Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι αμορτισέρ για Ίμπιζα 16V 2001;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τι αμορτισέρ για Ίμπιζα 16V 2001;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    1
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Τι προτείνετε για πιο σκληρό από του εργοστασίου, ειδικά στην έκταση;
      Το αμάξι έχει τα νορμάλ ελατήρια και είναι αυτό με τους 75 (83?) ίππους

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kpsig moderator last edited by

        Τι προτείνετε για πιο σκληρό από του εργοστασίου, ειδικά στην έκταση;
        Το αμάξι έχει τα νορμάλ ελατήρια και είναι αυτό με τους 75 (83?) ίππους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Τι προτείνετε για πιο σκληρό από του εργοστασίου, ειδικά στην έκταση;
          Το αμάξι έχει τα νορμάλ ελατήρια και είναι αυτό με τους 75 (83?) ίππους

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            photis last edited by

            bale αυτη του topgun καλη και δοκιμασμενη λυση

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Από Σέατ απευθείας επομένως.
              αυτή η λύση θέλει και ελατήρια όμως γιατί νομίζω ότι είναι διαφορετικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • P
                photis last edited by

                Από Σέατ απευθείας επομένως.
                αυτή η λύση θέλει και ελατήρια όμως γιατί νομίζω ότι είναι διαφορετικά

                πσαξε και σε αντιπρωσοποθς της bilstein eibach νομιζω αυτες βαζουν
                ισος εχουν και καλυτερη τιμη απο αντιπροσωπια seat

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  s3 last edited by

                  εγω ειχα σε πολο bilstein sprint με eibach, μετα εβγαλα τα ελατηρια και επανεφερα τα εργοστασιακα.
                  Μοπρω να σου πω πως το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο, με σπριντ δηλαδη και νορμαλ ελατηρια,ειναι ανετο δεν κοπαναει οπως με eibach ενω συναμα εχω πολυ καλο κρατημα.Δεν εχω διαπιστωσει τρομερες διαφορες σε σχεση με πριν, λιγο πιο μαλακο ισως.
                  Οποτε σου προτεινω τα σπριντ.
                  Εχω την αισθηση οτι τα σπορτ μπιλσταιν θα ειναι πιο μαλακος συνδυασμος με νορμαλ ελατηρια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Κάνεις ένα βασικό λάθος.
                    Η βασική διαφορά Sport με Sprint είναι ότι τα δεύτερα είναι πιο κοντά (για χαμήλωμα). Σκληρότητα ίδια

                    Πάντως έλεγα να αποφύγω Bilstein γιατί έχω πολύ κακή εμπειρία όσον αφορά την αντοχή τους με μαλακά ελατήρια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      s3 last edited by

                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                      Κάνεις ένα βασικό λάθος.
                      Η βασική διαφορά Sport με Sprint είναι ότι τα δεύτερα είναι πιο κοντά (για χαμήλωμα). Σκληρότητα ίδια

                      Πάντως έλεγα να αποφύγω Bilstein γιατί έχω πολύ κακή εμπειρία όσον αφορά την αντοχή τους με μαλακά ελατήρια.

                      Δε νομιζω, ειμαι 100% σιγουρος οτι τα σπορτ ειναι πιο μαλακα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        photis last edited by

                        Πάντως έλεγα να αποφύγω Bilstein γιατί έχω πολύ κακή εμπειρία όσον αφορά την αντοχή τους με μαλακά ελατήρια

                        egv θα προτεινα να αλλαξεις και ελατηρια , αποτι ξερω το σωστο αυτο ειναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          geko last edited by

                          Σου προτείνω ΚΟΝΙ κόκκινα, πολύ κάλα για συνδιασμό με εργοστασιακά ελατήρια. Άλλη επιλογή είναι, όπως αναφέρθηκε, τα Bilstein Sport τα οποία επίσης είναι για εργοστασιακά ελατήρια. Άν θές και ελατήρια πιστεύω πως η καλύτερη επιλογη για άνεση και κράτημα είναι τα HR μπλέ(-3εκ.). Το κόστος είναι περίπου 350, 400 και 160 ευρώ αντίστοιχα.
                          Σε ίδιο μοντέλο έχω ΚΟΝΙ κόκκινα μαζι με HR και είμαι ευχαριστημένος αν και έχω την εντύπωση πως με κανονικά ελατήρια θα ήταν λίγο πιο άνετο χωρίς απώλεια σε κράτημα.
                          Καλή επιλογή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lkar last edited by

                            Sachs Performance

                            Δεν είναι κούτσουρο και βελτιώνει πολύ τα VAG, το νέο Top Gun αυτή φοράει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              punto-gt170 last edited by

                              o αδερφος μου εχει το ιδιο ακριβως αυτοκινητο.Εχει βαλει bilstein sport με ελατηρια mad sportive,μια μπαρα θολων καθως και 15αρες ζαντες με λαστιχο 195/50/15.Το αυτοκινητο στριβει ικανοποιητικοτατα και δεν κοπαναει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr