Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ta ekana kaka soste me!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ta ekana kaka soste me!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pipis last edited by

      Κάτι άλλο που με απασχολεί ιδιαίτερα είναι το offset του αυτοκίνητου μου. Όταν άλλαξα λάστιχα έβαλα ζάντες momo GT2 διαστάσεων 6J x 14H2 και ο λαστιχας που μου τις έβαλε μου είπε ότι το offset μου θα είναι μια χαρά. Οι παλιές 5,5 in ζάντες του yaris μου είχαν offset 45. Κοιτάζοντας πρόσφατα τις καινούριες είδα να γράφουν κάπου TYP 263. Υποθέτω ότι έχουν offset 63. Κάνοντας τον παρακάτω υπολογισμό διαπίστωσα ότι οι ζάντες μου αποκλίνουν από το σωστό offset 11 mm.
      0.5 in =25,4/2=12,7mm άρα για 6 in το offset που θέλω είναι 45 + (12,7/2)=52 περίπου...
      Αν είναι σωστά τα παραπάνω αυτά τα 11 mm μειώνουν τα όρια του αυτοκινήτου στις στροφές? (προβλήματα με ρουλεμάν και επαναφορά τιμονιού δεν έχω ούτε προβλήματα στο φρενάρισμα)
      Ευχαριστώ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pipis last edited by

        Κάτι άλλο που με απασχολεί ιδιαίτερα είναι το offset του αυτοκίνητου μου. Όταν άλλαξα λάστιχα έβαλα ζάντες momo GT2 διαστάσεων 6J x 14H2 και ο λαστιχας που μου τις έβαλε μου είπε ότι το offset μου θα είναι μια χαρά. Οι παλιές 5,5 in ζάντες του yaris μου είχαν offset 45. Κοιτάζοντας πρόσφατα τις καινούριες είδα να γράφουν κάπου TYP 263. Υποθέτω ότι έχουν offset 63. Κάνοντας τον παρακάτω υπολογισμό διαπίστωσα ότι οι ζάντες μου αποκλίνουν από το σωστό offset 11 mm.
        0.5 in =25,4/2=12,7mm άρα για 6 in το offset που θέλω είναι 45 + (12,7/2)=52 περίπου...
        Αν είναι σωστά τα παραπάνω αυτά τα 11 mm μειώνουν τα όρια του αυτοκινήτου στις στροφές? (προβλήματα με ρουλεμάν και επαναφορά τιμονιού δεν έχω ούτε προβλήματα στο φρενάρισμα)
        Ευχαριστώ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pipis last edited by

          Κάτι άλλο που με απασχολεί ιδιαίτερα είναι το offset του αυτοκίνητου μου. Όταν άλλαξα λάστιχα έβαλα ζάντες momo GT2 διαστάσεων 6J x 14H2 και ο λαστιχας που μου τις έβαλε μου είπε ότι το offset μου θα είναι μια χαρά. Οι παλιές 5,5 in ζάντες του yaris μου είχαν offset 45. Κοιτάζοντας πρόσφατα τις καινούριες είδα να γράφουν κάπου TYP 263. Υποθέτω ότι έχουν offset 63. Κάνοντας τον παρακάτω υπολογισμό διαπίστωσα ότι οι ζάντες μου αποκλίνουν από το σωστό offset 11 mm.
          0.5 in =25,4/2=12,7mm άρα για 6 in το offset που θέλω είναι 45 + (12,7/2)=52 περίπου...
          Αν είναι σωστά τα παραπάνω αυτά τα 11 mm μειώνουν τα όρια του αυτοκινήτου στις στροφές? (προβλήματα με ρουλεμάν και επαναφορά τιμονιού δεν έχω ούτε προβλήματα στο φρενάρισμα)
          Ευχαριστώ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jazzouras last edited by

            Το offset σε κάθε ζάντα είναι διαφορετικό. Στις 5.5 ίντσες μπορεί να έχεις δυο διαφορετικά offset. Δες σχηματικά εδώ, για να καταλάβεις καλύτερα.
            Επίσης εδώ θα βρείς ένα 'κομπιουτεράκι' για offset.

            Δεν νομίζω το 63 να αναφέρεται στο offset της GT2.

            Σε γενικές γραμμές, όταν βάζεις πλατύτερη ζάντα (5.5 --> 6.0) καλό είναι το offset να μεγαλώνει (40 --> 45) ετσι ώστε να μην εξέχει από τα φτερά και το επιπλέον πλάτος να είναι προς τα μέσα. Και να είσαι όσο το δυνατόν πιο συμβατός με τις μανίσιες ή γενικά διαστάσεις που προτείνει η μαμά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              maf last edited by

              Ο χρήστης pipis έγραψε:
              Κάτι άλλο που με απασχολεί ιδιαίτερα είναι το offset του αυτοκίνητου μου. Όταν άλλαξα λάστιχα έβαλα ζάντες momo GT2 διαστάσεων 6J x 14H2 και ο λαστιχας που μου τις έβαλε μου είπε ότι το offset μου θα είναι μια χαρά. Οι παλιές 5,5 in ζάντες του yaris μου είχαν offset 45. Κοιτάζοντας πρόσφατα τις καινούριες είδα να γράφουν κάπου TYP 263. Υποθέτω ότι έχουν offset 63...

              Το offset συνήθως δηλώνεται με τα γράμματα ΕΤ ακολουθούμενα από ένα διψήφιο αριθμό, π.χ. ΕΤ 40. Ψάξε να βρεις κάτι αντίστοιχο στη ζάντα σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pipis last edited by

                Μετα απο μια ποιο προσεκτικη ματια προσεξα οτι οι ζαντες μου γραφουν Ε.Τ. 35. Χρησιμοποιοντας τη σελιδα του αγαπητου Jazzouras ειδα οτι σωστο offset που επρεπε να εχω ειναι 39. Αυτα τα 4 mm στο offset ειναι δυνατον να εχουν μειωσει εστω και λιγο τα περιθωρια προσφυσης? Υπαρχει περιπτωση να εχουν αυξηθει? (οι φθορες στα ρουλεμαν δεν με ενδιαφερουν και τοσο....) Επειδη γνωριζω οτι πολλες φορες οι εταιρειες επιλεγουν ενα offset που να συμβιβαζει προσφυση-ανεση και οτι αλλο τελοσπαντων...
                Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jazzouras last edited by

                  To Offset, πέρα από την φθορά στα ρουλεμάν ή όπου αλλού, έχει κύρια 'παρενέργεια' την αυξημένη ευαισθησία στο τιμόνι (πιο νευρικό) και κατ'επέκταση την αστάθεια σε υψηλές ταχύτητες. Δεν μειώνει (απ'όσο γνωρίζω) την πρόσφυση ή τα δυναμικά χαρακτηριστικά του ελαστικού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr