-
-
-
-
Δεν ξέρω, μολις το είδα μου θυμισε από μπροστά την Μ1 την αγωνιστική...
-
Πολυ μπροστα....
-
Για πολύ μπροστά δεν το νομίζω, οι Γιαπωνέζοι (και δευτερευόντως οι Γάλλοι) έχουν κάνουν άλματα στα εναλλακτικά καύσιμα και τους υβριδικούς κινητήρες. Καλό είναι πάντως που άλλη μία μεγάλη ευρωπαϊκή βιομηχανία άρχισε ν'ασχολείται με το θέμα.
Άλλη είδηση:
Παρήχθησαν σε ελληνικό διυλιστήριο καύσιμα από βιόμαζα, που και πιο 'καθαρά' είναι και απεξαρτούν ως ένα βαθμό, εφόσον βιομηχανοποιηθεί η παραγωγή, τη χώρα από το αργό πετρέλαιο. Απ' ό,τι έχω διαβάσει, τα καύσιμα αυτά μπαίνουν χωρίς πρόβλημα σε κινητήρες ντίζελ και έως σήμερα στην Ελλάδα το πράγμα εμποδιζόταν λόγω αντιδράσεων πετρελαϊκών εταιρειών. Για να δούμε...
-
H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.
Το Biodiesel χρησιμοποιείται ήδη σε πολλές χώρες της Ευρώπης, απλώς μετά από πολλά χρόνια το καταφέραμε και εδώ
-
Τα καύσιμα από βιομάζα (κι όχι βιόμαζα που έγραψα) όντως χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα γίνεται για δεύτερη φορά προσπάθεια, η πρώτη ήταν στη Θράκη, όπου κάποιοι έφτιαξαν βιοντίζελ από καλαμπόκια ή τεύτλα, όμως έφαγαν σαμποτάζ από τους πετρελαιάδες και το πράγμα βούλιαξε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.Ναι και βγάζει καπου 90 άλογα αν θυμάμαι καλά,πολύ πισω δεν νομίζεις;
-
Δεν ξέρω αν θυμάμαι σωστά τα λόγια του Πισετσρίντερ (για μένα ο καλύτερος διευθυντής που πέρασε από την BMW), όταν με αφορμή την παρουσίαση μιας πρωτότυπης 7άρας με κινητήρα υδρογόνου είπε:
'Εμείς σαν BMW, αλλά και η αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα, καταβάλλουμε προσπάθεια να εξελίξουμε τους κινητήρες ώστε να γίνονται πιο αποδοτικοί και πιο οικονομικοί. Έπιδιώκουμε εφαρμογές νέων πηγών ενέργειας και επενδύουμε τεράστια ποσά σε έρευνα. Το πρόβλημα είναι οτι δεν έχουμε καμμία βοήθεια από τις πετρελαιοβιομηχανίες. Τα τελευταία 20 χρόνια η ποιότητα της βενζίνης παραμένει σχεδόν ίδια.'
Έχω όμως να της χρεώσω κάτι: δεν έχει κυκλοφορήσει μαζικά κανένα εναλλακτικό αυτοκίνητο όπως π.χ. τα Prius και Civic IMA των Ιαπώνων. Ενώ έχει την τεχνολογία, δεν την έχει εφαρμόσει μαζικά. Το οικονομικότερο αμάξι της BMW είναι (μάλλον) η 316.
Μπράβο πάντως στην BMW, γιατί μπήκε από νωρίς στο παιχνίδι και με το αμάξι αυτό απέδειξε την αξία της, κάνοντας ένα βήμα ακόμη προς την ταγμένη εδώ και χρόνια γραμμή της: εξέλιξη.
Εις αναμονή λοιπόν.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.
Ναι και βγάζει καπου 90 άλογα αν θυμάμαι καλά,πολύ πισω δεν νομίζεις;
Είναι 1308cc και βγάζει 120 άλογα (92 ίπποι στο λίτρο...).
Η BMW είναι 12κύλινδρη, 6.0 λίτρα και βγάζει 232 άλογα.Είπατε τίποτα?
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Δεν ξέρω, μολις το είδα μου θυμισε από μπροστά την Μ1 την αγωνιστική...Κατι λιγο φερνει κ απο batmobile !
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
H Mazda έχει από πέρυσι παρουσιάσει πρωτότυπο RX-8 με κινητήρα Wankel φυσικά, που καίει και υδρογόνο.
Ναι και βγάζει καπου 90 άλογα αν θυμάμαι καλά,πολύ πισω δεν νομίζεις;
http://www.mazda.co.jp/motorshow/englis ... dro04.html
Εκτός του ότι είναι 110 η 'λεπτομέρεια' έγκειται στη διπλή χρήση. Καίει ΚΑΙ υδρογόνο. Προσωπικά οι 110 ίπποι μέσα στην πόλη θα μου ήταν υπεραρκετοί. Ναι όντως είναι πολύ πίσω
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για πολύ μπροστά δεν το νομίζω, οι Γιαπωνέζοι (και δευτερευόντως οι Γάλλοι) έχουν κάνουν άλματα στα εναλλακτικά καύσιμα και τους υβριδικούς κινητήρες. Καλό είναι πάντως που άλλη μία μεγάλη ευρωπαϊκή βιομηχανία άρχισε ν'ασχολείται με το θέμα.Αρχισε?????
Παιδια ειμαι σχεδον σιγουρος οτι η ΒΜW ασχολειται με το υδρογονο πολλα χρονια. Εχω την εντυπωση πανω απο 15 χρονια! Εχω ενα βιβλιο της BMW που γραφει αναλυτηκα την πορεια της, οταν βρω λιγο χρονο θα το ψαξω και θα επανελθω... -
Μα το θέμα δεν έιναι να φτιάξουμε αυτοκίνητο με 110 ίππους αλλά να αντικαταστήσουμε κάθε κινητήρα (φορτηγα,supercars) με κινητήρα που θα καίει αποκλειστικά υδρογόνο.Και σε αυτο το θέμα η BMW φαίνεται να είναι πιο μπροστά αν δεν απατώμαι.
-
BMW RULES!!!!!!
-
Ξεκινησε απο το 1979 παρακαλω!!!
Για δειτε: http://www.bmw.com/generic/com/en/fascination/technology/cleanenergy/index.html
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Μα το θέμα δεν έιναι να φτιάξουμε αυτοκίνητο με 110 ίππους αλλά να αντικαταστήσουμε κάθε κινητήρα (φορτηγα,supercars) με κινητήρα που θα καίει αποκλειστικά υδρογόνο.Και σε αυτο το θέμα η BMW φαίνεται να είναι πιο μπροστά αν δεν απατώμαι.Από πού το συμπαιρένεις αυτό? Επειδή έβγαλε 12κυλίνδρους και 6λίτρα για να κινήσει ένα όχημα πανάλαφρο? Ή επειδή με τέτοιο τέρας για μοτέρ είναι έτοιμη να μπει στη βαριά βιομηχανία φορτηγών (αν είναι δυνατόν!) και supercars με κινητήρα υδρογόνου?
Μπήκε από τις αρχές του '90 στο παιχνίδι και μπράβο της, αλλά εμένα με προβληματίζει οτι μετά από τόσα χρόνια παρουσίασε ένα μοτέρ που είναι ενεργοβόρο, έστω και σε υδρογόνο! Αυτό είναι το μπροστά?
Αν ο wankel των 110 αποκλειστικά 'υδρογονικών' ίππων (και 210 ίππων με βενζίνη) ήταν 6 λίτρα, θα έβγαζε 6x84=504 ίππους. Δηλαδή η απόδοση δεν μετράει?
-
Εννοείται ότι δεν υποστήριξα πως η BMW ξεκίνησε χθες. Όμως η έρευνα πρέπει να έχει και πρακτική εφαρμογή κάποια στιγμή. Οι Γιαπωνέζοι έχουν ήδη βγάλει μοντέλα παραγωγής και αρκετά πρωτότυπα, ανεξαρτήτως του πότε άρχισαν τη σχετική μελέτη (ίσως πριν 10 χρόνια, ίσως πριν 30, δεν έχει σημασία). H ΒMW λοιπόν άργησε να επιδείξει αποτελέσματα, άντε να δούμε τώρα.
-
Από την 'πρωτοτυπία' μέχρι την παραγωγή υπάρχει τεράστια απόσταση που πολλές φορές τα πρωτότυπα δεν καλύπτουν, παραμένοντας μελέτες. Και η GM έχει βγάλει το Hy-Wire, που κινείται με υδρογόνο ουσιαστικά, αλλά κοστίζει και 1εκ $.
Για την ώρα τα λειτουργικά, για να μην ξεχνάμε και το θέμα της αυτονομίας (με υδρογόνο δεν μπορείς να γεμίσεις εύκολα) και σχετικά προσιτά οικολογικά αυτοκίνητα παραγωγής είναι ελάχιστα.[/b]
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στην Ελλάδα γίνεται για δεύτερη φορά προσπάθεια, η πρώτη ήταν στη Θράκη, όπου κάποιοι έφτιαξαν βιοντίζελ από καλαμπόκια ή τεύτλα, όμως έφαγαν σαμποτάζ από τους πετρελαιάδες και το πράγμα βούλιαξε.Σε αυτή τη σελίδα αναφέρεται πως 'Η διάθεση του biodiesel έγινε στο πλαίσιο ενός ειδικού πιλοτικού προγράμματος για τη διάδοσή του.'
BMW H2R: Ρεκόρ ταχύτητας με τη βοήθεια....υδρογόνου