-
Συζητείται, σύμφωνα με προτάσεις συγκοινωνιολόγων, το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της Αθήνας αντί δακτυλίου
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=26498
Όσοι ενδιαφέρονται για άλλες προτάσεις/θέσεις
Υ.Γ. Σας θυμίζει καθόλου την ΑΟ;
-
Συζητείται, σύμφωνα με προτάσεις συγκοινωνιολόγων, το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της Αθήνας αντί δακτυλίου
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=26498
Όσοι ενδιαφέρονται για άλλες προτάσεις/θέσεις
Υ.Γ. Σας θυμίζει καθόλου την ΑΟ;
-
Συζητείται, σύμφωνα με προτάσεις συγκοινωνιολόγων, το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων για την είσοδο στο κέντρο της Αθήνας αντί δακτυλίου
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=26498
Όσοι ενδιαφέρονται για άλλες προτάσεις/θέσεις
Υ.Γ. Σας θυμίζει καθόλου την ΑΟ;
-
Aπαντησα οχι... Ετσι και αλλιως μου φαινεται δυσκολο στην εφαρμογη! Σε καθε δρομο και ενας γκισες?
-
Εγω ειμαι υπερ σε κάθε περίπτωση, το μειονεκτημα ειναι οτι οι εχοντες και κατέχοντες οφελούνται πολύ αλλά το συνολικό αποτέλεσμα ισως επισκιάζει τα όποια μειονεκτήματα.
-
Ναι, αλλά μόνο τις ώρες αιχμής... Έτσι κι αλλιώς είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Βέβαια, αν μυριστούν λεφτά μπορεί και να τα φτιάξουν, ποτέ δεν ξέρεις...
-
Καταφανώς ταξικό μέτρο, το μόνο που θα επιτύχει θα είναι να πήξουν οι δρόμοι και οι δήμοι γύρω από το κέντρο. Όχι και πάλι όχι.
Κι αν η κατάσταση είναι αφόρητη, ας φτιάξουν τις συγκοινωνίες με νέες λεωφορειολωρίδες, ώστε να υπάρχει κέρδος για τον πολίτη από τη χρήση των ΜΜΜ. Μόνο έτσι θα παρατήσει το αυτοκίνητό του.
Διαφορετικά θα κάνουν όλοι σβούρες αντί για την Ομόνοια και το Σύνταγμα, στο Γκάζι και στο Φιξ. -
Ταξικό ή όχι το μέτρο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
Δηλαδή για να πάω να επισκεφτώ την ηλικιωμένη θεία θα πρέπει να πληρώσω διόδια; Ακόμα και η Αττική Οδός αν έχεις ΑΤΣΑΛΙΝΑ νεύρα παρακάμπτεται. Αυτό με τίποτα...Και μη μου πει κανείς να πάρω συγκοινωνία, γιατί αν η τελευταία ήταν επαρκής και συνεπής (στο ωράριο και στο... ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, δηλαδή όχι απεργίες και λοιπά...) και με στοιχειώδη καθαριότητα, ασφάλεια 'άνεση' εντός του μεταφορικού μέσου, θα την έπαιρνα ούτως ή άλλως...
-
Mαλλον πάσχει(-ουν) από σπογγώδη εγκεφαλοπάθεια ο (οι) εισηγητής(-ες) του μέτρου αυτού.
Του Λίβινγκστον δεν 'του βγήκε' και το επανεξετάζει. Και βέβαια εδώ μιλάμε για πολύ μεγαλύτερη περιοχή. -
Στην Αγγλία έχουμε Congestion charge (£5) αν θα θέλει να μπει στο κέντρο του Λονδίνου. Απ’ ότι έχει πάρει το αφτί μου δείχνει να λειτουργεί. Όταν μπεις στο
σε παίρνει μια φωτογραφία μια κάμερα και είσαι υποχρεωμένος να πας σε ένα μηχάνημα και να πληρώσεις εκεί. Δυστυχώς δεν ξέρω περισσότερα γιατί δεν έχω ασχοληθεί λόγω το ότι αν θέλω να πάω στο κέντρο παίρνω ΜΜΕ.
Είμαι σίγουρα υπέρ αλλά με προϋποθέσεις. -
its simple .......
Γεμίστε το τόπο παρκόμετρα που θα λειτουργούν τις ώρες αιχμής....
και στην τελική ποιός έχει πραγματικά ανάγκη το αυτοκίνητο στο κέντρο και για ποιά χρήση?
Το Θησείο πχ. δεν είναι πιο ωραίο χωρίς αυτοκίνητα??
Ο ίδιοσ κόσμος πηγαίνει.. ας είναι καλά το μετρό
-
Μήπως νομίζουν ότι με το που φτιάξαμε 2 γραμμές μετρό λύθηκαν όλα μας τα προβλήματα;
Αν οι συγκοινωνίες ήταν επαρκείς τότε δεν νομίζω να υπήρχαν πολλοί μαζόχες που θα ήθελαν να γίνουν τα νεύρα τους τσατάλια από την κίνηση.
Αν πάλι είχαμε καλές συγκοινωνίες αλλά παρ’όλα αυτά ήμασταν αμετανόητοι τότε ΝΑΙ να κάνεις κάτι για να αλλάξεις την νοοτροπία. -
Είχε βγεί μια βρώμα οτι στο Λονδίνο είχαν αλλάξει σταδιακά το χρονισμό των φαναριών έτσι ωστε να δημιουργηθεί επιπλέον μποτιλιάρισμα. Όμως, την ημέρα που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά το μέτρο του congestion charge, επανέφεραν τον παλιό χρονισμό, με αποτέλεσμα το μποτιλιάρισμα να μειωθεί ως δια μαγείας. Οι υπεύθυνοι φυσικά το απέδωσαν στην αποτελεσματικότητα του νέου μέτρου
Δέν ξέρω αν είναι αλήθεια το παραπάνω. Το είχα διαβάσει σε ένα παλιό τεύχος του αγγλικού Autocar. Είχα την εντύπωση οτι τέτοιες μαϊμουδιές γίνονται μόνο στην Ελλάδα.
-
Τπτ αλλες αηδιες απο τους κυριους συγκοινωνιολογους???
Κ μετα απορουν γιατι τους κραζουν...Υπαρχουν κ πιο καλες λυσεις αλλα οχι τοσο επικερδεις...
Παρκινκ και αδειασμα του κεντρου απο τα παρκαρισμενα (οχι ομως 6-9Ε παρκινκ αλλα 2-3) ξαφνικα οι δρομοι θα αποκτησουν αλλη μια λωριδα.
Οργανωση των λεωφορειων εστω??? Ακομα υπαρχει το φαινομενο το Α8 πχ να περιμενεις 30 λεπτα και μετα να ερχονται 2 μαζι...
Ολοκληρη λεωφορειολωριδα εχουν ακομα και με τους παραβατες της δεν γινεται τα παντα να καθυστερουν συνεχεια....Βεβαια τα εσοδα απο τα διοδια θα ειναι πολυ περισσοτερα απ οτι του ΟΑΣΑ η των εκαστοτε παρκινκ... Φανταστητε μονο ποσες κλουβες/εργαζομενοι θα τα ακουμπανε καθε μερα...
Φυσικα οχι σε τετοιο μετρο..
-
Στο Λονδίνο το μέτρο έχει κριθεί αποτυχημένο από το σύνολο του Τύπου, ειδικού και μη.
Ένας απλός λόγος είναι ότι μαζί με τα αυτοκίνητα μειώθηκε και η εμπορική κίνηση των μαγαζιών, μειώθηκε συνολικά η κίνηση στο Λονδίνο και από εκεί που ήταν μία πολύβουη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα καθ' όλη σχεδόν τη διάρκεια της ημέρας, τις βραδινές ώρες αρχίζει και ερημώνει οπότε αυξάνεται η... εγκληματικότητα
Και σιγά μην ξαναβγεί ο ίδιος δήμαρχος
-
Υπάρχουν ένα κάρο άλλα πράγματα που πρέπει να δοκιμάσουν πρώτα οι συγκοινωνιολόγοι (δείχνοντας κιόλας ότι τα λεφτά από τα τέλη κυκλοφορίας πιάνουν τόπο) για να λύσουν το κυκλοφοριακό πριν καταφύγουν σε μέτρα που εφαρμόζονται στην ουσία πιλοτικά σε μία και μόνη πόλη της Ευρώπης και απ'ό,τι φαίνεται αποτυγχάνουν παταγωδώς.
-
Ψηφίζω όχι, πέραν του ότι είναι ανέφικτο είναι και κοροϊδία: Μετά από τόσα χρόνια εισπράξεων από τα διόδια και τα τέλη κυκλοφορίας, το μόνο που βρίσκουν είναι να μας τα.. ξαναπαίρνουν!!
-
Ψηφισα 'ναι'.
Πρέπει να μάθουμε πλέον να παίρνουμε σπάνια το αυτοκίνητό μας στο κέντρο μιας πόλης που δεν σχεδιάστηκε για αυτοκίνητα.
Αν τα αυτοκίνητα λιγοστέψουν - αυτόματα (λέμε τώρα) θα βελτιωθεί και η ποιότητα των ΜΜΜ.
Και εάν σώνει και καλά πρέπει να πάρω το αυτοκίνητο μια μέρα...ε, άς πληρώσω και μία φορά.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Ψηφισα 'ναι'.Πρέπει να μάθουμε πλέον να παίρνουμε σπάνια το αυτοκίνητό μας στο κέντρο μιας πόλης που δεν σχεδιάστηκε για αυτοκίνητα.
Αν τα αυτοκίνητα λιγοστέψουν - αυτόματα (λέμε τώρα) θα βελτιωθεί και η ποιότητα των ΜΜΜ.Και εάν σώνει και καλά πρέπει να πάρω το αυτοκίνητο μια μέρα...ε, άς πληρώσω και μία φορά.
Σεβαστή η άποψή σου, αν και διαφωνώ.
Πάντως μια ερώτηση (ψιλορητορική...)
Για αυτοκίνητα δεν σχεδιάστηκε η Αθήνα.
Για λεωφορεία ούτε.
Για πάρκινγκ ούτε.
Για ανάπηρους ούτε.
Για αρτιμελείς πεζούς ούτε.
Για μετρό ούτε (υπολογίζοντας τα πραγματικά όρια της πόλης)
Για τραμ ούτε (ελάχιστη κάλυψη και όχι στην πόλη ουσιαστικά)
Για ταξί ούτε, αν θεωρήσουμε δίκαια τα πάγια παράπονα των ταξιτζήδων.
Για μηχανάκια ούτε, λόγω δρόμων και οδηγών.Πώς στο καλό μετακινούμαστε 4-5 εκατομμύρια άτομα εκεί μέσα τότε;
-
Αμ έτσι πες μου... Ότι είναι ιδέα συγκοινωνιολόγων να ησυχάσω και νόμιζα πως το'λεγε κάνας άσχετος, που δεν ξέρει από συγκοινωνιολογία... Την άλλη την ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ιδέα συγκοινωνιολόγων που λέγεται επέκταση δακτυλίου την ξέρετε;
Διόδια στο κέντρο της πόλης