν καλυτερη της Williams αλλα ουτε κ η Williams με τεραστια διαφορα καλυτερη της Benneton. Απλα ο Hill δεν ηταν ουτε για αστειο κοντα στην κλαση του MS.
                            Σε γενικες γραμμες ομως τα καλυτερα μονοθεσια ειναι αυτα που συνηθως βλεπουν πρωταθλημα!
                            Κ το 97 ο MS εκανε θαυματα μεχρι το τελευταιο GP στην Jerez ωπου εκανε την βλακεια του στον Villeneuve. H Williams εκεινη της περιοδου ηταν κλασης ανωτερη της Ferrari. Αλλα ο Villeneuve δεν ηταν MS κ τελικα υπηρχε κοντρα!
                            Αν παει στην Toyota που λετε μπορει κ να παρει πρωταθλημα οταν ομως μαζι με την ομαδα του θα την εχει κανει ενα απο τα καλυτερα μονοθεσια!
                            Δηλ. με καροτσι του Βασιλοπουλου θελετε να τον δειτε να κερδιζει;
                            Αν κ δεν ειμαι ενημερος κ σχετικος του MotoGP η Yamaha του Rossi δεν εξελιχτηκε αρκετα μεσα στην χρονια ωστε να ειναι ανταγωνιστικη στα χερια του;[/img]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης greo έγραψε:
                              Τρελλο παραδειγμα: Αν το χειμωνα περσυ ο ΜΣ αναζητωντας την προκληση πηγαινε στην BAR. Δε θα ειχε σημαντικες πιθανοτητες για τον τιτλο; Θα ηταν σημερα ο μεγαλυτερος θρυλος του αθληματος ναι ή οχι;

                              Φιλε greo κ με την Minardi να κερδιζε, Senna δεν θα γινει ποτε! Γιατι για μενα αυτος ηταν κ ειναι ο μεγαλυτερος θρυλος της F1. O MS ειναι κατι αλλο. Record breaker, σιγουρα στους καλυτερους ολων των εποχων. Αλλα υπηρχε ο Senna...!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                fmas25 last edited by

                                Συμφωνώ με τον Kleisj. Ένας είναι ο Θρύλος (άντε 2).... Aryton Da Silva Senna και Alen Prost κατά την ταπεινή μου γνώμη... Ο Schumacher θα σπάσει όλα τα ρεκόρ αλλά τρελλός δεν είναι να ρισκάρει να πάει σε μικρότερη ομάδα... Θέλει και πρέπει να τελειώσει ως κορυφαίος γιατί είναι κατόρθωμα να σπάς τα ρεκόρ το ένα πίσω από το άλλο....... ΑΛΛΑ επαναλαμβάνω θα είναι ο Schumacher και ο Senna Θα είναι πάντα ο Πρώτος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alfista last edited by

                                  Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                  Κ το 97 ο MS εκανε θαυματα μεχρι το τελευταιο GP στην Jerez ωπου εκανε την βλακεια του στον Villeneuve. H Williams εκεινη της περιοδου ηταν κλασης ανωτερη της Ferrari.

                                  Χαλάρωσε. H Williams μετά την ουσιαστική αποχώρηση των Renault και Adrian Newy έτρεχε με περσινό μονοθέσιο. Με άλλα λόγια μπορεί η Renault να ξεκίνησε τη χρονιά έχοντας το καλυτερο μονοθέσιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το είχε και για όλη την υπόλοιπη χρονιά. Σίγουρα πάντως το 'κλάσης ανώτερη' μάλλον μου ακούγεται τουλάχιστον αστείο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jarnot last edited by

                                    Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                    Κ το 97 ο MS εκανε θαυματα μεχρι το τελευταιο GP στην Jerez ωπου εκανε την βλακεια του στον Villeneuve. H Williams εκεινη της περιοδου ηταν κλασης ανωτερη της Ferrari.

                                    Χαλάρωσε. H Williams μετά την ουσιαστική αποχώρηση των Renault και Adrian Newy έτρεχε με περσινό μονοθέσιο. Με άλλα λόγια μπορεί η Renault να ξεκίνησε τη χρονιά έχοντας το καλυτερο μονοθέσιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το είχε και για όλη την υπόλοιπη χρονιά. Σίγουρα πάντως το 'κλάσης ανώτερη' μάλλον μου ακούγεται τουλάχιστον αστείο.

                                    Όλως περιέργως θα συμφωνήσω κι εγώ. Προσθέστε ακόμα ότι από το καλοκαίρι είχε ήδη ανακοινωθεί η αποχώρηση της Renault, πράγμα που δεν έβαζε και φωτιά στα μπατζάκια των Γάλλων μηχανικών.
                                    Η τότε FW 17 παρουσιάστηκε την τελευταία στιγμή και διέλυσε τον ανταγωνισμό που είχε αντιγράψει την περσινή FW 16. Αλλά από το καλοκαίρι και μετά δεν ήταν τέτοια η διαφορά. Πάντα αυτό δε γίνεται? Οι μεγάλοι εξελίσσουν αργά και σταθερά, οι μικροί καταπίνουν χιλιόμετρα προσπαθώντας να τους φτάσουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                      Κ το 97 ο MS εκανε θαυματα μεχρι το τελευταιο GP στην Jerez ωπου εκανε την βλακεια του στον Villeneuve. H Williams εκεινη της περιοδου ηταν κλασης ανωτερη της Ferrari.

                                      Χαλάρωσε. H Williams μετά την ουσιαστική αποχώρηση των Renault και Adrian Newy έτρεχε με περσινό μονοθέσιο. Με άλλα λόγια μπορεί η Renault να ξεκίνησε τη χρονιά έχοντας το καλυτερο μονοθέσιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το είχε και για όλη την υπόλοιπη χρονιά. Σίγουρα πάντως το 'κλάσης ανώτερη' μάλλον μου ακούγεται τουλάχιστον αστείο.

                                      Αφενος ειμαι χαλαρος αφετερου καλυτερα να χαλαρωσεις εσυ! Δεν γνωριζομαστε οποτε ας προσεχουμε λιγο!
                                      Σου φαινεται τουλαχιστον αστειο τ οτι η Williams ηταν κλασης ανωτερη της Ferrari εκεινης της περιοδου! Το πρωταθλημα εγινε derby απο λαθη κ την απειρια του Villeneuve κ της σπασμωδικες κινησεις στο Monaco που στην βροχη ειχαν την φαεινη ιδεα να ξεκινησουν με slick, στην Suzuka να μην μπορει να περασει τον Irvine κ ν ακολουθησει κακη στρατηγικη στα pit, λαθη στον Καναδα κα.
                                      H κατηφορα ξεκινησε απο την επομενη χρονια. Το 96-97 η Williams ειχε το καλυτερο μονοθεσιο κ το πολυ πιο αξιοπιστο εναντι της SF!
                                      Oχι οτι ο Villeneuve δεν αξιζε τον τιτλο αλλα δεν ειναι αυτο προς συζητηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        alfista last edited by

                                        Καταρχήν εγώ θετικό smiley έβαλα γι' αυτό μην ψοφάς για παρεξήγηση. Κατά δευτέροις απ' ότι βλέπεις δεν είναι μόνο προσωπική άποψη, αλλά τη συμμερίζονται κι άλλοι. Αν το ψάξεις λίγο καλύτερα θα δεις τι εννοώ. Η αναφορά σε συγκεκριμένα GP δεν πιστεύω ότι βοηθάει κάπου, αφού κάθε ομάδα κάνει λάθη (με εξαίρεση ίσως τη σημερινή Ferrari ) και το ίδιο ισχύει για τον οδηγό (όχι εδώ ο Σούμι δεν είναι εξαίρεση). Μιας και αναφέρθηκες όμως στη Suzuka, να σου θυμίσω το πραγματικά πανέξυπνο παιχνίδι των Ferrari, όπου ενώ ο Villeneuve βρισκόταν ανάμεσα τους, ξαφνικά μετά από 5 secs βρέθηκε 3ος, με τoν 3ο εως τότε Irvine να περνάει 1ος και τον Σούμι 2ο. Η εναλλαγή των θέσεων μεταξύ των δύο Ferrari μετά στη συνέχεια ήταν το μόνο εύκολο. Και επειδή πολύ το κουράσαμε να υπενθυμίσω επίσης ότι ο Καναδός είχε ακυρωθεί στον συγκεκριμένο αγώνα, και κατά συνέπεια ο Γερμανός πήγε με βαθμολογικό προβάδισμα στον επόμενο και τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Jerez.
                                        Mια εκτενέστερη ματιά στη Williams εκείνης της χρονιάς ίσως σου αλλάξει γνώμη. Η ουσία για μένα πάντως είναι ότι σαφώς ΑΛΛΟ 96 και ΑΛΛΟ 97.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Πάντως ένα ρεκόρ που ποτέ δεν θα σπάσει κανείς άλλος οδηγός.

                                          Το πλήθος των ανθρώπων που τον μισούν θανάσιμα.

                                          Τώρα για τον Rossi και τον Schumacher.

                                          Ο MS την έκανε την υπέρβαση καθώς πήγε
                                          στην Φερράρι και από το 2000 και μετά ας το αφήσουμε καλύτερα
                                          σε σχέση με τους λοιπούς. Σίγουρα από το 2002 και μετά είχε και
                                          το καλύτερο μονοθέσιο με διαφορά αλλά και ποιός χωρίς κορυφαίο
                                          μονοθέσιο δεν τα κατάφερε (μήπως ο AP ήταν καλύτερος του AS
                                          το 1993???).

                                          Ο JV πήγε να κάνει αντίστοιχη υπέρβαση αλλά μέχρι και το 2003
                                          απλά δεν τα κατάφερε. Για τους λοιπούς ανταγωνιστές του MS
                                          να αναφέρω ότι ο MH απλά έφυγε όταν η McLaren δεν μπορούσε
                                          να στήσει ένα αξιοπρεπές μονοθέσιο
                                          ο DH πήρε πρωτάθλημα μόνον όταν ο MS βρέθηκε σε μουλάρι και
                                          όσο για τους υπόλοιπους απλά αυτοί δεν υφίστανται καθώς δεν
                                          μπορείς να συγκρίνεις κάποιον που έχει πάρει ένα πρωτάθλημα με
                                          ένα οιωνεί φιλόδοξο και μελλοντικό πρωταθλητή.

                                          Ο VR από την άλλη μεριά σε ένα σπορτ όπου η οδηγική ικανότητα
                                          παίζει πολύ μεγαλύτερο βαθμό από την F1 (το γιατί δεν είναι και τόσο
                                          δύσκολο να το καταλάβει κάποιος εκτός και αν δεν θέλει να το καταλάβει
                                          γιατί έτσι τον βολεύει) και έδειξε ότι με διαφορά είναι ο καλύτερος εν
                                          ενεργεία οδηγός στα MotoGP. Τώρα πόσο πίσω ήταν η YAMAHA? Στην
                                          αρχή της χρονιάς η τελική της υστερούσε περίπου στα 5 με 10 χιλιόμετρα
                                          σε σχέση με τα Honda αλλά προς το τέλος οι διαφορές αμβλύνθηκαν
                                          πάρα πολύ ως που σε κάποιες πίστες η YAMAHA σημείωσε μεγαλύτερες
                                          τελικές. Εφόσον τα λάστιχα ήταν ίδια και η YAMAHA ποτέ δεν υστερούσε
                                          σε σασί (τουλάχιστον δεν ήταν η διαφορά μεγάλη σε σχέση με τα HONDA)
                                          ήταν θέμα χρόνου να μάθει την μοτό να δώσει τις σωστές πληροφορίες
                                          τους μηχανικούς και τελικά να πάρει τον αέρα όλων. Τώρα στο θέμα αν
                                          είναι ο καλύτερος οδηγός όλων των εποχών αυτό δεν μπορεί κανείς να το
                                          απαντήσει (όπως κανείς δεν μπορεί να συγκρίνει και στην Φ1 διαφορε-
                                          τικές εποχές) πάντως θα γίνει χωρίς αμφιβολία ο πιο επιτυχημένος
                                          στο άθλημα του. Αν δε αποφασίσει να έρθει στην Φ1 καλώς να έρθει
                                          αν και θα του πάρει καιρό να μην προσπαθεί να γείρει στην είσοδο
                                          της στροφής ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alfista last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                            Ο JV πήγε να κάνει αντίστοιχη υπέρβαση αλλά μέχρι και το 2003
                                            απλά δεν τα κατάφερε.

                                            Ε τώρα μην συγκρίνουμε τα σκ.... (νεοσύστατη BAR) με την κολώνια (Ferrari)!
                                            Κατά τ' άλλα σε γενικές γραμμές μάλλον συμφωνώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr