Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντιλαμβανόμαστε το αυτοκίνητό μας και τις δυνατότητες του;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αντιλαμβανόμαστε το αυτοκίνητό μας και τις δυνατότητες του;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    24
    34
    16
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrios2004 last edited by

      Ανοίγω το θέμα αυτό με αφορμή διάφορα posts που διαβάζω στο forum τις τελευταίες ημέρες..

      Η πραγματικότητα στην Ελλάδα για μερικά άτομα (ελάχιστα) απο ότι έχω καταλάβει ισχύει οτι ένα αυτοκίνητο 1.2lt είναι για μετακίνηση μέσα στην πόλη, 1.4lt για να προσπερνάει τα 1.2lt, 1.6lt είναι αμάξι με επιδόσεις καλές, 1.8lt-2lt βάζει φωτιά στο δρόμο και κανένας δεν το φτάνει. Είναι η Ferrari των δρόμων..
      Φυσικά αντίστοιχη Ferrari θα είναι και μία BMW με 1.6lt μόνο!

      Διαβάζω για αυτοκίνητα με 1600cc να έχουν λάστιχα μεγαλύτερα απο αυτοκίνητα με V6 κινητήρες.

      Σκέφτομουν που οφείλεται η αντίληψη αυτή..

      Ένα λάστιχο για παράδειγμα με φάρδος 225 θεωρείται σχετικά μεγάλο και για Ελλάδα και για εδώ USA..

      Ένα αυτοκίνητο με 1.8lt στην Ελλάδα θεωρείτε μάλλον μεγάλο. Αντίστοιχα ένα εδώ με 3.5lt και πάνω θα θεωρηθεί σχετικά μεγάλο. Ένα τέτοιο λάστιχο (δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις ειδικών αυτοκινήτων που απαιτούνε λάστιχα φαρδιά) θα το βάλουμε εδώ λοιπον στο δικό μας μεγάλο και εκεί στο δικό σας μεγάλο. Δύο διαφορετικοί κόσμοι με διαφορετικές αντιλήψεις λοιπόν ..

      Η ερώτησή μυ είναι ...
      Πόσο αντικειμενικά φερόμαστε στις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου μας; Γνωρίζουν οι περισσότεροι τον σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκε το αυτοκίνητό τους;

      Να τονίσω και πάλι οτι δεν αναφέρομαι σε sport αυτοκίνητα που ε3'ορισμού θα πρέπει να έχουν πιο φαρδιά λάστιχα....

      Με εκτίμηση,
      Δημήτρης

      ΥΓ. Βλέπω πως διατύπωσα το θέμα μου..Ελπίζω να βγάλετε άκρη απο το τι θέλω να πώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrios2004 last edited by

        Ανοίγω το θέμα αυτό με αφορμή διάφορα posts που διαβάζω στο forum τις τελευταίες ημέρες..

        Η πραγματικότητα στην Ελλάδα για μερικά άτομα (ελάχιστα) απο ότι έχω καταλάβει ισχύει οτι ένα αυτοκίνητο 1.2lt είναι για μετακίνηση μέσα στην πόλη, 1.4lt για να προσπερνάει τα 1.2lt, 1.6lt είναι αμάξι με επιδόσεις καλές, 1.8lt-2lt βάζει φωτιά στο δρόμο και κανένας δεν το φτάνει. Είναι η Ferrari των δρόμων..
        Φυσικά αντίστοιχη Ferrari θα είναι και μία BMW με 1.6lt μόνο!

        Διαβάζω για αυτοκίνητα με 1600cc να έχουν λάστιχα μεγαλύτερα απο αυτοκίνητα με V6 κινητήρες.

        Σκέφτομουν που οφείλεται η αντίληψη αυτή..

        Ένα λάστιχο για παράδειγμα με φάρδος 225 θεωρείται σχετικά μεγάλο και για Ελλάδα και για εδώ USA..

        Ένα αυτοκίνητο με 1.8lt στην Ελλάδα θεωρείτε μάλλον μεγάλο. Αντίστοιχα ένα εδώ με 3.5lt και πάνω θα θεωρηθεί σχετικά μεγάλο. Ένα τέτοιο λάστιχο (δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις ειδικών αυτοκινήτων που απαιτούνε λάστιχα φαρδιά) θα το βάλουμε εδώ λοιπον στο δικό μας μεγάλο και εκεί στο δικό σας μεγάλο. Δύο διαφορετικοί κόσμοι με διαφορετικές αντιλήψεις λοιπόν ..

        Η ερώτησή μυ είναι ...
        Πόσο αντικειμενικά φερόμαστε στις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου μας; Γνωρίζουν οι περισσότεροι τον σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκε το αυτοκίνητό τους;

        Να τονίσω και πάλι οτι δεν αναφέρομαι σε sport αυτοκίνητα που ε3'ορισμού θα πρέπει να έχουν πιο φαρδιά λάστιχα....

        Με εκτίμηση,
        Δημήτρης

        ΥΓ. Βλέπω πως διατύπωσα το θέμα μου..Ελπίζω να βγάλετε άκρη απο το τι θέλω να πώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrios2004 last edited by

          Ανοίγω το θέμα αυτό με αφορμή διάφορα posts που διαβάζω στο forum τις τελευταίες ημέρες..

          Η πραγματικότητα στην Ελλάδα για μερικά άτομα (ελάχιστα) απο ότι έχω καταλάβει ισχύει οτι ένα αυτοκίνητο 1.2lt είναι για μετακίνηση μέσα στην πόλη, 1.4lt για να προσπερνάει τα 1.2lt, 1.6lt είναι αμάξι με επιδόσεις καλές, 1.8lt-2lt βάζει φωτιά στο δρόμο και κανένας δεν το φτάνει. Είναι η Ferrari των δρόμων..
          Φυσικά αντίστοιχη Ferrari θα είναι και μία BMW με 1.6lt μόνο!

          Διαβάζω για αυτοκίνητα με 1600cc να έχουν λάστιχα μεγαλύτερα απο αυτοκίνητα με V6 κινητήρες.

          Σκέφτομουν που οφείλεται η αντίληψη αυτή..

          Ένα λάστιχο για παράδειγμα με φάρδος 225 θεωρείται σχετικά μεγάλο και για Ελλάδα και για εδώ USA..

          Ένα αυτοκίνητο με 1.8lt στην Ελλάδα θεωρείτε μάλλον μεγάλο. Αντίστοιχα ένα εδώ με 3.5lt και πάνω θα θεωρηθεί σχετικά μεγάλο. Ένα τέτοιο λάστιχο (δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις ειδικών αυτοκινήτων που απαιτούνε λάστιχα φαρδιά) θα το βάλουμε εδώ λοιπον στο δικό μας μεγάλο και εκεί στο δικό σας μεγάλο. Δύο διαφορετικοί κόσμοι με διαφορετικές αντιλήψεις λοιπόν ..

          Η ερώτησή μυ είναι ...
          Πόσο αντικειμενικά φερόμαστε στις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου μας; Γνωρίζουν οι περισσότεροι τον σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκε το αυτοκίνητό τους;

          Να τονίσω και πάλι οτι δεν αναφέρομαι σε sport αυτοκίνητα που ε3'ορισμού θα πρέπει να έχουν πιο φαρδιά λάστιχα....

          Με εκτίμηση,
          Δημήτρης

          ΥΓ. Βλέπω πως διατύπωσα το θέμα μου..Ελπίζω να βγάλετε άκρη απο το τι θέλω να πώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitrios2004 last edited by

            Τώρα που ξαναδιαβάζω το θέμα που έγραψα, ευελπιστώ να μήν δεχτώ άσχημες αντιδράσεις.. Το έθεσα καθαρά απο περιέργεια το πώς αντιλαμβανόμαστε κάποια πράγματα όλοι μας..

            Ελπίζω να μήν μου πάρει κανένας με το κεφάλι λοιπόν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              luck last edited by

              Πολλά άτομα πιστεύω, πως κάνουν την αγορά του αυτοκινήτου τους μόνο με το κριτήριο της αισθητικής τους. Αν τους αρέσει το σχήμα, το χρώμα, και αν αντέχουν οικονομικά προβαίνουν στην απόκτηση του. Δεν υπολογίζουν, γιατί πιθανόν δεν γνωρίζουν, για την ενεργητική και παθητική ασφάλεια που τους παρέχει το κάθε αυτοκίνητο ανάλογα με την αξία του.
              Είμαι σίγουρος, πως όλοι αυτοί που αλλάζουν τις διαστάσεις των ελαστικών τους, εκτός ορισμένων περιπτώσεων, το κάνουν και πάλι για λόγους αισθητικής. Είμαι κατά των μετατροπών σε όποιο τμήμα του οχήματος και αν γίνεται. Γιατί να αλλάξω λάστιχα, ή οτιδήποτε άλλο, σε ένα αυτοκίνητο που δεν είναι κατασκευασμένο για αυτό το σκοπό. Υπάρχουν οι σπόρ εκδόσεις σε κάθε μοντέλο, οπότε διαλέγω αυτό που θέλω από την αρχή. Μην ξεχνάτε πως επιστήμονες τα κατασκευάζουν, οι οποίοι σίγουρα γνωρίζουν αν θα βάλουν βαρδιά λάστιχα, αεροτομές κ.τ.λ.
              Είμαι επίσης σίγουρος πως το σύνολο των οδηγών δεν γνωρίζει τις ικανότητες του οχήματος, ώστε να τις εκμεταλλευτεί στο έπακρο αν χρειαστεί. Ξέρουν μόνο πως βάζουν σε λειτουργία τον κινητήρα και πως ανοίγουν το καπάκι της βενζίνης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alfasud last edited by

                Dimitrie 2004
                Βλεπω να γινονται 150 σελιδες σε αυτο το θεμα και δημοσιες ξιφομαχιες στο Συνταγμα!!!
                Χτυπησες σε καιριο σημειο!
                Που να δεις μετα που θα πιασουμε και τα αλλα, οχι μονο τα λαστιχα!
                Εχω αρχισει ηδη να ξυνω την πενα μου!
                Χαιρετησματα
                Σπυρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  Το θέμα είναι πάρα πολυ καλό Δημήτριε! Ίσως είναι και θέμα για την κατανόηση πολλών ατυχημάτων από το σύνολο που γίνονται στην Ελλάδα.

                  Σκέφτομουν που οφείλεται η αντίληψη αυτή

                  Γενικά η τάση της υπερβολής (για τα λάστιχα ας πούμε) ισχύει σε όλες τις χώρες του κόσμου και μερίδιο της οφείλεται και στα τμήματα μαρκετινγκ των εταιριών που πάντα διαφημίζουν το ανώτερο μοντέλο της γκάμας με όλα του τα καλούδια! Τελευταία έχει γίνει και σε μικρά και όχι τα κορυφαία (βλ C2 με 205 ελαστικό). Έτσι περνάει η άποψη ότι το ταπεινο 1400άρι θα γίνει Gti ξαφνικά με την προσθήκη ελαστικών, ζαντών και αεροτομών!

                  Συνήθως η διαφήμιση επηρεάζει την απόφαση και όχι οι ανάγκες, για την επιλογή του αυτοκίνητου. Και η λανθασμένη επιλογή επιφέρει και αγνοια του οχήματος! Χρειάζεται καθαρό μυαλό, γνώση και θέληση για να ανακαλύψεις μόνος τι συμβαίνει, ποια τα όρια που βάζεις και για ποιο σκοπο το χρησιμοποιείς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgos last edited by

                    Φίλε Δημήτρη πολλοί είναι αυτοί που βάζουν τα λάστιχα αυτά για λόγους αισθητικής. Προσωπικά γούστα του καθενός. Το ίδιο ισχύει και για τις αεροτομές, spoilers κλπ. Το αν χρειάζεται τόσο φαρδύ λάστιχο (225 που ανέφερες) σε ένα αυτοκίνητο με οικογενειακούς προσανατολισμούς με 1600cc... φαντάζομαι πως όχι. Ισχύει πάντως 100% αυτό που λες ότι δεν είμαστε καθόλου αντικειμενικοί στις πραγματικές δυνατότητες ή καλύτερα στο λόγο για τον οποίο σχεδιάστηκε το αυτοκίνητό μας.
                    Φανατικός λάτρης των εργοστασιακών επιλογών, το αυτοκίνητό μου (1.4)φοράει λάστιχα 195 από τη μαμά του τα οποία θεωρώ και φαρδιά και αεροτομή δώρο με την αγορά η οποία, υποκειμενικά, απλά μου 'γεμίζει' το μάτι (και όχι το κοντέρ).
                    Δεν ξέρω αν αυτά θεωρούνται υπερβολή για τον κυβισμό αλλά έτσι μου το πούλησαν, έτσι το αγόρασα. Ξέρω όμως ότι θα ήταν σίγουρα υπερβολή να το χαμηλώσω, να το κάνω κούτσουρο, να του βάλω λάστιχα 225, βελτιωμένο software, εισαγωγές και δεν ξέρω τι άλλο. Μάλλον απ' την αρχή θεωρώ ότι θα είχα κάνει λάθος αγορά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Νομίζω πως αρκετοί, από τη στιγμή που επιλέγουν το αυτοκίνητό τους, έχουν αρκετό εγωισμό ώστε όχι μόνο να μην παραδεχθούν ενδεχομένως πως έκαναν κακή επιλογή (αν συμβεί κάτι τέτοιο) αλλά και να θεωρούν πως το αυτοκίνητό ΤΟΥΣ είναι, αν όχι το καλύτερο στον κόσμο, τουλάχιστον το καλύτερο στην κατηγορία μέχρι 50000 ευρώ και να παραβλέπουν ενσυνείδητα οποιαδήποτε μειονεκτήματά του. Οπότε για ποιά αντικειμενικότητα μιλάμε ?

                      Παράδειγμα (και από εκεί φαντάζομαι dimitrios2004 πήρες αφορμή) το θέμα για τα υπερβολικά λάστιχα στα 'Τεχνικά'. Οι εταιρείες βάζουν υπερβολικά μεγάλα λάστιχα επειδή, πολύ απλά και ΙΜΗΟ πάντα, αρέσουν στους αγοραστές και πληρώνουν για αυτά (όπως πρόσθεσε σωστά ο lkar). Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 100 ή και 150 ίππων να ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ λάστιχα αντίστοιχα με EVO (225/40/17 φοράνε και αυτά) για να κινηθεί σωστά στο δρόμο (αν όντως τα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, τότε σίγουρα είναι πολύ κακοστημένο ) Και όμως, όχι μόνο ο κατασκευαστής τα βάζει, αλλά και οι αγοραστές, χωρίς να αναρωτηθούν γιατί ο κατασκευαστής τα βάζει, θεωρούν πως, για να τα βάζει, αυτή είναι η ΣΩΣΤΗ επιλογή, ανατροφοδοτώντας την όλη ιστορία

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ισως η συγκεκριμένη συνήθεια,νά έχει τίς ρίζες τής στό παρελθόν,όπου τά αυτοκίνητα έβγαιναν μέ ελαστικά 155-80/13,γιά νά μειωθεί τό κόστος αγοράς τους,χωρίς όμως τό ελαστικό αυτό νά κάλυπτε τίς δυνατότητες τού οχήματος (είς γνώση φυσικά τών...'επιστημόνων')οπότε μάς έχει μείνει στό μυαλό,ότι,πρέπει νά ανεβάσουμε τήν διάσταση τών ελαστικών,αμέσως μετά τήν αγορά του.

                        Φυσικά οι εποχές έχουν αλλάξει,καί οι κατασκευαστές (ή οι αντιπρόσωποι; ) εφοδιάζουν μέ 17άρια λάστιχα μικρά αυτοκίνητα,υπερκαλύπτωντας μάλλον τίς δυνατότητές τους.
                        Αλλά,τό αγοραστικό κοινό,τό έχει πάρει χαμπάρι;

                        Αυτά πού έγραψα,ισχύουν γιά όσους αλλάζουν διάσταση γιά επίτευξη επιδώσεων (φρενάρισμα,επιτάχυνση,στρίψιμο κ.λ.π.),καί όχι όσους αλλάζουν διάσταση λόγω....'σκέρτσου'!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bug last edited by

                          Eγώ έχω ένα saxo 1.1...το αγόρασα(μάλλον μου το αγοράσανε)για το πρώτο μου αυτοκίνητο.Θεωρητικά είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για την πόλη.Στην πράξη,ακόμα και με τα εργοστασιακά ελαστικά 155/70/13,είναι ένα πληρέστατο αυτοκίνητο που και άνετο ταξίδι κάνει και μπορεί να προσφέρει ευχαρίστηση σε δρόμους με στροφές Γι'αυτό ούτε διάσταση ελαστικών άλλαξα ούτε σπόιλερ έβαλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gfon last edited by

                            Ξερω τυπους που αλλαξαν ζαντολαστιχα σε αυτοκινητα οπως golf1400 σε διαστασεις 225/45/17 γιατί δειχνει πιο ομορφο....... ,τι να του πεις τωρα....και τι θα καταλαβει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης bug έγραψε:
                              Eγώ έχω ένα saxo 1.1...το αγόρασα(μάλλον μου το αγοράσανε)για το πρώτο μου αυτοκίνητο.Θεωρητικά είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για την πόλη.Στην πράξη,ακόμα και με τα εργοστασιακά ελαστικά 155/70/13,είναι ένα πληρέστατο αυτοκίνητο που και άνετο ταξίδι κάνει και μπορεί να προσφέρει ευχαρίστηση σε δρόμους με στροφές Γι'αυτό ούτε διάσταση ελαστικών άλλαξα ούτε σπόιλερ έβαλα.

                              Η Σουντ με 120 ίππους και πολλή ροπή έχει 185/60/14. Το μόνο που μου έχει λείψει είναι η ελκτική πρόσφυση με τη δευτέρα και ενίοτε και την τρίτη σε 'ελληνική' άσφαλτο. Απ'την άλλη βέβαια έχει πλάκα το burnout!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                Η Σουντ με 120 ίππους και πολλή ροπή έχει 185/60/14. Το μόνο που μου έχει λείψει είναι η ελκτική πρόσφυση με τη δευτέρα και ενίοτε και την τρίτη σε 'ελληνική' άσφαλτο. Απ'την άλλη βέβαια έχει πλάκα το burnout!

                                Εννοείς ότι σπινιάρεις καί μέ τρίτη Κώστα;
                                Μέ ποιά λάστιχα;
                                Τό καντέτ μου,μέ ίδια διάσταση καί ίδια ιπποδύναμη,ψιλοσπινιάρει τή δευτέρα,άν τά RE-720 εχουν ζεσταθεί.Μήπως τό παθαίνεις μέ εντελώς κρύα λάστιχα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                  😮
                                  Εννοείς ότι σπινιάρεις καί μέ τρίτη Κώστα;

                                  Σε (πολύ) γλιστερό δρόμο ναι.

                                  Μέ ποιά λάστιχα;

                                  Με τα Α539. Με τα 032R είναι αρκετά πιο δύσκολο να σπινάρω με δευτέρα αλλά όχι αδύνατον σε δημόσιο δρόμο. Στην πίστα με τα 032R σπινάρω μόσο σε εξόδους κλειστών στροφών με 2α.

                                  Τό καντέτ μου,μέ ίδια διάσταση καί ίδια ιπποδύναμη,ψιλοσπινιάρει τή δευτέρα,άν τά RE-720 εχουν ζεσταθεί.Μήπως τό παθαίνεις μέ εντελώς κρύα λάστιχα;

                                  Να σου θυμίσω ότι έχεις μπλοκέ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                    Τό καντέτ μου,μέ ίδια διάσταση καί ίδια ιπποδύναμη,ψιλοσπινιάρει τή δευτέρα,άν τά RE-720 εχουν ζεσταθεί.Μήπως τό παθαίνεις μέ εντελώς κρύα λάστιχα;

                                    Να σου θυμίσω ότι έχεις μπλοκέ;

                                    Κοίτα ρέ νά δείς!!!
                                    Πραγματικά τό ξέχασα!!!
                                    Ακυρη η παρατήρηση!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kingmanos last edited by

                                      Αγαπημένε Δημήτριε εδώ ειναι Ελλάδα και δυστυχώς τα άτιμα γονίδια (εξ ανατολής?) που κουβαλάμε δεν επιτρέπουν στους περισσότερους να κατανοήσουν και να ξεχωρίσουν την χρήση του κάθε αυτοκινήτου πόσο μάλλον τα αξεσουάρ του. τί θελω να πώ? Εδω μπορεις να δείς rallye φορτηγάκι, οικογενειακά sedan βιαζμένης αισθητικής και το βράδυ στα λιμανάκια Ford Tranzit να driftαρει, ακατανόητα πράγματα για τους περισσοτερούς (και ειδικά στα μέλη του forum)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsardas last edited by

                                        Οπως και να το κανουμε οι Ελληνες ειμαστε τυποι της υπερβολης. Και αυτο το ζητημα τετοιο ειναι. Δεν χρειαζεται να το πολυσυζηταμε.Μας συμβαινει καθε μερα σε διαφορα πραγματα και δεν θα συμβει στα αυτοκινητα που ειναι η δευτερη γκομενα για μερικους; Συμβαινει και σε αλλες χωρες αλλα εδω το παρακανουμε.Δε νομιζω να δειτε τοσες 'ζανταρες' στο εξωτερικο γιατι εκει ειναι πιο λογικοι και γνωστικοι και οχι τοσο μεσογειοι βαλκανιοι κλπ. Παρεπιπτοντως το 307 μου με 195/65-15 στριβει πολυ ισοροπημενα για νορμαλ αυτοκινητο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          megane98hp last edited by

                                          Συμφωνω με οσα εχουν ειπωθει και θα ηθελα να παραθεσω μια αλλη εκδοχη (ετσι για να γινεται κουβεντα)
                                          Μηπως εχει να κανει και με τη κουλτουρα μας αυτο το φαινομενο? Νομιζω οτι σαν λαος εχουμε μια ταση να θελουμε να μεγαλοποιουμε τα πραγματα μας , για να μη πω και τους ιδιους μας τους εαυτους.
                                          Απο την αλλα μερια ειναι και ο τροπος που λειτουργει το κρατος, η κοινωνια, οπου κακα τα ψεματα το επιπεδο τον μισθων δεν ειναι οσο υψηλο θα επρεπε να ειναι. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την αναζητηση αλλων τροπων να show off (συγνωμη αλλα δεν μπορω να βρω Ελληνικη λεξη που να με βοηθησει να εξηγησω αυτο που θελω να πω)

                                          Λεει ο Δημητρης οτι ενα αυτοκινητο στο εξωτερικο θεωρειται μεγαλο αν ειναι 3.5. Ειναι ομως δυνατον με τα Ελληνικα δεδομενα να μπορει ο κεθε Ελληνας να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο στη κατοχη του? Εχω ενα φιλο μεγαλομενο στην Αυστραλια, που μου ελεγε οτι οδηγουσε αμαξια 2000 και 3000 lt χωρις να νιωθει κατι το ιδιαιτερο, γιατι ειναι τοσο ευκολο να αγορασει κανεις ενα τετοιο αμαξι. Δεν υπαρχουν ουτε τεκμηρια, ουτε θα γινει ελεγχος που τα βρηκε τοσα χρηματα για να το αγορασει.
                                          Εδω ομως για να αγορασει ο μεσος Ελληνας ενα μεγαλο αμαξι ισοδυναμει με αυτοκτονια .

                                          Νομιζω οτι αυτες οι ας το πουμε μετατροπες, πχ με τα ελαστικα, ειναι μια φυσιολογικη 'αντιδραση' των ανθρωπων που μην αντεχοντας το δυσβασταχτο κοστος για να αγορασουν ενα Golf 2.0 cc (ενα παραδειγμα λεμε τωρα) αγοραζουν στη χειροτερη περιπτωση ενα 1400 και του κοτσαρουν και οτι extra μπορουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Το Χsara έχει 195/55/15 (ναι, πολύ ωραία διάσταση, ξέρω... ).

                                            Θέλω κάποια στιγμή να βάλω ζάντες 18 ιντσών, κατά προτίμηση τριάκτινες και με φινίρισμα χρωμίου. Δε θα είναι πολύ ωραίο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr