-
Γνωστός μου θέλει κάτι 'μάλλον' μεταξύ αυτών. Νέος, χωρίς υποχρεώσεις , πηγαίνει αρκετές εκδρομές ψιλο-offroad.
Προτείνω Ignis (αν και αισθητικώς κάπου με χαλάει) διότι ειναι φθηνο, 4χ4 (περίπου) και ψηλό.
Φοβάμαι μην είναι ομως ασταθές.
-
Γνωστός μου θέλει κάτι 'μάλλον' μεταξύ αυτών. Νέος, χωρίς υποχρεώσεις , πηγαίνει αρκετές εκδρομές ψιλο-offroad.
Προτείνω Ignis (αν και αισθητικώς κάπου με χαλάει) διότι ειναι φθηνο, 4χ4 (περίπου) και ψηλό.
Φοβάμαι μην είναι ομως ασταθές.
-
Γνωστός μου θέλει κάτι 'μάλλον' μεταξύ αυτών. Νέος, χωρίς υποχρεώσεις , πηγαίνει αρκετές εκδρομές ψιλο-offroad.
Προτείνω Ignis (αν και αισθητικώς κάπου με χαλάει) διότι ειναι φθηνο, 4χ4 (περίπου) και ψηλό.
Φοβάμαι μην είναι ομως ασταθές.
-
Μια ψήφος στο Ignis απο εμένα λόγω τετρακίνησης αλλα και συνολικής σχεδίασης, και το 2 πρέπει να είναι αρκετά καλό ενω το Fusion νομίζω δεν αξίζει.
-
Προτιμώ το Fusion εκτός εάν χρειάζεται οπωσδήποτε τετρακίνηση. Με τον όρο ψιλό-off road νομίζω εννωείς χωματόδρομους.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Προτιμώ το Fusion εκτός εάν χρειάζεται οπωσδήποτε τετρακίνηση. Με τον όρο ψιλό-off road νομίζω εννωείς χωματόδρομους.Ακριβώς - χωματόδρομους σε νησιά, χιονισμένες διαδρομές (σπάνια), κτλ.
-
Μάζντα 2 από εμένα. Για τόσο light off-roading και με δικίνητο κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου. Στα υπόλοιπα σημεία πλην τετρακίνησης το Μάζντα υπερτερεί παντού των άλλων δύο...
Σπύρος
ΥΓ: το Φορντ είναι άσΚημο (με κάππα!!!)
Σπύρος
-
Υπαρχει και το νεο Panda, καπου στα 12-13 χιλ
-
mazda 2 1.600 ......... χαλαρα.....
-
Ignis, λόγω κινητήρα φυσικά (1.3 94) και τετρακίνησης.
Τα 2 και Fusion (παραλλαγή στο ίδιο πλαίσιο) είναι αρκετά βαριά και ο 1.6 οριακός, ειδικά στο Fusion. Υπερτερούν σε χώρους, αλλά δεν νομίζω να τον ενδιαφέρουν και πολύ
-
Έχω οδηγήσει μόνο το Ignis 4x4 και μπορώ να σου πω δύο πραγματάκια γι'αυτό, χωρίς σύγκριση με τα άλλα.
-Αρκετά ψηλό και με σκληρές σχετικά αναρτήσεις αλλά με μεγάλη διαδρομή. Δε νομίζω να ανατρέπεται αν δεν κάνεις ακρότητες, ασταθές δεν είναι πέρα από τον πίσω άκαμπτο άξονα στις εκγάρσιες ανωμαλίες.
-Πρέπει να κρατάς τον κινητήρα πάνω από τις 2800-3000σαλ. για να πηγαίνεις σβέλτα. Στις ευθείες δυσκολεύεται από τριψήφια χαω. και μετά, κυρίως λόγω αέρα και απωλειών στο σύστημα μετάδοσης.
-Σε χώμα, πέρα από τα λάστιχά του, δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί. Η πρώτη του είναι αρκετά κοντή, οπότε ανηφόρες και κατηφόρες τις χειρίζεται καλά. Από την άλλη, το κενό 1ης-2ας ίσως ενοχλήσει.
-Η τετρακίνηση θα φανεί πολύ χρήσιμη σε βρεγμένους δρόμους με χαμηλή πρόσφυση. Επίσης έχει ωραία αίσθηση σε αργές στροφές όπου νιώθεις την υποστροφή να μαζεύεται από μόνη της.
Συνολικά δε νομίζω ότι πρόκειται να σε απογοητεύσει γι' αυτό που είναι, ένα ελαφρύ και ευέλικτο (3,8μ) αυτοκίνητο πόλης με εκτός δρόμου δυνατότητες.
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Έχω οδηγήσει μόνο το Ignis 4x4 και μπορώ να σου πω δύο πραγματάκια γι'αυτό, χωρίς σύγκριση με τα άλλα.-Αρκετά ψηλό και με σκληρές σχετικά αναρτήσεις αλλά με μεγάλη διαδρομή. Δε νομίζω να ανατρέπεται αν δεν κάνεις ακρότητες, ασταθές δεν είναι πέρα από τον πίσω άκαμπτο άξονα στις εκγάρσιες ανωμαλίες.
-Πρέπει να κρατάς τον κινητήρα πάνω από τις 2800-3000σαλ. για να πηγαίνεις σβέλτα. Στις ευθείες δυσκολεύεται από τριψήφια χαω. και μετά, κυρίως λόγω αέρα και απωλειών στο σύστημα μετάδοσης.
-Σε χώμα, πέρα από τα λάστιχά του, δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί. Η πρώτη του είναι αρκετά κοντή, οπότε ανηφόρες και κατηφόρες τις χειρίζεται καλά. Από την άλλη, το κενό 1ης-2ας ίσως ενοχλήσει.
-Η τετρακίνηση θα φανεί πολύ χρήσιμη σε βρεγμένους δρόμους με χαμηλή πρόσφυση. Επίσης έχει ωραία αίσθηση σε αργές στροφές όπου νιώθεις την υποστροφή να μαζεύεται από μόνη της.
Συνολικά δε νομίζω ότι πρόκειται να σε απογοητεύσει γι' αυτό που είναι, ένα ελαφρύ και ευέλικτο (3,8μ) αυτοκίνητο πόλης με εκτός δρόμου δυνατότητες.
Thanks to all!
Ignis 4x4, Fusion ή Mazda 2?