-
Δεν γράφω σε κάποιο από τα υπάρχοντα θέματα περι εξατμίσεων διότι όλα μιλούν για aftermarket βελτιωτικές εξατμίσεις...
Εδώ έχω μια απορία σχετικά με τις εργοστασιακές...
Γνωρίζει κάποιος αν θα μπορούσαμε να βάλουμε εξάτμιση από μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού σε μοντέλο 'μικρότερο' πχ από 2.0 ή 2.5 σε 1.6?
Αν θεωρήσουμε ότι σε μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού, η εξάτμιση θα πρέπει ν'αφήνει μεγαλύτερο φορτίο να περνάει έτσι θα υπήρχε βελτίωση στην απόδοση?
Το κυριότερο πλεονέκτημα εκτός από την απόδοση (αν υπάρχει άυξηση) δεν θα ήταν η πλήρης απουσία θορύβου?
Το ίδιο θα μπορεί να ισχύει και για τους καταλύτες? -
Δεν γράφω σε κάποιο από τα υπάρχοντα θέματα περι εξατμίσεων διότι όλα μιλούν για aftermarket βελτιωτικές εξατμίσεις...
Εδώ έχω μια απορία σχετικά με τις εργοστασιακές...
Γνωρίζει κάποιος αν θα μπορούσαμε να βάλουμε εξάτμιση από μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού σε μοντέλο 'μικρότερο' πχ από 2.0 ή 2.5 σε 1.6?
Αν θεωρήσουμε ότι σε μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού, η εξάτμιση θα πρέπει ν'αφήνει μεγαλύτερο φορτίο να περνάει έτσι θα υπήρχε βελτίωση στην απόδοση?
Το κυριότερο πλεονέκτημα εκτός από την απόδοση (αν υπάρχει άυξηση) δεν θα ήταν η πλήρης απουσία θορύβου?
Το ίδιο θα μπορεί να ισχύει και για τους καταλύτες? -
Δεν γράφω σε κάποιο από τα υπάρχοντα θέματα περι εξατμίσεων διότι όλα μιλούν για aftermarket βελτιωτικές εξατμίσεις...
Εδώ έχω μια απορία σχετικά με τις εργοστασιακές...
Γνωρίζει κάποιος αν θα μπορούσαμε να βάλουμε εξάτμιση από μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού σε μοντέλο 'μικρότερο' πχ από 2.0 ή 2.5 σε 1.6?
Αν θεωρήσουμε ότι σε μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού, η εξάτμιση θα πρέπει ν'αφήνει μεγαλύτερο φορτίο να περνάει έτσι θα υπήρχε βελτίωση στην απόδοση?
Το κυριότερο πλεονέκτημα εκτός από την απόδοση (αν υπάρχει άυξηση) δεν θα ήταν η πλήρης απουσία θορύβου?
Το ίδιο θα μπορεί να ισχύει και για τους καταλύτες? -
Με μεγαλυτερη εξάτμιση αυξάνεται ο θόρυβος.
Αν δεν εχει τουρμπάτο αυτοκίνητο ή εστω πειραγμένο,δεν νομίζω ότι εχεις να κερδίσεις κατι απο την αυξηση του μεγεθους.
Επιπρόσθετα να ξερεις οτι μια νέα εξάτμιση μπορεί να τρελανει την ECU και να σε στείλει σε safe mode. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Με μεγαλυτερη εξάτμιση αυξάνεται ο θόρυβος.Δεν θα είναι όμως σε αποδεκτά επίπεδα αφού η εξάτμιση είναι της εταιρίας?
Αν δεν εχει τουρμπάτο αυτοκίνητο ή εστω πειραγμένο,δεν νομίζω ότι εχεις να κερδίσεις κατι απο την αυξηση του μεγεθους.
Το αυτοκίνητο -για να μην μιλάμε υποθετικά- είναι 147 1.6 kompressor με aftermarket εξάτμιση που όμως κάνει πολύ θόρυβο, αν την άλλαζα με εξάτμιση από την 2.5άρα 156 (που έχουμε σχεδόν ίδια ιπποδύναμη) ή έστω της 2λιτρης δεν θα είχα τα επίπεδα θορύβου της εργοστασιακής 156 και παρόμοια απόδοση?
Ή μήπως κάπου ξεχνάω κάτι?Επιπρόσθετα να ξερεις οτι μια νέα εξάτμιση μπορεί να τρελανει την ECU και να σε στείλει σε safe mode.
Σύμφωνοι, αλλά παραπάνω από την aftermarket?
Τι να κάνω ρε γαμώτο αξίζει να βάλω μεγαλύτερη εργοστασιακή ή να ψάξω για άλλη aftermarket που λόγω θορύβου δεν ξέρω αν θα μου 'κάνει'...
-
Οταν λες aftermarket τι εννοείς ;;
Μετά την μετατροπή σε compressor τι έχει αλλάξει από την εξάτμιση ;; -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Το αυτοκίνητο -για να μην μιλάμε υποθετικά- είναι 147 1.6 kompressor με aftermarket εξάτμιση που όμως κάνει πολύ θόρυβο, αν την άλλαζα με εξάτμιση από την 2.5άρα 156 (που έχουμε σχεδόν ίδια ιπποδύναμη) ή έστω της 2λιτρης δεν θα είχα τα επίπεδα θορύβου της εργοστασιακής 156 και παρόμοια απόδοση?
Ή μήπως κάπου ξεχνάω κάτι?Eνοείς εξάτμιση από καταλύτη και πίσω, ή μόνο τελικό;
Στη θέση σου, θα δοκίμαζα ολόκληρη την εξάτμιση από την δίλιτρη 147. Αν την πάρεις από τον επίσημο προμηθευτή της Alfa (Imasaf αν θυμάμαι καλά), θα σου κοστίσει πολύ λιγότερο από μία aftermarket.
-
Επισης μπορεις να πας σε εναν καλο εξατμισα να συζητήσεις και να σου βαλει μια οπως την θες,και σε σχημα και σε όγκο και σε απόδοση και λιγότερα να δώσεις.Να ζητήσεις εξάτμιση με εργοστασιακές γωνίες(mandrel),γιατι αν παρεις μια απο μαστρο-Μητσο τίγκα στις κούρμπες,σε κακο θα σου βγει.
-
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση...
Ολόκληρη η εξάτμιση από καταλύτη και πίσω είναι aftermarket custom φτιαγμένη από εξατμισά.
Αλλάχτηκε για την καλύτερη απόδοση της μετατροπής, όμως υπάρχει το πρόβλημα του θορύβου, δεν μ'ενδιαφέρει να χάσω κάτι ψιλά από ιπποδύναμη, αρκεί να έχω (και οι γύρω μου) την ησυχία μου... -
Μάλλον αυτό που σου πρότεινε ο BTS να είναι η λύση για σένα.
Για να μην πετάξεις την εξάτμιση θα μπορούσες να προσθέσεις ένα καζανάκι μετά τον καταλύτη , αν είναι και με διαφράγματα θα σου λύσει σίγουρα το πρόβλημα του θορύβου.
Ο καταλύτης σου είναι ο νορμάλ , θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν racing καταλύτη 200 cpsi σε συνδοιασμό με το επιπλέον καζανάκι και να κερδίσεις πολλά περισσότερα από την ελεύθερη εξάτμιση που έχεις τώρα με λιγότερο θόρυβοΓια racing καταλύτη υπολόγισε 400 - 450 € της Americat
-
Εχω στην κατοχη μου ενα τελικο απο clioRs αλλα κανενας εξατμισας δεν καθεται να το βαλει... Περισσοτερα θα βγαλουν με το να κατσουν να βαλουν ενα νεο καζανακι παρα με αυτο που τους παω..
Το ιδιο προβλημα εχω κ εγω...Εχω χταποδι,καταλυτη αγωνιστικο,για μεσαιο εναν σωληνα μονο και το τελικο...Οπως ειχα γραψει το τελικο τα επαιξε και πλεον ο θορυβος ειναι ανυποφορος...Δεν θελω να πειραξω το μεσαιο γιατι οσο περιεργο και αν σας φανει ειδα διαφορα οταν κατηργησα το καζανακι...
Εχετε κανενα γνωστο εξατμισα με κουρμπαδορο που να μπορει να με εξυπηρετησει???Εχω το προβλημα οτι λογω του v6 look θελει μια κουρμπα απο τις μπουκες μεχρι το καζανακι...
Σημειωνω οτι εχω ηδη παει στους Ποπαυ,Παπαδοπουλο...
Ευχαριστω και σορρυ για την καταχρηση του thread φιλε droemmen -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
και με διαφράγματα θα σου λύσει σίγουρα το πρόβλημα του θορύβου.
Ο καταλύτης σου είναι ο νορμάλ , θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν racing καταλύτη 200 cpsi σε συνδοιασμό με το επιπλέον καζανάκι και να κερδίσεις πολλά περισσότερα από την ελεύθερη εξάτμιση που έχεις τώρα με λιγότερο θόρυβοΓια racing καταλύτη υπολόγισε 400 - 450 € της Americat
Οι αγωνιστικοί καταλύτες εχουν γυρω στα 1000 ευρω αν δεν απατώμαι,οι απλοί μεταλλικοί που βαφτίζονται αγωνιστικοί εχουν 250-450 ευρώ.
Αλλα το πιο σημαντικό ειναι ότι ο καταλυτης λειτουργει και ως silencer αν δεν απατώμαι,άρα βαζοντας εναν πιο χαλαρό θα χασει παλι την ησυχία του!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
και με διαφράγματα θα σου λύσει σίγουρα το πρόβλημα του θορύβου.
Ο καταλύτης σου είναι ο νορμάλ , θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν racing καταλύτη 200 cpsi σε συνδοιασμό με το επιπλέον καζανάκι και να κερδίσεις πολλά περισσότερα από την ελεύθερη εξάτμιση που έχεις τώρα με λιγότερο θόρυβοΓια racing καταλύτη υπολόγισε 400 - 450 € της Americat
Οι αγωνιστικοί καταλύτες εχουν γυρω στα 1000 ευρω αν δεν απατώμαι,οι απλοί μεταλλικοί που βαφτίζονται αγωνιστικοί εχουν 250-450 ευρώ.
Αλλα το πιο σημαντικό ειναι ότι ο καταλυτης λειτουργει και ως silencer αν δεν απατώμαι,άρα βαζοντας εναν πιο χαλαρό θα χασει παλι την ησυχία του!
Οι εργοστασιακοί καταλύτες έχουν πυκνότητα ~ 400 - 600 cpsi , είναι κεραμικοί , έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής , αυξάνουν όμως το backpressure στην εξάτμιση μειώνοντας την απόδοση.
Οι αγωνιστικοί (FIA homologated) είναι συνήθως 100 cpsi είναι μεταλλικοί , φιλτράρουν λιγότερο τα καυσαέρια (συνήθως δεν βγάζουν κάρτα καυσαερίων) , έχουν σημαντικά μικρότερη ζωή , αυξάνουν το θόρυβο , αυξάνουν όμως πολύ την απόδοση.
Οι αγωνιστικοί - βελτιωτικοί καταλύτες είναι μεταλλικοί , 100 - 200 cpsiOi 200 cpsi είναι μια καλή λύση για ιδιώτη που θέλει να αυξήσει την απόδοση και να βγάζει κάρτα καυσαερίων. Η διάρκεια ζωής τους είναι μειωμένη σε σχέση με τους εργοστασιακούς αλλά αυξάνουν την απόδοση (και λίγο το θόρυβο)
Υπάρχουν και οι μεταλλικοί με normal core δηλ. 400-600 cpsi που βαφτίζονται racing ενώ στην ουσία είναι μια πολύ καλή οικονομικά λύση σε σχέση με τους εργοστασιακούς.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εχετε κανενα γνωστο εξατμισα με κουρμπαδορο που να μπορει να με εξυπηρετησει???Εχω το προβλημα οτι λογω του v6 look θελει μια κουρμπα απο τις μπουκες μεχρι το καζανακι...
Σημειωνω οτι εχω ηδη παει στους Ποπαυ,Παπαδοπουλο...Δοκιμασε στον Νινο ειναι πολυ καλο παιδι και γνωστης του αντικειμενου.
Ειναι στο σταυρο Αγ. Παρασκευης και το τηλ. ειναι 210 6398115 θα ζητησεις το Γιαννη. -
Άρα απ'ότι κατάλαβα το καλύτερο θα είναι να βάλω εργοστασιακή εξάτμιση από δίλιτρη 147 με έναν μεταλικό καταλύτη το λιγότερο 200 cpsi...
Βασίλη, το cpsi είναι η χωρητικότητα του καταλύτη? Όπως καταλαβαίνεις είμαι λίγο άσχετος...Σας ευχαριστώ πολύ όλους παιδιά...
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Ευχαριστω και σορρυ για την καταχρηση του thread φιλε droemmenΚανένα πρόβλημα εύχομαι να βρούμε και οι δύο την ησυχία μας!
-
droemmen
To cpsi σημαίνει Cells Per Square Inch , δηλ. πόσες τρύπες έχει ανά τετραγωνική ίντσα. Αυτός με τις λιγότερες τρύπες είναι φυσικό να έχει και πιο ελεύθερη ροή. Ομως έχει και μικρότερη επιφάνεια , άρα το 'φιλτράρισμα' είναι λιγότερο και η αντοχή του στο χρόνο μικρότερη.
Η διαφορά μεταξύ ενός 200 cpsi και ενός 400 cpsi φαίνεται και με το μάτι , η κυψέλη του είναι πολύ πιο αραιή.
Προσοχή : οι 100 cpsi δεν βγάζουν εύκολα κάρτα καυσαερίων και αν βγάλουν θα κρατήσουν για λίγο.Η εξάτμιση της 2.0 έχει μεγαλύτερη διάμετρο ;; γιατί η απόδοση της μηχανής σου χρειάζεται μεγαλύτερη διάμετρο από το χταπόδι μέχρι πίσω.
CLIO-V6
Βαγγέλη , για τον Νίνο στην Αγ. Παρασκευή που είπε ο Παναγιώτης έχω να πω κι εγώ τα καλύτερα λόγια , αν και την τελευταία φορά πήγα στον Ποπαυ. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
droemmen
To cpsi σημαίνει Cells Per Square Inch , δηλ. πόσες τρύπες έχει ανά τετραγωνική ίντσα. Αυτός με τις λιγότερες τρύπες είναι φυσικό να έχει και πιο ελεύθερη ροή. Ομως έχει και μικρότερη επιφάνεια , άρα το 'φιλτράρισμα' είναι λιγότερο και η αντοχή του στο χρόνο μικρότερη.
Η διαφορά μεταξύ ενός 200 cpsi και ενός 400 cpsi φαίνεται και με το μάτι , η κυψέλη του είναι πολύ πιο αραιή.
Προσοχή : οι 100 cpsi δεν βγάζουν εύκολα κάρτα καυσαερίων και αν βγάλουν θα κρατήσουν για λίγο.Η εξάτμιση της 2.0 έχει μεγαλύτερη διάμετρο ;; γιατί η απόδοση της μηχανής σου χρειάζεται μεγαλύτερη διάμετρο από το χταπόδι μέχρι πίσω.
Φαντάζομαι ότι θα έχει μεγαλύτερη διάμετρο, δεν ξέρω όμως πραγματικά. Θα προσπαθήσω να μάθω μέσω αντιπροσωπείας αν και δεν νομίζω να βγάλω άκρη ...Αν ξέρει κάποιος παρακαλώ να με διαφωτίσει...
Πάντως από πλευράς ιπποδύναμης ταιριάζω περισσότερο με τον 2.5 V6 της 156 (έχω 195 άλογα) αλλά δεν ξέρω αν θα μπορεί να μπει στο δικό μου... -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Πάντως από πλευράς ιπποδύναμης ταιριάζω περισσότερο με τον 2.5 V6 της 156 (έχω 195 άλογα) αλλά δεν ξέρω αν θα μπορεί να μπει στο δικό μου...Μάλλον χρειάζεσαι μεγαλύτερη σε διάμετρο εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω , έτσι θα αποδώσει και καλύτερα το μοτέρ. Το πόσο θόρυβο θα κάνει εξαρτάται από το πόσα καζανάκια έχει , αν το πρώτο είναι και με διαφράγματα ο θόρυβος θα είναι εργοστασιακός.
Μην σου βάζω ιδέες όμως και μπεις στα έξοδα -
Αυριο θα παω να δοκιμασω σε εναν αλλο εξατμισα...
Για να διουμε..... -
φιλε να σε ρωτησω κατι ασχετο ...
ποιες οι εντυπωσεις σου απο το kompressor , ειναι αυτος της autodelta ?
dinei οντος τοσους ιπους , απο καταναλωση ?συγνωμη που αλλαζω θεμα
Βελτίωση εξάτμισης με...εργοστασιακή εξάτμιση?