Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επανεξέταση στις άδειες οδήγησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επανεξέταση στις άδειες οδήγησης
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    13
    19
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
      Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τι

      http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        cmarin last edited by

        Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
        Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τι

        http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
          Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τι

          http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            popol-ros last edited by

            αντε να δουμε τι θα δουμε παλι..........

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ολα αυτά στο τέλος μένουν δυστυχώς ανεκπλήρωτα ή απραγματοποίητα....

              Μακάρι να αλλάξει κάτι επιτέλους...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                madman77 last edited by

                Και να εκλπηρωθουν παντα θα υπαρχει το λαδωμα...

                Κατι αντιστοιχο πιστευω και για τα ιδιωτικα ΚΤΕΟ...

                Ας αλλαξει ο τροπος εξετασης πρωτα...
                Με τεστ στα στενακια δεν εχει νοημα η επανεξεταση ..
                Εξεταση σοβαρη ειναι να βγεις Εθνικη, αναβαση βουνου, πηξιμο σε στενα του κεντρου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sakinen last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Μέσα στα άλλα, επανεξέταση κάθε 5 χρόνια για επαγγελματίες φορτηγών και λεωφορίων και κάθε 10 χρόνια για όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.
                  Το άρθρο μιλάει και για αλλαγή στον τρόπο εκπαίδευσης χωρίς να λέει τι

                  http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=571685&lngDtrID=244

                  Όλο τα ίδια αλλάζουνε και όλο τα ίδια μένουν. Κάποτε υποτίθεται ότι θα κάνανε πιο αυστηρό τον τρόπο εξέτασης. Αυτό που κάνανε είναι ότι όποιος κόβεται να υποχρεώνεται να κάνει τα μισά από τα αρχικά υποχρεωτικά μαθήματα οδήγησης.
                  Κόστος? περισσότερο από το να λαδώσεις, αν κοπείς.
                  Αποτέλεσμα? να αυξηθούν τα λαδώματα.

                  Εχω επαγγελματικό δίπλωμα 5ης. Κάθε φορά που χρειάζεται να το κάνω ανανέωση, το δίνω σε μια σχολή οδηγών για να τακτοποιήσουν τα γραφειοκρατικά στη Δ.Συγκοινωνιών και μου το φέρνουν.
                  Η ανανέωση δεν περιλαμβάνει κάποια εξέταση σε κάτι πέρα από τις υποτίθεται υγειονομικές
                  Δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι τώρα και σε τι. Εγώ που θα εξετάζομαι? στη μηχανή, στο αυτοκίνητο, στο λεοφωρείο στη νταλίκα? και γιατί αν αποτύχω στην οδήγηση της νταλίκας σε 5 χρόνια γιατί να μου αφαιρέσουν και το δίπλωμα που μου δίνει και την άδεια να οδηγάω μοτό και αυτοκίνητο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Το θέμα που έθιξε ο sakinen ισχύει και σήμερα, και είναι ψιλοαπαράδεκτο...

                    Αν μετατρέψω το Β' κατηγορίας ερασιτεχνικό δίπλωμά μου σε Β' επαγγελματικό (ΤΑΞΙ πχ) θα πρέπει κάθε 5 χρόνια να περνάω εξετάσεις.
                    Αν δεν θέλω να περάσω εξετάσεις, τότε ΠΡΙΝ παρέλθει η 5ετία πάω και το κάνω ερασιτεχνικό.

                    Τέλοσπάντων, κάποτε που χάναμε τα εξάμηνα σαν τα στραγάλια, λόγω της 'ανωτατοποίησης των ΤΕΙ' και 5 ηλίθιους που κλείναν τις σχολές, είχα σκεφτεί να το μεατρέψω σε επαγγελματικό. Ίσως και να δούλευα ταξί όσο η σχολή παρέμενε κλειστή (όταν οι φοιτητές αποφάσιζαν να την ανοίξουν την έκλειναν οι καθηγητάδες και οι γραμματείς...)

                    Τελικά δεν το έκανα, γιατί αν ξεχνούσα 5 χρόνια μετά να περάσω πάλι γιατρούς θα έχανα και το ερασιτεχνικό!!! Και επειδή ως γνωστόν ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ με το υπουργείο, δεν το έβγαλα...
                    Καλά, ποια η λογική να έχεις περισσότερες υποχρεώσεις στο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ κομμάτι της οδήγησης αν είσαι επαγγελματίας; Για τις παρατυπίες που κάνεις τις ώρες που οδηγείς ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, να σε κρεμάσουν στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό! Μέσα, συμφωνώ!! Αλλά στο ερασιτεχνικό κομμάτι γιατί να γίνεται αυτός ο (ρατσιστικός ουσιαστικά) διαχωρισμός;
                    Σκεφτείτε επίσης πως οι ντελιβεράδες και κούριερ με τα μηχανάκια έχουν ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ και δεν περνάνε εξετάσεις πριν τα 65 τους που νόμιμα θα είναι συνταξιούχοι πλέον!!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • I
                      ililias last edited by

                      Λοιπόν, είμαι κι εγώ χειριστής με δίπλωμα! Τι χειρίζομαι; Τα μικρά περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα που χρειάζομαι στη δουλειά μου. Το περίεργο είναι ότι με το ίδιο δίπλωμα μπορώ να χειρίζομαι από τσάπα περιστρεφόμενη μέχρι φορτωτή ερπυστριοφόρο, από αυτούς που ισοπεδώνουν βουνά! Σας φαίνεται σωστό αυτό;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης ililias έγραψε:
                        Λοιπόν, είμαι κι εγώ χειριστής με δίπλωμα! Τι χειρίζομαι; Τα μικρά περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα που χρειάζομαι στη δουλειά μου. Το περίεργο είναι ότι με το ίδιο δίπλωμα μπορώ να χειρίζομαι από τσάπα περιστρεφόμενη μέχρι φορτωτή ερπυστριοφόρο, από αυτούς που ισοπεδώνουν βουνά! Σας φαίνεται σωστό αυτό;

                        Έχω ακούσει (από όχι τυχαία χείλη τέλος πάντων) πως αφότου κάποιος αποκτήσει πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού μπορεί να χειρίζεται νόμιμα περονοφόρα οχήματα χωρίς να χρειάζεται να βγάλει ειδικό δίπλωμα χειριστού. Ξέρεις αν ισχύει;

                        Πάντως όσον αφορά αυτό που γράφεις όλοι ξέρουμε πως οι ικανότητες χειρισμού τέτοιων βαριών μηχανημάτων αποκτούνται μετά από εμπειρία και όχι αυτόματα με την απόκτηση ενός διπλώματος. Θέλω να πω πως ένας 50άρης ο οποίος έτυχε να είχε λαδώσει για να βγάλει το δίπλωμα στα 20 του και δουλεύει 30 χρόνια είναι σαφώς ικανότερος από τον 20άρη που μόλις το απέκτησε με την αξία του. Άρα μήπως τελικά θα πρέπει να γίνει περισσότερο αυστηρή και ουσιώδης η διαδικασία εκμάθησης και εξέτασης, παρά να αρχίσουμε να 'τραβολογάμε' τους έμπειρους χειριστές/οδηγούς κάθε 5 χρόνια;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ililias last edited by

                          Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                          Έχω ακούσει (από όχι τυχαία χείλη τέλος πάντων) πως αφότου κάποιος αποκτήσει πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού μπορεί να χειρίζεται νόμιμα περονοφόρα οχήματα χωρίς να χρειάζεται να βγάλει ειδικό δίπλωμα χειριστού. Ξέρεις αν ισχύει;

                          Όχι, δεν ισχύει. Ακόμα και σαν βοηθός χειριστή, πρέπει να είσαι γραμμένος στο Σωματείο Χειριστών!

                          Πάντως όσον αφορά αυτό που γράφεις όλοι ξέρουμε πως οι ικανότητες χειρισμού τέτοιων βαριών μηχανημάτων αποκτούνται μετά από εμπειρία και όχι αυτόματα με την απόκτηση ενός διπλώματος. Θέλω να πω πως ένας 50άρης ο οποίος έτυχε να είχε λαδώσει για να βγάλει το δίπλωμα στα 20 του και δουλεύει 30 χρόνια είναι σαφώς ικανότερος από τον 20άρη που μόλις το απέκτησε με την αξία του. Άρα μήπως τελικά θα πρέπει να γίνει περισσότερο αυστηρή και ουσιώδης η διαδικασία εκμάθησης και εξέτασης, παρά να αρχίσουμε να 'τραβολογάμε' τους έμπειρους χειριστές/οδηγούς κάθε 5 χρόνια;

                          ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!!! Επίσης, θα έπρεπε να είναι πιό δύσκολο να βγάλεις δίπλωμα για κλάρκ 40 τονο κοντεινεράδικο στον Πειραιά, από δίπλωμα για κλάρκ 800 κιλών σε αποθήκη ιδιόκτητη. Αλλά δεν είναι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης ililias έγραψε:
                            Όχι, δεν ισχύει. Ακόμα και σαν βοηθός χειριστή, πρέπει να είσαι γραμμένος στο Σωματείο Χειριστών!

                            Aαα, δηλαδή πρέπει ο κύριος να πληρεί σοβαρότατες προϋποθέσεις ...

                            ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!!! Επίσης, θα έπρεπε να είναι πιό δύσκολο να βγάλεις δίπλωμα για κλάρκ 40 τονο κοντεινεράδικο στον Πειραιά, από δίπλωμα για κλάρκ 800 κιλών σε αποθήκη ιδιόκτητη. Αλλά δεν είναι!

                            Μιας και τό' φερε η κουβέντα, είναι στο λιμάνι της Πάτρας ένα κλαρκ-τέρας Fantuzzi το οποίο σηκώνει κοντέινερ φουλαρισμένα λες και είναι τσάντες από σούπερ-μάρκετ...
                            Καθόμουν και το χάζευα... πάντως θέλει μεγάλη τέχνη. Ο τύπος γάντζωνε τα κοντέινερ με απίστευτη ακρίβεια (γνωρίζεις βέβαια ότι πρέπει να γαντζώσει σε πολύ συγκεκριμένα σημεία του κοντέινερ)...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια για να ελέγξουν είμαστε ικανοί να κάνουμε οπισθογωνία;;;Έλεος!Αν αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης/εξέτασης τότε ίσως κάτι να γίνει....Και καλό θα ήταν να αρχίσουν πρώτα από τους δασκάλους οδήγησης,αρκετοί από τους οποίους δεν ξέρουν να βγάλουν τα μάτια τους....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                luck last edited by

                                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                Θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια για να ελέγξουν είμαστε ικανοί να κάνουμε οπισθογωνία;;;Έλεος!Αν αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης/εξέτασης τότε ίσως κάτι να γίνει....Και καλό θα ήταν να αρχίσουν πρώτα από τους δασκάλους οδήγησης,αρκετοί από τους οποίους δεν ξέρουν να βγάλουν τα μάτια τους....

                                Δεν θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια, θα γίνεται αναθεώρηση της άδειας οδήγησης. όπως ακριβώς γίνεται σήμερα με την επαγγελματική άδεια οδήγησης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dap last edited by

                                  Ο χρήστης luck έγραψε:

                                  Θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια για να ελέγξουν είμαστε ικανοί να κάνουμε οπισθογωνία;;;Έλεος!Αν αλλάξει ο τρόπος εκπαίδευσης/εξέτασης τότε ίσως κάτι να γίνει....Και καλό θα ήταν να αρχίσουν πρώτα από τους δασκάλους οδήγησης,αρκετοί από τους οποίους δεν ξέρουν να βγάλουν τα μάτια τους....

                                  Δεν θα μας εξετάζουν κάθε 10 χρόνια, θα γίνεται αναθεώρηση της άδειας οδήγησης. όπως ακριβώς γίνεται σήμερα με την επαγγελματική άδεια οδήγησης.

                                  Επειδη υπαρχει ειδικος (!) λογος μεχρι ποια ηλικια γινεται αυτη η αναθεωρηση ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Φάντάζομαι μέχρι τα 65, όπου και λογικά θα αρχίζει η εξέταση ανά τριετία όπως σήμερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      To μέτρο για τα ερασιτεχνικά θα ισχύσει για όσους βγάλουν τώρα δίπλωμα.
                                      Δηλ αυτοί θα ελεγχθούν σε 10 χρόνια.
                                      Οι υπόλοιποι που έχουν ήδη δίπλωμα θα ξεκινήσει να ισχύει από το 2020 και μετά.

                                      Από τις ειδήσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Κάποιων συντεχνιών μάλλον έχουν πέσει οι εισπράξεις φαίνεται!!!
                                        Η πολύ απλά πρέπει και οι τωρινοί κάποιους να ταΐσουν για να μεγαλώσουν το «στρατό» τους.
                                        Αν δεν αλλάξουν ριζικά οι διαδικασίες απόκτησης διπλώματος η ανανέωση του ανά τακτά χρονικά διαστήματα δεν εξασφαλίζει τίποτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • I
                                          ililias last edited by

                                          Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                                          Μιας και τό' φερε η κουβέντα, είναι στο λιμάνι της Πάτρας ένα κλαρκ-τέρας Fantuzzi το οποίο σηκώνει κοντέινερ φουλαρισμένα λες και είναι τσάντες από σούπερ-μάρκετ...
                                          Καθόμουν και το χάζευα... πάντως θέλει μεγάλη τέχνη. Ο τύπος γάντζωνε τα κοντέινερ με απίστευτη ακρίβεια (γνωρίζεις βέβαια ότι πρέπει να γαντζώσει σε πολύ συγκεκριμένα σημεία του κοντέινερ)...

                                          Έχω δίπλωμα, άρα μπορώ να το χειριστώ κι αυτό!
                                          Μήπως πρόσεξες αν είχε πινακίδες, αναρτημένο σήμα τελών κυκλοφορίας, ασφάλεια, πυροσβεστήρα, τρίγωνο και φαρμακείο; Είναι υποχρεωτικό, τα δικά μου έχουν μέσα στην αποθήκη μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης ililias έγραψε:

                                            Μιας και τό' φερε η κουβέντα, είναι στο λιμάνι της Πάτρας ένα κλαρκ-τέρας Fantuzzi το οποίο σηκώνει κοντέινερ φουλαρισμένα λες και είναι τσάντες από σούπερ-μάρκετ...
                                            Καθόμουν και το χάζευα... πάντως θέλει μεγάλη τέχνη. Ο τύπος γάντζωνε τα κοντέινερ με απίστευτη ακρίβεια (γνωρίζεις βέβαια ότι πρέπει να γαντζώσει σε πολύ συγκεκριμένα σημεία του κοντέινερ)...

                                            Μήπως πρόσεξες αν είχε πινακίδες, αναρτημένο σήμα τελών κυκλοφορίας, ασφάλεια, πυροσβεστήρα, τρίγωνο και φαρμακείο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr