-
Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τιhttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244
-
Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τιhttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244
-
Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τιhttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244
-
αντε να δουμε τι θα δουμε παλι..........
-
Ολα αυτά στο τέλος μένουν δυστυχώς ανεκπλήρωτα ή απραγματοποίητα....
Μακάρι να αλλάξει κάτι επιτέλους...
-
Και να εκλπηρωθουν παντα θα υπαρχει το λαδωμα...
Κατι αντιστοιχο πιστευω και για τα ιδιωτικα ΚΤΕΟ...
Ας αλλαξει ο τροπος εξετασης πρωτα...
Με τεστ στα στενακια δεν εχει νοημα η επανεξεταση ..
Εξεταση σοβαρη ειναι να βγεις Εθνικη, αναβαση βουνου, πηξιμο σε στενα του κεντρου... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τιhttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244
Όλο τα ίδια αλλάζουνε και όλο τα ίδια μένουν. Κάποτε υποτίθεται ότι θα κάνανε πιο αυστηρό τον τρόπο εξέτασης. Αυτό που κάνανε είναι ότι όποιος κόβεται να υποχρεώνεται να κάνει τα μισά από τα αρχικά υποχρεωτικά μαθήματα οδήγησης.
Κόστος? περισσότερο από το να λαδώσεις, αν κοπείς.
Αποτέλεσμα? να αυξηθούν τα λαδώματα.Εχω επαγγελματικό δίπλωμα 5ης. Κάθε φορά που χρειάζεται να το κάνω ανανέωση, το δίνω σε μια σχολή οδηγών για να τακτοποιήσουν τα γραφειοκρατικά στη Δ.Συγκοινωνιών και μου το φέρνουν.
Η ανανέωση δεν περιλαμβάνει κάποια εξέταση σε κάτι πέρα από τις υποτίθεται υγειονομικές
Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι τώρα και σε τι. Εγώ που θα εξετάζομαι? στη μηχανή, στο αυτοκίνητο, στο λεοφωρείο στη νταλίκα? και γιατί αν αποτύχω στην οδήγηση της νταλίκας σε 5 χρόνια γιατί να μου αφαιρέσουν και το δίπλωμα που μου δίνει και την άδεια να οδηγάω μοτό και αυτοκίνητο? -
Το θέμα που έθιξε ο sakinen ισχύει και σήμερα, και είναι ψιλοαπαράδεκτο...
Αν μετατρέψω το Β' κατηγορίας ερασιτεχνικό δίπλωμά μου σε Β' επαγγελματικό (ΤΑΞΙ πχ) θα πρέπει κάθε 5 χρόνια να περνάω εξετάσεις.
Αν δεν θέλω να περάσω εξετάσεις, τότε ΠΡΙΝ παρέλθει η 5ετία πάω και το κάνω ερασιτεχνικό.Τέλοσπάντων, κάποτε που χάναμε τα εξάμηνα σαν τα στραγάλια, λόγω της 'ανωτατοποίησης των ΤΕΙ' και 5 ηλίθιους που κλείναν τις σχολές, είχα σκεφτεί να το μεατρέψω σε επαγγελματικό. Ίσως και να δούλευα ταξί όσο η σχολή παρέμενε κλειστή (όταν οι φοιτητές αποφάσιζαν να την ανοίξουν την έκλειναν οι καθηγητάδες και οι γραμματείς...)
Τελικά δεν το έκανα, γιατί αν ξεχνούσα 5 χρόνια μετά να περάσω πάλι γιατρούς θα έχανα και το ερασιτεχνικό!!! Και επειδή ως γνωστόν ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ με το υπουργείο, δεν το έβγαλα...
Καλά, ποια η λογική να έχεις περισσότερες υποχρεώσεις στο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ κομμάτι της οδήγησης αν είσαι επαγγελματίας; Για τις παρατυπίες που κάνεις τις ώρες που οδηγείς ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, να σε κρεμάσουν στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό! Μέσα, συμφωνώ!! Αλλά στο ερασιτεχνικό κομμάτι γιατί να γίνεται αυτός ο (ρατσιστικός ουσιαστικά) διαχωρισμός;
Σκεφτείτε επίσης πως οι ντελιβεράδες και κούριερ με τα μηχανάκια έχουν ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ και δεν περνάνε εξετάσεις πριν τα 65 τους που νόμιμα θα είναι συνταξιούχοι πλέον!!!!!! -
Λοιπόν, είμαι κι εγώ χειριστής με δίπλωμα! Τι χειρίζομαι; Τα μικρά περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα που χρειάζομαι στη δουλειά μου. Το περίεργο είναι ότι με το ίδιο δίπλωμα μπορώ να χειρίζομαι από τσάπα περιστρεφόμενη μέχρι φορτωτή ερπυστριοφόρο, από αυτούς που ισοπεδώνουν βουνά! Σας φαίνεται σωστό αυτό;
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Λοιπόν, είμαι κι εγώ χειριστής με δίπλωμα! Τι χειρίζομαι; Τα μικρά περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα που χρειάζομαι στη δουλειά μου. Το περίεργο είναι ότι με το ίδιο δίπλωμα μπορώ να χειρίζομαι από τσάπα περιστρεφόμενη μέχρι φορτωτή ερπυστριοφόρο, από αυτούς που ισοπεδώνουν βουνά! Σας φαίνεται σωστό αυτό;Έχω ακούσει (από όχι τυχαία χείλη τέλος πάντων) πως αφότου κάποιος αποκτήσει πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού μπορεί να χειρίζεται νόμιμα περονοφόρα οχήματα χωρίς να χρειάζεται να βγάλει ειδικό δίπλωμα χειριστού. Ξέρεις αν ισχύει;
Πάντως όσον αφορά αυτό που γράφεις όλοι ξέρουμε πως οι ικανότητες χειρισμού τέτοιων βαριών μηχανημάτων αποκτούνται μετά από εμπειρία και όχι αυτόματα με την απόκτηση ενός διπλώματος. Θέλω να πω πως ένας 50άρης ο οποίος έτυχε να είχε λαδώσει για να βγάλει το δίπλωμα στα 20 του και δουλεύει 30 χρόνια είναι σαφώς ικανότερος από τον 20άρη που μόλις το απέκτησε με την αξία του. Άρα μήπως τελικά θα πρέπει να γίνει περισσότερο αυστηρή και ουσιώδης η διαδικασία εκμάθησης και εξέτασης, παρά να αρχίσουμε να 'τραβολογάμε' τους έμπειρους χειριστές/οδηγούς κάθε 5 χρόνια;
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Έχω ακούσει (από όχι τυχαία χείλη τέλος πάντων) πως αφότου κάποιος αποκτήσει πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού μπορεί να χειρίζεται νόμιμα περονοφόρα οχήματα χωρίς να χρειάζεται να βγάλει ειδικό δίπλωμα χειριστού. Ξέρεις αν ισχύει;Όχι, δεν ισχύει. Ακόμα και σαν βοηθός χειριστή, πρέπει να είσαι γραμμένος στο Σωματείο Χειριστών!
Πάντως όσον αφορά αυτό που γράφεις όλοι ξέρουμε πως οι ικανότητες χειρισμού τέτοιων βαριών μηχανημάτων αποκτούνται μετά από εμπειρία και όχι αυτόματα με την απόκτηση ενός διπλώματος. Θέλω να πω πως ένας 50άρης ο οποίος έτυχε να είχε λαδώσει για να βγάλει το δίπλωμα στα 20 του και δουλεύει 30 χρόνια είναι σαφώς ικανότερος από τον 20άρη που μόλις το απέκτησε με την αξία του. Άρα μήπως τελικά θα πρέπει να γίνει περισσότερο αυστηρή και ουσιώδης η διαδικασία εκμάθησης και εξέτασης, παρά να αρχίσουμε να 'τραβολογάμε' τους έμπειρους χειριστές/οδηγούς κάθε 5 χρόνια;
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!!! Επίσης, θα έπρεπε να είναι πιό δύσκολο να βγάλεις δίπλωμα για κλάρκ 40 τονο κοντεινεράδικο στον Πειραιά, από δίπλωμα για κλάρκ 800 κιλών σε αποθήκη ιδιόκτητη. Αλλά δεν είναι!
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Όχι, δεν ισχύει. Ακόμα και σαν βοηθός χειριστή, πρέπει να είσαι γραμμένος στο Σωματείο Χειριστών!Aαα, δηλαδή πρέπει ο κύριος να πληρεί σοβαρότατες προϋποθέσεις ...
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!!! Επίσης, θα έπρεπε να είναι πιό δύσκολο να βγάλεις δίπλωμα για κλάρκ 40 τονο κοντεινεράδικο στον Πειραιά, από δίπλωμα για κλάρκ 800 κιλών σε αποθήκη ιδιόκτητη. Αλλά δεν είναι!
Μιας και τό' φερε η κουβέντα, είναι στο λιμάνι της Πάτρας ένα κλαρκ-τέρας Fantuzzi το οποίο σηκώνει κοντέινερ φουλαρισμένα λες και είναι τσάντες από σούπερ-μάρκετ...
Καθόμουν και το χάζευα... πάντως θέλει μεγάλη τέχνη. Ο τύπος γάντζωνε τα κοντέινερ με απίστευτη ακρίβεια (γνωρίζεις βέβαια ότι πρέπει να γαντζώσει σε πολύ συγκεκριμένα σημεία του κοντέινερ)... -
Θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια για να ελέγξουν είμαστε ικανοί να κάνουμε οπισθογωνία;;;Έλεος!Αν αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης/εξέτασης τότε ίσως κάτι να γίνει....Και καλό θα ήταν να αρχίσουν πρώτα από τους δασκάλους οδήγησης,αρκετοί από τους οποίους δεν ξέρουν να βγάλουν τα μάτια τους....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια για να ελέγξουν είμαστε ικανοί να κάνουμε οπισθογωνία;;;Έλεος!Αν αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης/εξέτασης τότε ίσως κάτι να γίνει....Και καλό θα ήταν να αρχίσουν πρώτα από τους δασκάλους οδήγησης,αρκετοί από τους οποίους δεν ξέρουν να βγάλουν τα μάτια τους....Δεν θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια, θα γίνεται αναθεώρηση της άδειας οδήγησης. όπως ακριβώς γίνεται σήμερα με την επαγγελματική άδεια οδήγησης.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια για να ελέγξουν είμαστε ικανοί να κάνουμε οπισθογωνία;;;Έλεος!Αν αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης/εξέτασης τότε ίσως κάτι να γίνει....Και καλό θα ήταν να αρχίσουν πρώτα από τους δασκάλους οδήγησης,αρκετοί από τους οποίους δεν ξέρουν να βγάλουν τα μάτια τους....
Δεν θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια, θα γίνεται αναθεώρηση της άδειας οδήγησης. όπως ακριβώς γίνεται σήμερα με την επαγγελματική άδεια οδήγησης.
Επειδη υπαρχει ειδικος (!) λογος μεχρι ποια ηλικια γινεται αυτη η αναθεωρηση ?
-
Φάντάζομαι μέχρι τα 65, όπου και λογικά θα αρχίζει η εξέταση ανά τριετία όπως σήμερα.
-
To μέτρο για τα ερασιτεχνικά θα ισχύσει για όσους βγάλουν τώρα δίπλωμα.
Δηλ αυτοί θα ελεγχθούν σε 10 χρόνια.
Οι υπόλοιποι που έχουν ήδη δίπλωμα θα ξεκινήσει να ισχύει από το 2020 και μετά.Από τις ειδήσεις.
-
Κάποιων συντεχνιών μάλλον έχουν πέσει οι εισπράξεις φαίνεται!!!
Η πολύ απλά πρέπει και οι τωρινοί κάποιους να ταΐσουν για να μεγαλώσουν το «στρατό» τους.
Αν δεν αλλάξουν ριζικά οι διαδικασίες απόκτησης διπλώματος η ανανέωση του ανά τακτά χρονικά διαστήματα δεν εξασφαλίζει τίποτα. -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Μιας και τό' φερε η κουβέντα, είναι στο λιμάνι της Πάτρας ένα κλαρκ-τέρας Fantuzzi το οποίο σηκώνει κοντέινερ φουλαρισμένα λες και είναι τσάντες από σούπερ-μάρκετ...
Καθόμουν και το χάζευα... πάντως θέλει μεγάλη τέχνη. Ο τύπος γάντζωνε τα κοντέινερ με απίστευτη ακρίβεια (γνωρίζεις βέβαια ότι πρέπει να γαντζώσει σε πολύ συγκεκριμένα σημεία του κοντέινερ)...Έχω δίπλωμα, άρα μπορώ να το χειριστώ κι αυτό!
Μήπως πρόσεξες αν είχε πινακίδες, αναρτημένο σήμα τελών κυκλοφορίας, ασφάλεια, πυροσβεστήρα, τρίγωνο και φαρμακείο; Είναι υποχρεωτικό, τα δικά μου έχουν μέσα στην αποθήκη μου. -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Μιας και τό' φερε η κουβέντα, είναι στο λιμάνι της Πάτρας ένα κλαρκ-τέρας Fantuzzi το οποίο σηκώνει κοντέινερ φουλαρισμένα λες και είναι τσάντες από σούπερ-μάρκετ...
Καθόμουν και το χάζευα... πάντως θέλει μεγάλη τέχνη. Ο τύπος γάντζωνε τα κοντέινερ με απίστευτη ακρίβεια (γνωρίζεις βέβαια ότι πρέπει να γαντζώσει σε πολύ συγκεκριμένα σημεία του κοντέινερ)...Μήπως πρόσεξες αν είχε πινακίδες, αναρτημένο σήμα τελών κυκλοφορίας, ασφάλεια, πυροσβεστήρα, τρίγωνο και φαρμακείο;
Επανεξέταση στις άδειες οδήγησης