Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    211.000 km...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 211.000 km...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    30
    150
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dmitspan last edited by

      το μοτόρι μου έχει γράψει κοντά στα 211 Κ χιλιόμετρα.. θυμίζω είναι honda civic '85 1.3

      θα ήταν καλή ιδέα να το έδινα για ένα ρεκτιφιέ; `Ενας μου 'πε ότι μάλλον θέλουν αλλαγή τα ελατήρια και θα 'ναι εντάξει, αλλά δεν κατάλαβα Χριστό!

      `Εχει σημασία που είναι αυτόματο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dmitspan last edited by

        το μοτόρι μου έχει γράψει κοντά στα 211 Κ χιλιόμετρα.. θυμίζω είναι honda civic '85 1.3

        θα ήταν καλή ιδέα να το έδινα για ένα ρεκτιφιέ; `Ενας μου 'πε ότι μάλλον θέλουν αλλαγή τα ελατήρια και θα 'ναι εντάξει, αλλά δεν κατάλαβα Χριστό!

        `Εχει σημασία που είναι αυτόματο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dmitspan last edited by

          το μοτόρι μου έχει γράψει κοντά στα 211 Κ χιλιόμετρα.. θυμίζω είναι honda civic '85 1.3

          θα ήταν καλή ιδέα να το έδινα για ένα ρεκτιφιέ; `Ενας μου 'πε ότι μάλλον θέλουν αλλαγή τα ελατήρια και θα 'ναι εντάξει, αλλά δεν κατάλαβα Χριστό!

          `Εχει σημασία που είναι αυτόματο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nass last edited by

            Μόνο ο μηχανικός σου μπορεί να το απαντήσει αυτό

            Θα του ζητήσεις να κάνει μια μέτρηση συμπίεσης στους κυλίνδρους...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • J
              jazzouras last edited by

              Αν δεν καίει λάδια γατί να το πειράξεις? Και την συμπίεση να βελτιώσεις δεν θα κερδίσεις πολλά και θα ρισκάρεις περισσότερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                sharpshooter last edited by

                Αν δεν καίει λάδια τότε να μην το πειράξεις. Επίσης μια μέτρηση της συμπίεσης των κυλίνδρων δεν θα έβλαπτε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  mousatos last edited by

                  Για Honda τα χιλιόμετρα που έχεις είναι λίγα ,αν είχες πάνω απο 300.000 τότε ναι .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spiros19 last edited by

                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                      έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';

                      Ενα τουρμπο??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
                        Επίσης μια μέτρηση της συμπίεσης των κυλίνδρων δεν θα έβλαπτε.

                        Πως γίνεται αυτό?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          tiger last edited by

                          Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                          έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';

                          Ο πιο απλος τρόπος ειναι να παρεις ενα καινούριο αυτοκινητο που θα εχει φρενα,αναρτήσεις και αλλα τετοια περιττα πράγματα
                          Εναλλακτικα μπορείς να δοκιμάσεις και καθαρισμό των μπεκ.Αλλαγή ελατηρίων και 'μαλλον θα είναι εντάξει' δεν ειναι και πολύ χρήσιμο συμφωνεις;Το παλιο αυτοκινητο ζητάει λεφτά αλλα το αν θα πιασουν τόπο ειναι αλλη ιστορία.
                          Παντως αυτοκίνητο πανω απο 20ετια καλο ειναι να μην το κρατάμε εάν δεν σκοπευουμε να το κανουμε αντίκα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                            έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';

                            Μήπως υπάρχουν πολλές απώλειες στη μετάδοση λόγω φθοράς στο δίσκο;
                            Συμβαίνει αυτό στα αυτόματα ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Να σο πω να τα κατοστήσεις θα είναι ανεπίκαιρο!!
                              Οπότε να το ξαναμηδενίσεις το κοντέρ!!!

                              Αν δεν σου βγάζει προβλήματα μην το σκαλίζεις!! Χόντα είναι αυτή, ξέρει τι φτιάχνει!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dmitspan last edited by

                                Δεν έχει προβλήματα δόξα το θεό, αλλά θα αποκτήσει όταν το ρίξω στο γκρεμό τόσο εκνευριστικό που έχει καταντήσει..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Εκκνευριστικό λόγω αυτόματου;
                                  Αλλιώς γιατί;

                                  Πάντως ένα Σιβίκ (Shuttle) που οδήγησα αυτόματο (και 4Χ4) ήταν από τα χειρότερα (ανασφαλή) αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει στην ζωή μου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dmitspan last edited by

                                    Εκνευριστικό επειδή δεν τραβάει πια και από ροπή 0, γενικώς έχει πέσει πολύ. Τι άλλο μπορεί να θέλει εκτός από ρεκτιφιέ ή τουρμπίνα; `Οσο για φθορά δίσκου, που στην πραγματικότητα έχει πολλούς μικρούς, δε θα έπρεπε να μυρίζει;Σύμπτωμα που σημαίνει πως θέλει αλλαγή. Αυτό όμως είναι οκ, οπότε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      manos16 last edited by

                                      Eχουμε το ιδιο αυτοκινητο ,παντα αυτοματο.
                                      Δεν προκυτε ποτε να μυρισεις δισκο ποτε διοτι απλα δεν εχει δισκο οπως τα αλλα αυτοκινητα απλα ελενξε τις σταθμες των υγρων του κιβωτιου σου μιλαω για τα υδραυλικα υγρα που κανουν την συμπλεξη στο κιβωτιο εαν εχεις κανει πολλα χιλιομετρα θελουν αλλαγη εαν συνεχιζει η απωλεια ροπης ο μηχανικος πρεπει να κοιταξει την αντλια των υδραυλικων (περνει επισκευη).
                                      αυτα για το κιβωτιο
                                      Για το μοτερ τωρα ,καθαρισμο μπεκ ... θα χρειαζοταν εαν ειχε ,το καμπυλατερ το παει μια χαρα εαν εχεις σκορτσαρισματα καντου ενα καθαρισμο).
                                      Ζεστανε τον κινητηρα σου βγαλε ταπα λαδιου, αυτη που συμπληρωνης τα λαδια ,δες ,εχεις αναθυμιασεις απο καμενο λαδι (φθορα κινητηρα ελατηρια)
                                      Κατα την εκκινηση εχεις καπνο γαλαγιο πισω απο καμμενο λαδι στιγμιαια
                                      (τσιμουχακια βαλβιδων)
                                      Με ζεστο κινητηρα με γκαζιες σταματημενος εχεις το προηγουμενο φαινομενο (φθορα κινητηρα )
                                      Αυτα εαν και νομιζω οτι το προβλημα το εντοπιζω στο κιβωτιο σου στα υδραυλικα του γιατι οσο και να ειχε πεσει ο κινητηρας δεν θα εχει 0 ροπη.
                                      Το αμαξι ειναι το δευτερο μου και ειναι φανταστικο για την πολη απροβληματιστο
                                      καλους δρομους

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        mark last edited by

                                        Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                                        έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';

                                        Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο να ξανανιώσει ο κινητήρας σου. Αλήθεια έχεις σκεφτεί τη 'μεταμόσχευση' κινητήρα από Civic Type-R?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης Mark έγραψε:

                                          έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';

                                          Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο να ξανανιώσει ο κινητήρας σου. Αλήθεια έχεις σκεφτεί τη 'μεταμόσχευση' κινητήρα από Civic Type-R?

                                          Type-R με αυτόματο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            manos16 last edited by

                                            Ο χρήστης Mark έγραψε:

                                            έχει πέσει πολύ η απόδοση του κινητήρα και η ροπή του έχει σχεδόν μηδενιστεί. υπάρχει άλλος τρόπος για να 'ξανανιώσει';

                                            Είναι πολύ δύσκολο, έως αδύνατο να ξανανιώσει ο κινητήρας σου. Αλήθεια έχεις σκεφτεί τη 'μεταμόσχευση' κινητήρα από Civic Type-R?

                                            Ωραιο αυτο μου εφτιαξε την μερα , σε ενα αυτοκινητο που στοιχιζει 1500Ε να χαλασεις 6000Ε+ για να το δυναμωσεις και το σημαντικοτερο να ειναι τριταχυτο αυτόματο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr