-
Για να αλλαξουμε λιγο θεμα κ διαθεση..
Ειπαμε, οκ με την ισοτητα (εστω κ με 2 μετρα κ σταθμα ενιοτε) αλλα δεν θα μου κανετε πια κ το ντουλαπακι του αυτοκινητου μου ατελιε για μακιγιαζ! Η υπομονη εχει κ τα ορια της!
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7797
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7789 -
Για να αλλαξουμε λιγο θεμα κ διαθεση..
Ειπαμε, οκ με την ισοτητα (εστω κ με 2 μετρα κ σταθμα ενιοτε) αλλα δεν θα μου κανετε πια κ το ντουλαπακι του αυτοκινητου μου ατελιε για μακιγιαζ! Η υπομονη εχει κ τα ορια της!
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7797
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7789 -
Για να αλλαξουμε λιγο θεμα κ διαθεση..
Ειπαμε, οκ με την ισοτητα (εστω κ με 2 μετρα κ σταθμα ενιοτε) αλλα δεν θα μου κανετε πια κ το ντουλαπακι του αυτοκινητου μου ατελιε για μακιγιαζ! Η υπομονη εχει κ τα ορια της!
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7797
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7789 -
Καλά, το πρώτο νέο έχει σχέση (παρόλο που η φώτο που το συνοδεύει μόνο σε γυναίκες δεν απευθύνεται... ), αλλά το δεύτερο;
Ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι η αυξητική τάση προτίμησης της αυτόματης μετάδοσης, στις ΗΠΑ, ακόμα και σε επαγγελματικά αυτοκίνητα όπου από το 5% το 1996 έφθασε στο 18% σήμερα.
Αυτή η κατηγορία οδηγών είναι που χρειάζεται την αυτόματη μετάδοση ανεξαρτήτως φύλου.
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
αλλα δεν θα μου κανετε πια κ το ντουλαπακι του αυτοκινητου μου ατελιε για μακιγιαζ! Η υπομονη εχει κ τα ορια της!Αυτό γίνεται έτσι κι αλλιώς!...
-
Θυμάμαι είχα διαβάσει στο sniffpetrol.com ενα αρθράκι για το προτότυπο της Volvo που σχεδιάστηκε απο γυναίκες και έλεγε πάνω κάτω πως μετά απο τόση προσπάθεια να σχεδιαστεί ενα αυτοκίνητο απο γυναίκες τελικά το αποτέλεσμα ήταν πως και οι γυναίκες θα ήθελαν ένα γρήγορο σπόρ κουπέ
Μακάρι η γυναικεία επιρροή να επηρρεάσει την αυτοκινιτιστική κουλτούρα και να την οδηγήσει μακριά απο τα κολλήματά της. Το συγκεκριμένο βόλβο είχε πάντως πολύ καλές ιδέες.
-
Καλή κι υπέροχη η γυναίκα μου, όμως όποτε πηγαίνω για εσωτερικό καθάρισμα το αυτοκίνητό της στο πλυντήριο μου πέφτουν τα μούτρα.
Μολονότι φροντίζω να μαζέψω από θήκες, πατώματα και πίσω καθίσματα τα καλλυντικά και λοιπά γυναικεία αξεσουάρ, όλο και ξεπηδάνε από παντού διάφορα μικρά πραγματάκια. Ο υπάλληλος τα μαζεύει υπομονετικά και μου τα δίνει ένα-ένα για να μην τα καταπιεί η σκούπα, ενώ ο κόσμος στην ουρά με κοιτάει με κατανόηση (ή τσαντίλα). Δεν φταίνε όμως οι γυναίκες, οι φαλλοκράτες σχεδιαστές αυτοκινήτων φταίνε που δεν έφτιαξαν ντουλάπι-τουαλέτα. Μάλλον θα το δούμε κι αυτό κάποια στιγμή, ειδικά σε κάποιες εκδόσεις Panda, Ypsilon, Matiz. -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Καλά, το πρώτο νέο έχει σχέση (παρόλο που η φώτο που το συνοδεύει μόνο σε γυναίκες δεν απευθύνεται... ), αλλά το δεύτερο;Ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι η αυξητική τάση προτίμησης της αυτόματης μετάδοσης, στις ΗΠΑ, ακόμα και σε επαγγελματικά αυτοκίνητα όπου από το 5% το 1996 έφθασε στο 18% σήμερα.
Αυτή η κατηγορία οδηγών είναι που χρειάζεται την αυτόματη μετάδοση ανεξαρτήτως φύλου.
αλλα δεν θα μου κανετε πια κ το ντουλαπακι του αυτοκινητου μου ατελιε για μακιγιαζ! Η υπομονη εχει κ τα ορια της!
Αυτό γίνεται έτσι κι αλλιώς!...
Να σου απαντησω αμεσως. Ισως ειναι τυχαιο αλλα οι περισσοτερες γυναικες οδηγοι που γνωριζω εγω, ευχονται να ειχαν αυτοματο (κ δικαιολογημενα γιατι το ενα χερι στο τιμονι το αλλο στο κινητο , με ποιο να αλλαξεις ταχυτητα; ) κ ειναι ικανες να σε πανε Κηφισια-Φαληρο με τριτη! Κ απο οτι φαινεται δεν ειμαι ο μονος..:
.. αλλα σε γνωστη μου που εδωσε της καναν τις εξεις παρατηρησεις (και δεν την εκοψαν)
*Καλο ειναι να αναβεις φλας οταν περνας σταθμευμενο αμαξι
*Βαλε και καμια δευτερα! ι
*Μην πηγαινεις τοσο αριστεραΥΓ Συγνωμη για το κλοπυ-πειστ Aerandir, αν σε ενοχλει το αποσυρω
-
Εμένα η δική μου τις προάλλες μου είπε ότι όταν πάρει δίπλωμα και μάθει να οδηγάει (ξέρετε σε ποιο αμάξι... στο δικό μου... ) θέλει να πάρει ένα μεταχειρισμένο Rallye και να το πειράξει ελαφρώς... Όχι τίποτα σπουδαίο... Εισαγωγή - εξαγωγή, λίγο τα φρένα και καμιά αναρτησούλα...
Τίποτα σπουδαίο δηλαδή...
Και γυρνάει στο καπάκι και μου λέει: 'Να δούμε ποιος θα έχει το πιο γρήγορο αμάξι μετά'
Γυναίκες οδηγοί σου λέει μετά...
(ευτυχώς απέχουμε ακόμα αρκετά από το να παντρευτούμε... )
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Εμένα η δική μου τις προάλλες μου είπε ότι όταν πάρει δίπλωμα και μάθει να οδηγάει (ξέρετε σε ποιο αμάξι... στο δικό μου... ) θέλει να πάρει ένα μεταχειρισμένο Rallye και να το πειράξει ελαφρώς... Όχι τίποτα σπουδαίο... Εισαγωγή - εξαγωγή, λίγο τα φρένα και καμιά αναρτησούλα...Τίποτα σπουδαίο δηλαδή...
Και γυρνάει στο καπάκι και μου λέει: 'Να δούμε ποιος θα έχει το πιο γρήγορο αμάξι μετά'
Γυναίκες οδηγοί σου λέει μετά...
(ευτυχώς απέχουμε ακόμα αρκετά από το να παντρευτούμε... )
Τι λες τώρα Μάρκο; Αυτό είναι αιτία χωρισμού!!! Μήπως να τη στείλεις πίσω στη μαμά της για Firmware update και να την πάρεις μετά από λίγο καιρό με ανανεωμένη την εγγύηση καλής λειτουργίας;;;
-
Που είναι το πρόβλημα δεν κατάλαβα ρε Μάρκο????
Αν εννοείς οτι δεν θα στο δίνει το 'ψιλοπειραγμένο' Rallye ναι αυτό είναι πρόβλημα -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Να σου απαντησω αμεσως. Ισως ειναι τυχαιο αλλα οι περισσοτερες γυναικες οδηγοι που γνωριζω εγω, ευχονται να ειχαν αυτοματο (κ δικαιολογημενα γιατι το ενα χερι στο τιμονι το αλλο στο κινητο , με ποιο να αλλαξεις ταχυτητα; ) κ ειναι ικανες να σε πανε Κηφισια-Φαληρο με τριτη! Κ απο οτι φαινεται δεν ειμαι ο μονος..:.. αλλα σε γνωστη μου που εδωσε της καναν τις εξεις παρατηρησεις (και δεν την εκοψαν)
*Καλο ειναι να αναβεις φλας οταν περνας σταθμευμενο αμαξι
*Βαλε και καμια δευτερα! ι
*Μην πηγαινεις τοσο αριστεραΥΓ Συγνωμη για το κλοπυ-πειστ Aerandir, αν σε ενοχλει το αποσυρω
Δεν διαφωνώ σε αυτό. ¨Ετσι κι αλλιώς η δεύτερη μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι δάσκαλοι οδήγησης με τις περισσότερες υποψήφιες οδηγούς είναι να τις μάθουν τον συμπλέκτη (αφού μάθουν να πηγαίνουν ευθεία φυσικά! )
Δεν ισχύει για όλες φυσικά - και δεν περιορίζεται σε ένα φύλο μόνο - και σε μένα έτυχαν περισσότερεσ καλές περιπτώσεις παρά...
Μήπως είμαι ο μόνος; -
Περαστικα φιλε σε σενα κ στο πεζακι σου! Εχω λαστιχα για συγκρουομενα σε καλη τιμη, τα θες; Επισης θα χρειαστεις ωτοασπιδες για να μην ακους τα γκρακ-γκρουκ του κιβωτιου κ πονας (σου μιλαω εκ πειρας)!
Α, κ κατι ακομα για τον συσχετισμο των 2 αρθρων: '..Μόνο τον τελευταίο χρόνο οι γυναίκες ιδιοκτήτριες αυτοκινήτων ανήλθαν περίπου στο 30% σε σχέση με το 23% του προηγούμενου έτους..' Κ απο το αλλο αρθρο: '..Ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι η αυξητική τάση προτίμησης της αυτόματης μετάδοσης..'
Προκειται για συμπτωση αραγε..;ΥΓ Προς αποφυγη παρεξηγησεων. Ουτε μισογυνης ειμαι ουτε επικρινω ολες τις γυναικες οδηγους κ πολυ πιθανο να υπαρχουν κ καλυτερες οδηγοι απο εμενα (με αρκετο ψαξιμο ) Απλα σατυριζω ενα κακο -κατα γενικη ομολογια- συνδυασμο οπως τον 'γυναικα+αυτοκινητο'
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Τι λες τώρα Μάρκο; Αυτό είναι αιτία χωρισμού!!! Μήπως να τη στείλεις πίσω στη μαμά της για Firmware update και να την πάρεις μετά από λίγο καιρό με ανανεωμένη την εγγύηση καλής λειτουργίας;;;
Χαχα, καλο! Αν ομως αντι να γινει updated μολυνθει απο τον ιο 'κακια πεθερα'; Γιαυτο πιστευω οτι αρκει να εγκατασταθει το security patch 'my way or the highway'! Προκαλει βεβαια πολλα conflicts στο συστημα αλλα αποτελει critical update!
-
Αν και τα παρακατω μπορουσαν να γραφουν στα ΑΝΕΚΔΟΤΑ ή ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ το γραφω εδω:
Χθες το πρωι ανεβαινα Αθηνα ,στα διοδια των Σπαθοβουνιων μπροστα μου πηγαινει ενα ΜΑΤΙΖ με μια κοπελα οδηγο.Οσο πλησιαζουμε στα διαζωματα που υπηρχαν τα δωματιακια για τα διοδια αρχισε το ΜΑΤΙΖ να πηγαινει αριστερα-δεξια αναμεσα σε δυο διαδρομους.Οπα λεω κατι τρεχει εδω ,χαμηλωνω και αλλο ταχυτητα,και απο οτι καταλαβα η οδηγος δεν μπορουσε να αποφασισει απο πιο διαδρομο να περασει!!!!Λες και φοβοταν οτι θα βγει το ΖΟΝΚ αν παει απο λαθος δρομο.Παλι καλα που αποφασισε την τελευταια στιγμη και δεν καρφωθηκε πανω στα τσιμεντα.Την προσπερασα αμεσως μετα (κρατωντας οσο το δυνατον μεγαλυτερη αποσταση) και κοιταγα συνεχεια πισω μην με φτασει και πεσει πανω μου. -
Δεν βλέπω κάτι κακό στο να σχεδιάζονται αυτοκίνητα με στόχο τις γυναίκες..
( αυτό πρέπει να το διαβάσει η γυναίκα μου οπωσδήποτε )Σκεφτείτε τόσα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν κατα βάση για άντρες.. Aπο καθαρόαιμα 4χ4 (χωρίς φυσικά να σημαίνει οτι δεν αγοράζονται και απο γυναίκες... ), αυτοκίνητα πολύ γρήγορα , αυτοκίνητα με υγραντήρες πούρων etc
Για παράδειγμα το VW Jetta (Βora) εδώ το βλέπω να το οδηγούν κατα βάση γυναίκες και συνήθως ιδιαίτερα όμορφες θα έλεγα Δεν είναι γυναικείο αυτοκίνητο προφανώς, αλλά μάλλον ο σχεδιασμός του έχει κάτι που τις τραβάει..
Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Παιδιά, κι' εγώ για μέσα στην Αθήνα, θα έπαιρνα με τα ΧΙΛΙΑ κάποιο αυτόματο. Αυτό το (α) βάλε πρώτη - ξεκίνα - βάλε δευτέρα - σταμάτα - goto (α) είναι για μένα ΠΟΛΥ ψυχοφθόρο. Θα έπαιρνα ΑΥΡΙΟ το Jazz με το καταπληκτικό αυτόματο κιβώτιο..
-
Εγώ ο λαμάκας γιατί δεν έδωσα 1000 ευρώ παραπάνω να πάρω το αυτόματο? Α?
Όχι μόνο για την πόλη, γενικά είναι κ*βλα το αυτόματο Jazz!!!
-
Σε ποιά θέματα δεν φταίει το 'ασθενές' φύλο:
α. Αυτόματη μετάδοση. Αν είναι το αυτόματο να είναι στα επίπεδα
τεχνολογίας του SMG της ΒΜW ή του επτατάχυτου της Merc ή
να έχει την απόδοση του CVT της Toyota και Honda προσωπικά τον
λεβιέ και το αμπραγιάζ θα τα έστελνα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.β. Για το design των αυτοκινήτων. Καλώς ή κακώς οι εταιρίες ψαχνονταί
για niche αγορές. Οχήματα σαν το Y ή το Modus είναι σίγουρο ότι θα
εμφανίζονται στο προσκήνιο όπως και οχήματα σαν το Humvy....Τα θέματα στα οποία φταίει το 'ασθενές' φύλο (INMO)
α. Στο τρόπο με τον οποίο φέρεται όταν οδηγεί. Οι καθρέπτες δεν
είναι για μακιγιάζ, το κινητό δεν είναι για κολάει στο αυτί και η
κίνηση με 40 στην αριστερή λωρίδα της Κηφισίας δεν είναι ενδεδειγμένη.β. Στο τρόπο με τον οποίο γεμίζει τη τσάντα της. Συνάδελφος στο
Πολυτεχνείο μηχανικός γυναίκα μας καθυστέρησε 20 λεπτά στο
check in στη Βόννη όταν ανιχνεύθηκε στη τσάντα της νυχοκόπτης
που η ίδια δεν θυμόταν να είχε τοποθετήσει και ο υπάλληλος μέχρι
να το βρει έβγαζε πράγματα για 10 λεπτά. Η ίδια μας εξομολογήθηκε
ότι το νυχοκόπτη αυτόν τον έψαχνε περίπου ένα χρόνο.γ. Στο τρόπο που μαθαίνει να οδηγεί. Το να σταματάω στην είσοδο
του αυτοκινητοδρόμου (αν είναι δυνατόν ) δεν είναι
ασφαλής οδήγηση αλλά πάρα πολύ επιζήμια τακτική. Σίγουρα λάθος
και των αρχών που κοτσάρουν το STOP (άντι το σήμα για παραχώρηση
προτεραιότητας) αλλά give me a break.δ. Για το τρόπο με τον οποίο φέρεται όταν οδηγεί. Όταν έχεις βγει από
STOP χώρις να κοιτάξεις ή αν έχεις κλείσει την Παπάγου για 5 λεπτά
για να παρκάρεις Cinquecento σε θέμα για Merc μην περιμένεις ότι
οι λοιποί οδηγοί θα το δεχτούν στωικά. Άλλωστε και οι γυναίκες έχουν
ένα πολύ πλούσιο λεξιλόγιο για να μας στολίζουν.ε. Για το τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο. Να θυμιθούμε
την περίπτωση της κύριας που είχε παρκάρει το ΙΧ στην γραμμή του
Τράμ (μάλιστα ήταν 2 στα 2) με την επιβάτη που της έριξε κροσέ
(έτσι για να μην θεωρούμαστε ότι εμείς είμαστε μόνον οι απόγονοι
του Νεάντερταλ....). Στην ερώτηση γιατί το άφησε εκεί ενώ γνώριζε
ότι το ΤΡΑΜ λειτουργούσε απάντησε ότι έπρεπε να κάνει μία δουλεία
και δεν ήξερε που να αφήσει το αυτοκίνητο.....στ. Για το τρόπο που εκμεταλεύεται το γεγονός ότι είναι γυναίκα. Ναι
κύριε τροχονόμε δεν είδα το ΣΤΟΠ αλλά τι ωραία μάτια πού έχετε???
Πόσες φορές δεν έχετε βρεθεί σε περιπτώσεις που για την ίδια παράβαση
ο άντρας οδηγός έφυγε με 167 ευρώ πρόστιμο (παραβίαση δακτυλίου)
και η γυναίκα οδηγός απλά με παρατήρηση γιατί έκανε τα γλυκά μάτια
στο όργανο.ζ. Για την μηδενική σχεδόν σχέση της με κανόνες της φυσικής. Λάστιχα
τι είναι αυτά?? Σωστή πίεση?? Αααα αυτά τα 4 μαύρα πράγματα?? Γιατί
δεν τα βγάζετε σε σομόν?????Αυτά που ανάφερα δεν είναι για όλες τις γυναίκες αλλά δεν νομίζω ότι
υπάρχει γυναίκα οδηγός που να μην παραδεχτεί ότι συμβαίνουν με
μεγαλύτερη συχνότητα. Όσο δε για το πόσο ασφαλείς είναι οι γυναίκες
οδηγοί από τους άντρες ας το αφήσουμε καλύτερα γιατί εκεί τα πράγματα
θέλουν μία περισσότερο ενδελεχή εξέταση...Αυτά και ελπίζω να μην σας έπρηξα....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αυτά και ελπίζω να μην σας έπρηξα....Τι να μας επρηξες; Πες τα ρε χρυσοστομε!
2-3 Παρατηρησεις. Ωραια τα σειριακα ημιαυτοματα αλλα μετα bye-bye tuning. Οχι οτι ειναι τοσο μεγαλο το κακο αλλα στην περιπτωση μου πχ ηταν ισως ο κυριοτερος λογος που απεκλησα απευθειας το C2 VTR με το sensodrive σαν πιθανη αγορα. Κ επιμενω οτι το αυξανομενο ποσοστο των γυναικων σαν αγοραστικο κοινο σε συνδυασμο με την βαριεστιμαρα τους στην αλλαγη ταχυτητων (οχι βεβαια κατ'αποκλειστικοτητα) επιρρεαζει αυτην την ταση της αγορας.
α+γ. Αργη κ by the book οδηγηση δεν σημαινει απαραιτητα κ ασφαλεστερη, μαλλον το αντιθετο σε αρκετες περιπτωσεις (στην Ελλαδα τουλαχιστον). Εκτος αν ειχαμε καλυτερη σημανση/ΚΟΚ.
β. Σωστο, αρκετων γυναικων η τσαντα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο το βαλιτσακι του sport Billy, αλλα τι σχεση εχει με την αυτοκινηση;
στ. Για να λεμε κ του στραβου το δικιο αλλος ευθυνεται για τετοια περιστατικα.. Κ γω στη θεση μιας (εμφανισιμης -γιατι δεν χαριζομαστε κιολας οπου κ οπου) γυναικας το ιδιο μαλλον θα εκανα. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
στ. Για να λεμε κ του στραβου το δικιο αλλος ευθυνεται για τετοια περιστατικα.. Κ γω στη θεση μιας (εμφανισιμης -γιατι δεν χαριζομαστε κιολας οπου κ οπου) γυναικας το ιδιο μαλλον θα εκανα.
Ο κολακευμένος τροχονόμος ας της ρίξει την κλήση, όπως οφείλει, και μετά αν μπορεί ας ρίξει και την κυρία.
ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ (ΚΑΙ) ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ: ΩΣ ΕΔΩ!!!