Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    απορίες για ΕSP και πίσω δισκόφρενα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. απορίες για ΕSP και πίσω δισκόφρενα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    16
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nkoumo last edited by

      θελω να πάρω το νεο Οπελ Αστρα στα 1400κε το οποίο έχει 16.020 ευρώ με το κλειδί στο χέρι.(έκδοση enjoy). Μου πάσαρουνε όμωςκαι +220 ευρώ για πίσω δίσκοφρενα και +560 στο σύνολο για ΕSP.Το ερώτημά μου:
      Αξιζουν τα +200για πίσω δισκόφρενα? Τι αλλαγή στο φρενάρισμα θα έχει?
      ΤΟ ΕSP τι ακριβώς κάνει?Ξερει κανεις? που χρησημοποιείτε και σε ποια ακριβώς κατάσταση θα λειτουργήσει? αξιζουν για αυτο τα +550? (τιμή μαζι με πίσω δισκόφρενα). Αν π.χ. πατήσω φρένω σε κατηφόρα σε οδοδτρωμα με ψιλοχαλικάκη(μου έχει τύχει), θα φύγει τα αμάξι από την πορεία η θα το σταθεροποιήσει το a)ABS b) ESP γ)κανένα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nkoumo last edited by

        θελω να πάρω το νεο Οπελ Αστρα στα 1400κε το οποίο έχει 16.020 ευρώ με το κλειδί στο χέρι.(έκδοση enjoy). Μου πάσαρουνε όμωςκαι +220 ευρώ για πίσω δίσκοφρενα και +560 στο σύνολο για ΕSP.Το ερώτημά μου:
        Αξιζουν τα +200για πίσω δισκόφρενα? Τι αλλαγή στο φρενάρισμα θα έχει?
        ΤΟ ΕSP τι ακριβώς κάνει?Ξερει κανεις? που χρησημοποιείτε και σε ποια ακριβώς κατάσταση θα λειτουργήσει? αξιζουν για αυτο τα +550? (τιμή μαζι με πίσω δισκόφρενα). Αν π.χ. πατήσω φρένω σε κατηφόρα σε οδοδτρωμα με ψιλοχαλικάκη(μου έχει τύχει), θα φύγει τα αμάξι από την πορεία η θα το σταθεροποιήσει το a)ABS b) ESP γ)κανένα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nkoumo last edited by

          θελω να πάρω το νεο Οπελ Αστρα στα 1400κε το οποίο έχει 16.020 ευρώ με το κλειδί στο χέρι.(έκδοση enjoy). Μου πάσαρουνε όμωςκαι +220 ευρώ για πίσω δίσκοφρενα και +560 στο σύνολο για ΕSP.Το ερώτημά μου:
          Αξιζουν τα +200για πίσω δισκόφρενα? Τι αλλαγή στο φρενάρισμα θα έχει?
          ΤΟ ΕSP τι ακριβώς κάνει?Ξερει κανεις? που χρησημοποιείτε και σε ποια ακριβώς κατάσταση θα λειτουργήσει? αξιζουν για αυτο τα +550? (τιμή μαζι με πίσω δισκόφρενα). Αν π.χ. πατήσω φρένω σε κατηφόρα σε οδοδτρωμα με ψιλοχαλικάκη(μου έχει τύχει), θα φύγει τα αμάξι από την πορεία η θα το σταθεροποιήσει το a)ABS b) ESP γ)κανένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            αυτη ειναι μια αναπαρασταση ας το πουμε της λειτουργειας του ESP
            to aristero animation auto pou blepoume einai ena autokinito na iperstrefi.......analogos pos einai rithmismeno to ESP (diladi poses mires apoklisi tha pari to amaksi me liga logia) auto pou kani einai na frenari ton mprostino eksoteriko troxo.........
            antithetos sto deksi animation blepoume ena autokinito na ipostrefi opou to ESP epembeni sto freno tou piso esoterikou troxou.......

            τωρα απο εκει και μετα........αν ειναι μονο 200 ευρο για πισω δισκοφρενα , τοτε βαλτα (αν και εχω την εντυπωση οτι ειναι γυρω στα 600, τεσπα)
            για το αν αξιζει το ESP????? κοιτα βασικα ΝΑΙ αξιζει, αλλα και παλι ειναι καθαρα υποκειμενικο......αλλος δηλαδη το επιζητα και σε καποιον αλλον ειναι απλα αδιαφορο......
            αλλα αν ειναι τοσα λιγα χρηματα , τοτε βαλτο και αυτο........θα μετρησει ουτος η αλλος στη μεταπωληση...........
            παντως θα προτιμουσα το αστρα το 1,600 παρα τα ηλεκτρονικα.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              silencer51 last edited by

              Θα σου συνιστούσα να επιλέξεις τα πίσω δισκόφρενα. Πιο σίγουρη αίσθηση στο φρενάρισμα και αυξημένη αντοχή σε πιο σκληρή χρήση.

              Όσον αφορά το ESP, κακό δεν κάνει αλλα ίσως είναι υπερβολή για 1400άρι. Ουσιαστικά χρησιμοποιεί τους σένσορες του ABS σε κάθε τροχό και συγκρίνει την πορεία που διαγράφει το αυτοκίνητο με την πορεία που έχει επιλέξει ο οδηγός στο τιμόνι. Αντιλαμβάνεται την τάση του αυτοκινήτου να ολισθήσει και φρενάρει ανάλογα τους τροχούς για να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην πορεία του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Αν είναι τόσο φθηνά (κάπου έχω τις τιμές αλλά δεν τις βρίσκω τώρα), βάλε πίσω δισκόφρενα. Γενικά έχεις ένα κέρδος στο φρενάρισμα και είναι λάθος να τα προσφέρουν οι ανταγωνιστές και η Opel να μη στα δίνει στον στάνταρ εξοπλισμό. Άσε που είναι και πιο όμορφα σε σχέση με τα μαύρα ταμπούρα.
                Όσο για το ESP, εγώ δεν το έβαλα, το θεωρώ υπερβολικό και θα μ'εμπόδιζε να παίξω λίγο όταν κάνω κέφι σε καμιά στροφή. Χρήσιμο σε ακραίες συνθήκες, αλλά όντως για 1400άρι με καλό στήσιμο δεν νομίζω να είναι αναγκαίο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  leonp last edited by

                  Το αν τα πίσω δισκόφρενα στο συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρουν καλύτερο φρενάρισμα αυτό μπορεί να σου το πει μόνο κάποιος που έχει δοκιμάσει και τα δύο. Τις μεγαλύτερες μπούρδες τις ακους στις αντιπροσωπείες.

                  Τα πίσω φρένα συνεισφέρουν ελάχιστα στο φρενάρισμα και μόνο αν είναι πολύ φορτωμένο το αμάξι. Η βασική διαφορά είναι καθαρά αισθητική (αν βάλεις ζαντολάστιχα). Εγώ θα έπαιρνα τα ταμπούρα, δε θα χρειαστεί να αλλάξεις ποτέ τακάκια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Εγώ θα έπαιρνα τα ταμπούρα, δε θα χρειαστεί να αλλάξεις ποτέ τακάκια.

                    οκ θα αλλαζεις σιαγονες .............. ενα και το ιδιο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Τα πίσω φρένα συνεισφέρουν ελάχιστα στο φρενάρισμα και μόνο αν είναι πολύ φορτωμένο το αμάξι. Η βασική διαφορά είναι καθαρά αισθητική (αν βάλεις ζαντολάστιχα). Εγώ θα έπαιρνα τα ταμπούρα, δε θα χρειαστεί να αλλάξεις ποτέ τακάκια.

                      Aν ήταν έτσι δεν θα τα χρέωναν παραπάνω , και τα πιο γρήγορα μοντέλα θα είχαν κι αυτά ταμπούρα
                      Μη λέμε κι ότι θέλουμε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexx last edited by

                        Εγώ ψιλοέτρεχα σε ένα δρόμο που τελικά αποδείχτηκε 'γυαλί' κοντά στη Λούτσα με το 307. Δεν ήταν φοβερή η ταχύτητά μου και όπως νόμιζα ήταν στα μέτρα των αναρτήσεων του 307. Σε μια στροφή έφυγε το αμάξι (υπερστροφή) και με ανάποδα τιμόνια το έσωσα πριν φτάσω στο χωράφι με τα αμύγδαλα.

                        Αν είχα ESP πιστεύω να ήταν κυριλλέ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          ekatsaros last edited by

                          Óßãïõñá, ãéá 200 Åuro áîßæåé ôïí êüðï íá âÜëåéò ôá ðßóù äéóêüöñåíá, ü÷é ôüóï ãéá èÝìá áðïôåëåóìáôéêüôçôáò áëëÜ ãéá øõ÷ïëïãéêïý ëüãïõò êõñßùò, êáé ßóùò ëßãï ãéá áíôï÷Þ óôç óêëçñÞ ÷ñÞóç. Ç áëÞèåéá åßíáé üôé ðéóôåýù (ìå âÜóç ðáñáäåßãìáôá óõãêåêñéìÝíùí áõôïêéíÞôùí ðïõ Ý÷ù ïäçãÞóåé) üôé óå Ýíá åëáöñý ó÷åôéêÜ áõôïêßíçôï åßíáé åëÜ÷éóôç (Ýùò êáèüëïõ) áõîçìÝíç ç óõíåéóöïñÜ ôùí äéóêüöñåíùí óôïí ðßóù Üîïíá óôçí áðïôåëåóìáôéêüôçôá ôïõ öñåíáñßóìáôïò Ýíáíôé ôùí ôáìðïýñùí. Åßìáé âÝâáéïò üôé êÜðïéïé èá äéáöùíÞóïõí êáé èá ôåèïýí æçôÞìáôá, üðùò ìá êáëÜ ãéáôß üëåò ïé áõôïêéíçôïâéïìç÷áíßåò ðëÝïí ôá Ý÷ïõí standard åîïðëéóìü óå üëá ôïõò ó÷åäüí ôá ìïíôÝëá (êáé ãéáôß íá ìçí ôá Ý÷ïõí Üëëùóôå!!!!) Ç áðÜíôçóç åíäå÷ïìÝíùò íá åßíáé üôé ôï êÜíïõí ãéá ðáñüìïéï ëüãï ðïõ âÜæïõí æáíôïëÜóôé÷á 17 éíôóþí ìå standard ESP óå áõôïêßíçôá 75 ßððùí. ¼ëá ãéá ÷Üñç ôçò áóöÜëåéáò ôïõ ïäçãïý...
                          Óå êÜèå ðåñßðôùóç óïõ ðñïôåßíù íá ôï ðáñáããåßëåéò ìå äéóêüöñåíá...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                            Aν ήταν έτσι δεν θα τα χρέωναν παραπάνω , και τα πιο γρήγορα μοντέλα θα είχαν κι αυτά ταμπούρα
                            Μη λέμε κι ότι θέλουμε

                            Για να μη λέμε ότι θέλουμε, τα πιο γρήγορα μοντέλα δεν έχουν ταμπούρα γιατί ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.

                            Η Opel (όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές) χρησιμοποιεί μια ηλεκτρονική βαλβίδα κατανομής πίεσης στα πίσω φρένα. Το μικρό 1400 (όχι φορτωμένο) με τη μαλακή ανάρτηση που μεταφέρει όλο το βάρος μπροστά σε ένα δυνατό φρενάρισμα, σχεδόν μηδενίζει τη πίεση στα πίσω φρένα για να μη μπλοκάρουν (αυτά συμβαίνουν πριν ακόμα ενεργοποιηθεί το ABS). Άρα σε ένα αδύναμο 1400 που δεν οδηγείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς, τι εκτός από αισθητικό αποτέλεσμα (και €200) θα έχουν τα πίσω δισκόφρενα.

                            Τώρα, αν κάποιος θέλει το ηλεκτρονικό βοήθημα ESP θα αναγκαστεί να πληρώσει και τα δισκόφρενα (θα φαίνονται καλύτερα με τις 17άρες).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                              οκ θα αλλαζεις σιαγονες .............. ενα και το ιδιο

                              Ναι, λάθος. Σιαγόνες όχι τακάκια στα ταμπούρα.

                              Κάθε πότε αλλάζεις σιαγόνες στα πίσω ταμπούρα (200.000χλμ) και κάθε πότε μπροστινά τακάκια (40.000χλμ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                Aν ήταν έτσι δεν θα τα χρέωναν παραπάνω , και τα πιο γρήγορα μοντέλα θα είχαν κι αυτά ταμπούρα
                                Μη λέμε κι ότι θέλουμε

                                Για να μη λέμε ότι θέλουμε, τα πιο γρήγορα μοντέλα δεν έχουν ταμπούρα γιατί ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.

                                Η Opel (όπως και οι περισσότεροι κατασκευαστές) χρησιμοποιεί μια ηλεκτρονική βαλβίδα κατανομής πίεσης στα πίσω φρένα. Το μικρό 1400 (όχι φορτωμένο) με τη μαλακή ανάρτηση που μεταφέρει όλο το βάρος μπροστά σε ένα δυνατό φρενάρισμα, σχεδόν μηδενίζει τη πίεση στα πίσω φρένα για να μη μπλοκάρουν (αυτά συμβαίνουν πριν ακόμα ενεργοποιηθεί το ABS). Άρα σε ένα αδύναμο 1400 που δεν οδηγείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς, τι εκτός από αισθητικό αποτέλεσμα (και € 200) θα έχουν τα πίσω δισκόφρενα.

                                Τώρα, αν κάποιος θέλει το ηλεκτρονικό βοήθημα ESP θα αναγκαστεί να πληρώσει και τα δισκόφρενα (θα φαίνονται καλύτερα με τις 17άρες).

                                Λεωνίδα , γνωστά αυτά περί λειτουργίας των φρένων (και αν θες να στα αναλύσω και περισσότερο) , αλλά από τη στιγμή που ο κατασκευαστής προσφέρει μια βελτίωση στα φρένα το σωστό είναι να την επιλέξει ο αγοραστής με κλειστά μάτια για την ασφάλεια του και όχι οποιοδήποτε άλλο αξεσουάρ.
                                Η μία και μοναδική στιγμή που θα χρειαστεί να φρενάρει με την οικογένεια του ή με τους φίλους του μέσα στο αυτοκίνητο και το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να σταματήσει , δεν αξίζει το οποιοδήποτε κόστος.
                                Και το δυσκολεύεται πάει σε μια κατάβαση από βουνό , στη λάθος εκτίμηση κ.α. .... και όχι στη γρήγορη οδήγηση.
                                Α... και το μικρό 1400 το ίδιο βάρος θα έχει και τα ίδια άτομα θα κουβαλάει όταν θα κατεβαίνει τον Πάρνωνα πχ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Βάλτα τα δισκόφρενα αλλάζει η αίσθηση στο φρενάρισμα και σίγουρα σε μια οριακη κατάσταση θα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Και τα ταμπουρα φθείρονται και μπορεί να σου βγάλουν ακριβές ζημιές π.χ κυλινδράκια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vaglan last edited by

                                    Εγώ πάντως που είχα ταμπούρα , έβαλα δισκόφρενα και είδα αρκετή διαφορά, όχι εξωφρενικά πράγματα μια και τα μπροστινά φρένα συμμετέχουν σε μεγαλύτερο ποσοστό.Βέβαια συνήθως το αυτοκίνητο μου είναι φορτωμένο. Εγώ σου συστήνω να τα βάλεις. Είμαι της γνώμης γενικά να μην είμαι τσιγκούνης σε θέματα που αφορούν την ασφάλειά μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgex last edited by

                                      Δες αν έχοντας πίσω δισκόφρενα, και βάζοντας ESP έχεις και κάποια άλλα πλεονεκτήματα, πχ το ABS μπορεί να δουλεύει καλύτερα με δισκόφρενα παρά με ταμπούρα. Το EBD που κατανέμει την πέδηση υπάρχει σε όλα τα μοντέλα ή μόνο σε αυτά με δισκόφρενα πίσω? ή μόνο με ΕSP?
                                      To ESP μήπως σου δίνει anti-spin και αντι-μπλοκάρισμα των τροχών σε φρενάρισμα με ταχύτητα? Ή υπάρχουν αυτά και στο απλό μοντέλο? Τα δύο τελευταία θα σου φανούν χρήσιμα αν κάνεις καμμιά εκδρομή στα χιόνια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr