-
Δυσβάστακτες αυξήσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, το ύψος των οποίων είναι, ακόμη, δύσκολο να προσδιοριστεί, θα προκαλέσει η 5η Οδηγία, που βρίσκεται στο στάδιο της έγκρισης στα κοινοτικά όργανα, σύμφωνα με την εφημερίδα 'Ημερησία'. Η Οδηγία θα υποχρεώσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να δεκαπλασιάσουν τα κατώτατα όρια ασφάλισης για τις υλικές ζημιές, ενώ στην καλύτερη περίπτωση θα δεκαπλασιαστούν και τα αντίστοιχα όρια για τις σωματικές βλάβες. Σήμερα, η ασφαλιστική, όταν το αυτοκίνητο κάποιου πελάτη της προκαλέσει ατύχημα, πρέπει να καταβάλλει αποζημίωση έως 500.000 ευρώ για σωματικές βλάβες (ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων). Επίσης, υποχρεούται να πληρώσει μέχρι 100.000 ευρώ για τις ζημιές που προκάλεσε στα άλλα αυτοκίνητα. Με την 5η Οδηγία, οι εταιρείες πρέπει να καταβάλλουν μέχρι 1.000.000 ευρώ σε κάθε θύμα χωριστά ή αν εγκριθεί η εναλλακτική πρόταση μέχρι 5.000.000 ευρώ σε όλα τα θύματα του τροχαίου. Επίσης, η αποζημίωση για τις υλικές ζημιές ίσως φθάσει μέχρι το 1.000.000 ευρώ. Παράγοντες της αγοράς τονίζουν ότι το τίμημα για τους καταναλωτές θα είναι πολύ βαρύ, ενώ προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και αρκετές μικρές εταιρείες. Όπως υποστηρίζουν, η εφαρμογή της 5ης Οδηγίας θα προκαλέσει σταδιακά εξίσωση των ασφαλίστρων σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δηλαδή, τα ασφάλιστρα στη χώρα μας, που είναι περίπου 40% χαμηλότερα από τον κοινοτικό μέσο όρο, σε 6 - 8 χρόνια θα εξισωθούν σταδιακά με τα ισχύοντα στα υπόλοιπα κράτη - μέλη.
αυτοτριτη
Ωραία... θα πληρώνω για το Seat οσο πληρώνω για το Saab στην Αγγλία...
-
Δυσβάστακτες αυξήσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, το ύψος των οποίων είναι, ακόμη, δύσκολο να προσδιοριστεί, θα προκαλέσει η 5η Οδηγία, που βρίσκεται στο στάδιο της έγκρισης στα κοινοτικά όργανα, σύμφωνα με την εφημερίδα 'Ημερησία'. Η Οδηγία θα υποχρεώσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να δεκαπλασιάσουν τα κατώτατα όρια ασφάλισης για τις υλικές ζημιές, ενώ στην καλύτερη περίπτωση θα δεκαπλασιαστούν και τα αντίστοιχα όρια για τις σωματικές βλάβες. Σήμερα, η ασφαλιστική, όταν το αυτοκίνητο κάποιου πελάτη της προκαλέσει ατύχημα, πρέπει να καταβάλλει αποζημίωση έως 500.000 ευρώ για σωματικές βλάβες (ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων). Επίσης, υποχρεούται να πληρώσει μέχρι 100.000 ευρώ για τις ζημιές που προκάλεσε στα άλλα αυτοκίνητα. Με την 5η Οδηγία, οι εταιρείες πρέπει να καταβάλλουν μέχρι 1.000.000 ευρώ σε κάθε θύμα χωριστά ή αν εγκριθεί η εναλλακτική πρόταση μέχρι 5.000.000 ευρώ σε όλα τα θύματα του τροχαίου. Επίσης, η αποζημίωση για τις υλικές ζημιές ίσως φθάσει μέχρι το 1.000.000 ευρώ. Παράγοντες της αγοράς τονίζουν ότι το τίμημα για τους καταναλωτές θα είναι πολύ βαρύ, ενώ προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και αρκετές μικρές εταιρείες. Όπως υποστηρίζουν, η εφαρμογή της 5ης Οδηγίας θα προκαλέσει σταδιακά εξίσωση των ασφαλίστρων σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δηλαδή, τα ασφάλιστρα στη χώρα μας, που είναι περίπου 40% χαμηλότερα από τον κοινοτικό μέσο όρο, σε 6 - 8 χρόνια θα εξισωθούν σταδιακά με τα ισχύοντα στα υπόλοιπα κράτη - μέλη.
αυτοτριτη
Ωραία... θα πληρώνω για το Seat οσο πληρώνω για το Saab στην Αγγλία...
-
Δυσβάστακτες αυξήσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, το ύψος των οποίων είναι, ακόμη, δύσκολο να προσδιοριστεί, θα προκαλέσει η 5η Οδηγία, που βρίσκεται στο στάδιο της έγκρισης στα κοινοτικά όργανα, σύμφωνα με την εφημερίδα 'Ημερησία'. Η Οδηγία θα υποχρεώσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να δεκαπλασιάσουν τα κατώτατα όρια ασφάλισης για τις υλικές ζημιές, ενώ στην καλύτερη περίπτωση θα δεκαπλασιαστούν και τα αντίστοιχα όρια για τις σωματικές βλάβες. Σήμερα, η ασφαλιστική, όταν το αυτοκίνητο κάποιου πελάτη της προκαλέσει ατύχημα, πρέπει να καταβάλλει αποζημίωση έως 500.000 ευρώ για σωματικές βλάβες (ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων). Επίσης, υποχρεούται να πληρώσει μέχρι 100.000 ευρώ για τις ζημιές που προκάλεσε στα άλλα αυτοκίνητα. Με την 5η Οδηγία, οι εταιρείες πρέπει να καταβάλλουν μέχρι 1.000.000 ευρώ σε κάθε θύμα χωριστά ή αν εγκριθεί η εναλλακτική πρόταση μέχρι 5.000.000 ευρώ σε όλα τα θύματα του τροχαίου. Επίσης, η αποζημίωση για τις υλικές ζημιές ίσως φθάσει μέχρι το 1.000.000 ευρώ. Παράγοντες της αγοράς τονίζουν ότι το τίμημα για τους καταναλωτές θα είναι πολύ βαρύ, ενώ προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και αρκετές μικρές εταιρείες. Όπως υποστηρίζουν, η εφαρμογή της 5ης Οδηγίας θα προκαλέσει σταδιακά εξίσωση των ασφαλίστρων σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δηλαδή, τα ασφάλιστρα στη χώρα μας, που είναι περίπου 40% χαμηλότερα από τον κοινοτικό μέσο όρο, σε 6 - 8 χρόνια θα εξισωθούν σταδιακά με τα ισχύοντα στα υπόλοιπα κράτη - μέλη.
αυτοτριτη
Ωραία... θα πληρώνω για το Seat οσο πληρώνω για το Saab στην Αγγλία...
-
Κάτι μεταξύ κεραμίδας και ταφόπλακας
Τα χούμε πει θα γίνει σύγκλιση....................
η οποία θα ολοκληρωθεί σε 6 - 8 χρόννια στις δαπάνες και 30 χρόννια στα έσοδα... -
Έτσι όπως πάει σύντομα οι κάτοχοι αυτοκινήτων μικρής αξίας (λόγω παλαιότητας ή κατηγορίας) θα στραφούν προς ψευτοασφαλιστικές εταιρείες που θα ζητάνε ένα πολύ μικρό ποσό και θα προσφέρουν 'βιτρινο-ασφαλίσεις'.
Εννοώ ότι δεν θα αποζημιώνουν και η όλη δουλειά θα γίνεται μόνο για να είναι καλυμμένοι οι οδηγοί από το νόμο. Εγώ πάντως ψήνομαι για κάτι τέτοιο αν είναι να πληρώνω την αξία του αυτοκινήτου κάθε 3 χρόνια.
Μέσα σε 2 χρόνια έχω ήδη πληρωσει πάνω από το 10%, ή 15-20% αν υπολογίσω και τη χαμηλότερη εμπορική αξία του αυτοκινήτου σήμερα.
-
Μήπως θα πρέπει να βγάλουν λέω εγώ και καποία 6η Οδηγία η οποία θα αναφέρεται σε σύγκλιση μισθών...???
Αν θέλουν να μοιάσουμε στην Ευρώπη τότε ας φτιάξουν τους δρόμους,το σύστημα υγείας,τους μισθούς και πολλά άλλα και μετά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να πληρώνω και 1000 ευρώ το εξάμηνο!!! -
Ο Έλληνας και έδω έχει την λύση από τα 400,000 οχήματα που εμπλέκονται σε τροχαία το 20% είναι ανασφάλιστα
-
Πάντα τέτοια.....
-
Ας είναι καλά το επικουρικό δηλαδή...........
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Έτσι όπως πάει σύντομα οι κάτοχοι αυτοκινήτων μικρής αξίας (λόγω παλαιότητας ή κατηγορίας) θα στραφούν προς ψευτοασφαλιστικές εταιρείες που θα ζητάνε ένα πολύ μικρό ποσό και θα προσφέρουν 'βιτρινο-ασφαλίσεις'.Εννοώ ότι δεν θα αποζημιώνουν και η όλη δουλειά θα γίνεται μόνο για να είναι καλυμμένοι οι οδηγοί από το νόμο. Εγώ πάντως ψήνομαι για κάτι τέτοιο αν είναι να πληρώνω την αξία του αυτοκινήτου κάθε 3 χρόνια.
Μέσα σε 2 χρόνια έχω ήδη πληρωσει πάνω από το 10%, ή 15-20% αν υπολογίσω και τη χαμηλότερη εμπορική αξία του αυτοκινήτου σήμερα.
Αμα δεν πληρωσει η ασφαλιστική σου,τοτε το θύμα στρεφεται δικαστικα εναντίον σου,προκειμένου να πληρώσεις τα εξοδα του εξ'ολοκληρου,και πιθανως και εξοδα δικαστηρίου.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αμα δεν πληρωσει η ασφαλιστική σου,τοτε το θύμα στρεφεται δικαστικα εναντίον σου,προκειμένου να πληρώσεις τα εξοδα του εξ'ολοκληρου,και πιθανως και εξοδα δικαστηρίου.Δεν ξέρω τις νομικές λεπτομέρειες, αλλά προφανώς αυτό που λες δεν ισχύει.
Διαφορετικά δεν θα πλήρωνε ποτέ καμία σφαλιστική και όλα θα ήταν μέλι-γάλα (για αυτούς).
-
Νομίζω οτι πρεπει να αλλαξει το μοντελο λειτουργιας των ασφαλιστικών εταιρειών...
Εγω εχω την απαιτηση να με αποζημιώνει η δική μου εταιρεία οταν βεβαιωμενα δεν φταιω , και αυτή ας τα βρει με την αλλη ασφαλιστική, και οχι να εχουν εμενα στην μεση, δεν μιλω για φιλικο διακανονισμό οπου εσυ εξαρτασαι απο την διαθεση του αλλου, μιλω για την παροχή υπηρεσίας απο αυτον που εσύ την αγοραζεις , και οχι μεταφορά της ευθυνης στον αντισυμβαλλομενο οπως γινεται σημερα.Να δω τοτε ποιος θα ασφαλιζεται σε μικρες εταιρεις και ποιος σε καλές..
Επισης θα πρεπει να θεσπιστουν καποιο αντικειμενικά κριτηρια οσον αφορά την λεγομενη παλαιοτητα του αυτοκινητου και οχι να εξαρτασε απο τον καθε υπαλλιλισκο το τι θεωρεί αυτός σωστό.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Αμα δεν πληρωσει η ασφαλιστική σου,τοτε το θύμα στρεφεται δικαστικα εναντίον σου,προκειμένου να πληρώσεις τα εξοδα του εξ'ολοκληρου,και πιθανως και εξοδα δικαστηρίου.
Δεν ξέρω τις νομικές λεπτομέρειες, αλλά προφανώς αυτό που λες δεν ισχύει.
Διαφορετικά δεν θα πλήρωνε ποτέ καμία σφαλιστική και όλα θα ήταν μέλι-γάλα (για αυτούς).
Αυτο που λεει tiger ισχύει ... η ασφαλιστική σου μπορεί να μην πληρώσει ομως κατω απο συγκεκριμενες προυποθεσεις, οχι επιδει ετσι γουσταρουν ...υπαρχουν δικαστηρια και για αυτούς δεν ειναι τοσο απλο.
ΠΧ. αν τρακαρεις και ειναι αμφισβητησιμο ποιος φταιει, και δεν κανεις αρνητική δηλωση στην ασφαλιστική σου , και ο αλλος κινηθει δικαστικά εναντιον σου η ασφαλιστική σου μπορει να επικαλεστεί οτι δεν την ενημερωσες και να μην πληρώσει, οποτε πληρωνεις εσύ απο την τσεπη σου!!
-
Άκουσα ότι οι αυξήσεις μπορεί να μην είναι και τόσο μεγάλες, επειδή υπάρχει αρκετός ανταγωνισμός.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αμα δεν πληρωσει η ασφαλιστική σου,τοτε το θύμα στρεφεται δικαστικα εναντίον σου,προκειμένου να πληρώσεις τα εξοδα του εξ'ολοκληρου,και πιθανως και εξοδα δικαστηρίου.
Δεν ξέρω τις νομικές λεπτομέρειες, αλλά προφανώς αυτό που λες δεν ισχύει.
Διαφορετικά δεν θα πλήρωνε ποτέ καμία σφαλιστική και όλα θα ήταν μέλι-γάλα (για αυτούς).
Αυτο που λεει tiger ισχύει ... η ασφαλιστική σου μπορεί να μην πληρώσει ομως κατω απο συγκεκριμενες προυποθεσεις, οχι επιδει ετσι γουσταρουν ...υπαρχουν δικαστηρια και για αυτούς δεν ειναι τοσο απλο.
ΠΧ. αν τρακαρεις και ειναι αμφισβητησιμο ποιος φταιει, και δεν κανεις αρνητική δηλωση στην ασφαλιστική σου , και ο αλλος κινηθει δικαστικά εναντιον σου η ασφαλιστική σου μπορει να επικαλεστεί οτι δεν την ενημερωσες και να μην πληρώσει, οποτε πληρωνεις εσύ απο την τσεπη σου!!
Γιατί,αν βαρέσει κανόνι και χρωστάει σε όποιον μιλάει ελληνικά τι γίνεται;
Παλι τρεχεις στα δικαστήρια νομίζω.
Παντως υπαρχουν απειρα νομικα παραθυρα για οποια εταιρεία θελει να καθυστερήσει (ειδικα αυτό) ή να μην πληρώσει. -
Μετά τα ασφάλιστρα να και οι αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.
Είναι που βελτιώθηκαν οι δρόμοι τόσο πολλοί που δικαιολογούν αύξηση 5 φορές πάνω από τον πληθωρισμό. Και μετά φωνάζουν τους επιχειρηματίες ότι κάνουν αυξήσεις πάνω απο τον πληθωρισμό...
http://financial.flash.gr//ellada/ellad ... 4/22077id/ -
Κάθε Δευτέρα και από μια κεραμίδα στο κεφάλι
ΈΤΣΙ...............
Σε πενταπλασιασμό των ασφαλίστρων των αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σταδιακά μέσα στην επταετία 2006-2012 αναμένεται να οδηγήσει η αναπροσαρμογή των κατώτων ορίων αποζημίωσης για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, όπως προαναγγέλθηκε ουσιαστικά στο 7ο Συνέδριο Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών που έγινε στο Σαββατοκύριακο στην Ύδρα.
Η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποχρεώνει τις ασφαλιστικές εταιρείες να έχουν δεκαπλασιάσει το ελάχιστο ασφαλιζόμενο κεφάλαιο για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές το αργότερο ώς το 2010. Το γεγονός αυτό θα αυξήσει σημαντικά τις αποζημιώσεις που θα καλούνται στο μέλλον να καταβάλλουν οι εταιρείες, οι οποίες με τη σειρά τους προγραμματίζουν να προχωρήσουν σταδιακά σε αυξήσεις ασφαλίστρων.
Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, τα όρια για το ελάχιστο ασφαλιζόμενο κεφάλαιο είναι σήμερα στα 500.000 και στα 100.000 ευρώ ανά ατύχημα για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές αντίστοιχα. Η κοινοτική οδηγία που πρόκειται σύντομα να ενσωματωθεί στις νομοθεσίες των 25 κρατών-μελών της ΕΕ, ορίζει ότι το ελάχιστο ασφαλιζόμενο κεφάλαιο για σωματικές βλάβες πρέπει να αυξηθεί στο 1 εκατ. ευρώ για κάθε θύμα χωριστά (ή εναλλακτικά στα 5 εκατ. ευρώ για όλα τα θύματα του τροχαίου) και στο 1 εκατ. ευρώ για τις υλικές ζημιές.
Η ετήσια επιβάρυνση σε ασφάλιστρα μεγάλης εταιρείας για οδηγό ΙΧ με Bonus Malus 5 υπολογίζονται ότι ανέρχονται για αστική ευθύνη σε: 94 ευρώ για ΙΧ 7-8 ίππων (από 374 σε 468 ευρώ), 113 ευρώ για ΙΧ 9-10 ίππων (από 452 σε 565 ευρώ), 118 ευρώ για ΙΧ 11-12 ίππων (από 473 σε 591 ευρώ) και 135 ευρώ για ΙΧ 13-14 ίππων (από 537 σε 672 ευρώ).
-
δυστυχώς σήμερα το πρωϊ άκουσα ότι από 1/1/2006 προσανατολίζονται σε αύξηση των ασφαλίτρων μέχρι 25%.....
Περαστικά μας να πω? ή...... -
Νομίζω θα...πλησιάσουμε στο σύγχρονο μοντέλο αυτοκίνησης όπου η αγορά αυτοκινήτου δεν θα είναι το πρόβλημα αλλά η χρήση και συντήρηση.
Πολλοί που δελεάστηκαν/δελεάζωνται με τις (πραγματικά) πολλές ευκολίες αγοράς αυτοκινήτου πέρα απο τις δυνατότητές τους (και που ούτε το ονειρευόντουσαν προ δεκαετίας) θα προσγειωθούν αποτομα με το ετήσιο κόστος χρήσης...
-
Το δικό μου ερώτημα είναι:
Έστω ότι τώρα 'αντέχει η τσέπη σας' και πληρώνετε Χ Ευρώ το 6μηνο σε μια ασφαλιστική για το τάδε 'πακέτο' που θεωρείτε ότι ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Με τις αυξήσεις που προβλέπονται τί θα κάνετε? Θα βάλετε το κεφάλι κάτω (ή το χέρι βαθύτερα στην τσέπη) για να κρατήσετε το ίδιο επίπεδο παροχών? Ή θα πείτε 'εγώ τόσα μπορώ να δίνω το χρόνο για ασφάλεια, τόσα θα δίνω' και θα κοιτάξετε να βρείτε ένα 'πακέτο' που δεν είναι μεν τόσο καλό όσο αυτό που είχατε ως τώρα, αλλά τουλάχιστον ανταποκρίνεται στις δυνατότητες της τσέπης σας?...Προσωπικά έχω κάνει μικτή από τότε που πήρα καινούριο αμάξι (και οι βόλτες-εκδρομές αυξήθηκαν κατά πολύ) και ξηλώνομαι περί τα 580 Ευρώ το 6μηνο, με Bonus Malus που ήταν 7 πρίν ασφαλιστώ στην τωρινή ασφαλιστική μου, το έκαναν αμέσως 5 και μετά το πρώτο 6μηνο το έριξαν 'αυτόματα' στο 3 (!) για να μου κρατήσουν -λέει- τα ασφάλιστρα χαμηλά καθώς υπήρξαν παντού αυξήσεις (οπότε τώρα είμαι στο 3 και πληρώνω πάλι 580 Ευρώ, τα οποία όμως θα ήταν 600+ αν δεν είχα 'διώξει' την 'οδική βοήθεια' που υποστήριζε το αρχικό πακέτο!)...
Το σκέφτομαι σοβαρά αν πρόκειται το αμάξι μου να παλιώνει, εγώ να μην έχω ζητήσει χρήματα από την ασφάλεια, το [κοροϊδίστικο] BM μου να μην μπορεί να πέσει άλλο και τελικά τα ασφάλιστρα να αυξάνονται [γρηγορότερα από τα έσοδά μου] να 'ρισκάρω' με μια απλή ασφάλεια - η οποία για την ώρα στην εν λόγω εταιρεία κοστίζει τα μισά χρήματα. Μετά τις αυξήσεις, βέβαια,... ποιός ξέρει!
Φωτιά τα ασφάλιστρα.... :(