Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Gumtape Deathmatch!?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Gumtape Deathmatch!?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Το gumtape deathmatch εμφανίζεται στο Initial D, First Stage, Episode 14.

      Έχει ώς εξής: Ο οδηγός δένει το αριστερό του χέρι πάνω στο τιμόνι με μονωτική ταινία. Το δεξί χέρι είναι ελεύθερο για να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων.

      Έτσι, το τιμόνι μπορεί να γυρίσει ελάχιστα. Ο μόνος τρόπος για να στρίψεις είναι να ξεκινήσεις τη στροφή με το τιμόνι και απο κεί και πέρα με τεχνικές μεταφοράς βάρους να συνεχίσεις τη στροφή με πλαγιολίσθηση.

      Αυτό που πρέπει να προσέχει κάποιος, είναι να μπαίνει με την σωστή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αν δεν έχεις αρκετή ταχύτητα, το αυτοκίνητο θα βρεί πρόσφυση και εφόσον η διόρθωση με το τιμόνι είναι αδύνατη, θα βγείς προς το εξωτερικό της στροφής. Αν πάλι το παρακάνεις με την υπερστροφή, δέν μπορείς να κάνεις ανάποδο τιμόνι οπότε ή θα κάνει τετακέ, ή θα φύγει προς το εσωτερικό της στροφής.

      Τα μπροστοκίνητα έχουν πλεονέκτημα, καθώς η υπερστροφή μπορεί να μειωθεί με πάτημα του γκαζιού, ενώ η υποστροφή με τράβηγμα του χειροφρένου.

      Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι δυνατόν να στρίψει κάποιος με αυτό τον τρόπο στην πραγματικότητα? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ελπίζω να μη σας βάζω ιδέες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Το gumtape deathmatch εμφανίζεται στο Initial D, First Stage, Episode 14.

        Έχει ώς εξής: Ο οδηγός δένει το αριστερό του χέρι πάνω στο τιμόνι με μονωτική ταινία. Το δεξί χέρι είναι ελεύθερο για να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων.

        Έτσι, το τιμόνι μπορεί να γυρίσει ελάχιστα. Ο μόνος τρόπος για να στρίψεις είναι να ξεκινήσεις τη στροφή με το τιμόνι και απο κεί και πέρα με τεχνικές μεταφοράς βάρους να συνεχίσεις τη στροφή με πλαγιολίσθηση.

        Αυτό που πρέπει να προσέχει κάποιος, είναι να μπαίνει με την σωστή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αν δεν έχεις αρκετή ταχύτητα, το αυτοκίνητο θα βρεί πρόσφυση και εφόσον η διόρθωση με το τιμόνι είναι αδύνατη, θα βγείς προς το εξωτερικό της στροφής. Αν πάλι το παρακάνεις με την υπερστροφή, δέν μπορείς να κάνεις ανάποδο τιμόνι οπότε ή θα κάνει τετακέ, ή θα φύγει προς το εσωτερικό της στροφής.

        Τα μπροστοκίνητα έχουν πλεονέκτημα, καθώς η υπερστροφή μπορεί να μειωθεί με πάτημα του γκαζιού, ενώ η υποστροφή με τράβηγμα του χειροφρένου.

        Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι δυνατόν να στρίψει κάποιος με αυτό τον τρόπο στην πραγματικότητα? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ελπίζω να μη σας βάζω ιδέες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Το gumtape deathmatch εμφανίζεται στο Initial D, First Stage, Episode 14.

          Έχει ώς εξής: Ο οδηγός δένει το αριστερό του χέρι πάνω στο τιμόνι με μονωτική ταινία. Το δεξί χέρι είναι ελεύθερο για να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων.

          Έτσι, το τιμόνι μπορεί να γυρίσει ελάχιστα. Ο μόνος τρόπος για να στρίψεις είναι να ξεκινήσεις τη στροφή με το τιμόνι και απο κεί και πέρα με τεχνικές μεταφοράς βάρους να συνεχίσεις τη στροφή με πλαγιολίσθηση.

          Αυτό που πρέπει να προσέχει κάποιος, είναι να μπαίνει με την σωστή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αν δεν έχεις αρκετή ταχύτητα, το αυτοκίνητο θα βρεί πρόσφυση και εφόσον η διόρθωση με το τιμόνι είναι αδύνατη, θα βγείς προς το εξωτερικό της στροφής. Αν πάλι το παρακάνεις με την υπερστροφή, δέν μπορείς να κάνεις ανάποδο τιμόνι οπότε ή θα κάνει τετακέ, ή θα φύγει προς το εσωτερικό της στροφής.

          Τα μπροστοκίνητα έχουν πλεονέκτημα, καθώς η υπερστροφή μπορεί να μειωθεί με πάτημα του γκαζιού, ενώ η υποστροφή με τράβηγμα του χειροφρένου.

          Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι δυνατόν να στρίψει κάποιος με αυτό τον τρόπο στην πραγματικότητα? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ελπίζω να μη σας βάζω ιδέες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Με τι κρεμαγέρα όλα αυτά;
            Καμιά παλιά ΗΠΑμερικάνικη βάρκα (5 στροφές από άκρη σε άκρη), συνηθισμένο Ι.Χ. (~3 στροφές), Α156 (2 στροφές) ή... καρτ (με το ζόρι 2/3 στροφής!! )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dog80 last edited by

              ~3 στροφές. Αμα το τιμόνι παίρνει 5 στροφές έχεις πάει στο γκρεμό κατευθείαν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr