-
Το gumtape deathmatch εμφανίζεται στο Initial D, First Stage, Episode 14.
Έχει ώς εξής: Ο οδηγός δένει το αριστερό του χέρι πάνω στο τιμόνι με μονωτική ταινία. Το δεξί χέρι είναι ελεύθερο για να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων.
Έτσι, το τιμόνι μπορεί να γυρίσει ελάχιστα. Ο μόνος τρόπος για να στρίψεις είναι να ξεκινήσεις τη στροφή με το τιμόνι και απο κεί και πέρα με τεχνικές μεταφοράς βάρους να συνεχίσεις τη στροφή με πλαγιολίσθηση.
Αυτό που πρέπει να προσέχει κάποιος, είναι να μπαίνει με την σωστή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αν δεν έχεις αρκετή ταχύτητα, το αυτοκίνητο θα βρεί πρόσφυση και εφόσον η διόρθωση με το τιμόνι είναι αδύνατη, θα βγείς προς το εξωτερικό της στροφής. Αν πάλι το παρακάνεις με την υπερστροφή, δέν μπορείς να κάνεις ανάποδο τιμόνι οπότε ή θα κάνει τετακέ, ή θα φύγει προς το εσωτερικό της στροφής.
Τα μπροστοκίνητα έχουν πλεονέκτημα, καθώς η υπερστροφή μπορεί να μειωθεί με πάτημα του γκαζιού, ενώ η υποστροφή με τράβηγμα του χειροφρένου.
Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι δυνατόν να στρίψει κάποιος με αυτό τον τρόπο στην πραγματικότητα? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ελπίζω να μη σας βάζω ιδέες
-
Το gumtape deathmatch εμφανίζεται στο Initial D, First Stage, Episode 14.
Έχει ώς εξής: Ο οδηγός δένει το αριστερό του χέρι πάνω στο τιμόνι με μονωτική ταινία. Το δεξί χέρι είναι ελεύθερο για να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων.
Έτσι, το τιμόνι μπορεί να γυρίσει ελάχιστα. Ο μόνος τρόπος για να στρίψεις είναι να ξεκινήσεις τη στροφή με το τιμόνι και απο κεί και πέρα με τεχνικές μεταφοράς βάρους να συνεχίσεις τη στροφή με πλαγιολίσθηση.
Αυτό που πρέπει να προσέχει κάποιος, είναι να μπαίνει με την σωστή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αν δεν έχεις αρκετή ταχύτητα, το αυτοκίνητο θα βρεί πρόσφυση και εφόσον η διόρθωση με το τιμόνι είναι αδύνατη, θα βγείς προς το εξωτερικό της στροφής. Αν πάλι το παρακάνεις με την υπερστροφή, δέν μπορείς να κάνεις ανάποδο τιμόνι οπότε ή θα κάνει τετακέ, ή θα φύγει προς το εσωτερικό της στροφής.
Τα μπροστοκίνητα έχουν πλεονέκτημα, καθώς η υπερστροφή μπορεί να μειωθεί με πάτημα του γκαζιού, ενώ η υποστροφή με τράβηγμα του χειροφρένου.
Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι δυνατόν να στρίψει κάποιος με αυτό τον τρόπο στην πραγματικότητα? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ελπίζω να μη σας βάζω ιδέες
-
Το gumtape deathmatch εμφανίζεται στο Initial D, First Stage, Episode 14.
Έχει ώς εξής: Ο οδηγός δένει το αριστερό του χέρι πάνω στο τιμόνι με μονωτική ταινία. Το δεξί χέρι είναι ελεύθερο για να κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων.
Έτσι, το τιμόνι μπορεί να γυρίσει ελάχιστα. Ο μόνος τρόπος για να στρίψεις είναι να ξεκινήσεις τη στροφή με το τιμόνι και απο κεί και πέρα με τεχνικές μεταφοράς βάρους να συνεχίσεις τη στροφή με πλαγιολίσθηση.
Αυτό που πρέπει να προσέχει κάποιος, είναι να μπαίνει με την σωστή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αν δεν έχεις αρκετή ταχύτητα, το αυτοκίνητο θα βρεί πρόσφυση και εφόσον η διόρθωση με το τιμόνι είναι αδύνατη, θα βγείς προς το εξωτερικό της στροφής. Αν πάλι το παρακάνεις με την υπερστροφή, δέν μπορείς να κάνεις ανάποδο τιμόνι οπότε ή θα κάνει τετακέ, ή θα φύγει προς το εσωτερικό της στροφής.
Τα μπροστοκίνητα έχουν πλεονέκτημα, καθώς η υπερστροφή μπορεί να μειωθεί με πάτημα του γκαζιού, ενώ η υποστροφή με τράβηγμα του χειροφρένου.
Η ερώτησή μου είναι η εξής: Είναι δυνατόν να στρίψει κάποιος με αυτό τον τρόπο στην πραγματικότητα? Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ελπίζω να μη σας βάζω ιδέες
-
Με τι κρεμαγέρα όλα αυτά;
Καμιά παλιά ΗΠΑμερικάνικη βάρκα (5 στροφές από άκρη σε άκρη), συνηθισμένο Ι.Χ. (~3 στροφές), Α156 (2 στροφές) ή... καρτ (με το ζόρι 2/3 στροφής!! ) -
~3 στροφές. Αμα το τιμόνι παίρνει 5 στροφές έχεις πάει στο γκρεμό κατευθείαν!
Gumtape Deathmatch!?