-
Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα και ρωτάω: Ξέρει κανέις τι απέγινε η Delta?
Είναι κρίμα που η Lancia δεν έχει αυτοκίνητο στην μεσαία κατηγορία, ύστερα από την εξαιρετική Delta. Θα ήταν τραγικό να σταματούσε μια ένδοξη ιστορία έτσι άδοξα...
Μαζί με την 147, ένα ακόμη σπιρτόζικο Ιταλικό δεν θα με χαλούσε καθόλου! -
Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα και ρωτάω: Ξέρει κανέις τι απέγινε η Delta?
Είναι κρίμα που η Lancia δεν έχει αυτοκίνητο στην μεσαία κατηγορία, ύστερα από την εξαιρετική Delta. Θα ήταν τραγικό να σταματούσε μια ένδοξη ιστορία έτσι άδοξα...
Μαζί με την 147, ένα ακόμη σπιρτόζικο Ιταλικό δεν θα με χαλούσε καθόλου! -
Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα και ρωτάω: Ξέρει κανέις τι απέγινε η Delta?
Είναι κρίμα που η Lancia δεν έχει αυτοκίνητο στην μεσαία κατηγορία, ύστερα από την εξαιρετική Delta. Θα ήταν τραγικό να σταματούσε μια ένδοξη ιστορία έτσι άδοξα...
Μαζί με την 147, ένα ακόμη σπιρτόζικο Ιταλικό δεν θα με χαλούσε καθόλου! -
Σύμφωνα με το http://www.italiaspeed.com/ η επόμενη Delta θα είναι στους δρόμους το 2008!!!!
-
Ελπίζω να έχει ένα λογικό βάρος και να μην είναι ελάφαντας όπως το προηγούμενο μοντέλο.
Αχ αυτοί οι Ιταλοί, από τη μια ασθενικοί βενζινοκινητήρες από την άλλη βαριά αμαξώματα λόγω παθητικής ασφάλειας, κάπου τα έχουνε μπλέξει.
Η toyota και πολλοι άλλοι, τα πάνε μια χαρά στα crash-tests κρατώντας το βάρος σε χαμηλά σχετικά επίπεδα.. οι Ιταλοί ακόμη ψάχνονται. -
Kατα τη γνώμη μου ίσως ο βασικότερος παράγοντας που δεν μπορεί να ανακάμψει η Lancia. Το Υ είναι πολύ καλό αλλά δεν φτάνει από μόνο του, όταν λείπει από τη γκάμα το δημοφιλέστερο και πιο αναγνωρίσιμο μοντέλο της εταιρίας στην πιο εμπορική κατηγορία.
-
Μια απο τις απογοητευσεις που ειδα στην Lancia ηταν η αποχωρηση της απο τα rally κ μετα το τελος της παραγωγης της ιστορικης Delta.
Αν καταφεραν απο ενα τετραγωνισμενο αμαξωμα που ειχε η απλη Delta να φτιαξουν την πανεμορφη Deltona σκεφτομαι τι θα μπορουσαν να ειχαν
κανει με την ανανεωμενη Delta του 95-96 που ηταν πανεμορφη κ 3πορτη!
Αν εβγαζαν αυτο σε Integrale μπορει να μην υπηρχαν στον χαρτη τα Sti κ EVO. Βεβαια με αν κ αν δεν κανουμε κατι απλα κριμα που δεν προχωρησαν οι Ιταλοι σε καποια τετοια κινηση κ ακομα χειροτερα που δεν συνεχισαν την παραγωγη αυτου του μοντελου (εστω κ με μικροτερα μοτερ) που οποτε το δω στον δρομο τα θαυμαζω ακομα!
Μαλιστα ηρθα κοντα στο να επαιρνα μια μεταχειρησμενη 1800 ενος φιλου που την εδινε γυρω στα €6000 αλλα τελικα αποφασισε να την κρατησει![/list] -
Θεωρώ μάλλον απίθανο να δούμε στο μέλλον μία Delta που να μοιάζει οδηγικά με τις προηγούμενες γενιές. Πιθανότα θα golfoποιηθεί και αυτή. H Lancia απαρνήθηκε (η μάλλον η FIAT της απαρνήθηκε) ένα αγωνιστικό προφίλ που αλλές εταιρίες πληρώνουν δισεκατομύρια για να το αποκτήσουν (βλέπε Toyota). Και συν της άλλης, αντί η Lancia να παρουσιάσει ένα εμπορικό μοντέλο (πλήν του Υ) για να αυξήσει τις πωλήσεις της ασχολείται με την παραγωγή μεγάλων πολυμορφικών (Phedra) και πολυτελών μοντέλων (thesis) ..... Σε λίγο προβλέπω η παραγωγικότητα της Jaguar (ειδικά τώρα με την X-Type) να ξεπεράσει αυτήν της Lancia!! Περασμένα μεγαλεία ?? Aς ελπίσουμε όμως η Lancia να μην έχει το ιδιο μέλλον με την Rover...
-
Είναι αυτό που λέγαμε σε κάποιο άλλο θέμα ότι οι Ιταλοί βγάλανε τα μάτια μόνοι τους....
-
Από κει που έβγαζε πολεμικές μηχανές, τώρα βγάζει γυναικεία αυτοκίνητα, άνετα, καλά εξοπισμένα, πολυτελή, με μαλακές αναρτήσεις και άχρηστα τιμόνια.
Ας πρόσεχαν. Η νέα Delta τι θα είναι; ένα πολυτελές Stilo; ή μία εναλλακτική της 148;
-
H FIAT αποφάσισε προκειμένου να αποφύγει τον εσωτερικό ανταγωνισμό να μοιράσει αρμοδιότητες στις διάφορες μάρκες της και η χαμένη αποδείχτηκε η Lancia στην οποία ανατέθηκε να βγάζει τα πολυτελή... Ενώ η Alfa Romeo πήρε τα σπορτίφ μεσαία (και σώθηκε). Όπως το βλέπω, το πράμα οδεύει προς εισχώρηση της Alfa Romeo στο πολύ κερδοφόρο Gruppo Ferrari-Maserati (με πρώτη κίνηση την έναρξη παραγωγής της 8C). FIAT και Lancia πάνε για φούντο, εκτός κι αν αλλάξει η φιλοσοφία και δωθεί λίγο βάρος σε κατευθύνσεις στυλ νέα Fulvia Coupe και νέα Delta.
-
η Φιατ, ΙΜΟ, δεν παει καθολου για φουντο...
Κατα τη γνωμη μου θα γινει ενας πολυ καλος ανταγωνιστης μικρων αυτοκινητων... Παντα, Πουντο, το νεο 500αρακι, και σιγα σιγα οι πωλησεις της θα ανεβουνε...
Η Λαντσια, δυστηχως δεν με πειθει οτι μπορει να κρατηθει... Με την Υ να ειναι τοσο υπερτιμημενη... -
Και να σκεφτεί κανείς τι μπορούσαν να είχαν κάνει με την ανανεωμένη Delta του 95 και το φοβερό 5κύλινδρο μοτέρ. Μάλλον τα Evo και Sti θα είχαν τρομερό ανταγωνισμό....
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
H FIAT αποφάσισε προκειμένου να αποφύγει τον εσωτερικό ανταγωνισμό να μοιράσει αρμοδιότητες στις διάφορες μάρκες της και η χαμένη αποδείχτηκε η Lancia στην οποία ανατέθηκε να βγάζει τα πολυτελή... Ενώ η Alfa Romeo πήρε τα σπορτίφ μεσαία (και σώθηκε). Όπως το βλέπω, το πράμα οδεύει προς εισχώρηση της Alfa Romeo στο πολύ κερδοφόρο Gruppo Ferrari-Maserati (με πρώτη κίνηση την έναρξη παραγωγής της 8C). FIAT και Lancia πάνε για φούντο, εκτός κι αν αλλάξει η φιλοσοφία και δωθεί λίγο βάρος σε κατευθύνσεις στυλ νέα Fulvia Coupe και νέα Delta.Σενάριο δικό μου:
- Η Alfa καλώς πήρε τα σπορτίφ (πολυτελείας).
- Η Fiat θα μπορούσε να αναβαθμίσει την εικόνα της και συνολικά την ποιότητά της αναλαμβάνοντας ώς ένα βαθμό την πολυτελή κατηγορία (Fiat Lybra? Γιατί όχι..!)
- Η Lancia την supersport κατηγορία με δυνατά μεσαία στύλ Delta και sports sedan στύλ K αλλά με περισσότερα άλογα και πιο ακραίες επιδόσεις. Φανταστείτε μια Lancia ένα σκαλί κάτω απ'την Quattroporte...
-
Στην Ιταλία μια φίλη μου που ο άντρας της δουλεύει στην Φίατ της είπε οτι αν πατώσει το νέο Punto που θα βγει αρχές του 2005 σαν το υπαρχών μοντέλο και σαν το Stilo η Φίατ θα πουληθεί τελείως στην GM.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Στην Ιταλία μια φίλη μου που ο άντρας της δουλεύει στην Φίατ της είπε οτι αν πατώσει το νέο Punto που θα βγει αρχές του 2005 σαν το υπαρχών μοντέλο και σαν το Stilo η Φίατ θα πουληθεί τελείως στην GM.Chevrolet Punto δηλαδή
-
χαχαχαχα! καλοοοοοο!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Στην Ιταλία μια φίλη μου που ο άντρας της δουλεύει στην Φίατ της είπε οτι αν πατώσει το νέο Punto που θα βγει αρχές του 2005 σαν το υπαρχών μοντέλο και σαν το Stilo η Φίατ θα πουληθεί τελείως στην GM.Αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει!!!Μικρά αυτοκίνητα σαν τη Φίατ δεν ξέρει κανένας άλλος να φτιάχνει!Απόδειξη το νέο Πάντα που πάει πάρα πολύ καλά,και όλα τα μίνι και σούπερμίνι της Φίατ του πρόσφατου και απώτερου παρελθόντος
-
Αχ τι μου κάνετε τώρα!!!
Το είδα το '80...το απέκτησα το '85...το στούκαρα το '89 (2.000.000 ζημιά) και το ξανάφτιαξα...το πούλησα το '91 μετά απο πλημύρα!!!
Πήρα την νέα (τότε) Delta 1.8 με τα 115 άλογα...αλλά δεν ήταν η ίδια!!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις στροφές με εκείνο το αυτοκίνητο!
Κρίμα που η Lancia για οικονομικούς λόγους σταμάτησε να ασχολείται με αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα!!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σύμφωνα με το http://www.italiaspeed.com/ η επόμενη Delta θα είναι στους δρόμους το 2008!!!!Ναι, είδα και για τη Φούλβια τι λέγανε...
Τι απέγινε η Delta?