-
Οπως ολοι ξερετε μετα την αποσυρση της Ford η συμμετοχη των δυο ιδιωτικων ομαδων ειναι στον αερα. Αν και ολοι θα ψαξουν να βρουν μια λυση, υπαρχει το ενδεχομενο να απαιτηθει απο τις ομαδες να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο για να συμπληρωθει το grid. Ποιους θα θελατε λοιπον στα κοκπιτ τους; Ηδη ακουστηκαν οι πρωτες φημες που συνδεουν Irvine και αδιευκρινιστη ομαδα
Η δικια μου λιστα ειναι:Ferrari -> Liuzzi
McLaren -> Hakkinen
BAR -> Coulthard
Williams -> Bourdais
Renault -> Montagny
Toyota -> Briscoe
Sauber -> Paffet -
Οπως ολοι ξερετε μετα την αποσυρση της Ford η συμμετοχη των δυο ιδιωτικων ομαδων ειναι στον αερα. Αν και ολοι θα ψαξουν να βρουν μια λυση, υπαρχει το ενδεχομενο να απαιτηθει απο τις ομαδες να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο για να συμπληρωθει το grid. Ποιους θα θελατε λοιπον στα κοκπιτ τους; Ηδη ακουστηκαν οι πρωτες φημες που συνδεουν Irvine και αδιευκρινιστη ομαδα
Η δικια μου λιστα ειναι:Ferrari -> Liuzzi
McLaren -> Hakkinen
BAR -> Coulthard
Williams -> Bourdais
Renault -> Montagny
Toyota -> Briscoe
Sauber -> Paffet -
Οπως ολοι ξερετε μετα την αποσυρση της Ford η συμμετοχη των δυο ιδιωτικων ομαδων ειναι στον αερα. Αν και ολοι θα ψαξουν να βρουν μια λυση, υπαρχει το ενδεχομενο να απαιτηθει απο τις ομαδες να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο για να συμπληρωθει το grid. Ποιους θα θελατε λοιπον στα κοκπιτ τους; Ηδη ακουστηκαν οι πρωτες φημες που συνδεουν Irvine και αδιευκρινιστη ομαδα
Η δικια μου λιστα ειναι:Ferrari -> Liuzzi
McLaren -> Hakkinen
BAR -> Coulthard
Williams -> Bourdais
Renault -> Montagny
Toyota -> Briscoe
Sauber -> Paffet -
Ferrari - Fisichella or Liuzzi
McLaren - Hakkinen
BAR - Davintson
Williams - Pizzonia
Renault - Montagny
Toyota - Young
Sauber - Alesi -
Ferrari -> Liuzzi
McLaren -> Hakkinen
BAR -> Coulthard
Williams -> Heidfeld
Renault -> Montagny
Toyota -> Wurz
Sauber -> Irvine -
Ferrari ---> KR
McLaren ---> MH & JT
Williams ---> Εδώ δεν ξέρουν αν θα έχουν τον JB για 3ο οδηγό μιλάμε..
Sauber ----> FM (δεν είναι για τα 2 μονοθέσια)Αυτά....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ferrari ---> KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Ferrari ---> KR
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Πολύ αστείο Dr!
Από ότι βλέπω προτείνετε παλιές καραβάνες για τα τρίτα μονοθέσια.
Στο ίδιο πνεύμα θα προτείνω τον Nigel Mansell για την Williams, τον Lauda για την Ferrari, τον Prost στην McLaren & τον Jackie Stewart για την BAR. -
Λιγο ασκοπο το βρισκω το θεμα.....
Εχω την πεποιθηση πως ειναι πολυ νωρις ακομα για να μιλαμε για ομαδες που θα χρησιμοποιουν 3ο μονοθεσιο απο το 2005.Μην ξεχναμε επισης οτι συμφωνα ομονοιας ''Concorde Agreement'',λεει πως αν τελικα χρησιμοποιηθει και 3ο μονοθεσιο,αυτο δεν θα εχει και το δικαιωμα να βαθμολογειται!
Παρ'ολα αυτα απο τη δικη μου οπτικη γωνια,δεν μου φαινεται και τοσο δυσκολο να αγορασθει η Cosworth-Jaguar απο διαφορους επιχειρηματιες που θα ηθελαν να εισελθουν στον χωρο της F1.
Μην ξεχναμε πως ο ιδιοκτητης της Arden απο την F3000 Christian Horner,εχει δηλωσει ουκ'ολιγες φορες πως η ομαδα θα ηθελε να εισελθει στην F1,οποτε σιγουρα μια εξαγορα της Jaguar,θα του εδινε καλλιστα αυτη την ευκαιρια.Μην ξεχναμε επισης τους ''Τρελλο''-Αραβες (Αl Maktoum) οι οποιοι αγορασαν προσφατα και την ομαδα της Jordan,ισως αυτοι δωσουν το παραδειγμα και σε αλλους συντοπιτες τους!
-
Δυο πραγματα υποψη:
- Μου φαινεται εξαιρετικα απιθανο να επιτρεψει η FIA ελευθερη την επιλογη 3ου οδηγου απο τις ομαδες. Μαλλον οπως στα ραλλυ ή στους 3ους φετος θα μπουν καποιοι περιορισμοι (ηλικιας;, ποντιουμ;, νικων;, συμμετοχων; δεν ξερω).
- Η συμφωνια ομονοιας μιλαει για 24 μονοθεσια μαξιμουμ. Αρα με 9 ομαδες στο γκριντ, μονο οι 6 θα μπορουν να εχουν 3ο μονοθεσιο. Αν οντως 3 ομαδες δεν κατεβασουν 3ο μονοθεσιο, αυτες υποθετω οτι θα ειναι οι Ζαουμπερ (που ουτε φετος εκανε χρηση του δικαιωματος), η Τογιοτα (που λογικα θα ειναι συγκεντρωμενη στην αποδοση του μονοθεσιου της) και η Γουίλιαμς (δεν ξερω γιατι, ετσι αισθηση)
Παρ'ολα αυτα οι επιθυμιες ειναι:
Ferrari -> Liuzzi
McLaren -> Davidson
BAR -> (ας βρει 2ο πρωτα και βλεπουμε...)
Williams -> Pizzonia
Renault -> Montagny
Toyota -> Takagi ή Tuero
Sauber -> Badoer
Jordan -> Eddie Jordan
Minardi -> Stoddard -
Δεν ειναι τοσο απλο Φανη. Η κατασταση τωρα ειναι:
η Arden δεν εχει λεφτα για να αγορασει συντηρησει τη Jaguar
η Jordan δεν εχει λεφτα και δεν μιλαει πλεον με τους Αραβες
η Minardi εχει μεν τη τεχνικη δυνατοτητα να συντηρησει κινητηρες αλλα ειναι αμφιβολο αν εχει τα λεφτα.Και οι τρεις λοιπον ειναι αμφιβολοι για του χρονου. Αν καποιος δεν τα καταφερει τοτε αυτοματως το κενο πρεπει να καλυφθει απο καπου. Ομως οποιος κατεβασει 3ο μονοθεσιο δε θα παρει βαθμους απο αυτο. Αν ομως δε τα καταφερουν και οι τρεις, τοτε θα εχουμε μονο 7 ομαδες και θα χρειαστει απο ολους να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο. Συμφωνα με φημες, σε αυτο το σεναριο ο Mosley φαιρεται διατεθιμενος να επιτραπει να σκοραρουν βαθμοι οι 3οι.
Ειναι λοιπον καπως μακρινο το ενδεχομενο, αλλα οχι φανταστικο.
-
Και όλα αυτά όταν το 1989 είχαμε 20 ομάδες στην F1!!!
Μέσα σε 15 χρόνια ψάχνουν να συμπληρώσουν το grid!Κατά τα άλλα η ασφάλεια και η μείωση του κόστους τους μάρανε!! -
ΙΣΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑ ΟΜΟΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.
1 ΙΣΩΣ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
2 ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΦΤΩΧΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΡΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ.
3 ΑΡΑ ΙΣΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ Φ1
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν ειναι τοσο απλο Φανη. Η κατασταση τωρα ειναι:
η Arden δεν εχει λεφτα για να αγορασει συντηρησει τη JaguarΣιγουρα,ειναι μια μικρη ομαδα και η υποθεση της εξαγορας θα ειναι πολυ δυσκολη για τον Horner.Απο'κει και περα ΑΝ καταφερει τελικα ο Αυστριακος να κανει την εισοδο του στην F1,τα πραγματα θα ειναι σιγουρα πιο ευκολα γι'αυτον και την ομαδα του,ειδικοτερα βεβαια αν ισχυσουν οι προτεινομενες αλλαγες για μειωση του κοστους που εχει προτεινει ο Mosley απο το 2006!
η Jordan δεν εχει λεφτα και δεν μιλαει πλεον με τους Αραβες
Δε νομιζω πως με χρεοκοπεια της Cosworth,η ομαδα του Eddie Jordan θα παψει να υφισταται στην F1.Εξαλλου τοσα δεινα εχει περασει η Βρετανικη ομαδα,στο που θα βρει κινητηρες θα ''κολλησει'' τωρα,σιγουρα η ΤΟΥΟΤΑ,ειναι μια πολυ καλη λυση γι'αυτην.Τωρα οσον αφορα τους Αραβες,πριν περιπου απο κανα μηνα ο ιδιος ο Eddie ειχε δηλωσει σε Βρετανικη εφημεριδα,πως η συνεργασια τους απο το 2006 πρεπει να θεωρειται δεδομενη.
η Minardi εχει μεν τη τεχνικη δυνατοτητα να συντηρησει κινητηρες αλλα ειναι αμφιβολο αν εχει τα λεφτα.
Σιγουρα για την Minardi,θα ειναι δυσκολο να συνεχισει με την απουσια της Cosworth,αλλα μην ξεχναμε πως μπορει και να χρησιμοποει φθηνους,οπως Mecachrome ή ακομα και να αγοραστει απο την Dallara η οποια σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της στην F1.
-
Ferrari -> Badoer
McLaren -> Alesi
BAR -> Verstapen
Williams -> Bourdais
Renault -> Montagny
Toyota -> Irvine
Sauber -> Liuzzi -
Εγώ το μόνο που θα ήθελα είναι να δω το όνομα Villeneuve ξανά σε μια Ferrari. Όνειρα...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Σιγουρα,ειναι μια μικρη ομαδα και η υποθεση της εξαγορας θα ειναι πολυ δυσκολη για τον Horner.Απο'κει και περα ΑΝ καταφερει τελικα ο Αυστριακος να κανει την εισοδο του στην F1,τα πραγματα θα ειναι σιγουρα πιο ευκολα γι'αυτον και την ομαδα του,ειδικοτερα βεβαια αν ισχυσουν οι προτεινομενες αλλαγες για μειωση του κοστους που εχει προτεινει ο Mosley απο το 2006!Ο Horner ειναι Βρετανος αλλα εχει καλες διασυνδεσεις στη Ρωσια. Αυτη τη στιγμη παντως δεν εχει τις οικονομικες πλατες για να σηκωσει το φορτιο της Jag. Θα προκυψει καποιο σχημα που θα αγορασει τους πρασινους; Αγνωσο και ο χρονος μετραει αντιστροφα...
Τωρα οσον αφορα τους Αραβες,πριν περιπου απο κανα μηνα ο ιδιος ο Eddie ειχε δηλωσει σε Βρετανικη εφημεριδα,πως η συνεργασια τους απο το 2006 πρεπει να θεωρειται δεδομενη.
Ηταν οπως αποδειχτηκε προωρη η δηλωση, προς το παρον δεν υπαρχει συμφωνια και εχει σταματησει ο διαλογος. Παντως εχεις δικιο, ο Eddie θα κανει τα παντα για να σωθει. Και τα τελευταια νεα ειναι οτι για 8 εκ. ευρω εχει κινητηρες απο την Toyota. Το κακο ομως ειναι οτι τα λεφτα του λειπουν
Σιγουρα για την Minardi,θα ειναι δυσκολο να συνεχισει με την απουσια της Cosworth,αλλα μην ξεχναμε πως μπορει και να χρησιμοποει φθηνους,οπως Mecachrome ή ακομα και να αγοραστει απο την Dallara η οποια σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της στην F1.
Το τελευταιο δεν παιζει. Μη ξεχνας οτι η Dallara κανει μονο το σασι, πελατης ειναι καποιος αλλος που δεν εχει διαρευσει ακομα. Το συγκεκριμενο project εχει αρκετες αγνωστες πτυχες για να φαινεται ορατο.
Αλλοι πελατιακοι κινητηρες δεν υπαρχουν στην αγορα. Ομως αφου ανεφερες τον Flavio, ο Ιταλος φευγει απο την Renault στο τελος του χρονου και ηδη απο τωρα επενδυει χοντρα στη Mecachrome που παει να γινει μεγαλος παιχτης σε πελατιακους κινητηρες και σασι σε F1, IRL και Le Mans.
Η λυση για τη Minardi ερχεται απο τοην ιδια την ομαδα γιατι εχει ολο τον εξοπλισμο για να συντηρησει τους κινητηρες της. Το εχει ξανακανει παλιοτερα αλλωστε.
-
Να και τα φρεσκα κουλουρια...
Briatore is considering joining forces with French engine specialists Mecachrome in a bid to purchase Cosworth Racing from Ford, after the Blue Oval put the company up for sale along with Jaguar Racing earlier this month. There has been plenty of interest from buyers about Jaguar but so far it is understood that Mecachrome is the only party looking at Cosworth.
Although the deal is nowhere near complete yet, sources indicate that negotiations are quite advanced and that the plan is ultimately for the Mecachrome-Cosworth partnership to become a one-stop source for customer engines in Formula 1 – especially when F1 switches to 2.4-litre V8s in 2006.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Να και τα φρεσκα κουλουρια...Briatore is considering joining forces with French engine specialists Mecachrome in a bid to purchase Cosworth Racing from Ford, after the Blue Oval put the company up for sale along with Jaguar Racing earlier this month. There has been plenty of interest from buyers about Jaguar but so far it is understood that Mecachrome is the only party looking at Cosworth.
Although the deal is nowhere near complete yet, sources indicate that negotiations are quite advanced and that the plan is ultimately for the Mecachrome-Cosworth partnership to become a one-stop source for customer engines in Formula 1 – especially when F1 switches to 2.4-litre V8s in 2006.
Αν ο Faflatio είχε inside info τότε αυτό δικαιολογεί ίσως το τρόπο που
διαχειρίζεται τη Ρενώ..... -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο Horner ειναι Βρετανος αλλα εχει καλες διασυνδεσεις στη Ρωσια. Αυτη τη στιγμη παντως δεν εχει τις οικονομικες πλατες για να σηκωσει το φορτιο της Jag. Θα προκυψει καποιο σχημα που θα αγορασει τους πρασινους; Αγνωσο και ο χρονος μετραει αντιστροφα...Τωρα για τον Horner τι να πω,μια προγνωση εκανα που συναμα ηταν και λιγο ακραια.Μπορει να περιμενει μεχρι το 2006 οπου υποτιθεται πως θα μειωθει το κοστος;Τι να πω δεν ξερω,παντως ο ιδιος ειχε πει πως δυναται να διαθεσει περιπου στα 30εκατ. δολλαρια.Ελπιζω οπως προανεφερες και'συ να προκυψει καποιο σχημα επενδυτων......
Ηταν οπως αποδειχτηκε προωρη η δηλωση, προς το παρον δεν υπαρχει συμφωνια και εχει σταματησει ο διαλογος. Παντως εχεις δικιο, ο Eddie θα κανει τα παντα για να σωθει. Και τα τελευταια νεα ειναι οτι για 8 εκ. ευρω εχει κινητηρες απο την Toyota. Το κακο ομως ειναι οτι τα λεφτα του λειπουν
Προσωπικα,δεν πιστευω πως διατρεχει καποιο κινδυνο η Jordan να μεινει εκτος F1,επειδη εμεινε στα ''κρυα του λουτρου'' με την αποχωρηση της FORD,με συνεπεια να μην εχει κινητηρες.Σιγουρα την παρουσα χρονικη στιγμη οι πελατιακοι της ΤΟΥΟΤΑ,φανταζει ως η καλυτερη λυση αφου και τα λεφτα ειναι σχετικα χαμηλα,αν βεβαια αναλογιστει κανεις οτι στη FORD εδεινε τα διπλασια!
Ισως τη λυση μπορει να τη δωσει στον Eddie ο Glock,ο οποιος εχει ως προσωπικο χορηγο την Deutsche Post,η οποια σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της στα GP,ή ακομα λυση μπορει να βρεθει απο Αραβες ή ακομα και απο Κινεζους επιχειρηματιες οι οποιοι επιζητουν την εισοδο στην F1!Το τελευταιο δεν παιζει. Μη ξεχνας οτι η Dallara κανει μονο το σασι, πελατης ειναι καποιος αλλος που δεν εχει διαρευσει ακομα. Το συγκεκριμενο project εχει αρκετες αγνωστες πτυχες για να φαινεται ορατο.
Το γνωριζω οτι η Dallara ασχολειται αποκλειστικα με την κατασκευη σασι.Ομως τελευταια νεα αναφερουν πως σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της,με ρωσικη χρηματικη υποστηριξη!
Ηδη ο Stoddart εχει μακρυ παρελθον με την Ρωσια,αφου για μικρο χρονικο διαστημα ειχε συνεργαστει με την Gazprom,αργοτερα ομως δεν τα βρηκαν και εληξε αδοξα η συνεργασια τους.Απο τη στιγμη ομως οπου η Dallara θελει να επιστρεψει με ρωσικη υποστηριξη,γιατι και ο Stoddart να μην στραφει προς την αποκτηση του Zlobin για μονιμου πιλοτου το 2005,με τον οποιο ειχε κανει μερικες δοκιμες το 2002,ετσι ωστε να κινησει το ενδιαφερον των Ρωσων επενδυτων;
3α μονοθεσια, ποιους θελετε στα κοκπιτ