-
Το παλιο μας μουλαρακι αρχισε να παλιωνει για τα καλα (OPEL CORSA 93) και σκεφτομαι την αγορα ενος renault kangoo για να χρησιμοποιηται απο εμενα σαν επαγγελματικο(μεταφορα υποδηματων), απο την μητερα μου και απο την νεα οδηγο της οικογενειας την αδερφη μου. Επειδη οπως βλεπετε αναμενεται να τραβηξει πολλα το καημενο εσεις τι λετε θα τα βγαλει περα; Α και μαλλον για μεταχειρισμενο 2-3 χρονων μαλλον.
-
Το παλιο μας μουλαρακι αρχισε να παλιωνει για τα καλα (OPEL CORSA 93) και σκεφτομαι την αγορα ενος renault kangoo για να χρησιμοποιηται απο εμενα σαν επαγγελματικο(μεταφορα υποδηματων), απο την μητερα μου και απο την νεα οδηγο της οικογενειας την αδερφη μου. Επειδη οπως βλεπετε αναμενεται να τραβηξει πολλα το καημενο εσεις τι λετε θα τα βγαλει περα; Α και μαλλον για μεταχειρισμενο 2-3 χρονων μαλλον.
-
Το παλιο μας μουλαρακι αρχισε να παλιωνει για τα καλα (OPEL CORSA 93) και σκεφτομαι την αγορα ενος renault kangoo για να χρησιμοποιηται απο εμενα σαν επαγγελματικο(μεταφορα υποδηματων), απο την μητερα μου και απο την νεα οδηγο της οικογενειας την αδερφη μου. Επειδη οπως βλεπετε αναμενεται να τραβηξει πολλα το καημενο εσεις τι λετε θα τα βγαλει περα; Α και μαλλον για μεταχειρισμενο 2-3 χρονων μαλλον.
-
Στέλιο,δέν είναι λίγο μεγάλο γιά μία νέα οδηγό;
Δέν κοιτάς καί τά ελαφρώς μικρότερα Πεζώ Πάρτνερ,Σιτροέν Μπερλίνγκο κ.λ.π.; -
Ανδρεα αυτα που αναφερεις ειναι λιγο πιο πλατια με περιπου ιδιο υψος. Βασιζονται δε στο πατωμα του 306 ενω το kangoo στο πατωμα του clio (διορθωστε με αν κανω λαθος)Βασικα επελεξα αυτο γιατι ειναι λιγο πιο μικρο και στενο απο τα berlingo, partner. Για doblo ουτε συζυτηση βεβαια ειναι πιο ογκοδες.
-
Το έχει ένας γνωστός μου (με τον παλιό 8V 1.2) και το χρησιμοποιεί συνεχώς ως επαγγελματικό. Ως και στη Γερμανία πήγε για να μετακομίσει την κόρη του που γύρισε από σπουδές. Είναι πολύ ευχαριστημένος.
-
Είναι και ομορφούλι! (μετράει πολύ στις γυναίκες!)
-
Το Καγκού το είχα οδηγήσει όταν είχε πρωτοβγει. Δεν με χάλασε, αν και με ΙΧ δεν το συνέκρινα... Πάντως δεν ένιωσα αυτό το χάλι που άκουγα πως νιώθεις οδηγώντας βανάκια κλπ...
Τρελλάθηκα με τους ΧΩΡΟΥΣ!!!!Πάντως αν θυμάμαι καλά πίσω είχε μία μόνο πόρτα και ήταν σπάσιμο, και η άλλη κάι είχε με το άνοιγμα του παραθύρου και με χάλαγε, δε θυμάμαι όμως, πάνε 5 χρόνια...
Το Ντομπλό το είχα δει με τον 1900 ντήζελ. Είναι ακόμα καλύτερο σε χώρους, σε σχεδίαση μου αρέσει σαφώς περισσότερο, αλλά ένιωθα δέος να υπολογίσω πού αρχίζει και πού τελειώνει, και έτσι είπα να μην το δοκιμάσω καλύτερα!!
-
Οι εντυπώσεις που είχα από ένα νοικιάρικο 1.4 αυτόματο που το χρησιμοποίησα για 3 ημέρες για ....... παρακολούθηση Ακρόπολης , ήταν άριστες.
Εύκολο στην οδήγηση , άνετο και τεράστιοι χώροι -
To Kangoo είναι φοβερό αυτοκίνητο, ειδικά το 4Χ4 αλλα εγω δεν θα το αγόραζα για λόγους αξιοπιστίας.
-
Εχουμε στην φιρμα που εργαζομαι, ενα diesel me 150.000 Xλ και ενα βενζινη με 60.000 Χλ!
Το βενζινη ειχε μερικα προβληματα, το κυριωτερο ειναι μια τσιμουχα που χανει πολλα λαδια και μυριζει ασχημα μεσα στο κουπε!Ειναι μεγαλη επισκευη η οποια θα γινει σημερα!Αυριο θα σου γραψω τι ητανε ακριβως και ποσο στοιχισε!
Ειναι πολυ ευαισθητο στους πλαινους ανεμους, αλλα ειναι ευχαριστο στο εσωτερικο, μπλε οργανα, οπως το Alfasud μου!
Το diesel ειχε ενα προγλημα με ενα χταποδι απο ελαστικες σωληνωσεις του νερου που ειχε διαροη και εχασε τα νερα της μηχανης σε μερικα δευτερολεπτα στον αυτοκινητοδρομο!Η μηχανη δεν επαθε τιποτα!
Το αλλο μεγαλο προβλημα του ηταν τα φραινα, αλλαχτηκαν οι δισκοι μπροστα στα 100.000 Χλ και μετα χαλασε κατι αλλο, μαλλον σερβο, τα φραινα δεν πιανανε μερικες φορες οπως επρεπε!Δεν εμαθα ποτε τι λαθος ηταν επειδη το αλλαξαμε με ενα Nissan το οποιο ειναι το ιδιο βασικα αυτοκινητο και φιαχνεται και αυτο στην Γαλλια!
Δεν σκουριαζουνε, οπως το VW Cady που εχουμε που ειναι της ιδιας χρονολογιας και εχει γινει απο ασπρο καφε απο την σκουρια!
Αν παρεις μεταχειρησμενο κοιταξε να εχει γινει η αναβαθμιση στους αισθητηρες των αεροσακων, ηταν πολυ ευαισθητοι και εχει γινει ανακαλεση πριν μερικα χρονια!
Σπυρος -
Ευχαριστω ολους για τις αποψεις τους. Τελικα ειδα οτι στο τευχος 367 υπηρχε ενα συγκριτικο μεταξυ doblo, kangoo,berligo και απο χωρους πισω με πεσμενα τα καθισματα ελεγε για doblo 3000lt berligo 2800lt kangoo 2400lt. Δεν με χαλανε καθολου τα 2400lt του kangoo μιας και το κορσακι μαλλον μετα βιας πιανει τα 1000lt. Ωρε παποτσια που εχω να το φορτωσω
-
Το Κangoo το είχα 'επ'ώμου' για μεγάλο διάστημα σε εταιρεία. Είναι το 1.2 8v και μπορώ να πώ οτι είναι καταπληκτικό αμαξάκι! Αρκετό νεύρο, αλλά με πίεση έκαιγε σαν 1.4!
Από αξιοπιστία τα πήγε πολύ καλά, αν και ταλαιπωρηθήκαμε για κανά μήνα να βρούμε το γιατί μερικές φορές δεν έπαιρνε μπροστά. Τελικά ήταν το κλειδί που δεν 'ξεκλείδωνε' το immobilizer.
Επίσης στις 45.000χλμ αλλάξαμε δίσκους.
Πάντως ήταν καταπληκτικό στο δρόμο (για επαγγελματικό), πολύ σταθερό τιμόνι και οδική συμπεριφορά όχι μακριά από επιβατικό.
Συνιστάται ανεπιφύλακτα!
-
Εχω ξαναγράψει ότι είναι μία κατηγορία που προσφέρει επαγγελματική λύση με μικρό όγκο, αλλά οικογενειακές αναζητήσεις λόγω χώρου! Για το δεύτερο θα μπορούσα να το σκεφτώ κι εγώ για 2ο αυτοκίνητο.
Στέλιο, από τιμές πως πάνε? Μήπως αξιζει μεταχειρισμένο? -
Εχουμε στην εταιρεια ενα 'κανγκουρα' 8v 1400 μοντ.2000...το ειχα δανειστει για ενα ταξιδι, επαρχεια τα περασμενα χριστουγεννα, και εχω να πω τα εξης...
-μεγαλη ανεση σε χωρους
-καλη θεση οδηγησης (ειναι και ψηλή)
-καλη ποιοτητα υλικων
-ροπατος κινητηρας χαμηλα
-καλο τιμονι σε μικρες ταχυτητες ομως
-σχετικα καλη ποιοτητα κυλισης ,σε μεγαλο ταξιδι περιμενα να με κουρασει περισοτερο
-πολυ δυνατα φρενα, αν και ειναι καπως αποτομα
-αποκλειεται για ταχυτητες 120+,το τιμονι ελαφραινει πολυ και το χανεις
-εχει μεγαλες πορτες και ειναι ανετο στο φορτωμα απο οποιαδηποτε κατευθυνση
-δεν ειναι για παρα πολυ βαρος, τουλαχιστον με τα μαμισια αναρτηση
-τριγμους δεν εχει
-ο κινητηρας δεν αποδιδει αυτα που περιμενης ,ειναι καπως ασθενικος, μονο η ροπη χαμηλα αξιζει.
-κοντο σασμαν ,ειδικα οι πρωτες 2 ταχυτητεςΑυτα και ελπιζω να σε βοηθησα....
-
Για μεταχειρισμενο σκεφτομαι 2-3χρονων το πολυ.Ειδα μερικα περιπου 8000€.Αν πουλησω το κορσα 2500-3000€ θα βαλω αλλα 5000περιπου και θα κανουμε ολοι την δουλεια μας.Απλα αυτα που βλεπω ειναι συνυθως απο ληζιγκ και εταιριες που μαλλον τα εχουνε σκισει δεοντως
-
Ενα σαξό επαγγελματικο ισως? Αν δεν χρειαζεσαι τους εξτρα χωρους (αφου βολευοσουν με το κορσα) ισως ειναι καλυτερα ενα σαξό για να χρησιμοποιειται και σαν αμαξι δευτερο, πιο ανετα... Και η αδερφη δε θα εχει προβλημα σαν νεα οδηγος..
Περι kangoo