Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νευροεπιστήμονες προτείνουν νέο σχεδιασμό για τα ταμπλό ....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νευροεπιστήμονες προτείνουν νέο σχεδιασμό για τα ταμπλό ....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gfon last edited by

      'Νευροεπιστήμονες προτείνουν νέο σχεδιασμό για τα ταμπλό αεροσκαφών και αυτοκινήτων

      Κέμπριτζ, Βρετανία

      Οι σημερινοί πίνακες οργάνων στα κόκπιτ των αεροσκαφών και στα αυτοκίνητα δεν είναι σχεδιασμένα με τη βέλτιστη διάταξη ώστε να ενημερώνουν γρήγορα και αποτελεσματικά τους χειριστές, διαπιστώνουν Βρετανοί νευροεπιστήμονες. Παραδόξως, προτείνουν ταμπλό με περισσότερες ενδείξεις. Η διάταξη αυτή, αναφέρουν την Τετάρτη οι ερευνητές, θα αξιοποιούσε ένα νευρικό κύκλωμα στον εγκέφαλο που ενημερώνει ταχύτερα για μεταβολές στο οπτικό πεδίο του χειριστή.Όπως εξηγεί το EurekAlert.org, οι σημερινοί πίνακες περιλαμβάνουν σχετικά λίγα στοιχεία με πολλαπλές χρήσεις, καθώς βασίζονται στην υπόθεση ότι ο χρόνος αντίδρασης βελτιώνεται όταν πολλές διαφορετικές ενδείξεις συγκεντρώνονται στο ίδιο όργανο. Για παράδειγμα, το ίδιο αντικείμενο στο ταμπλό μπορεί να αναβοσβήνει με διαφορετικά χρώματα ώστε να προσφέρει διαφορετικές πληροφορίες. Όμως τα πειράματα της ομάδας του Γκρεγκ Ντέιβις στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ στη Βρετανία έδειξαν ότι σε πολλές περιπτώσεις θα έπρεπε να εφαρμόζεται η αντίθετη λογική: το ταμπλό πρέπει να αποκτήσει περισσότερα οπτικά στοιχεία με εξειδικευμένες λειτουργίες.Με δημοσίευσή του στο Philosophical Transactions A, ο Ντέιβις επισημαίνει ότι ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται μεταβολές στο οπτικό του πεδίο μέσω δύο νευρικών κυκλωμάτων. Τα σημερινά ταμπλό ενεργοποιούν κυρίως το «μικροκυτταρικό-κοιλιακό» μονοπάτι, το οποίο ανιχνεύει μεταβολές σε κάθε μεμονωμένο οπτικό στοιχείο.Αντί για το κύκλωμα αυτό, προτείνει ο Ντέιβις, οι πίνακες θα έπρεπε να απευθύνονται στο «μαγνοκυτταρικό-ραχιαίο μονοπάτι», το οποίο ενημερώνει για μεταβολές οπτικών στοιχείων σε σχέση με άλλα στοιχεία.Η ομάδα του νευροεπιστήμονα δοκίμασε πειραματικά ταμπλό σχεδιασμένα ειδικά για να διεγείρουν το ραχιαίο νευρικό κύκλωμα. Διαπιστώθηκε ότι οι εθελοντές αντιδρούσαν 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργά όταν μια ένδειξη εμφανιζόταν μέσα σε έναν κύκλο που περιελάμβανε και άλλες ενδείξεις, από ό,τι αν εμφανιζόταν μέσα σε έναν ξεχωριστό κύκλο.Ο Ντέβις πιστεύει ότι για να βελτιστοποιηθούν οι πίνακες ελέγχου θα πρέπει να απευθύνονται και στα δύο νευρικά κυκλώματα, αλλά κυρίως στο ραχιαίο.
      «Επανεξετάζοντας τον πειραματικό σχεδιασμό ώστε να ενεργοποιούμε εξίσου τα δύο μονοπάτια, διαπιστώσαμε ότι οι πίνακες ενδείξεων πολλαπλών αντικειμένων συχνά οδηγούν σε καλύτερες επιδόσεις» αναφέρει.'

      news.in.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gfon last edited by

        'Νευροεπιστήμονες προτείνουν νέο σχεδιασμό για τα ταμπλό αεροσκαφών και αυτοκινήτων

        Κέμπριτζ, Βρετανία

        Οι σημερινοί πίνακες οργάνων στα κόκπιτ των αεροσκαφών και στα αυτοκίνητα δεν είναι σχεδιασμένα με τη βέλτιστη διάταξη ώστε να ενημερώνουν γρήγορα και αποτελεσματικά τους χειριστές, διαπιστώνουν Βρετανοί νευροεπιστήμονες. Παραδόξως, προτείνουν ταμπλό με περισσότερες ενδείξεις. Η διάταξη αυτή, αναφέρουν την Τετάρτη οι ερευνητές, θα αξιοποιούσε ένα νευρικό κύκλωμα στον εγκέφαλο που ενημερώνει ταχύτερα για μεταβολές στο οπτικό πεδίο του χειριστή.Όπως εξηγεί το EurekAlert.org, οι σημερινοί πίνακες περιλαμβάνουν σχετικά λίγα στοιχεία με πολλαπλές χρήσεις, καθώς βασίζονται στην υπόθεση ότι ο χρόνος αντίδρασης βελτιώνεται όταν πολλές διαφορετικές ενδείξεις συγκεντρώνονται στο ίδιο όργανο. Για παράδειγμα, το ίδιο αντικείμενο στο ταμπλό μπορεί να αναβοσβήνει με διαφορετικά χρώματα ώστε να προσφέρει διαφορετικές πληροφορίες. Όμως τα πειράματα της ομάδας του Γκρεγκ Ντέιβις στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ στη Βρετανία έδειξαν ότι σε πολλές περιπτώσεις θα έπρεπε να εφαρμόζεται η αντίθετη λογική: το ταμπλό πρέπει να αποκτήσει περισσότερα οπτικά στοιχεία με εξειδικευμένες λειτουργίες.Με δημοσίευσή του στο Philosophical Transactions A, ο Ντέιβις επισημαίνει ότι ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται μεταβολές στο οπτικό του πεδίο μέσω δύο νευρικών κυκλωμάτων. Τα σημερινά ταμπλό ενεργοποιούν κυρίως το «μικροκυτταρικό-κοιλιακό» μονοπάτι, το οποίο ανιχνεύει μεταβολές σε κάθε μεμονωμένο οπτικό στοιχείο.Αντί για το κύκλωμα αυτό, προτείνει ο Ντέιβις, οι πίνακες θα έπρεπε να απευθύνονται στο «μαγνοκυτταρικό-ραχιαίο μονοπάτι», το οποίο ενημερώνει για μεταβολές οπτικών στοιχείων σε σχέση με άλλα στοιχεία.Η ομάδα του νευροεπιστήμονα δοκίμασε πειραματικά ταμπλό σχεδιασμένα ειδικά για να διεγείρουν το ραχιαίο νευρικό κύκλωμα. Διαπιστώθηκε ότι οι εθελοντές αντιδρούσαν 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργά όταν μια ένδειξη εμφανιζόταν μέσα σε έναν κύκλο που περιελάμβανε και άλλες ενδείξεις, από ό,τι αν εμφανιζόταν μέσα σε έναν ξεχωριστό κύκλο.Ο Ντέβις πιστεύει ότι για να βελτιστοποιηθούν οι πίνακες ελέγχου θα πρέπει να απευθύνονται και στα δύο νευρικά κυκλώματα, αλλά κυρίως στο ραχιαίο.
        «Επανεξετάζοντας τον πειραματικό σχεδιασμό ώστε να ενεργοποιούμε εξίσου τα δύο μονοπάτια, διαπιστώσαμε ότι οι πίνακες ενδείξεων πολλαπλών αντικειμένων συχνά οδηγούν σε καλύτερες επιδόσεις» αναφέρει.'

        news.in.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr