-
Στις αρχές του 2005 θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα το νέο RS4, το οποίο πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα), θα έχει και νέο κινητήρα.
Πληροφορίες λένε ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται ένας 4,2 V8 FSI (όχι turbo), 425 ίππων, καθώς **και ένας 450 ίππων/9000 Rpm **( ).
0-200 se 15' περίπου...
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη μείωση του βάρους και το...handling
http://www.autorevue.cz/Images/4014/11.jpg
http://www.autorevue.cz/Images/4014/33.jpg -
Στις αρχές του 2005 θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα το νέο RS4, το οποίο πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα), θα έχει και νέο κινητήρα.
Πληροφορίες λένε ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται ένας 4,2 V8 FSI (όχι turbo), 425 ίππων, καθώς **και ένας 450 ίππων/9000 Rpm **( ).
0-200 se 15' περίπου...
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη μείωση του βάρους και το...handling
http://www.autorevue.cz/Images/4014/11.jpg
http://www.autorevue.cz/Images/4014/33.jpg -
Στις αρχές του 2005 θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα το νέο RS4, το οποίο πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές εξωτερικά (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα), θα έχει και νέο κινητήρα.
Πληροφορίες λένε ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται ένας 4,2 V8 FSI (όχι turbo), 425 ίππων, καθώς **και ένας 450 ίππων/9000 Rpm **( ).
0-200 se 15' περίπου...
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη μείωση του βάρους και το...handling
http://www.autorevue.cz/Images/4014/11.jpg
http://www.autorevue.cz/Images/4014/33.jpg -
To roll-cage 8α ειναι standard?
Ενδιαφερον παρουσιαζει κ το 'φρυδακι' στο κατω μερος των μπροστινων φωτων.. Το κανει ιδιαιτερα επι8ετικο..Ο χρήστης technik έγραψε:
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη μείωση του βάρους και το...handlingΗ Αudi εχει ανακοινωσει οτι 8α εγκαταλειψει τον πολεμο της ιπποδυναμης κ 8α επικεντρω8ει στα δυναμικα χαρακτηριστικα των μοντελων της..
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη μείωση του βάρους και το...handling
Η Αudi εχει ανακοινωσει οτι 8α εγκαταλειψει τον πολεμο της ιπποδυναμης κ 8α επικεντρω8ει στα δυναμικα χαρακτηριστικα των μοντελων της..
Πολύ σωστά
Δεν θα ακολουθήσει από ότι δηλώνει τακτικές τύπου AMG (S 55 AMG-600+ PS...),
στο κυνήγι δηλαδή της μεγαλύτερης ιπποδύναμης,
και κατά τη γνώμη μου πολύ καλά θα κάνει,
μιας και μεγαλύτερη ιπποδύναμη δεν συνεπάγεται καλύτερη μεταφορά της ισχύς αυτής στους τροχούς και κατ' επέκταση καλύτερες επιδόσεις / καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πολύ σωστά
Δεν θα ακολουθήσει από ότι δηλώνει τακτικές τύπου AMG (S 55 AMG-600+ PS...),
στο κυνήγι δηλαδή της μεγαλύτερης ιπποδύναμης,
και κατά τη γνώμη μου πολύ καλά θα κάνει,
μιας και μεγαλύτερη ιπποδύναμη δεν συνεπάγεται καλύτερη μεταφορά της ισχύς αυτής στους τροχούς και κατ' επέκταση καλύτερες επιδόσεις / καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.Το τσίμπημα της σφήκας διαρκεί πολύ! Άρχισε να σκέφτεται... ιαπωνικά η Audi; Λες να πέσει κάτω από τα... 1.700 κιλά το RS4;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πολύ σωστά
Δεν θα ακολουθήσει από ότι δηλώνει τακτικές τύπου AMG (S 55 AMG-600+ PS...),
στο κυνήγι δηλαδή της μεγαλύτερης ιπποδύναμης,
και κατά τη γνώμη μου πολύ καλά θα κάνει,
μιας και μεγαλύτερη ιπποδύναμη δεν συνεπάγεται καλύτερη μεταφορά της ισχύς αυτής στους τροχούς και κατ' επέκταση καλύτερες επιδόσεις / καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.Το τσίμπημα της σφήκας διαρκεί πολύ! Άρχισε να σκέφτεται... ιαπωνικά η Audi; Λες να πέσει κάτω από τα... 1.700 κιλά το RS4;
Εδώ η Quattro GmbH χρησιμοποιεί ιταλικό όρο!
Δεν ξέρω αν φταίει η...σφήκα. Καλοδεχούμενη η 'στροφή' πάντως.ΥΓ. Αλήθεια η νέα Μ5 πόσα κιλά είναι ?
-
Nεες (πολλες) spy-pics:
-
Όλα αυτά έχουν αναφερθεί αν δε κάνω λάθος εδώ
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 2&start=75Ειδικά οι φωτογραφίες υπάρχουν ήδη.
-
http://www.autoweek.com/files/specials/galleries/germanspy/images/rs4rear2.jpgΑπό έναν 4,2 V8 FSI (όχι turbo), κατά πάσα πιθανότητα
-
Ο V8 μέχρι τώρα δεν είναι FSI, απλά έχει 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με 335 ίππους. Για FSI ξέρω τους 2.0, 2.4 και 3.2, τον αλλάξανε; Πάντως επειδή είχα την τιμή να τον έχω για σχεδόν 6 μήνες σε Α8....προσκυνώ. Απλά δεν θέλεις να βγεις από το αυτοκίνητο...σε γαργαλάει να τον πιέσεις.... Δεν ξέρω πως έχω γλιτώσει το αυτόφωρο!!
-
Ο χρήστης kning έγραψε:
Ο V8 μέχρι τώρα δεν είναι FSI, απλά έχει 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με 335 ίππους. Για FSI ξέρω τους 2.0, 2.4 και 3.2, τον αλλάξανε; Πάντως επειδή είχα την τιμή να τον έχω για σχεδόν 6 μήνες σε Α8....προσκυνώ. Απλά δεν θέλεις να βγεις από το αυτοκίνητο...σε γαργαλάει να τον πιέσεις.... Δεν ξέρω πως έχω γλιτώσει το αυτόφωρο!!Πρόκειται για νέο V8-FSI.
Για το Α8, μάλλον εννοείς τον V8 και όχι κάποιον FSI.....
-
Technik δεν καταλαβαίνω γιατί να τον κάνουν FSI . Μέχρι τώρα αν τους έχω καταλάβει τους γερμανούς όπου βάζουν FSI αφαιρούν την 5η βαλβίδα. Μήπως με το FSI πληρούν καλύτερα τις καινούργιες προδιαγραφές για ρύπους; Είναι πιο οικονομικός; Δεν είμαι τεχνικός αλλά ο υπάρχον 4.2 V8 χωρίς το FSI ήταν τέλειος. Ναι αυτόν είχα στο Α8 τους FSI τους ανέφερα γιατί τους είδα σαν μηχανικά πλαίσια στο νέο Α6. Όμως και εκεί ο 4.2 V8 δεν είναι FSI.
-
κανονικα αυτο δεν επρεπε να λεγεται S4 kai oxi RS4??? το RS δεν μπαινει μονο στην station wagon εκδοση???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κανονικα αυτο δεν επρεπε να λεγεται S4 kai oxi RS4??? το RS δεν μπαινει μονο στην station wagon εκδοση???Όχι απαραίτητα.
Π.χ. το RS6 έβγαινε σε station & sedan.H διαφορά S/RS, πέραν της ιπποδύναμης,
σιγά-σιγά θα αφορά τις μή turbo-S, από τις turbo-RS εκδόσεις.Τώρα βέβαια, για το νέο RS4 μιλάνε για έναν **V8 FSI-non turbo **κινητήρα...
Ίδωμεν....
-
-
Πρόκειται για το S4, αλλά μεταξύ μας,
το παίρνεις ή δεν το παίρνεις τώρα σε κόκκινο ?
http://www.audi.com/reports/gallery/de/ ... _s4_02.jpg
http://www.audi.com/reports/gallery/de/ ... _s4_01.jpg
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πρόκειται για το S4, αλλά μεταξύ μας,το παίρνεις ή δεν το παίρνεις τώρα σε κόκκινο ?
Αμ τι,το αφήνεις;
Κουκλί είναι το τέρας! (περίεργος συνδυασμός...)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πρόκειται για το S4, αλλά μεταξύ μας,
το παίρνεις ή δεν το παίρνεις τώρα σε κόκκινο ?
Αμ τι,το αφήνεις;
Κουκλί είναι το τέρας! (περίεργος συνδυασμός...)
Δεν το αφήνω, εκείνο μου φεύγει....
-
åä
ΑUDI RS4