Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα αυτοκίνητα.Θά αντέξουν στό χρόνο;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νέα αυτοκίνητα.Θά αντέξουν στό χρόνο;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    27
    52
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Αφορμή γιά αυτό τό θέμα,ήταν η δημοσιευση τού Μάκη (G60Power),πού είπε ότι:
      'Νά δούμε οι σημερινοί ντενεκέδες πόσο θά αντέξουν'

      Ακούω λοιπών τή γνώμη σάς.
      Τά σημερινά αυτοκίνητα,θά μπορέσουν νά αποδειχτούν ισάξια μέ τά παλαιώτερα μοντέλα,στό θέμα τής αντοχής στό χρόνο;
      Θά μπορέσουν νά γίνουν 'αυτοκίνητα γιά μιά ζωή';

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Αφορμή γιά αυτό τό θέμα,ήταν η δημοσιευση τού Μάκη (G60Power),πού είπε ότι:
        'Νά δούμε οι σημερινοί ντενεκέδες πόσο θά αντέξουν'

        Ακούω λοιπών τή γνώμη σάς.
        Τά σημερινά αυτοκίνητα,θά μπορέσουν νά αποδειχτούν ισάξια μέ τά παλαιώτερα μοντέλα,στό θέμα τής αντοχής στό χρόνο;
        Θά μπορέσουν νά γίνουν 'αυτοκίνητα γιά μιά ζωή';

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Αφορμή γιά αυτό τό θέμα,ήταν η δημοσιευση τού Μάκη (G60Power),πού είπε ότι:
          'Νά δούμε οι σημερινοί ντενεκέδες πόσο θά αντέξουν'

          Ακούω λοιπών τή γνώμη σάς.
          Τά σημερινά αυτοκίνητα,θά μπορέσουν νά αποδειχτούν ισάξια μέ τά παλαιώτερα μοντέλα,στό θέμα τής αντοχής στό χρόνο;
          Θά μπορέσουν νά γίνουν 'αυτοκίνητα γιά μιά ζωή';

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Γιατί να μην αντέξουν; Χάρη στις προόδους της μεταλλουργίας, τα σημερινά μοτέρ στα 110.000 χλμ. είναι ακόμα καινούργια (για συγκρίνετε με κάτι Ford Popular - για παράδειγμα - που θέλανε ανακατασκευή ή αντικατάσταση κινητήρα στα 30.000 χλμ.). Και τα αμαξώματα έχουν καλύτερη αντισκωριακή προστασία και ακαμψία απ'ό,τι τα παλιά. Γιατί να μην αντέξουν; Ο μόνος λόγος που βλέπω εγώ είναι η έλλειψη ανταλλακτικών.

            Από εκεί κι έπειτα, τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν όλα τα προσόντα ν'αντέξουν όσο και τα παλιότερα, για να μην πω ακόμη περισσότερο. Απλά είναι η ανόητη αντίληψη ότι - και καλά - η βαρύτερη κατασκευή αντέχει περισσότερο και η νοσταλγία.

            Από την άλλη, γιατί να πάρω ένα αυτοκίνητο και να το κρατήσω 'για μια ζωή'; Αυτή η αντίληψη είναι εντελώς ηλίθια. Το αυτοκίνητο είναι ένα μηχάνημα, ένα κομμάτι μηχανολογικού/ηλεκτρονικού εξοπλισμού που το αγοράζω για συγκεκριμένη δουλειά και που, όταν κρίνω ότι πια δεν καλύπτει τις ανάγκες μου, το πουλάω ή το αποσύρω. Εδώ καλά-καλά τη γυναίκα δεν την παίρνουμε για μια ζωή, το αυτοκίνητο θα αντιμετωπίσουμε έτσι;

            Το πουλί πρέπει ν'αλλάζει την τροφή, όχι σκέτο κανναβούρι-κανναβούρι, έλεγε ο Χρηστάκης. Και συμφωνώ απολύτως. Είμαι σχεδόν 28 ετών. Δεν θα κρατήσω το Clio μέχρι να πεθάνω, ούτε και το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο που θα πάρω θα το κρατήσω μέχρι οι τυχόν απόγονοί μου να με κάνουν παππού. Προφανώς, δεν υιοθετώ και δεν στέργω αντιλήψεις της δεκαετίας του '50 και του '60, οι οποίες εν μέρει συνετέλεσαν στην κυκλοφορία χρεπιών μέχρι και σήμερα, επειδή οι υπερήλικες ιδιοκτήτες τους είναι υπερβολικά ηλίθιοι για να καταλάβουν ότι το τετράτροχο γαϊδούρι τους τα'χει φτύσει πια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              hunter last edited by

              Κώστα,τό ερώτημα στό θέμα,ΔΕΝ είναι τό πώς 'βλέπεις' ΕΣΥ όποιον θέλει νά κρατήσει τό αυτοκίνητό του γιά μιά ζωή,αλλά άν αυτό θά μπορέσει νά ανταποκριθεί σέ αυτήν τήν απαίτηση.
              Επίσεις,ΔΕΝ είναι μόνο η 'βαρύτερη' κατασκευή μέσα στό παιχνίδι,είναι καί η απλούστερη κατασκευή.
              Αλλο ένα.Τό αυτοκίνητο μπορεί γιά σένα νά είναι ένα εργαλείο (κάτι σάν τό κατσαβίδι,άς πούμε),γιά μένα όμως,μπορεί νά είναι ένα ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ αντικείμενο,πού θά θελήσω νά τό κρατήσω γιά 100 χρόνια,ή ακόμα καί κάτι μέ 'αξία' διαφορετική από αυτή πού έδωσες εσύ (νά κάνει τη δουλειά του).Νά ξέρεις,ότι,υπάρχουν άνθρωποι πού χαίρονται νά τά οδηγούνε κιόλας τά αυτοκίνητα.
              Καί κάτι ακόμα.Χρησιμοποιείς κάποιες λέξεις πολύ συχνά.Τίς λέξεις ηλίθιοι καί λοιπά.Τί ακριβώς θέλεις νά μας δείξεις;Οτι γνωρίζεις νά ρίχνεις βρισίδι;Νά ξέρεις λοιπών,ότι όλοι μπορούμε νά χρησιμοποιήσουμε τήν γλώσσα σου.Θέλεις νά τό κάνω;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Στο θεμα μας:

                Θεωρητικα νομιζω οτι μπορουν να αντεξουν. Με σωστη συντηρηση τα πιο πολλα αυτοκινητα μπορουν να διατηρηθουν στη 'ζωη'. Καπως ετσι δεν διατηρησαν οι πατεραδες μας τα δικα τους αμαξια 20 και 30 χρονια; Αλλα ηθελαν λιγοτερο και αλλα περισοτερο συντηρηση.

                Στη πραξη ομως, ειναι καπως δυσκολο πιστευω να γινει, γιατι απλουστατα εχει αλλαξει ο τροπος ζωης μας. Οσο και να αγαπαμε το αυτοκινητο μας, ερχεται μια στιγμη που ειναι οντως ασυμφορη η συντηρηση ενος αυτοκινητου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimitrios2004 last edited by

                  Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                  Στο θεμα μας:

                  Θεωρητικα νομιζω οτι μπορουν να αντεξουν. Με σωστη συντηρηση τα πιο πολλα αυτοκινητα μπορουν να διατηρηθουν στη 'ζωη'. Καπως ετσι δεν διατηρησαν οι πατεραδες μας τα δικα τους αμαξια 20 και 30 χρονια; Αλλα ηθελαν λιγοτερο και αλλα περισοτερο συντηρηση.

                  Στη πραξη ομως, ειναι καπως δυσκολο πιστευω να γινει, γιατι απλουστατα εχει αλλαξει ο τροπος ζωης μας. Οσο και να αγαπαμε το αυτοκινητο μας, ερχεται μια στιγμη που ειναι οντως ασυμφορη η συντηρηση ενος αυτοκινητου.

                  Όπως έγραψε και ο Megane98hp και εγώ πιστεύω οτι ένα καινούργιο αυτοκίνητο μπορεί να κρατηθεί πολλά χρόνια.
                  Τεχνολογικά ένα καινούργιο αυτοκίνητο έχει καλύτερης ποιότητας υλικά κάτι που κατα συνέπεια το κάνει πιο ανθεκτικό στο πέρασμα του χρόνου.
                  Παράλληλα όμως, όπως και ειπώθηκε απο τον Hunter ένα καινούργιο όχημα έχει αυξημένη πολυπλοκότητα.
                  Άν ένας ιδιοκτήτης του αποφασίσει οτι θέλει να το κρατήσει για 30-40 χρόνια με κόστος όμως του να χρειάζεται να επιδιορθώνει ίσως πιο συχνά κάποια εξαρτήματα** νομίζω οτι το αυτοκίνητο ίσως να κρατηθεί περισσότερο
                  ** (όχι γιατί κάποια μεμονομένα χαλάνε ευκολότερα, αλλά γιατί στατιστικά με τόσα που υπάρχουν θα χαλάει κάποιο διαφορετικό μετά απο χρόνια)

                  Βέβαια παίζει ρόλο και κατα πόσο στη σημερινή εποχή κάποιος θα επιχειρήσει κάτι τέτοιο. Πλέον η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι πολύ πιο προσιτη σε σχέση με πολλά χρόνια πίσω, άρα και η αντικατάστασή του.
                  Ένα μεγάλο κομμάτι του συναισθματικού δεσίματος πολλών ανθρώπων με τα παλιά αυτοκίνητά τους (δεν αναφέρομαι σε ιστορικά αυτοκίνητα) οφείλεται και στην πολλή μεγάλη προσπάθεια που μπορεί να κάναν για να τα αποκτήσουν (αυτό είναι μια εικασία που μόλις έκανα, ίσως λανθασμένη)

                  Με εκτίμηση,
                  Δημήτρης

                  ΥΓ. Γίνεται να μου πεί κάποιος τον κανόνα πότε γράφουμε πολύ με 'υ' στο τέλος και πότε πολλή με 'η' στο τέλος; Ευχαριστώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    johnnyka last edited by

                    Εγω παντως πιστευω οτι τα σημερινα αυτοκινητα δεν κατασκευαζονται για να αντεχουν 30 χρονια. Τα απειρα ηλεκτρονικα που διαθετουν δεν νομιζω οτι προοριζονται για τοσα χρονια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Tα σημερινά αυτοκίνητα μπορούν να αντέξουν περισσότερα χρόνια από τα παλιά.
                      Στα αμαξώματα , η πρόοδος στη μεταλλουργεία και στα συνθετικά υλικά κάνουν τη μεγάλη διαφορά.
                      Στους κινητήρες , πάλι η πρόοδος της μεταλλουργείας έχει κάνει θαύματα.
                      Η πιο 'επιστημονική' προσέγγιση στο θέμα του σχεδιασμού όλων των εξαρτημάτων έχει αυξήσει την αξιοπιστία.
                      Τα ηλεκτρονικά έχουν κάνει άλματα στον έλεγχο όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου.

                      Η μοναδική δυσκολία είναι η διάγνωση των ηλεκτρονικών , που απαιτούν ειδικά εργαλεία/γνώσεις.

                      Οσο για το τι μπορεί να οδηγήσει κάποιον να κρατήσει το αυτοκίνητο πολλά χρόνια ....... υπάρχουν πολλοί λόγοι ...... καθένας απ' αυτούς σεβαστός

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                        ΥΓ. Γίνεται να μου πεί κάποιος τον κανόνα πότε γράφουμε πολύ με 'υ' στο τέλος και πότε πολλή με 'η' στο τέλος; Ευχαριστώ

                        να το κάνω με ένα παράδειγμα???

                        λέμε: πολύ καλά (very good)
                        λέμε: πολλή βενζίνη (much gas)

                        αλλά δε λέμε ποτέ 'πολύ βενζίνη' ή 'πολλή καλά'.

                        Σπύρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          apostolis last edited by

                          Βλέποντας το θέμα απο 'μέσα' , σαν άνθρωπος στα ανταλλακτικά , αλλά και σαν κάτοχος ενός Ι.Χ. 40 ετών , έχω να πώ τα εξής :

                          Η απλότητα των παλιών αυτοκινήτων και η ευκολία ανεύρεσης ανταλλακτικών (μέχρι και σήμερα , για αρκετά αυτοκίνητα 30ετίας !!!),
                          έχουν δημιουργήσει τον μύθο πως τα καινούργια ( πενταετίας και λιγότερο)
                          δεν αντέχουν και πολύ .
                          Σε αυτό , συμβάλλουν , η δεδομένη πολυπλοκότητά τους , τα άπειρα ηλεκτρονικά συστήματα (που, ΝΑΙ, συμβάλουν στην ασφάλεια , αλλά αφαιρούν απο την οδηγική ευχαρίστηση και προσθέτουν σε κόστος συντήρησης ) και η πολιτική marketing των εταιρειών , που αλλάζουν κάθε τρείς και λίγο τα μοντέλλα τους .

                          Μένει να αποδειχθεί , πως τα αυτοκίνητα που ΣΗΜΕΡΑ κατασκευάζονται και κυκλοφορούν , θα έχουν την ευκολία συντήρησης και την επάρκεια ανταλλακτικών που είχαν οι 'πρόγονοί' τους .

                          Προσωπικά , βλέπω να είναι η παραπάνω συνθήκη ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΗ , και τα σημερινά , αλλά και 'αυριανά' αυτοκίνητα να είναι και να μείνουν ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ , όχι λόγω αντοχής , αλλά λόγω δύσκολης και οικονομικά δυσβάσταχτης συντήρησης .

                          Μακάρι να βγώ ψεύτης στην πρόβλεψη , αλλά ..............

                          Μέχρι τότε , τα λέμε , συντηρώντας ΣΩΣΤΑ τα υπάρχοντα !!!!!

                          Αποστόλης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Παιδιά και εγώ πιστεύω ότι τα νεότερα αυτοκίνητα είναι προικισμένα με πολύ καλύτερα καράματα και διαμορφωμένα με πολύ καλύτερες κατεργασίες. Όχι ότι αυτές οι hi-tech κατεργασίες τώρα ανακαλύφθηκαν, αλλά γιατί (μιας και πρέπει να μιλάμε πάντα με οικονομοτεχνικά κριτήρια) τώρα έπεσε το κόστος τους.

                            π.χ.
                            Επιφανειακή σκλήρυνση με κρουστικά κύματα λέιζερ υψηλής ενεργειακής πυκνότητας, που θα χρησιμοποιηθεί στο άμεσο μέλλον για να σκληρύνει πολύ η περιοχή που πατάνε οι έδρες των βαλβίδων. Μέσω αυτού του πράγματος οι έδρες δεν θα χρειάζονται πια. Οι έδρες είναι έμμεσα ψυχόμενα κομμάτια και ευνοούν (κατά το ποσοστό που τους αναλογεί) την εμφάνιση αυτανάφλεξης. Με την κατάργησή τους θα καταστεί δυνατή η αύξηση της συμπίεσης

                            Αποτέλεσμα : Οι κινητήρες στροφάρουν σε ναι μεν όχι πολύ υψηλότερες στροφές, αλλά με πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες, με υψηλότερες συμπιέσεις και διαχειρίζονται πολύ υψηλότερες ιπποδυνάμεις ανά λίτρο.
                            Η δε διάρκεια ζωής τους έχει αυξηθεί κατά πολύ

                            Όλα αυτά τα χρόνια οι κινητήρες πουσάρονταν και γινότανε πιο οικονομικοί και οικολογικοί. Τα επόμενα χρόνια οι κινητήρες θα αρχίσουν να δουλεύουν με διαφορετικό τρόπο, πιο 'έξυπνο' ώστε να μειωθούν τα εγγενή ελαττώματά τους. Μερικές ειδικά περιπτώσεις είναι πολύ χαρακτηριστικές..

                            Επίσης η ποιότητα των χρωμάτων έχει βελτιωθεί τρομερά. Η αντισκωριακή προστασία το ίδιο. Το γαλβάνισμα των αμαξωμάτων και οι βαφές με μαγνητικό τρόπο (δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει με αυτό) είναι οι κύριες αιτίες για 12ετείς εγγυήσεις κατά της σκουριάς.

                            Τα πλαστικά στα περισσότερα νέα αυτοκίνητα είναι από άλλον πλανήτη σε σχέση με τα αντίστοιχα παλιά.

                            Επίσης τα λιπαντικά έχουν βελτιωθεί δραματικά.

                            Πιστεύω όμως ότι πολλά από τα εξαρτήματα εξακολοθούν να έχουν αυστηρά καθορισμένη διάρκεια ζωής μετρούμενη σε ώρες λειτουργίας. Τα ηλεκτρονικά μπορεί να αποτελέσουν πηγή προβλημάτων.

                            Το αν θα αντικατασταθεί ένα αυτοκίνητο νωρίς, εξαρτάται πλέον πιο πολύ από άλλους παράγοντες που δεν σχετίζονται άμεσα με το αυτοκίνητο. Το κόστος συντήρησης είναι ίσως ο μόνος λόγος που σχετίζετα άμεσα με το αυτοκίνητο και ενθαρρύνει την γρήγορη αντικατάστασή του.
                            Το ότι τα αυτοκίνητα αλλάζονται πιο τακτικά ενώ αντέχουν πολύ περισσότερο είναι για 'μένα αρκετά έως πολύ θετικό.

                            Το πιστεύω αυτό γιατί δεν θα κυκλοφορούν στον δρόμο πλέον 'σακαράκες' (ή τσαλαπατράκες! ) που μολύνουν και ποτελούν δημόσιο κίνδυνο.
                            Δυστυχώς λίγοι οδηγοί έχουν την παιδεία για να κατανοήσουν ότι δεν πρέπει το αυτοκίνητό τους να μολύνει λόγω παλιού καταλύτη ή απορυθμισμένου diesel, δεν πρέπει να μην προσφέρει την προβλεπόμενη ασφάλεια επειδή εδώ και πολύ καιρό έχει ανάψει το λαμπάκι του ABS και των αερόσακων, δεν πρέπει τα απορτισέρ να είναι παλιά και αναποτελεσματικά... κ.τ.λ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Όλα οκ για την ποιότητα κατασκευής των καινούργιων αυτοκινήτων αλλά ως κάτοχος και εγώ αυτοκινήτου 30 ετών να αναφέρω κάτι που δεν ξέρω αν θα έχετε παρατηρήσει…

                              1)Που κολάνε όλες οι αντίκες και γενικότερα τα παλιά αυτοκίνητα κατά την γνώμη μου?
                              Στην σκουριά και στα πλαστικά μέρη...
                              Οκ, την σκουριά την λύσαμε αφού στα καινούργια έχουμε καλύτερη προστασία.

                              Αλλά έχετε μετρήσει πόσα μέρη είναι πλαστικά που παλιά ήταν σιδερένια?
                              Δεν υπάρχει διαφορά από ξεραμένο πλαστικό 15ετίας με την πρωινή μου φρυγανιά...

                              Και θα μου πει κάποιος, οκ θα το βρίσκω καινούργιο…για πάμε όμως στο 2!!!

                              2!!) έχετε την εντύπωση ότι οι εταιρείες θα στηρίζουν τα παλιά τους μοντέλα όσο στηρίζουν τώρα τα παλιά τους?

                              Στέλνεις στην ΒΜW γερμανίας, e-mail και σε 2 μέρες έχεις στο σπίτι σου το manual της 2002.
                              Λέτε σε 20 χρόνια η Citroen να στηρίζει το Xsara ώστε να υπάρχουν και λέσχες και club κλπ κλπ???
                              Πάνε αυτά!!!!!
                              Εγώ και ο Apostolis θα μείνουμε στο club των τρελών

                              Πάμε και στο 3!!!

                              3)Λέτε με την καταναλωτική μανία που υπάρχει στην εποχή μας να έχει κάποιος την ίδια όρεξη/μανία/τρέλα/γούστο/μεράκι/χόμπυ/όρεξη/κλπ κλπ να κρατήσει το 206/focus/Punto κλπ κλπ στο μέλλον?

                              Έχετε ακούσει ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ (!) να λέει, λοιπόν το Punto cabrio μου θα το έχω για άλλα 50 χρόνια και δεν το δίνω με τίποτα!!!!!!

                              Παιδιά…τα μυαλά κρατάνε τα αυτοκίνητα όχι η ποιότητα τους...(όσο και αν παράξενο αν ακούγεται) και γιαυτό πιστεύω ότι πάνε τα μυαλά που κουβαλάνε τρέλα για να κρατήσουν αντίκες.

                              και αναφέρομαι κυρίως στην γενιά των παιδιών μας....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                s_t5678 last edited by

                                Πάντως συχνά λέω πως 'αν τα οικονομικά μου το επιτρέπουν, τουλάχιστον αυτό -το πρώτο αμάξι μου- θα το κρατήσω για πάντα...'. Δεν ξέρω τι θα κάνω τελικά, θα σας πω μετά από .... κάμποσα χρόνια.

                                Σχετικά με την συζήτηση, πιστεύω πως ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο μπορεί να μείνει σε λειτουργική κατάσταση για πολλά χρόνια. Απο τη στιγμή που η αντισκωριακή προστασία έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα και οι κινητήρες αποδυκνείονται ανθεκτικοί (αν και με ... δαπανηρή συντήρηση ), γιατί να υπάρχει πρόβλημα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                  2!!) έχετε την εντύπωση ότι οι εταιρείες θα στηρίζουν τα παλιά τους μοντέλα όσο στηρίζουν τώρα τα παλιά τους?

                                  Στέλνεις στην ΒΜW γερμανίας, e-mail και σε 2 μέρες έχεις στο σπίτι σου το manual της 2002.
                                  Λέτε σε 20 χρόνια η Citroen να στηρίζει το Xsara ώστε να υπάρχουν και λέσχες και club κλπ κλπ???
                                  Πάνε αυτά!!!!!
                                  Εγώ και ο Apostolis θα μείνουμε στο club των τρελών

                                  Πάμε και στο 3!!!

                                  3)Λέτε με την καταναλωτική μανία που υπάρχει στην εποχή μας να έχει κάποιος την ίδια όρεξη/μανία/τρέλα/γούστο/μεράκι/χόμπυ/όρεξη/κλπ κλπ να κρατήσει το 206/focus/Punto κλπ κλπ στο μέλλον?

                                  Για το (2) έχω να πω ότι άκουσα πως η αγορά των ανταλλακτικών θα απελευθερωθεί. Το ίδιο θα γίνει και με τα εξουσιοδοτημένα. Δηλαδή δεν θα υπάρχουν εξουσιοδοτημένα.
                                  Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω, ας μας ενημερώσει...
                                  Πάντως αν ισχύουν αυτά, σίγουρα το κόστος των ανταλλακτικών θα πέσει. Επίσης θα μπορεί κανείς να απολαμμβάνει πιο φθηνές υπηρεσίες

                                  Επισης εγώ το αυτοκίνητό μου δεν το έχω πάει ποτέ σε εξουσιοδοτημένο για σοβαρή δουλειά. Ό,τι service έχουν γίνει έγιναν από απλούς μηχανικούς που ασχολούνται με peugeot. Αν ψάξεις στην πιάτσα βρίσκεις πολύ καλούς μηχανικούς.
                                  Μιλάμε για πάναπλες τυποποιημένες εργασίες, οι οποιες εκτελούνται πολλές φορές με περισσότερο μεράκι από τον βιαστικό μηχανικό (και πολλές φορές ανενημέρωτο) της αντιπροσωπείας, μιας και ο μηχανικός της γειτονιάς θέλει να σε κρατήσει για πελάτη...

                                  Όσο για το (3), οι εποχές αλλάζουν, κάποιοι άνθρωποι όμως όχι!!!

                                  Επίσης πολλές εργασίες τις κάνω και μόνος μου.
                                  Για παράδειγμα τις προάλλες τοποθέτησα την γρύλλια του μπροστινού προφυλακτήρα του 206XS face-lift. Για να το κάνω αυτό αφαίρεσα τα φανάρια, διάφορα πλαστικά επί της πρόσοψης, τους πλαστικόυς θόλους. Έτσι άνοιξε ο δρόμος για να αφαιρέσω και τον προφυλακτήρα. Έβαλα την νέα γρύλλια σε αυτόν και μετά όλα τα υπόλοιπα στην θέση τους. Επίσης μόνος μου τοποθέτησα την κεντρική κονσόλα (από quicksilver που αγόρασα), τα εξαεριστηράκια του ταμπλώ (πάλι από quicksilver), το χειρόφρενο (από GTI), τα πίσω φανάρια (206 face - lift). Την τάπα αλουμινίου του ρεζερβουάρ και το αλουμινένιο λεβιεδάκι ταχυτήτων του νέου 206GTI τα έβαλε άλλος όμως!
                                  Μπουζί (έχω και φίλλερ) και διάφορα φίλτρα συνήθως αλλάζω μόνος μου.
                                  Πάσης φύσεως λαδώματα με σπρέυ στις πόρτες και όπου αλλού βάλει νού σας, τα κάνω μόνος μου. Την πεταλούδα του γκαζιού (δεν είμαστε τόσο προηγμένοι τεχνολογικά!) την καθαρίζω μόνος μου. Ο χώρος του κινητήρα είναι πεντακάθαρος.
                                  Όταν πάρω laptop, θα εγκαταστήσω και κάποιο καλό software (freeware) για να κάνω μόνος μου διαγνώσεις. Θα πρέπει να αγοράσω και έναν OBD2 αποκωδικοποιητή.
                                  Τα πλαστικά που τρίζανε σαν κουδουνίστρες τα έκανα να 'σωπάσουν' (κατά >80%) με διαφόρων ειδών πατέντες (που θα αντέξουν στον χρόνο)!
                                  Τα (ακριβά αλλά χαλάλι ) λιπαντικά τα αγοράζω μόνος μου. Απλά τα δίνω στον μηχανικό για τα αλλάξει. Το ίδιο έγινε και με τις (επίσης ακριβές αλλά είπαμε! χαλάλι! ) βαλβολίνες.
                                  Την επόμενη αλλαγή τακακίων (μάλλον θα χρειαστεί να αλλάξουν και οι δισκόπλακες) θα επιχειρήσω (αν έχω χρόνο) να την κάνω μόνος μου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Μα η αγορά των ανταλλακτικών είναι ήδη ελεύθερη. Εκτός από τον επίσημο προμηθευτή του κατασκευαστή(συνήθως είναι παραπάνω από ένας), τα ανταλλακτικά κυκλοφορούν στο εμπόριο και από άλλες εταιρείες του χώρου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • J
                                      jazzouras last edited by

                                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                      Τά σημερινά αυτοκίνητα,θά μπορέσουν νά αποδειχτούν ισάξια μέ τά παλαιώτερα μοντέλα,στό θέμα τής αντοχής στό χρόνο;
                                      Θά μπορέσουν νά γίνουν 'αυτοκίνητα γιά μιά ζωή';

                                      ΟΧΙ.-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • X
                                        xristos69 last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                        Αφορμή γιά αυτό τό θέμα,ήταν η δημοσιευση τού Μάκη (G60Power),πού είπε ότι:

                                        Θά μπορέσουν νά γίνουν 'αυτοκίνητα γιά μιά ζωή';

                                        αυτοκίνητα για μια ζωή????? ποιος θα ήθελε να έχει το ίδιο αυτοκίνητο για μια ζωή??????
                                        Εδω αλλάζουμε θέση στα έπιπλα για να νιώσουμε καλύτερα και να χαρούμε μια αλλαγή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Επειδή δεν θέλω να ξοδεύω 5-10 εκατομμύρια ανά μερικά χρόνια, λες και δεν τα δούλεψα αλλά μου τα χάρισε κάποιος, ελπίζω να κρατήσω τα αμαξάκια μου για καμιά δεκαετία.
                                          Καλή η ανανέωση, όμως κάθε φορά που πουλάς το μεταχειρισμένο σου για καινούριο ματώνεις οικονομικά. Τα λεφτά που δεν θα δώσω, θα τα διαθέσω σε πιο σημαντικά πράγματα, πχ στις σπουδές των παιδιών μου ή για να κάνω 10 ταξίδια με τη γυναίκα μου.
                                          Πιστεύω ότι σε σημαντικό βαθμό το νέο, αστραφτερό και πιο μουράτο (λόγω νεότητας) αυτοκίνητο εκπληρώνει τεχνητές ανάγκες. Εφόσον το παλιότερο αυτοκίνητο είναι ασφαλές κι ευχάριστο και όχι κανένα κάρο ή κουτάκι αγορασμένο λόγω ανάγκης, προτιμώ να το κρατήσω όσο γίνεται περισσότερο. Όχι βέβαια 20 χρόνια, αλλά γιατί να το αλλάξω στην τριετία, όπως κάνουν ορισμένοι; Δικαίωμά τους βέβαια, απλώς δεν μου φαίνεται σωστή πρακτική.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            stavrosg last edited by

                                            Η Ε.Ε. υποχρεώνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν ανταλλακτικά για τα αυτοκίνητα που πωλούν στο έδαφός της για 10 χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής κάθε μοντέλου. Δηλαδή, για το 106 π.χ. ανταλλακτικά θα παράγονται μέχρι το 2014, οπότε κάποιος αποφασισμένος να το κρατήσει θα έχει μέχρι τότε. Μετά όμως; Για τα μηχανικά/πλαστικά κλπ μέρη θα μπορούν να γίνονται 'πατέντες'. Τα ηλεκτρονικά που είναι 'νο τζιζ', πως...;

                                            Έχω δει αυτοκίνητο 64 (ναί! εξήντα τεσσάρων, δεν σας κάνω πλάκα) ετών να λειτουργεί στη Ρόδο. Τα τωρινά όμως, που δεν δουλεύουν χωρίς ηλεκτρονικά, πολύ απλά θα πάψουν να λειτουργούν όταν αυτά χαλάσουν και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr