Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα σε σιτροεν χαντια στο ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα σε σιτροεν χαντια στο ρελαντι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      ολοι μου το ειχαν πει, μην κανεις καμμια βλακεια και πλυνεις τον κινητηρα σε σιτροεν και πεζω.
      εγω ομως ειμαι εξυπνος, τυλιγω με πλαστικα τα ηλεκτρονικα , του ριχνω ειδικο υγρο καθαριστικο και το πλενω με τον σωληνα.
      το αφηνω κατοπιν στον ηλιο πεντε ωρες και μετα το φυσαω με τον αερα.
      πηρε με την πρωτη και εσβησε ,το ιδιο ξανα, την τριτη του δινω αμεσως γκαζι 2 με 3000 στροφες , δουλευε αλλα οταν αφηνα το γκαζι πηγαινε να σβησει . οταν ζεσταθηκε μετα απο κανα δεκαλεπτο δεν ειχε προβλημα πια. σκεφτομαι οτι λυθηκε το προβημα και το αφηνω να δουλεψει κανα μισαωρο.
      ξαναδοκιμαζω μετα μια ωρα και μου κανει τα ιδια , το αφηνω παλι αλλο ενα μισαωρο ανναμενο.
      δοκιμαζω μετα απο τρεις ωρες παλι τα ιδια , το κραταω να μην σβησει στις 2000 στροφες, και τοτε ερχετε η εκπληξη, αναβει το ενδεικτικο λαμπακι αυτοδιαγνωσης του κινητηρα , που σημαινει συμφωνα με την εταιρεια οτι υπαρχει προβλημα η στο συστημα τροφοδοσιας η αναφλεξης και προτεινει επικοινωνιστε με τοσυνεργειο σας.
      και τωρα τι κανουμε?
      καμμια ιδεα τι τρεχει και πωσ διορθωνεται?
      το αμαξι ειναι σιτροεν χαντια 2000 κε 16 βαλβιδο 155 ιππους
      ειναι δυνατον : τετοια αλλεργια στο νερο:

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        ολοι μου το ειχαν πει, μην κανεις καμμια βλακεια και πλυνεις τον κινητηρα σε σιτροεν και πεζω.
        εγω ομως ειμαι εξυπνος, τυλιγω με πλαστικα τα ηλεκτρονικα , του ριχνω ειδικο υγρο καθαριστικο και το πλενω με τον σωληνα.
        το αφηνω κατοπιν στον ηλιο πεντε ωρες και μετα το φυσαω με τον αερα.
        πηρε με την πρωτη και εσβησε ,το ιδιο ξανα, την τριτη του δινω αμεσως γκαζι 2 με 3000 στροφες , δουλευε αλλα οταν αφηνα το γκαζι πηγαινε να σβησει . οταν ζεσταθηκε μετα απο κανα δεκαλεπτο δεν ειχε προβλημα πια. σκεφτομαι οτι λυθηκε το προβημα και το αφηνω να δουλεψει κανα μισαωρο.
        ξαναδοκιμαζω μετα μια ωρα και μου κανει τα ιδια , το αφηνω παλι αλλο ενα μισαωρο ανναμενο.
        δοκιμαζω μετα απο τρεις ωρες παλι τα ιδια , το κραταω να μην σβησει στις 2000 στροφες, και τοτε ερχετε η εκπληξη, αναβει το ενδεικτικο λαμπακι αυτοδιαγνωσης του κινητηρα , που σημαινει συμφωνα με την εταιρεια οτι υπαρχει προβλημα η στο συστημα τροφοδοσιας η αναφλεξης και προτεινει επικοινωνιστε με τοσυνεργειο σας.
        και τωρα τι κανουμε?
        καμμια ιδεα τι τρεχει και πωσ διορθωνεται?
        το αμαξι ειναι σιτροεν χαντια 2000 κε 16 βαλβιδο 155 ιππους
        ειναι δυνατον : τετοια αλλεργια στο νερο:

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          ολοι μου το ειχαν πει, μην κανεις καμμια βλακεια και πλυνεις τον κινητηρα σε σιτροεν και πεζω.
          εγω ομως ειμαι εξυπνος, τυλιγω με πλαστικα τα ηλεκτρονικα , του ριχνω ειδικο υγρο καθαριστικο και το πλενω με τον σωληνα.
          το αφηνω κατοπιν στον ηλιο πεντε ωρες και μετα το φυσαω με τον αερα.
          πηρε με την πρωτη και εσβησε ,το ιδιο ξανα, την τριτη του δινω αμεσως γκαζι 2 με 3000 στροφες , δουλευε αλλα οταν αφηνα το γκαζι πηγαινε να σβησει . οταν ζεσταθηκε μετα απο κανα δεκαλεπτο δεν ειχε προβλημα πια. σκεφτομαι οτι λυθηκε το προβημα και το αφηνω να δουλεψει κανα μισαωρο.
          ξαναδοκιμαζω μετα μια ωρα και μου κανει τα ιδια , το αφηνω παλι αλλο ενα μισαωρο ανναμενο.
          δοκιμαζω μετα απο τρεις ωρες παλι τα ιδια , το κραταω να μην σβησει στις 2000 στροφες, και τοτε ερχετε η εκπληξη, αναβει το ενδεικτικο λαμπακι αυτοδιαγνωσης του κινητηρα , που σημαινει συμφωνα με την εταιρεια οτι υπαρχει προβλημα η στο συστημα τροφοδοσιας η αναφλεξης και προτεινει επικοινωνιστε με τοσυνεργειο σας.
          και τωρα τι κανουμε?
          καμμια ιδεα τι τρεχει και πωσ διορθωνεται?
          το αμαξι ειναι σιτροεν χαντια 2000 κε 16 βαλβιδο 155 ιππους
          ειναι δυνατον : τετοια αλλεργια στο νερο:

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            obelix last edited by

            Τι χρονολογίας είναι? ¨Εχει ντιτστριμπιτέρ??
            Αν δεν έχει βγάλε το κάλυμα που υποθέτω ότι εχει πάνω από τα μπουζί, τράβα προσεκτικά τα μπουζοκαλώδια και φύσα μέσα (υποψιάζομε οτι πρεπει να βγάλεις και κανα ψάρι). Αν τώρα έχει και ντρισιμπιτέρ πρέπει εκτό το παραπάνω να το ανοίξεις και να το φυσήξεις γιατί κι εκεί πάντα πάει νερό στο πλύσιμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              otso last edited by

              ειναι του 94 , δεν εχει ντιστριμπιτερ αλλα μικρους πολλαπλασιαστες? .και βεβαια τα φυσηξα. σημερα ρεταρει συνεχως , και εκανα 50 χλμ τιδιαολο οπου και να ιεχε κρατησει καποια υγρασια πρεπει να εφυγε , φοβαμαι μηπως τα επαιξε η ηλεκτρονικη.
              και εχω και ενα φιλο που για να μου την σπασει ριχνει νερο στην μηχανη απο το καρισμα και μετα αμεσως το βαζει μπροστα και γελαει τι να πω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bug last edited by

                Ο χρήστης otso έγραψε:
                ειναι του 94 , δεν εχει ντιστριμπιτερ αλλα μικρους πολλαπλασιαστες? .και βεβαια τα φυσηξα. σημερα ρεταρει συνεχως , και εκανα 50 χλμ τιδιαολο οπου και να ιεχε κρατησει καποια υγρασια πρεπει να εφυγε , φοβαμαι μηπως τα επαιξε η ηλεκτρονικη.
                και εχω και ενα φιλο που για να μου την σπασει ριχνει νερο στην μηχανη απο το καρισμα και μετα αμεσως το βαζει μπροστα και γελαει τι να πω.

                Βάλε αντιυγρασιακό σπρέι στις ηλεκτρικές επαφές(πολλαπλασιαστές,μπουζοκαλώδια οτι έχει) γιατί προφανώς έχει κρατήσει υγρασία

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  otso last edited by

                  σωστος πως κολλαει το μυαλο του ανθρωπου , αφου στο παλιο φιεστα εριχνα και εχω στο γκαραζ , τι να πει κανεις .
                  τωρα λοιπον εστρωσε , ας ελπισουμε παντοτινα , και ορκιζομαι να μην ξαναπλυνω την μηχανη.

                  ευχαριστω παιδια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    interland-gr last edited by

                    Ο χρήστης otso έγραψε:
                    σωστος πως κολλαει το μυαλο του ανθρωπου , αφου στο παλιο φιεστα εριχνα και εχω στο γκαραζ , τι να πει κανεις .
                    τωρα λοιπον εστρωσε , ας ελπισουμε παντοτινα , και ορκιζομαι να μην ξαναπλυνω την μηχανη.

                    ευχαριστω παιδια.

                    Την μηχανή του xantia εννοείς!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • X
                      xristos69 last edited by

                      Την μηχανή του xatnia την έχω πλύνει πολλές φορές αλλα όχι μόνος μου.Μου την πλένει πάντα ο τεχνικός του συνεργείου μου σε διπλανό πλυντήριο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bug last edited by

                        Ο χρήστης otso έγραψε:
                        σωστος πως κολλαει το μυαλο του ανθρωπου , αφου στο παλιο φιεστα εριχνα και εχω στο γκαραζ , τι να πει κανεις .
                        τωρα λοιπον εστρωσε , ας ελπισουμε παντοτινα , και ορκιζομαι να μην ξαναπλυνω την μηχανη.

                        ευχαριστω παιδια.

                        Τελικά αυτό το σπρέι είναι απαραίτητο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr