Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    17
    3
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nkaragou last edited by

      Καλημερα σε ολους,
      η παρακατω διαπιστωση αφορα τη συμπεριφορα των aftermarket αμορτισερ:
      σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα και εχω, οταν αλλαξα τα μανισια αμορτισερ με aftermarket (koni κιτρινα, kyb χρυσα, bilstein sport) εχω παρατηρησει μια ασταθεια στη συμπεριφορα τους, δηλ. αλλες φορες ειναι σφιχτα χωρις να αφηνουν το αμαξωμα να πλεει-γερνει-σπινιαρει και χωρις να κοπανανε και αλλες φορες ειναι πολυ χαλαρα σχεδον χειροτερα απο τα μανισια (τα οποια ηταν παντα σταθερα στη -χαλαρη- συμπεριφορα τους).
      Τι μπορει να συμβαινει? (εκτος απο το να ειναι η ιδεα μου γιατι μαλλον δεν ειναι)...
      Οποιος με αλλαγμενα αμορτισερ ας βοηθησει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nkaragou last edited by

        Καλημερα σε ολους,
        η παρακατω διαπιστωση αφορα τη συμπεριφορα των aftermarket αμορτισερ:
        σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα και εχω, οταν αλλαξα τα μανισια αμορτισερ με aftermarket (koni κιτρινα, kyb χρυσα, bilstein sport) εχω παρατηρησει μια ασταθεια στη συμπεριφορα τους, δηλ. αλλες φορες ειναι σφιχτα χωρις να αφηνουν το αμαξωμα να πλεει-γερνει-σπινιαρει και χωρις να κοπανανε και αλλες φορες ειναι πολυ χαλαρα σχεδον χειροτερα απο τα μανισια (τα οποια ηταν παντα σταθερα στη -χαλαρη- συμπεριφορα τους).
        Τι μπορει να συμβαινει? (εκτος απο το να ειναι η ιδεα μου γιατι μαλλον δεν ειναι)...
        Οποιος με αλλαγμενα αμορτισερ ας βοηθησει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nkaragou last edited by

          Καλημερα σε ολους,
          η παρακατω διαπιστωση αφορα τη συμπεριφορα των aftermarket αμορτισερ:
          σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα και εχω, οταν αλλαξα τα μανισια αμορτισερ με aftermarket (koni κιτρινα, kyb χρυσα, bilstein sport) εχω παρατηρησει μια ασταθεια στη συμπεριφορα τους, δηλ. αλλες φορες ειναι σφιχτα χωρις να αφηνουν το αμαξωμα να πλεει-γερνει-σπινιαρει και χωρις να κοπανανε και αλλες φορες ειναι πολυ χαλαρα σχεδον χειροτερα απο τα μανισια (τα οποια ηταν παντα σταθερα στη -χαλαρη- συμπεριφορα τους).
          Τι μπορει να συμβαινει? (εκτος απο το να ειναι η ιδεα μου γιατι μαλλον δεν ειναι)...
          Οποιος με αλλαγμενα αμορτισερ ας βοηθησει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tiger last edited by

            Δεν μπορώ να πω οτι εχω παρατηρήσει κατι τετοιο στα δικά μου ( weitec coilover), ειμαι 100% ευχαριστημένος.

            Μηπως κατι δεν παει καλα με τα ελατήρια σου; Αυτο μου φαίνεται ως πιο πιθανόν.

            Μία αλλη πιθανότητα είναι να μην εχει γινει σωστή δουλειά με τα αμορτισέρ: ευθυγράμμιση μετά από στρώσιμο,υπερβολικό χαμηλωμα κτλ,βέβαια φανταζομαι το εχεις σκεφτεί και εσύ αυτό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • J
              jazzouras last edited by

              Τα αμορτισέρ που αναφέρεις είναι πολύ δημοφιλή για χαμήλωμα. Αν έχεις χαμηλωμένο αμάξι και το βλέπεις χαλαρό, τότε μάλλον τα ελατήρια είναι το πρόβλημα. Συνήθως με σκληρά αμορτισέρ θέλεις και σκληρά ελατήρια. Με μαλακά ελατήρια το αμάξι στηρίζεται ουσιαστικά στα αμορτισέρ τα οποία, ανάλογα με τις συνθήκες, άλλοτε τερματίζουν και κοπανάνε και άλλοτε γίνονται πιο χαλαρά (ειδικά στην έκταση: απανωτά σαμαράκια, εγκάρσιες κλπ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • N
                nkaragou last edited by

                Δεν ειναι χαμηλωμενο, εχει τα ελατηρια της μανας του. Αν κατι δεν πηγαινε καλα με τα ελατηρια δε θα επρεπε να εχει σταθερα μια ατσουμπαλη συμπεριφορα?
                Εκανα τρεις φορες ευθυγραμμιση χωρις ιδιαιτερο αποτελεσμα: μετα απο λιγο (ωρες ή μερες) παρουσιαζεται παλι η ασταθεια στη συμπεριφορα των αμορτισερ.(αυτο δε σημαινει οτι παντα μετα απο την ευθυγραμμιση ηταν οπως επρεπε τα αμορτισερ-για να μη βγουν λαθος συμπερασματα).

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jazzouras last edited by

                  Για τί αμάξι μιλάμε και τί αμορτισέρ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nkaragou last edited by

                    Η τωρινη περιπτωση ειναι: Ford Focus 3d 1.6 mod 2001, αμορτισερ Bilstein Sport με τα μανισια ελατηρια.
                    Πιο παλια: Opel Ascona B 2.0 Irmscher mod 1978, αμορτισερ Koni κιτρινα, KYB χρυσα με ελατηρια Eibach -3 cm ή/και μανισια ελατηρια...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jazzouras last edited by

                      Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                      Η τωρινη περιπτωση ειναι: Ford Focus 3d 1.6 mod 2001, αμορτισερ Bilstein Sport με τα μανισια ελατηρια.
                      Πιο παλια: Opel Ascona B 2.0 Irmscher mod 1978, αμορτισερ Koni κιτρινα, KYB χρυσα με ελατηρια Eibach -3 cm ή/και μανισια ελατηρια...

                      Χμμμ, για το Focus δεν είμαι σίγουρος οτι μπορώ να βοηθήσω. Και εγώ φορούσα τα Bilstein σε Corolla '95 αλλά με μανίσια ελατήρια και το αμάξι ήταν άψογο. Μήπως κάτι δεν έγινε σωστά από τον τεχνικό? Ρώτα και μια δεύτερη γνώμη.

                      Για το Ascona ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω. Έχεις πολύ σκληρά αμορτισέρ με μαλακά ελατήρια (τα Eibach θεωρούνται από τα μαλακά για χαμήλωμα). Καλός συνδυασμός θα ήταν τα Koni με πιο σκληρά ελατήρια π.χ H&R.

                      Και πραγματικά δεν ξέρω πώς έγινε και τα Eibach έχουν φήμη καλού ελατηρίου για χαμήλωμα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nkaragou last edited by

                        Μερικες μερες το αμαξι ειναι πραγματικα αψογο ενω αλλες ειναι χαλαρο (για το Focus μιλαω, η Ascona ''παλιααα'', την εδωσα πριν τρια χρονια...).
                        Και το περιεργο ειναι οτι αυτην τη χαλαροτητα τη νοιωθω σε ολες τις γωνιες του αυτοκινητου (και στους τεσσερις τροχους).
                        Για τα εμπρος ελεγα μηπως φταινε τα top mounts αλλα τα πισω εχουν μονο ενα silent block...
                        Μηπως για να δουλευουν αυτα τα αμορτισερ σωστα πρεπει να πηγαινεις συνεχεια μαλλιοκουβαρα????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bug last edited by

                          Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                          Μερικες μερες το αμαξι ειναι πραγματικα αψογο ενω αλλες ειναι χαλαρο (για το Focus μιλαω, η Ascona ''παλιααα'', την εδωσα πριν τρια χρονια...).
                          Και το περιεργο ειναι οτι αυτην τη χαλαροτητα τη νοιωθω σε ολες τις γωνιες του αυτοκινητου (και στους τεσσερις τροχους).
                          Για τα εμπρος ελεγα μηπως φταινε τα top mounts αλλα τα πισω εχουν μονο ενα silent block...
                          Μηπως για να δουλευουν αυτα τα αμορτισερ σωστα πρεπει να πηγαινεις συνεχεια μαλλιοκουβαρα????

                          Μήπωε είναι ψυχολογικό????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tiger last edited by

                            Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                            Η τωρινη περιπτωση ειναι: Ford Focus 3d 1.6 mod 2001, αμορτισερ Bilstein Sport με τα μανισια ελατηρια.

                            Τι δουλειά εχουν τα μανισια ελατήρια με τα Bilstein Sport;
                            Πηγαινε παρε κανα ελατήριο,πχ H&R και λογικά θα λυθεί το πρόβλημα.

                            Παντως δεν ξερω αν σε καλοστημενα αυτοκίνητα σαν το focus αξίζει να βαζεις bilstein κτλ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              gvala last edited by

                              Το ίδιο πρόβλημα έχω παρατηρήσει και εγώ με τα κίτρινα bisltein που έχω. Άλλες φορές είναι κούτσουρα και άλλες μαλακά. Προσπάθησα να το συνδιάσω με την εξωτερική θερμοκρασία, και τελικά κατέληξα ότι είναι ... ψυχολογικό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nkaragou last edited by

                                Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                Η τωρινη περιπτωση ειναι: Ford Focus 3d 1.6 mod 2001, αμορτισερ Bilstein Sport με τα μανισια ελατηρια.

                                Τι δουλειά εχουν τα μανισια ελατήρια με τα Bilstein Sport;
                                Πηγαινε παρε κανα ελατήριο,πχ H&R και λογικά θα λυθεί το πρόβλημα.

                                Παντως δεν ξερω αν σε καλοστημενα αυτοκίνητα σαν το focus αξίζει να βαζεις bilstein κτλ

                                Απο την ιδια τη Bilstein προτεινονται τα Bilstein Sport για μανισια ελατηρια (για αυτοκινητα που δε θελουμε να τα χαμηλωσουμε λενε χαρακτηριστικα) ενω προτεινουν τα Bilstein Sprint για αυτοκινητα με ελατηρια χαμηλωματος (τα οποια Bilstein Sprint εχουν ακριβως ιδια ρυθμιση με τα Sport με τη μονη διαφορα οτι εχουν πιο κοντο στελεχος-εμβολο για ικανοποιητικη διαδρομη συμπιεσης-να μην τερματιζουν)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • J
                                  jazzouras last edited by

                                  Εδώ είναι ο κατάλογος της Bilstein. Για τα Focus, απ'ότι έψαξα, κάνουν μια χαρά τα sport χωρίς αλλαγές.

                                  Επίσης εδώ είναι η Ελληνική αντιπροσωπεία της Bilstein. Κάνε ένα τηλέφωνο....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    interland-gr last edited by

                                    Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                    Το ίδιο πρόβλημα έχω παρατηρήσει και εγώ με τα κίτρινα bisltein που έχω. Άλλες φορές είναι κούτσουρα και άλλες μαλακά. Προσπάθησα να το συνδιάσω με την εξωτερική θερμοκρασία, και τελικά κατέληξα ότι είναι ... ψυχολογικό.

                                    Τα biltein έιναι αερίου λαδιού και η σκληρότητα τους επιρεάζετε με την εσωτερική θερμοκρασία. Και η εσωτερική θερμοκρασία επιρεάζετε απο την εξωτερική θερμοκρασία και τον τρόπο οδηγησης. Όσο ποιο πολύ ζεσταίνονται τόσο ποιο σκληρά γίνονται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nkaragou last edited by

                                      Αυτο ομως θα επρεπε να συμβαινει παντα,δηλ. οποτε το πιεζουμε να ''σκληραινει'' , σωστα?
                                      Αλλα, υπαρχουν μερες που απο το πρωι ειναι ο.κ. και αλλες που οσο και να το ''στραμπουληξω'' δεν καταλαβαινει τιποτε και ειναι ''χαλαρο''.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • I
                                        interland-gr last edited by

                                        Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                                        Αυτο ομως θα επρεπε να συμβαινει παντα,δηλ. οποτε το πιεζουμε να ''σκληραινει'' , σωστα?
                                        Αλλα, υπαρχουν μερες που απο το πρωι ειναι ο.κ. και αλλες που οσο και να το ''στραμπουληξω'' δεν καταλαβαινει τιποτε και ειναι ''χαλαρο''.....

                                        Η θερμοκρασία δεν αυξένετε τόσο απότομα επειδή μπήκες σε μια στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα ή για μερικά λεπτά έκανες γκαζιές.
                                        Η απόδοση των bilstein είναι μαλακά στο χαλαρό και σκληρά στην παρατεταμένη γρήγορη οδήγηση. Τώρα αν είναι δεν κόκκαλο συνέχεια δεν λέει και τίποτα. Κόκαλο είναι τα ΚΥΒ και σου διαλύουν το αυτοκίνητο. Μην βλέπεις μόνο την συμπίεση αλλά και την αποσυμπίεση ενός αμορτισέρ. Εκεί είναι που χροπηδάει όλο το αυτοκίνητο. Και εκεί τα bilstein είναι άψογα. Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις σε κακό δρόμο και τον τρόπο που δεν συντονίζετε το αυτοκινητο σου/σας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr