Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    3α μονοθεσια, ποιους θελετε στα κοκπιτ
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 3α μονοθεσια, ποιους θελετε στα κοκπιτ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    15
    37
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Οπως ολοι ξερετε μετα την αποσυρση της Ford η συμμετοχη των δυο ιδιωτικων ομαδων ειναι στον αερα. Αν και ολοι θα ψαξουν να βρουν μια λυση, υπαρχει το ενδεχομενο να απαιτηθει απο τις ομαδες να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο για να συμπληρωθει το grid. Ποιους θα θελατε λοιπον στα κοκπιτ τους; Ηδη ακουστηκαν οι πρωτες φημες που συνδεουν Irvine και αδιευκρινιστη ομαδα
      Η δικια μου λιστα ειναι:

      Ferrari -> Liuzzi
      McLaren -> Hakkinen
      BAR -> Coulthard
      Williams -> Bourdais
      Renault -> Montagny
      Toyota -> Briscoe
      Sauber -> Paffet

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Οπως ολοι ξερετε μετα την αποσυρση της Ford η συμμετοχη των δυο ιδιωτικων ομαδων ειναι στον αερα. Αν και ολοι θα ψαξουν να βρουν μια λυση, υπαρχει το ενδεχομενο να απαιτηθει απο τις ομαδες να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο για να συμπληρωθει το grid. Ποιους θα θελατε λοιπον στα κοκπιτ τους; Ηδη ακουστηκαν οι πρωτες φημες που συνδεουν Irvine και αδιευκρινιστη ομαδα
        Η δικια μου λιστα ειναι:

        Ferrari -> Liuzzi
        McLaren -> Hakkinen
        BAR -> Coulthard
        Williams -> Bourdais
        Renault -> Montagny
        Toyota -> Briscoe
        Sauber -> Paffet

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Οπως ολοι ξερετε μετα την αποσυρση της Ford η συμμετοχη των δυο ιδιωτικων ομαδων ειναι στον αερα. Αν και ολοι θα ψαξουν να βρουν μια λυση, υπαρχει το ενδεχομενο να απαιτηθει απο τις ομαδες να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο για να συμπληρωθει το grid. Ποιους θα θελατε λοιπον στα κοκπιτ τους; Ηδη ακουστηκαν οι πρωτες φημες που συνδεουν Irvine και αδιευκρινιστη ομαδα
          Η δικια μου λιστα ειναι:

          Ferrari -> Liuzzi
          McLaren -> Hakkinen
          BAR -> Coulthard
          Williams -> Bourdais
          Renault -> Montagny
          Toyota -> Briscoe
          Sauber -> Paffet

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theofaman last edited by

            Ferrari - Fisichella or Liuzzi
            McLaren - Hakkinen
            BAR - Davintson
            Williams - Pizzonia
            Renault - Montagny
            Toyota - Young
            Sauber - Alesi

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              raikkonen last edited by

              Ferrari -> Liuzzi
              McLaren -> Hakkinen
              BAR -> Coulthard
              Williams -> Heidfeld
              Renault -> Montagny
              Toyota -> Wurz
              Sauber -> Irvine

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                christos-dimou last edited by

                Ferrari ---> KR
                McLaren ---> MH & JT
                Williams ---> Εδώ δεν ξέρουν αν θα έχουν τον JB για 3ο οδηγό μιλάμε..
                Sauber ----> FM (δεν είναι για τα 2 μονοθέσια)

                Αυτά....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  raikkonen last edited by

                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                  Ferrari ---> KR

                  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    stavrosg last edited by

                    Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                    Ferrari ---> KR

                    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

                    Πολύ αστείο Dr!

                    Από ότι βλέπω προτείνετε παλιές καραβάνες για τα τρίτα μονοθέσια.
                    Στο ίδιο πνεύμα θα προτείνω τον Nigel Mansell για την Williams, τον Lauda για την Ferrari, τον Prost στην McLaren & τον Jackie Stewart για την BAR.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Λιγο ασκοπο το βρισκω το θεμα.....
                      Εχω την πεποιθηση πως ειναι πολυ νωρις ακομα για να μιλαμε για ομαδες που θα χρησιμοποιουν 3ο μονοθεσιο απο το 2005.

                      Μην ξεχναμε επισης οτι συμφωνα ομονοιας ''Concorde Agreement'',λεει πως αν τελικα χρησιμοποιηθει και 3ο μονοθεσιο,αυτο δεν θα εχει και το δικαιωμα να βαθμολογειται!

                      Παρ'ολα αυτα απο τη δικη μου οπτικη γωνια,δεν μου φαινεται και τοσο δυσκολο να αγορασθει η Cosworth-Jaguar απο διαφορους επιχειρηματιες που θα ηθελαν να εισελθουν στον χωρο της F1.

                      Μην ξεχναμε πως ο ιδιοκτητης της Arden απο την F3000 Christian Horner,εχει δηλωσει ουκ'ολιγες φορες πως η ομαδα θα ηθελε να εισελθει στην F1,οποτε σιγουρα μια εξαγορα της Jaguar,θα του εδινε καλλιστα αυτη την ευκαιρια.Μην ξεχναμε επισης τους ''Τρελλο''-Αραβες (Αl Maktoum) οι οποιοι αγορασαν προσφατα και την ομαδα της Jordan,ισως αυτοι δωσουν το παραδειγμα και σε αλλους συντοπιτες τους!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        greo last edited by

                        Δυο πραγματα υποψη:

                        1. Μου φαινεται εξαιρετικα απιθανο να επιτρεψει η FIA ελευθερη την επιλογη 3ου οδηγου απο τις ομαδες. Μαλλον οπως στα ραλλυ ή στους 3ους φετος θα μπουν καποιοι περιορισμοι (ηλικιας;, ποντιουμ;, νικων;, συμμετοχων; δεν ξερω).
                        2. Η συμφωνια ομονοιας μιλαει για 24 μονοθεσια μαξιμουμ. Αρα με 9 ομαδες στο γκριντ, μονο οι 6 θα μπορουν να εχουν 3ο μονοθεσιο. Αν οντως 3 ομαδες δεν κατεβασουν 3ο μονοθεσιο, αυτες υποθετω οτι θα ειναι οι Ζαουμπερ (που ουτε φετος εκανε χρηση του δικαιωματος), η Τογιοτα (που λογικα θα ειναι συγκεντρωμενη στην αποδοση του μονοθεσιου της) και η Γουίλιαμς (δεν ξερω γιατι, ετσι αισθηση)

                        Παρ'ολα αυτα οι επιθυμιες ειναι:
                        Ferrari -> Liuzzi
                        McLaren -> Davidson
                        BAR -> (ας βρει 2ο πρωτα και βλεπουμε...)
                        Williams -> Pizzonia
                        Renault -> Montagny
                        Toyota -> Takagi ή Tuero
                        Sauber -> Badoer
                        Jordan -> Eddie Jordan
                        Minardi -> Stoddard

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Δεν ειναι τοσο απλο Φανη. Η κατασταση τωρα ειναι:
                          η Arden δεν εχει λεφτα για να αγορασει συντηρησει τη Jaguar
                          η Jordan δεν εχει λεφτα και δεν μιλαει πλεον με τους Αραβες
                          η Minardi εχει μεν τη τεχνικη δυνατοτητα να συντηρησει κινητηρες αλλα ειναι αμφιβολο αν εχει τα λεφτα.

                          Και οι τρεις λοιπον ειναι αμφιβολοι για του χρονου. Αν καποιος δεν τα καταφερει τοτε αυτοματως το κενο πρεπει να καλυφθει απο καπου. Ομως οποιος κατεβασει 3ο μονοθεσιο δε θα παρει βαθμους απο αυτο. Αν ομως δε τα καταφερουν και οι τρεις, τοτε θα εχουμε μονο 7 ομαδες και θα χρειαστει απο ολους να κατεβασουν 3ο μονοθεσιο. Συμφωνα με φημες, σε αυτο το σεναριο ο Mosley φαιρεται διατεθιμενος να επιτραπει να σκοραρουν βαθμοι οι 3οι.

                          Ειναι λοιπον καπως μακρινο το ενδεχομενο, αλλα οχι φανταστικο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kouk last edited by

                            Και όλα αυτά όταν το 1989 είχαμε 20 ομάδες στην F1!!!
                            Μέσα σε 15 χρόνια ψάχνουν να συμπληρώσουν το grid!Κατά τα άλλα η ασφάλεια και η μείωση του κόστους τους μάρανε!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              luke-dreamwalker last edited by

                              ΙΣΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑ ΟΜΟΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.

                              1 ΙΣΩΣ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ

                              2 ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΦΤΩΧΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΡΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ.

                              3 ΑΡΑ ΙΣΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ Φ1

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                fanis-f1 last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Δεν ειναι τοσο απλο Φανη. Η κατασταση τωρα ειναι:
                                η Arden δεν εχει λεφτα για να αγορασει συντηρησει τη Jaguar

                                Σιγουρα,ειναι μια μικρη ομαδα και η υποθεση της εξαγορας θα ειναι πολυ δυσκολη για τον Horner.Απο'κει και περα ΑΝ καταφερει τελικα ο Αυστριακος να κανει την εισοδο του στην F1,τα πραγματα θα ειναι σιγουρα πιο ευκολα γι'αυτον και την ομαδα του,ειδικοτερα βεβαια αν ισχυσουν οι προτεινομενες αλλαγες για μειωση του κοστους που εχει προτεινει ο Mosley απο το 2006!

                                η Jordan δεν εχει λεφτα και δεν μιλαει πλεον με τους Αραβες

                                Δε νομιζω πως με χρεοκοπεια της Cosworth,η ομαδα του Eddie Jordan θα παψει να υφισταται στην F1.Εξαλλου τοσα δεινα εχει περασει η Βρετανικη ομαδα,στο που θα βρει κινητηρες θα ''κολλησει'' τωρα,σιγουρα η ΤΟΥΟΤΑ,ειναι μια πολυ καλη λυση γι'αυτην.Τωρα οσον αφορα τους Αραβες,πριν περιπου απο κανα μηνα ο ιδιος ο Eddie ειχε δηλωσει σε Βρετανικη εφημεριδα,πως η συνεργασια τους απο το 2006 πρεπει να θεωρειται δεδομενη.

                                η Minardi εχει μεν τη τεχνικη δυνατοτητα να συντηρησει κινητηρες αλλα ειναι αμφιβολο αν εχει τα λεφτα.

                                Σιγουρα για την Minardi,θα ειναι δυσκολο να συνεχισει με την απουσια της Cosworth,αλλα μην ξεχναμε πως μπορει και να χρησιμοποει φθηνους,οπως Mecachrome ή ακομα και να αγοραστει απο την Dallara η οποια σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της στην F1.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lybe last edited by

                                  Ferrari -> Badoer
                                  McLaren -> Alesi
                                  BAR -> Verstapen
                                  Williams -> Bourdais
                                  Renault -> Montagny
                                  Toyota -> Irvine
                                  Sauber -> Liuzzi

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    alfista last edited by

                                    Εγώ το μόνο που θα ήθελα είναι να δω το όνομα Villeneuve ξανά σε μια Ferrari. Όνειρα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                      Σιγουρα,ειναι μια μικρη ομαδα και η υποθεση της εξαγορας θα ειναι πολυ δυσκολη για τον Horner.Απο'κει και περα ΑΝ καταφερει τελικα ο Αυστριακος να κανει την εισοδο του στην F1,τα πραγματα θα ειναι σιγουρα πιο ευκολα γι'αυτον και την ομαδα του,ειδικοτερα βεβαια αν ισχυσουν οι προτεινομενες αλλαγες για μειωση του κοστους που εχει προτεινει ο Mosley απο το 2006!

                                      Ο Horner ειναι Βρετανος αλλα εχει καλες διασυνδεσεις στη Ρωσια. Αυτη τη στιγμη παντως δεν εχει τις οικονομικες πλατες για να σηκωσει το φορτιο της Jag. Θα προκυψει καποιο σχημα που θα αγορασει τους πρασινους; Αγνωσο και ο χρονος μετραει αντιστροφα...

                                      Τωρα οσον αφορα τους Αραβες,πριν περιπου απο κανα μηνα ο ιδιος ο Eddie ειχε δηλωσει σε Βρετανικη εφημεριδα,πως η συνεργασια τους απο το 2006 πρεπει να θεωρειται δεδομενη.

                                      Ηταν οπως αποδειχτηκε προωρη η δηλωση, προς το παρον δεν υπαρχει συμφωνια και εχει σταματησει ο διαλογος. Παντως εχεις δικιο, ο Eddie θα κανει τα παντα για να σωθει. Και τα τελευταια νεα ειναι οτι για 8 εκ. ευρω εχει κινητηρες απο την Toyota. Το κακο ομως ειναι οτι τα λεφτα του λειπουν

                                      Σιγουρα για την Minardi,θα ειναι δυσκολο να συνεχισει με την απουσια της Cosworth,αλλα μην ξεχναμε πως μπορει και να χρησιμοποει φθηνους,οπως Mecachrome ή ακομα και να αγοραστει απο την Dallara η οποια σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της στην F1.

                                      Το τελευταιο δεν παιζει. Μη ξεχνας οτι η Dallara κανει μονο το σασι, πελατης ειναι καποιος αλλος που δεν εχει διαρευσει ακομα. Το συγκεκριμενο project εχει αρκετες αγνωστες πτυχες για να φαινεται ορατο.

                                      Αλλοι πελατιακοι κινητηρες δεν υπαρχουν στην αγορα. Ομως αφου ανεφερες τον Flavio, ο Ιταλος φευγει απο την Renault στο τελος του χρονου και ηδη απο τωρα επενδυει χοντρα στη Mecachrome που παει να γινει μεγαλος παιχτης σε πελατιακους κινητηρες και σασι σε F1, IRL και Le Mans.

                                      Η λυση για τη Minardi ερχεται απο τοην ιδια την ομαδα γιατι εχει ολο τον εξοπλισμο για να συντηρησει τους κινητηρες της. Το εχει ξανακανει παλιοτερα αλλωστε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Να και τα φρεσκα κουλουρια...

                                        Briatore is considering joining forces with French engine specialists Mecachrome in a bid to purchase Cosworth Racing from Ford, after the Blue Oval put the company up for sale along with Jaguar Racing earlier this month. There has been plenty of interest from buyers about Jaguar but so far it is understood that Mecachrome is the only party looking at Cosworth.

                                        Although the deal is nowhere near complete yet, sources indicate that negotiations are quite advanced and that the plan is ultimately for the Mecachrome-Cosworth partnership to become a one-stop source for customer engines in Formula 1 – especially when F1 switches to 2.4-litre V8s in 2006.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                          Να και τα φρεσκα κουλουρια...

                                          Briatore is considering joining forces with French engine specialists Mecachrome in a bid to purchase Cosworth Racing from Ford, after the Blue Oval put the company up for sale along with Jaguar Racing earlier this month. There has been plenty of interest from buyers about Jaguar but so far it is understood that Mecachrome is the only party looking at Cosworth.

                                          Although the deal is nowhere near complete yet, sources indicate that negotiations are quite advanced and that the plan is ultimately for the Mecachrome-Cosworth partnership to become a one-stop source for customer engines in Formula 1 – especially when F1 switches to 2.4-litre V8s in 2006.

                                          Αν ο Faflatio είχε inside info τότε αυτό δικαιολογεί ίσως το τρόπο που
                                          διαχειρίζεται τη Ρενώ.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            fanis-f1 last edited by

                                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                            Ο Horner ειναι Βρετανος αλλα εχει καλες διασυνδεσεις στη Ρωσια. Αυτη τη στιγμη παντως δεν εχει τις οικονομικες πλατες για να σηκωσει το φορτιο της Jag. Θα προκυψει καποιο σχημα που θα αγορασει τους πρασινους; Αγνωσο και ο χρονος μετραει αντιστροφα...

                                            Τωρα για τον Horner τι να πω,μια προγνωση εκανα που συναμα ηταν και λιγο ακραια.Μπορει να περιμενει μεχρι το 2006 οπου υποτιθεται πως θα μειωθει το κοστος;Τι να πω δεν ξερω,παντως ο ιδιος ειχε πει πως δυναται να διαθεσει περιπου στα 30εκατ. δολλαρια.Ελπιζω οπως προανεφερες και'συ να προκυψει καποιο σχημα επενδυτων......

                                            Ηταν οπως αποδειχτηκε προωρη η δηλωση, προς το παρον δεν υπαρχει συμφωνια και εχει σταματησει ο διαλογος. Παντως εχεις δικιο, ο Eddie θα κανει τα παντα για να σωθει. Και τα τελευταια νεα ειναι οτι για 8 εκ. ευρω εχει κινητηρες απο την Toyota. Το κακο ομως ειναι οτι τα λεφτα του λειπουν

                                            Προσωπικα,δεν πιστευω πως διατρεχει καποιο κινδυνο η Jordan να μεινει εκτος F1,επειδη εμεινε στα ''κρυα του λουτρου'' με την αποχωρηση της FORD,με συνεπεια να μην εχει κινητηρες.Σιγουρα την παρουσα χρονικη στιγμη οι πελατιακοι της ΤΟΥΟΤΑ,φανταζει ως η καλυτερη λυση αφου και τα λεφτα ειναι σχετικα χαμηλα,αν βεβαια αναλογιστει κανεις οτι στη FORD εδεινε τα διπλασια!
                                            Ισως τη λυση μπορει να τη δωσει στον Eddie ο Glock,ο οποιος εχει ως προσωπικο χορηγο την Deutsche Post,η οποια σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της στα GP,ή ακομα λυση μπορει να βρεθει απο Αραβες ή ακομα και απο Κινεζους επιχειρηματιες οι οποιοι επιζητουν την εισοδο στην F1!

                                            Το τελευταιο δεν παιζει. Μη ξεχνας οτι η Dallara κανει μονο το σασι, πελατης ειναι καποιος αλλος που δεν εχει διαρευσει ακομα. Το συγκεκριμενο project εχει αρκετες αγνωστες πτυχες για να φαινεται ορατο.

                                            Το γνωριζω οτι η Dallara ασχολειται αποκλειστικα με την κατασκευη σασι.Ομως τελευταια νεα αναφερουν πως σχεδιαζει να κανει την επανεμφανιση της,με ρωσικη χρηματικη υποστηριξη!
                                            Ηδη ο Stoddart εχει μακρυ παρελθον με την Ρωσια,αφου για μικρο χρονικο διαστημα ειχε συνεργαστει με την Gazprom,αργοτερα ομως δεν τα βρηκαν και εληξε αδοξα η συνεργασια τους.Απο τη στιγμη ομως οπου η Dallara θελει να επιστρεψει με ρωσικη υποστηριξη,γιατι και ο Stoddart να μην στραφει προς την αποκτηση του Zlobin για μονιμου πιλοτου το 2005,με τον οποιο ειχε κανει μερικες δοκιμες το 2002,ετσι ωστε να κινησει το ενδιαφερον των Ρωσων επενδυτων;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr