Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εντυπώσεις από λάστιχα Kumho?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εντυπώσεις από λάστιχα Kumho?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    6
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Τα διαθέτει μαγαζί που θέλει να μου τα πουλήσει. Δυστυχώς δεν ξέρω ποιο μοντέλο. Διάσταση 195/70-14 σε παλιό μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο.
      Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για τη μάρκα αυτή ελαστικών. Δεν είμαι εναντίον λιγότερο εμπορικών κατασκευαστών, άλλωστε φαίνεται να είμαι ο μόνος που είχε συμπαθήσει τα Marangoni Trio.... Απλά θέλω να δω αν έχουν κάποια συγκεκριμένα μειονεκτήματα (αντοχή, φθορά, συμπεριφορά σε διάφορες συνθήκες κλπ).
      Θέλω γρήγορη φθορά (γιατί πόσα χιλιόμετρα θα προλάβω να κάνω σε 2 χρόνια που θέλουν τα λάστιχα στην Ελλάδα για να ξεραθούν?), καλή πρόσφυση στο στεγνό (όταν βρέχει σε ελληνικό δρόμο πάω σαν χεσμένος ή απλά κάθομαι σπίτι μου), όχι ψηλό δείκτη ταχύτητας (παλιό αυτοκίνητο) αλλά μάλλον ψηλό δείκτη φορτίου (βαρύ αυτοκίνητο).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Τα διαθέτει μαγαζί που θέλει να μου τα πουλήσει. Δυστυχώς δεν ξέρω ποιο μοντέλο. Διάσταση 195/70-14 σε παλιό μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο.
        Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για τη μάρκα αυτή ελαστικών. Δεν είμαι εναντίον λιγότερο εμπορικών κατασκευαστών, άλλωστε φαίνεται να είμαι ο μόνος που είχε συμπαθήσει τα Marangoni Trio.... Απλά θέλω να δω αν έχουν κάποια συγκεκριμένα μειονεκτήματα (αντοχή, φθορά, συμπεριφορά σε διάφορες συνθήκες κλπ).
        Θέλω γρήγορη φθορά (γιατί πόσα χιλιόμετρα θα προλάβω να κάνω σε 2 χρόνια που θέλουν τα λάστιχα στην Ελλάδα για να ξεραθούν?), καλή πρόσφυση στο στεγνό (όταν βρέχει σε ελληνικό δρόμο πάω σαν χεσμένος ή απλά κάθομαι σπίτι μου), όχι ψηλό δείκτη ταχύτητας (παλιό αυτοκίνητο) αλλά μάλλον ψηλό δείκτη φορτίου (βαρύ αυτοκίνητο).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Τα διαθέτει μαγαζί που θέλει να μου τα πουλήσει. Δυστυχώς δεν ξέρω ποιο μοντέλο. Διάσταση 195/70-14 σε παλιό μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο.
          Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για τη μάρκα αυτή ελαστικών. Δεν είμαι εναντίον λιγότερο εμπορικών κατασκευαστών, άλλωστε φαίνεται να είμαι ο μόνος που είχε συμπαθήσει τα Marangoni Trio.... Απλά θέλω να δω αν έχουν κάποια συγκεκριμένα μειονεκτήματα (αντοχή, φθορά, συμπεριφορά σε διάφορες συνθήκες κλπ).
          Θέλω γρήγορη φθορά (γιατί πόσα χιλιόμετρα θα προλάβω να κάνω σε 2 χρόνια που θέλουν τα λάστιχα στην Ελλάδα για να ξεραθούν?), καλή πρόσφυση στο στεγνό (όταν βρέχει σε ελληνικό δρόμο πάω σαν χεσμένος ή απλά κάθομαι σπίτι μου), όχι ψηλό δείκτη ταχύτητας (παλιό αυτοκίνητο) αλλά μάλλον ψηλό δείκτη φορτίου (βαρύ αυτοκίνητο).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Πιστεύω ότι τα ΚUMHO είναι παρεξηγημένα λάστιχα και ότι αξίζουν τα (λίγα) λεφτά τους. Αν η τιμή τους είναι καλή δεν βλέπω το λόγο να μην τα επιλέξεις.
            Σαν εταιρεία πάντως έχει επενδύσει πολλά λεφτά σε αγώνες-εξέλιξη και στην Ευρώπη , εκτός Ασίας και Αμερικής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Τα μαμίσια Kumho που είχα στο accent τα είχα αλλάξει άρον-άρον στα δύο χρόνια με μόλις 12.000 χλμ, μετά από μια παρολίγον περιπέτεια σε δρόμο με λίγα νερά. Δεν ξέρω βέβαια πόσο καιρό κάθονταν στη μάντρα πριν αγοράσω το αυτοκίνητο, όμως μόνο εμπιστοσύνη δεν ενέπνεαν. Σε άλλο accent, τα Kumho 3 ετών βρώμιζαν τον αέρα όταν φρενάριζα δυνατά σε στεγνό.
              Ίσως είχα πέσει στην περίπτωση, όμως με τα michelin energy νιώθω πολύ καλύτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgex last edited by

                Είχα Kumho στο R19 16V σε διάσταση 195/50-15. Κανένα πρόβλημα. Όλα μια χαρά.
                Συγκρίσεις με άλλα δεν μπορώ να σου πώ γιατί όταν αλλάζεις και βάζεις καινούργια, τα πάντα φαίνονται καλύτερα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  teo_3 last edited by

                  Ο χρήστης georgex έγραψε:
                  Είχα Kumho στο R19 16V σε διάσταση 195/50-15. Κανένα πρόβλημα. Όλα μια χαρά.
                  Συγκρίσεις με άλλα δεν μπορώ να σου πώ γιατί όταν αλλάζεις και βάζεις καινούργια, τα πάντα φαίνονται καλύτερα...

                  Ποιό μοντέλο έχεις , το Ecsta Supra 712 ή το KH11. Σκέφτομαι να βάλω τα πρώτα. Σε τι τιμή το βρήκες και ρωτώ μιά που στο νετ το βλέπω το λάστιχο σαν 'value for money' λάστιχο και οι δικοί μας το μοστράρουν σαν κορυφαίο της κατηγορίας του!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Τελικά τα έβαλα τα Kumho, είναι τα Powerstar 758 σε μέγεθος 195/70-14 και μια και πια έχουν κάτσει καλά και δοκιμάστηκαν σε πόλη, επαρχία, χωματόδρομο και εθνική οδό και σε βροχή έχω να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Δεν μπορώ να τα συγκρίνω με κάτι άλλο ούτε με τα προηγούμενα αφού μαζί με τα λάστιχα (που ήταν 175-14 κάτι σε Michelin χωρίς φθορά αλλά 5-6 ετών) αλλάχτηκαν και τα αμορτισέρ που υστερούσαν πολύ.
                    Έχω μάλλον υπερβολική πρόσφυση σε στροφές (αν κάτι τέτοιο είναι δυνατό!) (τα επίπεδα καθίσματα έχουν μηδενική πλευρική στήριξη και σαν δερμάτινα είναι και γλυστερά....)! Βοηθάει και το 50/50 ζύγισμα του αυτοκινήτου. Στο όριο ήπια υποστροφή και σε άφημα σαφής αλλαγή ζυγίσματος αλλά χωρίς γύρισμα.
                    Χαζοσπιναρίσματα στις εκκινήσεις σπάνια, θετικό σημείο.
                    Σε χώμα πολύ άνετα και με καλή πρόσφυση, δεν γυρίζει εύκολα.
                    Μάλλον μαλακά πλαϊνά που δεν προωθούν τις γρήγορες αντιδράσεις αλλά από άνεση πάει πολύ καλά. Ο τυχόν θόρυβος καλύπτεται έτσι κι αλλιώς από την βουή του κινητήρα (δεν έχει 5η) και τους έντονους αεροδυναμικούς οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω.
                    Σε βρεγμένο μάλλον έχω αισθανθεί τα όρια της υδρολίσθησης σε κακό γυαλιστερό δρόμο με πολύ νερό σε ταχύτητες μεγαλύτερες από όσο μπορούσα να ελπίζω.... οπότε καλά κι απο εκεί, δεν πάμε και γυρεύοντας στο βρεγμένο στην Ελλάδα.
                    Τα φρένα δεν έχουν δοκιμαστεί ιδιαίτερα αλλά γενικά το αυτοκίνητο με 4 δίσκους φρενάρει πολύ καλά (ιδίως με τα νέα αμορτισέρ) και λόγω βάρους και γενικού στυλ δεν χρησιμοποιείται για φρεναρίσματα οριακά για τοποθέτηση κλπ. Πάντως μπλοκάρουν δύσκολα ακόμα και σε βρεγμένο.
                    Συνολικά ικανοποιημένος, τα λάστιχα εμπνέουν εμπιστοσύνη και υπερκαλύπτουν τις ανάγκες και δυνατότητες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και του οδηγού (που αναγκαστικά προσαρμόζεται στις δυνατότητες του αυτοκινήτου) που τα θεωρεί ευχάριστη έκπληξη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr