Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση εξάτμισης με...εργοστασιακή εξάτμιση?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση εξάτμισης με...εργοστασιακή εξάτμιση?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    22
    500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      droemmen last edited by

      Δεν γράφω σε κάποιο από τα υπάρχοντα θέματα περι εξατμίσεων διότι όλα μιλούν για aftermarket βελτιωτικές εξατμίσεις...

      Εδώ έχω μια απορία σχετικά με τις εργοστασιακές...
      Γνωρίζει κάποιος αν θα μπορούσαμε να βάλουμε εξάτμιση από μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού σε μοντέλο 'μικρότερο' πχ από 2.0 ή 2.5 σε 1.6?
      Αν θεωρήσουμε ότι σε μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού, η εξάτμιση θα πρέπει ν'αφήνει μεγαλύτερο φορτίο να περνάει έτσι θα υπήρχε βελτίωση στην απόδοση?
      Το κυριότερο πλεονέκτημα εκτός από την απόδοση (αν υπάρχει άυξηση) δεν θα ήταν η πλήρης απουσία θορύβου?
      Το ίδιο θα μπορεί να ισχύει και για τους καταλύτες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        droemmen last edited by

        Δεν γράφω σε κάποιο από τα υπάρχοντα θέματα περι εξατμίσεων διότι όλα μιλούν για aftermarket βελτιωτικές εξατμίσεις...

        Εδώ έχω μια απορία σχετικά με τις εργοστασιακές...
        Γνωρίζει κάποιος αν θα μπορούσαμε να βάλουμε εξάτμιση από μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού σε μοντέλο 'μικρότερο' πχ από 2.0 ή 2.5 σε 1.6?
        Αν θεωρήσουμε ότι σε μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού, η εξάτμιση θα πρέπει ν'αφήνει μεγαλύτερο φορτίο να περνάει έτσι θα υπήρχε βελτίωση στην απόδοση?
        Το κυριότερο πλεονέκτημα εκτός από την απόδοση (αν υπάρχει άυξηση) δεν θα ήταν η πλήρης απουσία θορύβου?
        Το ίδιο θα μπορεί να ισχύει και για τους καταλύτες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          droemmen last edited by

          Δεν γράφω σε κάποιο από τα υπάρχοντα θέματα περι εξατμίσεων διότι όλα μιλούν για aftermarket βελτιωτικές εξατμίσεις...

          Εδώ έχω μια απορία σχετικά με τις εργοστασιακές...
          Γνωρίζει κάποιος αν θα μπορούσαμε να βάλουμε εξάτμιση από μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού σε μοντέλο 'μικρότερο' πχ από 2.0 ή 2.5 σε 1.6?
          Αν θεωρήσουμε ότι σε μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού, η εξάτμιση θα πρέπει ν'αφήνει μεγαλύτερο φορτίο να περνάει έτσι θα υπήρχε βελτίωση στην απόδοση?
          Το κυριότερο πλεονέκτημα εκτός από την απόδοση (αν υπάρχει άυξηση) δεν θα ήταν η πλήρης απουσία θορύβου?
          Το ίδιο θα μπορεί να ισχύει και για τους καταλύτες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tiger last edited by

            Με μεγαλυτερη εξάτμιση αυξάνεται ο θόρυβος.
            Αν δεν εχει τουρμπάτο αυτοκίνητο ή εστω πειραγμένο,δεν νομίζω ότι εχεις να κερδίσεις κατι απο την αυξηση του μεγεθους.
            Επιπρόσθετα να ξερεις οτι μια νέα εξάτμιση μπορεί να τρελανει την ECU και να σε στείλει σε safe mode.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              droemmen last edited by

              Ο χρήστης Tiger έγραψε:
              Με μεγαλυτερη εξάτμιση αυξάνεται ο θόρυβος.

              Δεν θα είναι όμως σε αποδεκτά επίπεδα αφού η εξάτμιση είναι της εταιρίας?

              Αν δεν εχει τουρμπάτο αυτοκίνητο ή εστω πειραγμένο,δεν νομίζω ότι εχεις να κερδίσεις κατι απο την αυξηση του μεγεθους.

              Το αυτοκίνητο -για να μην μιλάμε υποθετικά- είναι 147 1.6 kompressor με aftermarket εξάτμιση που όμως κάνει πολύ θόρυβο, αν την άλλαζα με εξάτμιση από την 2.5άρα 156 (που έχουμε σχεδόν ίδια ιπποδύναμη) ή έστω της 2λιτρης δεν θα είχα τα επίπεδα θορύβου της εργοστασιακής 156 και παρόμοια απόδοση?
              Ή μήπως κάπου ξεχνάω κάτι?

              Επιπρόσθετα να ξερεις οτι μια νέα εξάτμιση μπορεί να τρελανει την ECU και να σε στείλει σε safe mode.

              Σύμφωνοι, αλλά παραπάνω από την aftermarket?

              Τι να κάνω ρε γαμώτο αξίζει να βάλω μεγαλύτερη εργοστασιακή ή να ψάξω για άλλη aftermarket που λόγω θορύβου δεν ξέρω αν θα μου 'κάνει'...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Οταν λες aftermarket τι εννοείς ;;
                Μετά την μετατροπή σε compressor τι έχει αλλάξει από την εξάτμιση ;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bts last edited by

                  Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                  Το αυτοκίνητο -για να μην μιλάμε υποθετικά- είναι 147 1.6 kompressor με aftermarket εξάτμιση που όμως κάνει πολύ θόρυβο, αν την άλλαζα με εξάτμιση από την 2.5άρα 156 (που έχουμε σχεδόν ίδια ιπποδύναμη) ή έστω της 2λιτρης δεν θα είχα τα επίπεδα θορύβου της εργοστασιακής 156 και παρόμοια απόδοση?
                  Ή μήπως κάπου ξεχνάω κάτι?

                  Eνοείς εξάτμιση από καταλύτη και πίσω, ή μόνο τελικό;

                  Στη θέση σου, θα δοκίμαζα ολόκληρη την εξάτμιση από την δίλιτρη 147. Αν την πάρεις από τον επίσημο προμηθευτή της Alfa (Imasaf αν θυμάμαι καλά), θα σου κοστίσει πολύ λιγότερο από μία aftermarket.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tiger last edited by

                    Επισης μπορεις να πας σε εναν καλο εξατμισα να συζητήσεις και να σου βαλει μια οπως την θες,και σε σχημα και σε όγκο και σε απόδοση και λιγότερα να δώσεις.Να ζητήσεις εξάτμιση με εργοστασιακές γωνίες(mandrel),γιατι αν παρεις μια απο μαστρο-Μητσο τίγκα στις κούρμπες,σε κακο θα σου βγει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Ευχαριστώ για την ανταπόκριση...

                      Ολόκληρη η εξάτμιση από καταλύτη και πίσω είναι aftermarket custom φτιαγμένη από εξατμισά.
                      Αλλάχτηκε για την καλύτερη απόδοση της μετατροπής, όμως υπάρχει το πρόβλημα του θορύβου, δεν μ'ενδιαφέρει να χάσω κάτι ψιλά από ιπποδύναμη, αρκεί να έχω (και οι γύρω μου) την ησυχία μου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Μάλλον αυτό που σου πρότεινε ο BTS να είναι η λύση για σένα.
                        Για να μην πετάξεις την εξάτμιση θα μπορούσες να προσθέσεις ένα καζανάκι μετά τον καταλύτη , αν είναι και με διαφράγματα θα σου λύσει σίγουρα το πρόβλημα του θορύβου.
                        Ο καταλύτης σου είναι ο νορμάλ , θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν racing καταλύτη 200 cpsi σε συνδοιασμό με το επιπλέον καζανάκι και να κερδίσεις πολλά περισσότερα από την ελεύθερη εξάτμιση που έχεις τώρα με λιγότερο θόρυβο

                        Για racing καταλύτη υπολόγισε 400 - 450 € της Americat

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Εχω στην κατοχη μου ενα τελικο απο clioRs αλλα κανενας εξατμισας δεν καθεται να το βαλει... Περισσοτερα θα βγαλουν με το να κατσουν να βαλουν ενα νεο καζανακι παρα με αυτο που τους παω..
                          Το ιδιο προβλημα εχω κ εγω...Εχω χταποδι,καταλυτη αγωνιστικο,για μεσαιο εναν σωληνα μονο και το τελικο...Οπως ειχα γραψει το τελικο τα επαιξε και πλεον ο θορυβος ειναι ανυποφορος...Δεν θελω να πειραξω το μεσαιο γιατι οσο περιεργο και αν σας φανει ειδα διαφορα οταν κατηργησα το καζανακι...
                          Εχετε κανενα γνωστο εξατμισα με κουρμπαδορο που να μπορει να με εξυπηρετησει???Εχω το προβλημα οτι λογω του v6 look θελει μια κουρμπα απο τις μπουκες μεχρι το καζανακι...
                          Σημειωνω οτι εχω ηδη παει στους Ποπαυ,Παπαδοπουλο...
                          Ευχαριστω και σορρυ για την καταχρηση του thread φιλε droemmen

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                            και με διαφράγματα θα σου λύσει σίγουρα το πρόβλημα του θορύβου.
                            Ο καταλύτης σου είναι ο νορμάλ , θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν racing καταλύτη 200 cpsi σε συνδοιασμό με το επιπλέον καζανάκι και να κερδίσεις πολλά περισσότερα από την ελεύθερη εξάτμιση που έχεις τώρα με λιγότερο θόρυβο

                            Για racing καταλύτη υπολόγισε 400 - 450 € της Americat

                            Οι αγωνιστικοί καταλύτες εχουν γυρω στα 1000 ευρω αν δεν απατώμαι,οι απλοί μεταλλικοί που βαφτίζονται αγωνιστικοί εχουν 250-450 ευρώ.

                            Αλλα το πιο σημαντικό ειναι ότι ο καταλυτης λειτουργει και ως silencer αν δεν απατώμαι,άρα βαζοντας εναν πιο χαλαρό θα χασει παλι την ησυχία του!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                              και με διαφράγματα θα σου λύσει σίγουρα το πρόβλημα του θορύβου.
                              Ο καταλύτης σου είναι ο νορμάλ , θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις έναν racing καταλύτη 200 cpsi σε συνδοιασμό με το επιπλέον καζανάκι και να κερδίσεις πολλά περισσότερα από την ελεύθερη εξάτμιση που έχεις τώρα με λιγότερο θόρυβο

                              Για racing καταλύτη υπολόγισε 400 - 450 € της Americat

                              Οι αγωνιστικοί καταλύτες εχουν γυρω στα 1000 ευρω αν δεν απατώμαι,οι απλοί μεταλλικοί που βαφτίζονται αγωνιστικοί εχουν 250-450 ευρώ.

                              Αλλα το πιο σημαντικό ειναι ότι ο καταλυτης λειτουργει και ως silencer αν δεν απατώμαι,άρα βαζοντας εναν πιο χαλαρό θα χασει παλι την ησυχία του!

                              Οι εργοστασιακοί καταλύτες έχουν πυκνότητα ~ 400 - 600 cpsi , είναι κεραμικοί , έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής , αυξάνουν όμως το backpressure στην εξάτμιση μειώνοντας την απόδοση.
                              Οι αγωνιστικοί (FIA homologated) είναι συνήθως 100 cpsi είναι μεταλλικοί , φιλτράρουν λιγότερο τα καυσαέρια (συνήθως δεν βγάζουν κάρτα καυσαερίων) , έχουν σημαντικά μικρότερη ζωή , αυξάνουν το θόρυβο , αυξάνουν όμως πολύ την απόδοση.
                              Οι αγωνιστικοί - βελτιωτικοί καταλύτες είναι μεταλλικοί , 100 - 200 cpsi

                              Oi 200 cpsi είναι μια καλή λύση για ιδιώτη που θέλει να αυξήσει την απόδοση και να βγάζει κάρτα καυσαερίων. Η διάρκεια ζωής τους είναι μειωμένη σε σχέση με τους εργοστασιακούς αλλά αυξάνουν την απόδοση (και λίγο το θόρυβο)

                              Υπάρχουν και οι μεταλλικοί με normal core δηλ. 400-600 cpsi που βαφτίζονται racing ενώ στην ουσία είναι μια πολύ καλή οικονομικά λύση σε σχέση με τους εργοστασιακούς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panoss last edited by

                                Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                Εχετε κανενα γνωστο εξατμισα με κουρμπαδορο που να μπορει να με εξυπηρετησει???Εχω το προβλημα οτι λογω του v6 look θελει μια κουρμπα απο τις μπουκες μεχρι το καζανακι...
                                Σημειωνω οτι εχω ηδη παει στους Ποπαυ,Παπαδοπουλο...

                                Δοκιμασε στον Νινο ειναι πολυ καλο παιδι και γνωστης του αντικειμενου.
                                Ειναι στο σταυρο Αγ. Παρασκευης και το τηλ. ειναι 210 6398115 θα ζητησεις το Γιαννη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  droemmen last edited by

                                  Άρα απ'ότι κατάλαβα το καλύτερο θα είναι να βάλω εργοστασιακή εξάτμιση από δίλιτρη 147 με έναν μεταλικό καταλύτη το λιγότερο 200 cpsi...
                                  Βασίλη, το cpsi είναι η χωρητικότητα του καταλύτη? Όπως καταλαβαίνεις είμαι λίγο άσχετος...

                                  Σας ευχαριστώ πολύ όλους παιδιά...

                                  Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                                  Ευχαριστω και σορρυ για την καταχρηση του thread φιλε droemmen

                                  Κανένα πρόβλημα εύχομαι να βρούμε και οι δύο την ησυχία μας!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    droemmen
                                    To cpsi σημαίνει Cells Per Square Inch , δηλ. πόσες τρύπες έχει ανά τετραγωνική ίντσα. Αυτός με τις λιγότερες τρύπες είναι φυσικό να έχει και πιο ελεύθερη ροή. Ομως έχει και μικρότερη επιφάνεια , άρα το 'φιλτράρισμα' είναι λιγότερο και η αντοχή του στο χρόνο μικρότερη.
                                    Η διαφορά μεταξύ ενός 200 cpsi και ενός 400 cpsi φαίνεται και με το μάτι , η κυψέλη του είναι πολύ πιο αραιή.
                                    Προσοχή : οι 100 cpsi δεν βγάζουν εύκολα κάρτα καυσαερίων και αν βγάλουν θα κρατήσουν για λίγο.

                                    Η εξάτμιση της 2.0 έχει μεγαλύτερη διάμετρο ;; γιατί η απόδοση της μηχανής σου χρειάζεται μεγαλύτερη διάμετρο από το χταπόδι μέχρι πίσω.

                                    CLIO-V6
                                    Βαγγέλη , για τον Νίνο στην Αγ. Παρασκευή που είπε ο Παναγιώτης έχω να πω κι εγώ τα καλύτερα λόγια , αν και την τελευταία φορά πήγα στον Ποπαυ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      droemmen last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                      droemmen
                                      To cpsi σημαίνει Cells Per Square Inch , δηλ. πόσες τρύπες έχει ανά τετραγωνική ίντσα. Αυτός με τις λιγότερες τρύπες είναι φυσικό να έχει και πιο ελεύθερη ροή. Ομως έχει και μικρότερη επιφάνεια , άρα το 'φιλτράρισμα' είναι λιγότερο και η αντοχή του στο χρόνο μικρότερη.
                                      Η διαφορά μεταξύ ενός 200 cpsi και ενός 400 cpsi φαίνεται και με το μάτι , η κυψέλη του είναι πολύ πιο αραιή.
                                      Προσοχή : οι 100 cpsi δεν βγάζουν εύκολα κάρτα καυσαερίων και αν βγάλουν θα κρατήσουν για λίγο.

                                      Η εξάτμιση της 2.0 έχει μεγαλύτερη διάμετρο ;; γιατί η απόδοση της μηχανής σου χρειάζεται μεγαλύτερη διάμετρο από το χταπόδι μέχρι πίσω.

                                      Φαντάζομαι ότι θα έχει μεγαλύτερη διάμετρο, δεν ξέρω όμως πραγματικά. Θα προσπαθήσω να μάθω μέσω αντιπροσωπείας αν και δεν νομίζω να βγάλω άκρη ...Αν ξέρει κάποιος παρακαλώ να με διαφωτίσει...
                                      Πάντως από πλευράς ιπποδύναμης ταιριάζω περισσότερο με τον 2.5 V6 της 156 (έχω 195 άλογα) αλλά δεν ξέρω αν θα μπορεί να μπει στο δικό μου...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                                        Πάντως από πλευράς ιπποδύναμης ταιριάζω περισσότερο με τον 2.5 V6 της 156 (έχω 195 άλογα) αλλά δεν ξέρω αν θα μπορεί να μπει στο δικό μου...

                                        Μάλλον χρειάζεσαι μεγαλύτερη σε διάμετρο εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω , έτσι θα αποδώσει και καλύτερα το μοτέρ. Το πόσο θόρυβο θα κάνει εξαρτάται από το πόσα καζανάκια έχει , αν το πρώτο είναι και με διαφράγματα ο θόρυβος θα είναι εργοστασιακός.
                                        Μην σου βάζω ιδέες όμως και μπεις στα έξοδα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bagus last edited by

                                          Αυριο θα παω να δοκιμασω σε εναν αλλο εξατμισα...
                                          Για να διουμε.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            photis last edited by

                                            φιλε να σε ρωτησω κατι ασχετο ...
                                            ποιες οι εντυπωσεις σου απο το kompressor , ειναι αυτος της autodelta ?
                                            dinei οντος τοσους ιπους , απο καταναλωση ?

                                            συγνωμη που αλλαζω θεμα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr