Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW H2R: Ρεκόρ ταχύτητας με τη βοήθεια....υδρογόνου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. BMW H2R: Ρεκόρ ταχύτητας με τη βοήθεια....υδρογόνου
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    20
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Περισσότερα εδώ : http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7833


      http://www.auto-motor-sport.de/sixcms/media.php/23/bmw2x_450.64334.jpg
      http://www.auto-motor-sport.de/sixcms/media.php/23/bmw5x_450.64346.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        technik last edited by

        Περισσότερα εδώ : http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7833


        http://www.auto-motor-sport.de/sixcms/media.php/23/bmw2x_450.64334.jpg
        http://www.auto-motor-sport.de/sixcms/media.php/23/bmw5x_450.64346.jpg

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Περισσότερα εδώ : http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7833


          http://www.auto-motor-sport.de/sixcms/media.php/23/bmw2x_450.64334.jpg
          http://www.auto-motor-sport.de/sixcms/media.php/23/bmw5x_450.64346.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kostas-1970 last edited by

            Δεν ξέρω, μολις το είδα μου θυμισε από μπροστά την Μ1 την αγωνιστική...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              frogy last edited by

              Πολυ μπροστα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Για πολύ μπροστά δεν το νομίζω, οι Γιαπωνέζοι (και δευτερευόντως οι Γάλλοι) έχουν κάνουν άλματα στα εναλλακτικά καύσιμα και τους υβριδικούς κινητήρες. Καλό είναι πάντως που άλλη μία μεγάλη ευρωπαϊκή βιομηχανία άρχισε ν'ασχολείται με το θέμα.

                Άλλη είδηση:

                Παρήχθησαν σε ελληνικό διυλιστήριο καύσιμα από βιόμαζα, που και πιο 'καθαρά' είναι και απεξαρτούν ως ένα βαθμό, εφόσον βιομηχανοποιηθεί η παραγωγή, τη χώρα από το αργό πετρέλαιο. Απ' ό,τι έχω διαβάσει, τα καύσιμα αυτά μπαίνουν χωρίς πρόβλημα σε κινητήρες ντίζελ και έως σήμερα στην Ελλάδα το πράγμα εμποδιζόταν λόγω αντιδράσεων πετρελαϊκών εταιρειών. Για να δούμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lkar last edited by

                  H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.

                  Το Biodiesel χρησιμοποιείται ήδη σε πολλές χώρες της Ευρώπης, απλώς μετά από πολλά χρόνια το καταφέραμε και εδώ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    manosk last edited by

                    Τα καύσιμα από βιομάζα (κι όχι βιόμαζα που έγραψα) όντως χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα γίνεται για δεύτερη φορά προσπάθεια, η πρώτη ήταν στη Θράκη, όπου κάποιοι έφτιαξαν βιοντίζελ από καλαμπόκια ή τεύτλα, όμως έφαγαν σαμποτάζ από τους πετρελαιάδες και το πράγμα βούλιαξε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tiger last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.

                      Ναι και βγάζει καπου 90 άλογα αν θυμάμαι καλά,πολύ πισω δεν νομίζεις;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        jazzouras last edited by

                        Δεν ξέρω αν θυμάμαι σωστά τα λόγια του Πισετσρίντερ (για μένα ο καλύτερος διευθυντής που πέρασε από την BMW), όταν με αφορμή την παρουσίαση μιας πρωτότυπης 7άρας με κινητήρα υδρογόνου είπε:

                        'Εμείς σαν BMW, αλλά και η αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα, καταβάλλουμε προσπάθεια να εξελίξουμε τους κινητήρες ώστε να γίνονται πιο αποδοτικοί και πιο οικονομικοί. Έπιδιώκουμε εφαρμογές νέων πηγών ενέργειας και επενδύουμε τεράστια ποσά σε έρευνα. Το πρόβλημα είναι οτι δεν έχουμε καμμία βοήθεια από τις πετρελαιοβιομηχανίες. Τα τελευταία 20 χρόνια η ποιότητα της βενζίνης παραμένει σχεδόν ίδια.'

                        Έχω όμως να της χρεώσω κάτι: δεν έχει κυκλοφορήσει μαζικά κανένα εναλλακτικό αυτοκίνητο όπως π.χ. τα Prius και Civic IMA των Ιαπώνων. Ενώ έχει την τεχνολογία, δεν την έχει εφαρμόσει μαζικά. Το οικονομικότερο αμάξι της BMW είναι (μάλλον) η 316.

                        Μπράβο πάντως στην BMW, γιατί μπήκε από νωρίς στο παιχνίδι και με το αμάξι αυτό απέδειξε την αξία της, κάνοντας ένα βήμα ακόμη προς την ταγμένη εδώ και χρόνια γραμμή της: εξέλιξη.

                        Εις αναμονή λοιπόν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jazzouras last edited by

                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                          H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.

                          Ναι και βγάζει καπου 90 άλογα αν θυμάμαι καλά,πολύ πισω δεν νομίζεις;

                          Είναι 1308cc και βγάζει 120 άλογα (92 ίπποι στο λίτρο...).
                          Η BMW είναι 12κύλινδρη, 6.0 λίτρα και βγάζει 232 άλογα.

                          Είπατε τίποτα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kleisj last edited by

                            Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
                            Δεν ξέρω, μολις το είδα μου θυμισε από μπροστά την Μ1 την αγωνιστική...

                            Κατι λιγο φερνει κ απο batmobile !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                              H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.

                              Ναι και βγάζει καπου 90 άλογα αν θυμάμαι καλά,πολύ πισω δεν νομίζεις;

                              http://www.mazda.co.jp/motorshow/englis ... dro04.html

                              Εκτός του ότι είναι 110 η 'λεπτομέρεια' έγκειται στη διπλή χρήση. Καίει ΚΑΙ υδρογόνο. Προσωπικά οι 110 ίπποι μέσα στην πόλη θα μου ήταν υπεραρκετοί. Ναι όντως είναι πολύ πίσω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                frogy last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                Για πολύ μπροστά δεν το νομίζω, οι Γιαπωνέζοι (και δευτερευόντως οι Γάλλοι) έχουν κάνουν άλματα στα εναλλακτικά καύσιμα και τους υβριδικούς κινητήρες. Καλό είναι πάντως που άλλη μία μεγάλη ευρωπαϊκή βιομηχανία άρχισε ν'ασχολείται με το θέμα.

                                Αρχισε?????
                                Παιδια ειμαι σχεδον σιγουρος οτι η ΒΜW ασχολειται με το υδρογονο πολλα χρονια. Εχω την εντυπωση πανω απο 15 χρονια! Εχω ενα βιβλιο της BMW που γραφει αναλυτηκα την πορεια της, οταν βρω λιγο χρονο θα το ψαξω και θα επανελθω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Μα το θέμα δεν έιναι να φτιάξουμε αυτοκίνητο με 110 ίππους αλλά να αντικαταστήσουμε κάθε κινητήρα (φορτηγα,supercars) με κινητήρα που θα καίει αποκλειστικά υδρογόνο.Και σε αυτο το θέμα η BMW φαίνεται να είναι πιο μπροστά αν δεν απατώμαι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    BMW RULES!!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      frogy last edited by

                                      Ξεκινησε απο το 1979 παρακαλω!!!

                                      Για δειτε: http://www.bmw.com/generic/com/en/fascination/technology/cleanenergy/index.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • J
                                        jazzouras last edited by

                                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                        Μα το θέμα δεν έιναι να φτιάξουμε αυτοκίνητο με 110 ίππους αλλά να αντικαταστήσουμε κάθε κινητήρα (φορτηγα,supercars) με κινητήρα που θα καίει αποκλειστικά υδρογόνο.Και σε αυτο το θέμα η BMW φαίνεται να είναι πιο μπροστά αν δεν απατώμαι.

                                        Από πού το συμπαιρένεις αυτό? Επειδή έβγαλε 12κυλίνδρους και 6λίτρα για να κινήσει ένα όχημα πανάλαφρο? Ή επειδή με τέτοιο τέρας για μοτέρ είναι έτοιμη να μπει στη βαριά βιομηχανία φορτηγών (αν είναι δυνατόν!) και supercars με κινητήρα υδρογόνου?

                                        Μπήκε από τις αρχές του '90 στο παιχνίδι και μπράβο της, αλλά εμένα με προβληματίζει οτι μετά από τόσα χρόνια παρουσίασε ένα μοτέρ που είναι ενεργοβόρο, έστω και σε υδρογόνο! Αυτό είναι το μπροστά?

                                        Αν ο wankel των 110 αποκλειστικά 'υδρογονικών' ίππων (και 210 ίππων με βενζίνη) ήταν 6 λίτρα, θα έβγαζε 6x84=504 ίππους. Δηλαδή η απόδοση δεν μετράει?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Εννοείται ότι δεν υποστήριξα πως η BMW ξεκίνησε χθες. Όμως η έρευνα πρέπει να έχει και πρακτική εφαρμογή κάποια στιγμή. Οι Γιαπωνέζοι έχουν ήδη βγάλει μοντέλα παραγωγής και αρκετά πρωτότυπα, ανεξαρτήτως του πότε άρχισαν τη σχετική μελέτη (ίσως πριν 10 χρόνια, ίσως πριν 30, δεν έχει σημασία). H ΒMW λοιπόν άργησε να επιδείξει αποτελέσματα, άντε να δούμε τώρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Από την 'πρωτοτυπία' μέχρι την παραγωγή υπάρχει τεράστια απόσταση που πολλές φορές τα πρωτότυπα δεν καλύπτουν, παραμένοντας μελέτες. Και η GM έχει βγάλει το Hy-Wire, που κινείται με υδρογόνο ουσιαστικά, αλλά κοστίζει και 1εκ $.

                                            Για την ώρα τα λειτουργικά, για να μην ξεχνάμε και το θέμα της αυτονομίας (με υδρογόνο δεν μπορείς να γεμίσεις εύκολα) και σχετικά προσιτά οικολογικά αυτοκίνητα παραγωγής είναι ελάχιστα.[/b]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • T
                                              tt last edited by

                                              Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                              Στην Ελλάδα γίνεται για δεύτερη φορά προσπάθεια, η πρώτη ήταν στη Θράκη, όπου κάποιοι έφτιαξαν βιοντίζελ από καλαμπόκια ή τεύτλα, όμως έφαγαν σαμποτάζ από τους πετρελαιάδες και το πράγμα βούλιαξε.

                                              Σε αυτή τη σελίδα αναφέρεται πως 'Η διάθεση του biodiesel έγινε στο πλαίσιο ενός ειδικού πιλοτικού προγράμματος για τη διάδοσή του.'

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr