Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Formula 1
    18
    55
    201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis-f1 last edited by

      Προτελευταιος αγωνας της χρονιας και το ''καραβανι'' της F1 παραμενει στην ''Απω Ανατολη'',ομως τωρα κατευθυνεται λιγο πιο νοτια,στην Ιαπωνια.Η πιστα που θα φιλοξενησει τον αγωνα δε θα ειναι αλλη απο αυτη της Suzuka,μια πρωτοτυπη πιστα,η οποια ξεχωριχζει για το σχημα''8'' που διαθετει η χαραξη της.

      H Suzuka,κατασκευαστηκε το 1962 για λογαριασμο της Honda,αφου εκει ηθελε να κανει ιδιωτικες δοκιμες.Το εργο της κατασκευης το ανελαβε ο κορυφαιος στο ''ειδος'' του τοτε Jhon Hugelhotts,και πραγματικα εφτιαξε μια πιστα ''κοσμημα'',κατα την αποψη μου βρισκεται στις καλυτερες πιστες του κοσμου.Το GP της Ιαπωνιας στην πιστα της Suzuka βρισκεται απο το 1987,αφου υστερα απο εντονες πιεσεις της Honda η FIA δεχθηκε να μπει στο καλενταρι και συνηθως καθε χρονο ηταν η τελευταια του πρωταθληματος,οπου εκει πολλες φορες κριθηκε ο τιτλος.Ποιος ξεχναει τις καταπληκτικες χρονιες του '88 οπου ο Senna ειχε βρεθει 14ος στον 1ο γυρο και τελικα ειχε καταφερει να παρει τη νικη,σ'αυτο βεβαια ειχαν βοηθησει και οι ευμεταβλητες συνθηκες.Το '89 οπου ειδαμε μια ''τιτανομαχια'' μεταξυ Senna-Prost στο τελευταιο chicane,με τον δευτερο να εγκαταλειπει και τον πρωτο να συνεχιζει και να κερδιζει,ομως η νικη του αργοτερα ακυρωθηκε απο τον τοτε προεδρο της FIA Jean Balestre.Το '90 σιγουρα κορυφωθηκε η μαχη μεταξυ Senna-Prost αφου ο αγωνας τους τελειωσε προωρα υστερα απο συγκρουση στην 1η στροφη,μια συγκρουση που προκαλεσε με δικια του βουληση ο Senna,ωστε να εξασφαλισει τον 2ο παγκοσμιο τιτλο του.Απο'κει και περα η νεα γενια ανελαβε τα ''σκηπτρα'',βλεπονατας το '99 τη σκληρη μαχη μεχρι το τελος μεταξυ Hakkinen-Irvine,ενω και το '00 ειδαμε μια εξισου καταπληκτικη μαχη με τους Hakkinen-Schumacher.

      Γεωγραφικα η πιστα βρισκεται νοτια της Ιαπωνιας,κοντα στην πολη της Osaka,αφου απεχει μολις 20χλμ.

      Απο τεχνικης αποψεως η πιστα ειναι αρκετα απαιτητικη στην επιτευξη του σωστου set-up,αφου οι ομαδες πρεπει να συνδυασουν ταχυτητα-προσφυσηΟι κινητηρες καταπονουνται και αυτοι αρκετα,ειδικοτερα στο τελευταιο chicane(Casio Triangle) οπου οι στροφες πεφτουν πολυ χαμηλα.Τα ελαστικα τελος φθειρονται και αυτα ιδιαιτερα γι'αυτο και συνηθως χρησιμοποιουνται οι σκληροτερες γομες απο τις ομαδες,ενω ιδιαιτερη καταπονηση δεχεται το εμπρος δεξι ελαστικο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis-f1 last edited by

        Προτελευταιος αγωνας της χρονιας και το ''καραβανι'' της F1 παραμενει στην ''Απω Ανατολη'',ομως τωρα κατευθυνεται λιγο πιο νοτια,στην Ιαπωνια.Η πιστα που θα φιλοξενησει τον αγωνα δε θα ειναι αλλη απο αυτη της Suzuka,μια πρωτοτυπη πιστα,η οποια ξεχωριχζει για το σχημα''8'' που διαθετει η χαραξη της.

        H Suzuka,κατασκευαστηκε το 1962 για λογαριασμο της Honda,αφου εκει ηθελε να κανει ιδιωτικες δοκιμες.Το εργο της κατασκευης το ανελαβε ο κορυφαιος στο ''ειδος'' του τοτε Jhon Hugelhotts,και πραγματικα εφτιαξε μια πιστα ''κοσμημα'',κατα την αποψη μου βρισκεται στις καλυτερες πιστες του κοσμου.Το GP της Ιαπωνιας στην πιστα της Suzuka βρισκεται απο το 1987,αφου υστερα απο εντονες πιεσεις της Honda η FIA δεχθηκε να μπει στο καλενταρι και συνηθως καθε χρονο ηταν η τελευταια του πρωταθληματος,οπου εκει πολλες φορες κριθηκε ο τιτλος.Ποιος ξεχναει τις καταπληκτικες χρονιες του '88 οπου ο Senna ειχε βρεθει 14ος στον 1ο γυρο και τελικα ειχε καταφερει να παρει τη νικη,σ'αυτο βεβαια ειχαν βοηθησει και οι ευμεταβλητες συνθηκες.Το '89 οπου ειδαμε μια ''τιτανομαχια'' μεταξυ Senna-Prost στο τελευταιο chicane,με τον δευτερο να εγκαταλειπει και τον πρωτο να συνεχιζει και να κερδιζει,ομως η νικη του αργοτερα ακυρωθηκε απο τον τοτε προεδρο της FIA Jean Balestre.Το '90 σιγουρα κορυφωθηκε η μαχη μεταξυ Senna-Prost αφου ο αγωνας τους τελειωσε προωρα υστερα απο συγκρουση στην 1η στροφη,μια συγκρουση που προκαλεσε με δικια του βουληση ο Senna,ωστε να εξασφαλισει τον 2ο παγκοσμιο τιτλο του.Απο'κει και περα η νεα γενια ανελαβε τα ''σκηπτρα'',βλεπονατας το '99 τη σκληρη μαχη μεχρι το τελος μεταξυ Hakkinen-Irvine,ενω και το '00 ειδαμε μια εξισου καταπληκτικη μαχη με τους Hakkinen-Schumacher.

        Γεωγραφικα η πιστα βρισκεται νοτια της Ιαπωνιας,κοντα στην πολη της Osaka,αφου απεχει μολις 20χλμ.

        Απο τεχνικης αποψεως η πιστα ειναι αρκετα απαιτητικη στην επιτευξη του σωστου set-up,αφου οι ομαδες πρεπει να συνδυασουν ταχυτητα-προσφυσηΟι κινητηρες καταπονουνται και αυτοι αρκετα,ειδικοτερα στο τελευταιο chicane(Casio Triangle) οπου οι στροφες πεφτουν πολυ χαμηλα.Τα ελαστικα τελος φθειρονται και αυτα ιδιαιτερα γι'αυτο και συνηθως χρησιμοποιουνται οι σκληροτερες γομες απο τις ομαδες,ενω ιδιαιτερη καταπονηση δεχεται το εμπρος δεξι ελαστικο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Προτελευταιος αγωνας της χρονιας και το ''καραβανι'' της F1 παραμενει στην ''Απω Ανατολη'',ομως τωρα κατευθυνεται λιγο πιο νοτια,στην Ιαπωνια.Η πιστα που θα φιλοξενησει τον αγωνα δε θα ειναι αλλη απο αυτη της Suzuka,μια πρωτοτυπη πιστα,η οποια ξεχωριχζει για το σχημα''8'' που διαθετει η χαραξη της.

          H Suzuka,κατασκευαστηκε το 1962 για λογαριασμο της Honda,αφου εκει ηθελε να κανει ιδιωτικες δοκιμες.Το εργο της κατασκευης το ανελαβε ο κορυφαιος στο ''ειδος'' του τοτε Jhon Hugelhotts,και πραγματικα εφτιαξε μια πιστα ''κοσμημα'',κατα την αποψη μου βρισκεται στις καλυτερες πιστες του κοσμου.Το GP της Ιαπωνιας στην πιστα της Suzuka βρισκεται απο το 1987,αφου υστερα απο εντονες πιεσεις της Honda η FIA δεχθηκε να μπει στο καλενταρι και συνηθως καθε χρονο ηταν η τελευταια του πρωταθληματος,οπου εκει πολλες φορες κριθηκε ο τιτλος.Ποιος ξεχναει τις καταπληκτικες χρονιες του '88 οπου ο Senna ειχε βρεθει 14ος στον 1ο γυρο και τελικα ειχε καταφερει να παρει τη νικη,σ'αυτο βεβαια ειχαν βοηθησει και οι ευμεταβλητες συνθηκες.Το '89 οπου ειδαμε μια ''τιτανομαχια'' μεταξυ Senna-Prost στο τελευταιο chicane,με τον δευτερο να εγκαταλειπει και τον πρωτο να συνεχιζει και να κερδιζει,ομως η νικη του αργοτερα ακυρωθηκε απο τον τοτε προεδρο της FIA Jean Balestre.Το '90 σιγουρα κορυφωθηκε η μαχη μεταξυ Senna-Prost αφου ο αγωνας τους τελειωσε προωρα υστερα απο συγκρουση στην 1η στροφη,μια συγκρουση που προκαλεσε με δικια του βουληση ο Senna,ωστε να εξασφαλισει τον 2ο παγκοσμιο τιτλο του.Απο'κει και περα η νεα γενια ανελαβε τα ''σκηπτρα'',βλεπονατας το '99 τη σκληρη μαχη μεχρι το τελος μεταξυ Hakkinen-Irvine,ενω και το '00 ειδαμε μια εξισου καταπληκτικη μαχη με τους Hakkinen-Schumacher.

          Γεωγραφικα η πιστα βρισκεται νοτια της Ιαπωνιας,κοντα στην πολη της Osaka,αφου απεχει μολις 20χλμ.

          Απο τεχνικης αποψεως η πιστα ειναι αρκετα απαιτητικη στην επιτευξη του σωστου set-up,αφου οι ομαδες πρεπει να συνδυασουν ταχυτητα-προσφυσηΟι κινητηρες καταπονουνται και αυτοι αρκετα,ειδικοτερα στο τελευταιο chicane(Casio Triangle) οπου οι στροφες πεφτουν πολυ χαμηλα.Τα ελαστικα τελος φθειρονται και αυτα ιδιαιτερα γι'αυτο και συνηθως χρησιμοποιουνται οι σκληροτερες γομες απο τις ομαδες,ενω ιδιαιτερη καταπονηση δεχεται το εμπρος δεξι ελαστικο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Παρακατω,βρισκονται οι ωρες ελλαδος για το GP της Ιαπωνιας

            FRIDAY 8 OCTOBER
            05.00-06.00 FRIDAY PRACTICE 1
            08.00-09.00 FRIDAY PRACTICE 2

            SATURDAY 9 OCTOBER
            03.00-03.45 SATURDAY PRACTICE 3
            04.15-05.00 SATURDAY PRACTICE 4
            07.00-08.00 QUALIFYING SESSION 1
            08.00-09.00 QUALIFYING SESSION 2

            SUNDAY 10 OCTOBER
            08.30 JAPANESE GRAND PRIX

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gvala last edited by

              Οι ώρες μετάδοσης είναι γνωστές. Μπήκα στο site του Alpha και για την Κυριακή ανακοινώνει 07.30. Αλλά ισχύει άραγε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theofaman last edited by

                Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα καταιγιδας στην πιστα καθως πλησιαζει την περιοχη ο τυφωνας ''Μα Ον'' (ή καπως ετσι ). Επιπροσθετως εγινε και ενας σεισμος 5.7 ριχτερ αλλα για την Ιαπωνια αυτο ειναι ψιχουλα ενω για εμας...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jarnot last edited by

                  Η μαγνητοσκοπημένη μετάδοση τι ώρα θα παίξει? Όπως την άλλη φορά, στις 16:00 παρά ή κάτι άλλο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Ετσι οπως πανε τα πραγματα,πολυ δυσκολα θα δουμε στεγνο αγωνα.Ελπιζω τουλαχιστον να μην εχουμε τα ''παρατραγουδα'' της περσινης Βραζιλιας.....

                    Πολυ πιθανο οπως προειπε και Theofaman ειναι να κανει την εμφανιση του και τυφωνας ,αφου ειδικα αυτη την περιοδο στα παραλια της Ιαπωνιας οι καιρικες συνθηκες ειναι πολυ ευμεταβλητες.Να σημειωθει πως και πριν απο λιγες εβδομαδες την πιστα ειχε ''χτυπησει'' τυφωνας!

                    Για αυριο δεν υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα για βροχη,παρ'ολα αυτα η θερμοκρασια φαινεται να ειναι σχετικα μεγαλη,γυρω στους 27 βαθμους.Απο το Σαββατο ομως τα πραγματα αλλαζουν,αφου υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα για βροχη που πιθανον να επηρεασει τις κατατακτηριες δοκιμες,κατι το οποιο συνεβει και περσι,ενω η θερμοκρασια θα πεσει αισθητα περιπου στους 20 βαθμους και να σημειωθει επισης πως απο το βραδυ του Σαββατου και μετα αναμενονται καταιγιδες.Για την Κυριακη η βροχη φαινεται πως τελικα θα κανει για πρωτη φορα την εμφανιση της φετος,η θερμοκρασια θα βρισκεται στα ιδια επιπεδα με το Σαββατο,ενω η θερμοκρασια του ανεμου θα φτασει τα 25km/h!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Ο τυφωνας αν δε κανω λαθος λεγεται Takuma Sato

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                        Ο τυφωνας αν δε κανω λαθος λεγεται Takuma Sato

                        Aseme Kato λέγεται!!!! ...Αμερόληπτε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Σίγουρα εντυπωσιακό το δελτίο καιρού. Για το Σάββατο προβλέπει 100% πιθανότητα βροχής. Για την Κυριακή μόλις 60%! Μεγάλο φαβορί ή Bridgestone (οι Γάλλοι πότε θα φτιάξουν ένα αξιοπρεπές λάστιχο για βροχή; ).
                          Αντίθετα με τον Fanis F1 πάντως, ελπίζω να έχουμε τα παρατράγουδα της περσινής Βραζιλίας! (Μια χαρά αγώνας ήταν!)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            takisp last edited by

                            Ο χρήστης gvala έγραψε:
                            Οι ώρες μετάδοσης είναι γνωστές. Μπήκα στο site του Alpha και για την Κυριακή ανακοινώνει 07.30. Αλλά ισχύει άραγε;

                            Όχι 08:15 θα γίνει η σύνδεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takisp last edited by

                              Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lybe last edited by

                                Ο χρήστης takisp έγραψε:
                                Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.

                                Τάκη άσχετα με τις πιθανότητες που υπάρχουν να ακυρωθεί όλη αυριανή ημέρα, η εκπομπή το Σάββατο θα γίνει? Αν ναι τι ώρα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  raikkonen last edited by

                                  Ο χρήστης takisp έγραψε:
                                  Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.

                                  Και πιθανότατα το grid να διαμορφωθεί με βάση τη σειρά τερματισμού στο κινεζικό γκραν πρι, δηλαδή με Μπαρικέλο στην pole Μπάτον 2ο, Ραικονεν 3ο....

                                  Αν μη τι άλλο αναμένεται φοβερός αγώνας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης takisp έγραψε:
                                    Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.

                                    Κάτω από τις συνθήκες αυτές και με δεδομένο ότι αύριο τα πράγματα
                                    θα είναι χειρότερα μπορεί να έχουμε την σειρά τερματισμού στην
                                    Κίνα ως σειρά εκκίνησης στην Ιαπωνία (όπως τουλάχιστον αναφέρεται
                                    στα διάφορα sites).

                                    Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο να συμβεί κάτι τέτοιο καθώς στα
                                    25+ χρόνια που ασχολούμε με την Φ1 δεν θυμάμαι να έχει συμβεί
                                    κάτι το αντίστοιχο (ίσως και να σφάλω) και με δεδομένο ακόμα το
                                    γεγονός ότι την Κυριακή είναι πιθανό ο καιρός να είναι καλός η
                                    απόφαση αυτή θα τιμωρούσε αναίτια κάποιους οδηγούς υπέρ κάποιων
                                    άλλων.

                                    Και την κακία μου τώρα. Αν στο SPA η FIA είχε εφαρμόσει τον κανόνα
                                    αυτό υπήρχε πιθανότητα η Ferrari να μην έκανε το 1-2 όντως με το
                                    1-2 στην εκκίνηση?? Αν δε ο MS και ο RB είχαν τερματίσει στις πρώτες
                                    δύο θέσεις πόσες @@@@κίες θα είχαμε διαβάσει για favouritism στο
                                    πρόσωπο της Ferrari από Δημοσιογραφίσκους (ειδικά πέρα από την
                                    Μάγχη????).

                                    Για να τα έχουμε και πρόχειρα η σειρά τερματισμού στην Κίνα

                                    Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Points

                                    1 2 Rubens Barrichello Ferrari 56 1:29:12.420 1 10
                                    2 9 Jenson Button BAR-Honda 56 +1.0 secs 3 8
                                    3 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 56 +1.4 secs 2 6
                                    4 8 Fernando Alonso Renault 56 +32.5 secs 6 5
                                    5 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 56 +45.1 secs 10 4
                                    6 10 Takuma Sato BAR-Honda 56 +54.7 secs 18 3
                                    7 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 56 +65.4 secs 7 2
                                    8 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 56 +80.0 secs 4 1
                                    9 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 56 +80.6 secs 9
                                    10 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 55 +1 Lap 11
                                    11 7 Jacques Villeneuve Renault 55 +1 Lap 12
                                    12 1 Michael Schumacher Ferrari 55 +1 Lap 20
                                    13 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 55 +1 Lap 14
                                    14 17 Olivier Panis Toyota 55 +1 Lap 8
                                    15 19 Timo Glock Jordan-Ford 55 +1 Lap 16
                                    16 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 53 +3 Lap 19
                                    Ret 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 38 Mechanical 17
                                    Ret 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 37 Puncture 5
                                    Ret 16 Ricardo Zonta Toyota 35 Transmission 13
                                    Ret 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth 11 Suspension 15

                                    Προσωπικά θεωρώ ότι με την απόφαση αυτή ότι οι JT, RS, NH, MS, JV
                                    θίγονται και κάτι τέτοιο δεν προσφέρει τίποτα στο sport. Αν τόσο
                                    δύσκολα τα πράγματα τότε γιατί να μην αναβληθούν οι δοκιμές για την
                                    Κυριακή το πρωί????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Βιαστικος εισαι Χρηστο

                                      One scenario is that Saturday's timetable is scrapped completely and that practice is moved to Sunday morning with qualifying either taking place then too, or the grid even being decided by championship order or finishing positions from the last race.

                                      A stewards meeting is going to take place on Friday afternoon to discuss the situation, after which an announcement about plans will be made.

                                      Κοινως ολα ειναι στον αερα (στην κυριολεξια...) αυτη τη στιγμη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lybe last edited by

                                        Καλά ρε παιδιά και αν ο τυφώνας έφτανε στη Suzuka την Κυριακή το πρωί , μια μέρα μετά δηλαδή, τι θα γίνονταν, θα μιλούσαμε τώρα για αναβολή του Grand Prix???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                          Καλά ρε παιδιά και αν ο τυφώνας έφτανε στη Suzuka την Κυριακή το πρωί , μια μέρα μετά δηλαδή, τι θα γίνονταν, θα μιλούσαμε τώρα για αναβολή του Grand Prix???

                                          Ή αναβολη για Δευτερα. Γιατι οχι, με τη φυση δε μπορει να τα βαλει ουτε ο θειος Μπερνι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Πιο δίκαιο είναι να μετρήσει για τον καθένα ο καλύτερος της Παρασκευής στην ΙΔΙΑ πίστα με κακές πάλι συνθήκες (άλλωστε ιστορικά είχαμε και την Παρασκευή επίσημα δοκιμαστικά οπότε κάπου μπορεί να δικαιολογηθεί η απόφαση), παρά μιας Κυριακής του περασμένου Σεπτέμβρη σε μία άλλη πίστα σε τελείως άλλες καιρικές και αγωνιστικές (νέα πίστα) συνθήκες!

                                            Μου φαίνεται εντελώς αυθαίρετο το να πάρουν τη σειρά τερματισμού της Κίνας, εξωφρενικό την σειρά του πρωταθλήματος (χάνει όλο το ενδιαφέρον της ανατροπής του καιρού ο αγώνας...).

                                            Δηλαδή για να είμαστε εξίσου αυθαίρετοι, αλλά θεαματικοί τουλάχιστον στον αγώνα, καλύτερα να γινόταν ΚΛΗΡΩΣΗ!!! Να βγει κι ο Μπαουμγκάρτνερ πρώτος που λέει και ο Go_For_Pole πως τον ψήφισα!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr