Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπάρχει διαφορά μεταξύ V-Power και Αμόλυβδης??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπάρχει διαφορά μεταξύ V-Power και Αμόλυβδης??
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    25
    127
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pie13 last edited by

      Παιδιά είμαι κάτοχος C2, και κάθε φορά έχω ένα δίλλημα στο βενζινάδικο...να βάλω Vpower ή να βάλω την απλή την αμόλυβδη? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία μου απαντήσανε ότι δεν χρειάζετε να βάζω Vpower. Δεν μιλάω για την Vpower Racing. Και γενικά ποια πρατήρια θεωρούνται ότι έχουν τα καλύτερα καύσιμα και ποια θεωρούνται ότι πουλάνε το περισσότερο ΝΕΡΟ !

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        pie13 last edited by

        Παιδιά είμαι κάτοχος C2, και κάθε φορά έχω ένα δίλλημα στο βενζινάδικο...να βάλω Vpower ή να βάλω την απλή την αμόλυβδη? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία μου απαντήσανε ότι δεν χρειάζετε να βάζω Vpower. Δεν μιλάω για την Vpower Racing. Και γενικά ποια πρατήρια θεωρούνται ότι έχουν τα καλύτερα καύσιμα και ποια θεωρούνται ότι πουλάνε το περισσότερο ΝΕΡΟ !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pie13 last edited by

          Παιδιά είμαι κάτοχος C2, και κάθε φορά έχω ένα δίλλημα στο βενζινάδικο...να βάλω Vpower ή να βάλω την απλή την αμόλυβδη? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία μου απαντήσανε ότι δεν χρειάζετε να βάζω Vpower. Δεν μιλάω για την Vpower Racing. Και γενικά ποια πρατήρια θεωρούνται ότι έχουν τα καλύτερα καύσιμα και ποια θεωρούνται ότι πουλάνε το περισσότερο ΝΕΡΟ !

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lord_rutherford last edited by

            Εγώ δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για βενζίνη τέτοια ποτέ. Δεν έχω βάλει ως τώρα. Διαφορά στις επιδόσεις για μικρά μανίσια μοτέρ δεν υπάρχει. Ο πατέρας μου βάζει βενζίνη από έναν, που ξέρουμε οτι είναι νοθευμένη, επειδη είναι φτηνή. Και γω στο polo το ίδιο κάνω. Θα χάσω 1 άλογο από την αμέτρητη συλλογή μου (75) και θα πάθω κάτι. Δε πάει να γ....ει το ψοφίμι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • M
              madman77 last edited by

              Υποτιθεται οτι ειναι καλυτερης ποιοτητας συμφωνα με τα λεγομενα της Σελ.
              Τα οκτανια ειναι τα ιδια.

              Εχει μια διαφορα παντως> Οποτε την βαζω την πινει απιστευτα γρηγορα.
              Διαφορες καμια..

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • S
                sakiss last edited by

                Εξαρταται το αυτοκινητο αλλα και παλι δεν τιθεται θεμα συγκρισης.Τον τελευταιο καιρο που βαζω v power εχω παθει την πλακα μου.Σε επιδοσεις ειναι σχεδον ισαξια της ultimate που εβαζα παλαιοτερα.Ισως ειναι λιγο χειροτερη της ultimate στο τραβηγμα χαμηλα αλλα και παλι οι διαφορες ειναι ελαχιστες.Η v power ειναι η καταλληλη βενζινη για καποιον που θελει κατι φθηνο-καθαρο και με επιδοσεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Δύο βενζινάδικα μπορώ να στα προτείνω ανεπιφύλακτα. Το ένα είναι η BP μετά από κανένα χιλιόμετρο από έξοδο Εθνικής προς Μεταμορ΄φωση στο ΔΕΞΙ σου χέρι (ΠΡΟΣΟΧΗ, όχι στα αριστερό....)
                  και το άλλο είναι η ΕΚΟ στην Ηρακλείου προς Ν. Ιωνία, πάλι κανένα χλμ αφού περάσεις επάνω από την Αττική οδό

                  Εκεί και ΑΠΛΗ να βάλεις, θα εκπλαγείς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • P
                    ping-of-death last edited by

                    Το θεμα εχει συζητηθει αλλεπαλληλες φορες. Το συμπερασμα (μου) ειναι οτι αν βαζεις απο shell, θα ηταν προτιμοτερο να βαζεις vpower γιατι λογω της υπαρξης της εχει ριξει καπως την ποιοτητα της απλης. Απο εκει κ περα καλο θα ηταν ανα 3-4 γεμισματα να βαζεις vpower για να καθαριζει λιγο ο κινητηρας. Αυτο δεν ειναι δικη μου δοξασια, ειναι η αποψη γνωστου μου χημικου μηχανικου ασχολουμενου με τον κλαδο της πετροχημειας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Προσωπική μου άποψη είναι ότι θα έπρεπε το Δημόσιο που αρμέγει
                      τα αυτοκίνητα σαν αγελάδες να είχε βγάλει τους μηχανισμούς του
                      να είχε κλείσει 10 με 20 βενζινάδικα που είχαν νοθευμένη βενζίνη
                      με νερό να είχε ζητήσει από τις εταιρίες πετραιλοειδών να εξηγήσουν
                      πως ενώ στην Γερμανία η διαφορά της βενζίνης των 95+ οκτανίων
                      και των 98+ οκτανίων είναι 2 λεπτά στην Ελλάδα φτάνει τα 20 λεπτά.
                      Αλλά είπαμε στην ακρίβεια ο μόνος κερδισμένος είναι το Δημόσιο!!!
                      (λόγω ΦΠΑ....)

                      Από εκεί και πέρα για ένα όχημα που μπορεί άνετα να κινηθεί με 91
                      οκτάνια (C2 εκτός και αν έχεις το VTS) το θεωρώ waste of money να
                      βάλεις Vpower.

                      Δράπτομαι της ευκαιρίας να ζητήσω από το περιοδικό πέρα από τα τεστ
                      με την 100 οκτανίων της ΒΡ να κάνει και κάποια σύγκριση με την 95αρα
                      γιατί είναι μάλλον άδικο για κάποια οχήματα να κερδίζουν λόγω βενζίνης
                      υψηλότερων οκτανίων σε σχέση με άλλα (όπως οι FSI της VW ο
                      JTS της ALFA , όλα τα turbo κλπ.
                      έναντι ειδικά κάποιων Ιαπωνικών που λόγω της ύπαρξης
                      των 91 οκτανίων σε κάποιες χώρες της άπω ανατολής έχουν κινητή-
                      ρες που δουλεύουν εξίσου καλά και με χαμηλά οκτάνια κλπ.).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                        να είχε ζητήσει από τις εταιρίες πετραιλοειδών να εξηγήσουν πως ενώ στην Γερμανία η διαφορά της βενζίνης των 95+ οκτανίων και των 98+ οκτανίων είναι 2 λεπτά στην Ελλάδα φτάνει τα 20 λεπτά.

                        Χμμμ, υψηλότερη φορολογία; Η Σούπερ Αμόλυβδη φορολογείται ως Σούπερ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Αν ζητήσει κάτι τέτοιο, πράγματι η διαφορά των 20 λεπτών μάλλον θα εξαλειφθεί...
                          Θα ακριβύνει η απλή κατά 15 λεπτά ΦΟΡΟΥ (λόγω των οποίων άλλα 3 θα πάνε στο ταμείο λόγω ΦΠΑ) και όλα μέλι-γάλα!

                          Στην Ελβετία το τρέχον έτος η 98άρα κάνει σταθερά περίπου 4 λεπτά του ευρώ πάνω από την 95άρα (100άρες, πάουερ κλπ δεν έχει εδώ). Οι τιμές κυμαίνονται παρέα.
                          Το ντήζελ είναι κάπου 2-3 λεπτά πάνω από την 98άρα. Πριν 6 μήνες ήταν ακριβώς ανάμεσα από τις δύο. Στην αρχή του καλοκαιριού ήταν φτηνότερο και από την 95άρα.

                          Φόρους να έχουμε, να παίζουμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • P
                            ping-of-death last edited by

                            Ο χρήστης TGD έγραψε:
                            Χμμμ, υψηλότερη φορολογία; Η Σούπερ Αμόλυβδη φορολογείται ως Σούπερ.

                            Εισαι σιγουρος; Αν ειναι οντως ετσι, το Υπουργειο Αναπτυξης ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • J
                              johnnyka last edited by

                              Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                              Εγώ δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για βενζίνη τέτοια ποτέ. Δεν έχω βάλει ως τώρα. Διαφορά στις επιδόσεις για μικρά μανίσια μοτέρ δεν υπάρχει. Ο πατέρας μου βάζει βενζίνη από έναν, που ξέρουμε οτι είναι νοθευμένη, επειδη είναι φτηνή. Και γω στο polo το ίδιο κάνω. Θα χάσω 1 άλογο από την αμέτρητη συλλογή μου (75) και θα πάθω κάτι. Δε πάει να γ....ει το ψοφίμι.

                              βαζε 50-50 νερο-βενζινη.Εκει να δεις φτηνα που ερχεται!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                                Εγώ δεν πρόκειται να δώσω χρήματα για βενζίνη τέτοια ποτέ. Δεν έχω βάλει ως τώρα. Διαφορά στις επιδόσεις για μικρά μανίσια μοτέρ δεν υπάρχει. Ο πατέρας μου βάζει βενζίνη από έναν, που ξέρουμε οτι είναι νοθευμένη, επειδη είναι φτηνή. Και γω στο polo το ίδιο κάνω. Θα χάσω 1 άλογο από την αμέτρητη συλλογή μου (75) και θα πάθω κάτι. Δε πάει να γ....ει το ψοφίμι.

                                Να ξερεις οτι ειναι νοθευμενη και να βαζεις , κατι προς μαζοχισμο μου κανει.Οταν σου παρουσιασει ζημια ('λ' ,καταλυτη,τρομπες,μπεκ ) θα πληρωσεις την διαφορα φτηνης-ακριβης βενζινης πολλαπλασια.Βεβαια δικια σου ειναι η τσεπη ,εσυ κανεις κουμαντο.Τωρα οσον αφορα την διαφορα σε επιδοσεις εγω εχω να πω οτι με την Vpower σε σχεση με την απλη αμολυβδη το μοτερ ακουγεται καλυτερα.Πιο στρωτο στο ρελαντι και με καλυτερο αρπαγμα.Απλα οταν αλλαξεις απο απλη σε Vpower θελει τουλαχιστον 4 γεμισματα για να δεις την διαφορα,οταν ομως κανεις το αντιθετο με το πρωτο γεμισμα καταλαβαινεις τις διαφορες.Τωρα που ακριβυνε η βενζινη παντως εγω βαζω απλη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bug last edited by

                                  Eγώ βάζω v-power στο saxo μου απο τότε που βγήκε απο συγκεκριμένο πρατήριο(ν.ερυθραία)σε καλή τιμή και πέρα απο την έλλειψη προβλημάτων στο αυτοκίνητο,έχω παρατηρήσει και μείωση της κατανάλωσης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Υποθετω οτι η διαφορα ειναι στα οκτανια;

                                    Αν ναι τοτε παντα βαζετε τα οκτανια του κατασκευαστη. Αν βαζετε παραπανω απλως πετατε λεφτα χωρια κανενα οφελος. Τωρα βεβαια αν εχετε αυτοκινητο με υπερσυμπιεση/ τουρμπο και υπαρχει προγματισμος τοτε μπορει να δειτε μεγαλη διαφορα. Αλλοιως οπως ειπα δεν αξιζει. Αν το αυτοκινητο χτυαπει πυρακια και σταματαει με τα θψηλοτερα οκτανια πρεπει να κοιταξετε γιατι χτυπαει πυρακια. Θελει σερβις η κατι αλλο. Η καλυτερη καταναλωση ναι μεν ειναι καλη αλλα αμα πληρωνεις το λιτρο για ματζουνι τοτε δεν κεριζεις τιποτα.

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Η συγκεκριμένη βενζίνη Νίκο είναι απλή αμόλυβδη που έχει κάποια πρόσθετα καθαρισμού του κινητήρα. Είναι πιο ακριβή από την αμόλυβδη 95 οκτανίων αλλά σαφώς φτηνότερη ( 20 περίπου λεπτά ) από την αντίστοιχη 100αρα της Shell. Περισσότερα εδώ
                                      http://www.shell.gr

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Το χιλιαράκι το Ίμπιζα στην Ελλάδα χτυπάει πειράκια. (Βάζω ΜΟΝΟ απλή 95άρα, ΕΛΙΝ ή ΕΚΟ κατά κύριο λόγο)

                                        Μόλις βγω εξωτερικό, στο δεύτερο ολόκληρο γέμισμα ως δια μαγείας εξαφανίζονται!! (πάλι ΜΟΝΟ 95άρα απλή, στα φτηνότερα/χειρότερα πρατήρια!!)

                                        Πειράκια χτυπάει αν βάλω την 91 οκτανίων της Γερμανίας, αλλά όχι τόσο έντονα όσο στην Ελλάδα!!!!

                                        Επίσης στην Ελλάδα η κατανάλωσή μου είναι πάνω από 8,5 λίτρα/100χμ ενώ στο εξωτερικό 6,5λίτρα/100 χμ, ακόμα κι αν είμαι Γερμανία με 160 στο κοντέρ διαρκώς!!! (πραγματική τελική 145 χαώ...)

                                        Ή για να το πω σε χιλιόμετρα, η αυτονομία μου στην Ελλάδα είναι 530 χιλιόμετρα (ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ 550!!!) ενώ στο εξωτερικο είναι λίγο κάτω από 700, τα 650 τα βγάζεις με ένα ρεζερβουάρ ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ, ακόμα και κινούμενος με ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΩΣ, και με ρεκόρ τα 750 παρά κάτι χιλιόμετρα!!! (κατανάλωση 6)

                                        Μήπως τελικά αυτή είναι η διαφορά; Μήπως τα οκτάνιά μας είναι για τα μπάζα;
                                        Υπενθυμίζω πως στις ΗΠΑ τα οκτάνια είναι ο μέσος όρος RON+MON ενώ στην Ευρώπη μόνο RON.
                                        Μήπως λοιπόν η VPOWER έχει και καλό MON ενώ οι άλλες 95άρες έχουν ΜΟΝ για τα μπάζα;

                                        Διευκρινίζω πως δεν έχω βάλει ΠΟΤΕ VPOWER, VPOWER RACING, ULTIMATE100, KINITRON100 ή κάτι αντίστοιχο, και 98 οκτάνια έβαλα στην Γερμανία, και δεν ένιωσα διαφορά στην ισχύ ή την λειτουργία σε σχέση με την γερμανική 95άρα. Δυστυχώς έτυχε να μην καλομετρήσω την κατανάλωση, η οποία όμως δεν είχε διαφορά...

                                        Υ.Γ. Ο κατασκευαστής λέει να βάζω 95 ή 98 οκτάνια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Από φίλο που ξέρει από αυτοκίνητα άκουσα την παρακάτω διαπίστωση,την οποία πιστεύω και θα δοκιμάσω!

                                          Σε EvoVII Extreme ( ...λέμε τώρα) έβαζε πάντα ΕΚΟ ή ΒΡ 100 οκτανίων!
                                          Παρατηρούσε ότι η θερμοκρασία λαδιού έπαιζε σε ψηλές τιμές το ίδιο και η θερμοκρασία νερού!
                                          Με το 1/4 δε του ρεζερβουάρ έκανε 50 χιλιόμετρα!!!!!!!

                                          Χρησιμοποίησε για 3 γεμίσματα Shell 100 Racing!

                                          Η άμεση παρατήρηση ήταν (με το 1ο γέμισμα) χαμηλώτερες θερμοκρασίες και η επόμενη ήταν η αύξηση της αυτονομίας σε 80 χιλιόμετρα με το 1/4 του ρεζερβουάρ!!Μιλάμε για 60% αύξηση σε χιλιόμετρα!!!

                                          Πάντως εγω θα δοκιμάσω...γιατι αν ισχύει και για άλλους κινητήρες τότε η διαφορά στην τιμή εξαφανίζεται από την αύξηση στα χιλιόμετρα!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            georgex last edited by

                                            Πρατήριο που είναι σίγουρα ΟΚ ξέρω την Αυγερόιλ στην Σπύρου Πάτση (ανάμεσα Ιερά Οδό και Αθηνών-Καβάλας). Το έχει φίλος και τον είχαν τρελάνει στα τέστ στην αρχή που άνοιξε, λόγω της χαμηλής τιμής.

                                            Μέχρι 31 Δεκ. θα βάζω shell μπας και κερδίσω στο διαγωνισμό... 5 χρόνια τσάμπα βενζίνη λέει πολύ, μιλάμε για 3000-4000Ε το χρόνο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr